Lees je smsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe laat wil je dat ik kom morgen. Ang3l?
Mijn telefoon hangt ergens aan een opladerquote:
Sure!quote:En morgen. Uh. 15:00?
Hoezo moest ik weg?quote:
quote:
Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vindenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:50 schreef welkominspace het volgende:
[..]
was gister opeens bij een of ander hiphop optreden.
en die gast bleef maar roepen:"do you like weed and pussy's?" en ik was de enige die antwoordde
en er was gister weer ergens anders een bandje waarvan ik dacht dat alle leden 1 voor 1 homo waren.
maar dit leek me te toevallig om waar te zijn
Hier, Terug van shoppen, terug van boodschappen doen, lampen in huis vervangen. Nu omkledne en uit eten en daarna spelletjesavond bij mij thuis. Pfffff. Ik doe normaal nooit iets op zaterdagquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:42 schreef welkominspace het volgende:
Tis hier net pakjesavond![]()
waar is idereen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja want dat soort bandjes zijn idd nèrgens te vinden
Dat denk ik ook iedere avond na het stappen... en dan ren ik in paniek door het huis omdat ie niet meer in m'n broek zat en dan zat ie in de binnezak van m'n jas, of was ie op bed met uitgooien van de broek uit m'n broekzak gegleden en lag ie in/op/onder/naast m'n bed of had ik hem op m'n bureau gelegd of... etc.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:06 schreef welkominspace het volgende:
volgens mij ben ik m'n portemonnee ook kwijt
ik heb er dus normaal nooit eentje bij mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat denk ik ook iedere avond na het stappen... en dan ren ik in paniek door het huis omdat ie niet meer in m'n broek zat en dan zat ie in de binnezak van m'n jas, of was ie op bed met uitgooien van de broek uit m'n broekzak gegleden en lag ie in/op/onder/naast m'n bed of had ik hem op m'n bureau gelegd of... etc.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Wow. Ik kan nee zeggen.
Die goede voornemens van 2011 gaan goed man!
Hoe was dat eigenlijk gegaan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ik had er maar 1tje,m'n moeder vertellen hoe het zit enzo..
Dus ik ben het rest van het jaar vrij van voornemens
goed,ik had eerst het idee dat ze er niet zo blij als ik over was maar volgens mij heeft het zo een beetje op d'r kunnen inwerkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe was dat eigenlijk gegaan?
(Hetgeen is later pas teruglees mocht je het vertellen, aangezien ik weg moet)
Je kunt ook kijken naar de V-hals shirts van Matinique.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:16 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben overigens helemaal verslaafd (nog steeds) aan die J.C. Rags V-hals sjirtjes
Ik geloof dat ik vandaag de 7e kleur gekocht heb of zo
Maar ze zijn zo fijn basic en toch gekleed en hebben een heerlijke pasvorm in maatje S
Nee johquote:Op zondag 16 januari 2011 00:57 schreef wonderer het volgende:
Om de een of andere reden vind ik dat een heel Nederlandse keuken..
Ik niet. Vreselijke jongen. En ondergoed.quote:Op zondag 16 januari 2011 00:45 schreef welkominspace het volgende:
met hem wil ik ook wel koffie drinken
Thuis.quote:Op zondag 16 januari 2011 03:06 schreef Ang3l het volgende:
Vreemde vreemde avond
Spelletjes avond ontaarde in een hele psycho-analyse, bijna tot tranen toe
Maar wel fijn
En morgen weer hier.quote:
Absoluut. Tot morgen, mooie Erikquote:
Ben je nu ook 4 jaar ouder?quote:Op zondag 16 januari 2011 10:17 schreef TheVulture het volgende:
Deze week 4 avonden mijn verjaardag gevierd. Ik lijk verdomme wel een koningskind met een meerdaags feest
quote:Op zondag 16 januari 2011 10:21 schreef wonderer het volgende:
Voor als iemand zich verveelt: Kunnen mannen een erectie voorkomen door niet aan seks te denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |