als dit zo zou zijn, zou dit inhouden dat elke man met een stijve tampeloeris op het strand rond loopt?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt?
quote:Op zondag 16 januari 2011 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als dit zo zou zijn, zou dit inhouden dat elke man met een stijve tampeloeris op het strand rond loopt?
Dat, aantrekkingskracht is wat anders dan geil zijn natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:45 schreef wonderer het volgende:
Aantrekkingskracht vertaalt zich niet automatisch in een paal...
Krijg jij een natte doos als je dat bij een vent denkt dan?quote:Op zondag 16 januari 2011 06:46 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Waarin dan wel? Als er geen move komt. Maar wel een lichaamstaal die zegt ''Ik vind je geweldig!'' a.k.a. niet weg kijkende (glanzende) ogen in gesprek met je. Intense uiting van blijheid bij je weer eens zien.
Er zullen ongetwijfeld mannen zijn die zo denken ja. Er is niet maar een manier voor mannen om te reageren...quote:Op zondag 16 januari 2011 06:51 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Als ik een mooie vent zie probeer ik totaal niet aan seks te denken. Doe ik altijd achteraf... Mannen ook zo?
Misschien ben je gewoon zijn type niet, sheesh.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:55 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Waaraan merk je dán dat een man je aantrekkelijk vindt als hij het niet zegt en uit? Ik weet heel zeker dat ik er mag wezen. Maar hij in tegenstelling tot alle andere mannen zegt/uit het niet. Ik moet echt bij subtiele dingen stil staan zoals lichaamstaal, interesse e.d. Die vertalen zich in ''Je bent geweldig!''. Of zijn mannen niet zo complex? Uitzonderingen?
quote:Op zondag 16 januari 2011 07:02 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Lijkt me niet logisch. Misschien is hij te passief om zich te uiten. Sheesh.
Waaruit blijkt dat ik dat niet ben?quote:Op zondag 16 januari 2011 07:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Misschien valt hij wel op intelligentie en meer ontwikkelde vrouwen.
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me.
Nou ja...van vrouwen in bikini die voorbijlopen krijg ik nou niet meteen een stijve. Ook vroeger niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:23 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
Topicvraag is duidelijk denk ik?
Is het mogelijk dat je als dame een man dusdanig boeit dat hij ondanks dat hij je in bikini meemaakt geen erectie krijgt? Of krijgen mannen doorgaans een erectie?
Ook intellectuelen zien een lekker ding wel lopen hoorquote:Vrijwel alle mannen voelen zich ''aangetrokken'' tot me. Maar er is eentje waarmee het een ander sfeertje heeft. Hij is zeker weten geen gay. Wel een intellectuele type. Hebben die misschien meer nodig om opgewonden te raken?
Mannen zijn in de regel niet complex. Hoogstens misschien verlegen. En ja er zijn uitzonderingen, maar niet zo veel. Daarom heet dat ook uitzonderingen.quote:Op zondag 16 januari 2011 06:55 schreef ikgebruikgeenmsn het volgende:
-knip- Of zijn mannen niet zo complex? Uitzonderingen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |