quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die is leuk. Leuk spel ook.
quote:Op zondag 16 januari 2011 18:32 schreef welkominspace het volgende:
ik gooi Alles is liefde erin
de trailer sprak me wel aan
en ik ben natuurlijk een beetje verliefd op Thoma Acda
Hij is goed, he?quote:
Omdat ik blij ben dat ik op de bank zitquote:
Drukke dag gehad?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat ik op de bank zit
Drukke weekquote:
Let je wel een beetje op jezelf? Je wordt er ook niet jonger op...quote:Op zondag 16 januari 2011 22:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Drukke week
5 keer mijn eigen verjaardag gevierd en vanmiddag dagje weg geweest en daarna nog een feestje...
Ja ik doe de komende 5 weken helemaal niks ter compensatiequote:Op zondag 16 januari 2011 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Let je wel een beetje op jezelf? Je wordt er ook niet jonger op...
Hoe was Rabbithole? En hoe was 127 hours?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Ang3l het volgende:
En de Erik&Angel filmscore van vandaag is:
Dan in real life
Catfish
Rabbithole
127 Hours
Geen onaardige vampierfilmquote:Op maandag 17 januari 2011 07:50 schreef Baltar het volgende:
Gisteren Daybreakers gezien, niet onaardig voor een vampierenfilm
Die allemaal gezien. Het hele concept vond ik leuk bedacht.quote:Op maandag 17 januari 2011 08:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen onaardige vampierfilm
of
Niet onaardig voor een vampierfilm?
Dat laatste: Er zijn anders best wel goede vampierfilms hoorInterview with the Vampire, Bram Stoker's Dracula, Let the right one on / Let me in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
Nee.quote:Op maandag 17 januari 2011 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
moet ik nu echt dit hele topic volgooien met twitterupdates?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |