Hoe herkennen we elkaar dan? Trekken we allemaal een Fok! poloshirt aan ofzo?quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef speknek het volgende:
Nou dan kan ik ook niet uitblijven natuurlijk. Alhoewel ik eigenlijk geen fok meets meer deed, en dit lezing 14325 voor mij is waar die verrekte Herman Philipse met zijn uitgestreken bakkes aan zijn onderdanen komt vertellen dat god niet bestaat.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef speknek het volgende:
Nou dan kan ik ook niet uitblijven natuurlijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 13:48 schreef speknek het volgende:
Alhoewel ik eigenlijk geen fok meets meer deed, en dit lezing 14325 voor mij is waar die verrekte Herman Philipse met zijn uitgestreken bakkes aan zijn onderdanen komt vertellen dat god niet bestaat.
Mits het weer dat toelaat zal ik een rood t-shirt dragen met daarop de tekst 'THINK' in witte letters.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef falling_away het volgende:
[..]
Hoe herkennen we elkaar dan? Trekken we allemaal een Fok! poloshirt aan ofzo?![]()
Dat valt wel mee. Het is een beetje de nederlandse versie van Richard Dawkins: een fanatieke atheist. Het verschil met Dawkins is dat hij geen evolutiebioloog is maar een hoogleraar wijsbegeerte.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:10 schreef falling_away het volgende:
En ik ken die Philipse nog niet. heeft hij dan zo'n groep vaste 'volgelingen'?
quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef Molurus het volgende:
Dat valt wel mee. Het is een beetje de nederlandse versie van Richard Dawkins: een fanatieke atheist. Het verschil met Dawkins is dat hij geen evolutiebioloog is maar een hoogleraar wijsbegeerte.
Ik dacht dat Dick Swaab dat al was.quote:Op maandag 20 augustus 2012 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Het is een beetje de nederlandse versie van Richard Dawkins: een fanatieke atheist. Het verschil met Dawkins is dat hij geen evolutiebioloog is maar een hoogleraar wijsbegeerte.
Oh jee nee. Philipse is daarin wel erg fanatiek en is echt een religie-criticus. Bij mijn weten draagt Swaab z'n atheisme niet heel erg uit, laat staan dat hij daar fanatiek in is.quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:14 schreef thabit het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dick Swaab dat al was.
quote:Op maandag 20 augustus 2012 17:02 schreef Friek_ het volgende:
Even een klein lijstje met komers:
- Molurus
- speknek
- Friek_
- falling_away
- highender
- DumDaDum
Mocht iemand mij willen aanspreken: gemillimeterde kop, redelijke baardgroei, constant moeilijk kijkend vanwege de alfastudie. Post t.z.t. wel een meer kenmerken.
Boeiend hoe iedereen zijn eigen draai geeft aan dit 'probleem'quote:
Philipse is de motor achter Ayaan Hirschi Ali, ze heeft zelfs tijdenlang bij hem gewoond, ik geloof zelfs een relatie...quote:Op maandag 20 augustus 2012 22:34 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh jee nee. Philipse is daarin wel erg fanatiek en is echt een religie-criticus.
Dat klopt. Swaab heeft het eigenlijk alleen over zijn argument dat het brein gewoon een deel van het lichaam is en dat de 'geest' van Descartes niet bestaat. Zijn atheďsme is daarvan 'slechts' afgeleid.quote:Bij mijn weten draagt Swaab z'n atheďsme niet heel erg uit, laat staan dat hij daar fanatiek in is.
De classificatie 'hilarisch' snap ik dan niet. Boeiend, snap ik dan wel weer.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 19:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Boeiend hoe iedereen zijn eigen draai geeft aan dit 'probleem'
Ik heb zojuist een kaartje besteld. Kom jij ook?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 01:46 schreef Kijkertje het volgende:
Mijn wenslijstje van ook-komers:
-Haushofer
-MatelallsAwesome
-SpecialK
-deelnemer
-Uitstekelbaars
-ATON
-vaarsuvius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |