Doe ik niet aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef 2NutZ het volgende:
Verdovende middelen roken helpt trouwens tegen slapeloosheid.
Nee daarom, misschien gaan beginnen?quote:
Daarom heb de afstandsbediening naast mn bed liggen. Dan kun je de tv op standby zetten als zon lul lastig doetquote:
Of een nieuwe hider in the house...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef Prommelvlies. het volgende:
Ik voel een Paranormal Activity deel 3 aan komen. En zie het tevens in mijn glazen bol.
Daarom proberen ze je nu duidelijk te maken dat ze er wel zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Of een nieuwe hider in the house...
geloof niet echt in geesten etc.
pics of tape.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dan geloof je me toch niet?
GEEEEEEEST.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar even serieus, wat kan het nou zijn?
TV heeft niet eens stand-by, dus moet knop indrukken om aan te maken.
Je zusje die een grap met je uithaaltquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Maar even serieus, wat kan het nou zijn?
TV heeft niet eens stand-by, dus moet knop indrukken om aan te maken.
Ben HELEMAAL ALLEEN THUIS, heb geen broertje of zusje. Ouders zijn op vakantie in buitenland komen pas over 3weken terug.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je zusje die een grap met je uithaalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Je bent een keltische god.. geen wonder
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:53 schreef opastokvis het volgende:
sorry TS ik wilde je niet wakker maken, maar die klotedealer had gezegd dat je na dat drankje wel een paar uur buiten westen zo zijn.
dus ik zo een beetje rukken, teeveetje aan, wil ik je net anaal vernederen merk ik dat je wakker begint te worden, dus ik sprint em zo in me onderfuck de trap af.
sorry als ik je heb laten schrikken, dat was echt niet de bedoeling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En jij hebt dan Keltische god onder je UI?quote:
We gaan allemaal doodquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef schommelstoel het volgende:
2012 komt met de dag dichterbij.
Ga proberen met video camera, maar ik ga vandaag denk ik bij een vriend van mij logeren. Hoop eerlijk gezegd dat er niks op te zien valt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:55 schreef 2NutZ het volgende:
Toch een mp3 recorder of video camera ofso aan zetten elke nacht, kijken of je wat opneemt.
Die zijn ook bang, JA!!!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En jij hebt dan Keltische god onder je UI?
Toch filmen, misschien wordt de geest eenzaam en gaat TV kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ga proberen met video camera, maar ik ga vandaag denk ik bij een vriend van mij logeren. Hoop eerlijk gezegd dat er niks op te zien valt.
Zal private spice maar even blokkeren.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Toch filmen, misschien wordt de geest eenzaam en gaat TV kijken.
Niet, ze zijn allemaal dood.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:59 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze uiteindelijk van die geest af dan?
kut, ik zit alleen in de schoolbibliotheek, althans door de rijen boeken en blokken kan ik de andere studenten niet zien en nu ben ik bangquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
haha, zat er al op te wachten
Je moet hem juist niet boos maken. Zet een kratje bier en leg wat chips neer en je bent er morgen vanaf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:58 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Zal private spice maar even blokkeren.
TS gaat doodquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Jullie maken het nog erger, ik moet nog 3weken wachten tot dat mijn ouders thuis komen
Haha!quote:
Als je echt bang bent.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Jullie maken het nog erger, ik moet nog 3weken wachten tot dat mijn ouders thuis komen
Ik denk dat TS zich gewoon aanstelt en de TV per ongeluk zelf aan heeft gezet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je echt bang bent.
Denk dan maar dit, het gene dat hier in huis is als het er is is niet welkom in mijn huis, en heeft niet het recht om hier te zijn.
Werkt
Ik denk dat dit een gevalletje slaapwandelen is
Leg dit op de trap.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
blijf thuis slapen. lichten beneden aan, als je iets wazigs hoort of nog erger..
ZIET
[ afbeelding ]
Dan ren je zo snel mogelijk naar beneden, en ren je naar buiten. eventueel call je de ghostbusters.
Dat je dood gaatquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:05 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik hoop dat jullie gelijk hebben
Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
blijf thuis slapen. lichten beneden aan, als je iets wazigs hoort of nog erger..
ZIET
[ afbeelding ]
Dan ren je zo snel mogelijk naar beneden, en ren je naar buiten. eventueel call je de ghostbusters.
Die geest maakt je dood, kijk maar naar Paranormal Activityquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.
Kan een trap op z'n bek verwachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die geest maakt je dood, kijk maar naar Paranormal Activity
Die geest heeft geen massa, je slaat dus in de lucht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Kan een trap op z'n bek verwachten.
wat kan er mogelijk erger zijn de helgebroed in je huis..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.
illegale Polen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wat kan er mogelijk erger zijn de helgebroed in je huis..
een pedofiele padvinder? nee.
Hoe kan het massa, dan aanraken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die geest heeft geen massa, je slaat dus in de lucht.
Ik geloof niet dat het geesten kunnen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
TS is troll want ts ziet het niet serieus in.
TS is gewoon een mietje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
TS is troll want ts ziet het niet serieus in.
En geest zit in een iets dat geen tijd en ruimte kent, dus probeer jij hem maar is aan te raken in een wereld waar alles uit tijd en ruimte bestaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hoe kan het massa, dan aanraken?
Maar even serieus nu, er is toch geen bewijs dat ze bestaan???quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En geest zit in een iets dat geen tijd en ruimte kent, dus probeer jij hem maar is aan te raken in een wereld waar alles uit tijd en ruimte bestaat.
Succes!
Misschien helpt het je wel als je een kruisje om je engel draagt!
Ik zag Pauw en witteman op Nederland 1, dus een droom zal het niet zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef _Fanta het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een levensechte droom zijn geweest. of miss dat je half wakker was maar voor de andere helft nog in dromenland, dan zie en hoor je ook wel eens dingen die er niet zijn.
http://videolectures.net/allmath_dimension4/quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, er is toch geen bewijs dat ze bestaan???
Ik geloof niet in zulk soort "onzin"quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://videolectures.net/allmath_dimension4/
Kijk dit is.
moet je even spoelen tot 1:30
Is trouwens leuk om te kijken voor mensen die serieus zijn
kan ook zijn dat je geslaapwandeld hebt, en toen je tv heb aangezet. dat je na 3 kwartier slaap weer wakker werd "of droomde dat je wakker werd" geeft ook aan dat je nog vrij actief in je hoofd wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik zag Pauw en witteman op Nederland 1, dus een droom zal het niet zijn!
Je hebt piek stroom, ik adviseer een elektricienquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef fs180 het volgende:
Hier sloopt iemand elke nacht alle gloeilampen, al de 4e keer
Eerst kijken en dan je mond open trekken kerelquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zulk soort "onzin"
Plausibel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ook zijn dat je geslaapwandeld hebt, en toen je tv heb aangezet. dat je na 3 kwartier slaap weer wakker werd "of droomde dat je wakker werd" geeft ook aan dat je nog vrij actief in je hoofd was
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus wat weten we Nu
1. Ik was klaar wakker. ( keek toch op wekker, en weet nog welk tv programma het was )
2. TV gaat vanzelf aan.
3. Misschien een geest.
4. Iemand verschuilt zich in mijn huis.
Dus ik droomde dat ik Pauw en witteman op tv zag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.
Waarom niet, het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus ik droomde dat ik Pauw en witteman op tv zag?
En ik weet nog dat ze het over een K1 vechter hadden, heb net gecheckt en hetzelfde wees gisteren op tv?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom niet, het zou zomaar kunnen.
Maar dit gaat niet over geesten, dit gaat over de vierde dimensie. Dat is natuurlijk wel interessant.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eerst kijken en dan je mond open trekken kerel
Verder kijken dan dat je gelijk denkt, bagger.
Ik geloof ook niet in een god die geschreven staat, toch heb ik er wel over gelezen.
soms moet je verder kijken dan je eigen interesse
ik was burgemeester van Ameland.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.
Of dementie begint al erg vroeg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
En ik weet nog dat ze het over een K1 vechter hadden, heb net gecheckt en hetzelfde wees gisteren op tv?
Ben 15, dus wel heel erg vroeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of dementie begint al erg vroeg?
Ik poste het eigenlijk om ts een beetje op de kast te jagen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over geesten, dit gaat over de vierde dimensie. Dat is natuurlijk wel interessant.
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ben 15, dus wel heel erg vroeg.
ik denk dat het wel mogelijk is jah, als je niet al te vast slaapt kan je nog redelijk wat in je slaap meekrijgen wat er om je heen gebeurt. ik herinner mij dat nog als kind zijnde, als we dan ergens op bezoek waren en het werd laat en ik ging op de bank een dutje doen dan ving ik in mijn slaap ook flarden van de gesprekken op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus het mogelijk dat je tijdens het slapen, echt TV heb gekeken? En je de volgende nog kan herinneren wat je heb gekeken?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?
Pics van 15 jarige meisjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?
Mijn favo dromenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dat is het leuke idd, als je dan doorhebt dat je in een droom zit
Samequote:
Nee, want dan slaap je bij die vriend en blijft de geest thuis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:40 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Nou hopen dat het een lucide droom was, kijken of vanavond hetzelfde gebeurt!
Vliegen en over mooie vrouwen dromenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Same, en de kunst is dan om er zo lang mogelijk in te blijven hangen. Ik ga meestal een eindje vliegen als ik weet dat ik droom
Die geest kan toch ook mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, want dan slaap je bij die vriend en blijft de geest thuis.
Ik bel aan omdat je zo ligt te snurken, zodra ik aanbel is het wel gestoptquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Kriegel het volgende:
Heb het de laatste tijd ook wel eens. Ga ik even m'n kamer uit, kom ik terug, staat ineens de TV aan.
Of de bel gaat 's nachts en een kwartier later nog eens, niemand voor de deur en niet bepaald een tijdstip voor belletjetrekkers. Of je staat in de woonkamer en de radio springt uit zichzelf aan, de standaard "Hello!" boodschap verschijnt op de display en hij gaat weer uit. Of het koffiezetapparaat gaat aan. Dat soort dingen.
En ik lul serieus niet, ik heb ook geen idee wat het is.![]()
Nodig hem uit, kan een leuk feestje wordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:42 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Die geest kan toch ook mee?
Hopen dat, die geest het daar leuker vindt. Kan hij daar lekker spoken ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nodig hem uit, kan een leuk feestje worden
Solar flares.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef Kriegel het volgende:
Heb het de laatste tijd ook wel eens. Ga ik even m'n kamer uit, kom ik terug, staat ineens de TV aan.
Of de bel gaat 's nachts en een kwartier later nog eens, niemand voor de deur en niet bepaald een tijdstip voor belletjetrekkers. Of je staat in de woonkamer en de radio springt uit zichzelf aan, de standaard "Hello!" boodschap verschijnt op de display en hij gaat weer uit. Of het koffiezetapparaat gaat aan. Dat soort dingen.
En ik lul serieus niet, ik heb ook geen idee wat het is.![]()
Misschien is het wel een heel mooi meisjes geestquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:45 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hopen dat, die geest het daar leuker vindt. Kan hij daar lekker spoken ofzo.
Geef ik je mijn adres wel, mag je haar naar huis brengen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien is het wel een heel mooi meisjes geest
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien is het wel een heel mooi meisjes geest
Alleen als ze lekker isquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:50 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Geef ik je mijn adres wel, mag je haar naar huis brengen.
Is dat niet heel raar dan dat je je eigen.. ding in dr kan zien? En haar insideboob kan knijpen?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen als ze lekker isSeks met een geest stond altijd al op mijn To-Do-List
hoax, geesten rennen door muren heen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef _Fanta het volgende:
Die geest dacht van jah hij slaapt toch, dan ga ik ff mooi tv kijken, toen was ze aan het zappen en ze schrok omdat jij dreigde wakker te worden. Ze is toen snel de trap afgerend en naar buiten gevlucht
Als ik mij aftrek kan ik hem ook zien, niets mis mee. Maar daar kijk je niet naar, gewoon naar bouncende geest tieten kijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
Is dat niet heel raar dan dat je je eigen.. ding in dr kan zien? En haar insideboob kan knijpen?
[..]
hoax, geesten rennen door muren heen.
miss weet die geest niet eens dat het een geest is en denkt ze nog gewoon een mens te zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:55 schreef linpunt het volgende:
hoax, geesten rennen door muren heen.
maar, voel je er wel wat van? Want je kan door dr heen..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik mij aftrek kan ik hem ook zien, niets mis mee. Maar daar kijk je niet naar, gewoon naar bouncende geest tieten kijken.
Tevens, kan ik door haar heen meteen voetbal kijken
tuurlijk wel, vooral als het een meisjesgeest is, die kijkt wel in de spiegel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
miss weet die geest niet eens dat het een geest is en denkt ze nog gewoon een mens te zijn?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als ik mij aftrek kan ik hem ook zien, niets mis mee. Maar daar kijk je niet naar, gewoon naar bouncende geest tieten kijken.
Tevens, kan ik door haar heen meteen voetbal kijken
daar heb je een punt iddquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef linpunt het volgende:
tuurlijk wel, vooral als het een meisjesgeest is, die kijkt wel in de spiegel.
Zelfs zonder stimulatie van de penis kun je klaar komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar, voel je er wel wat van? Want je kan door dr heen..
okay, ik zal ook je geluk niet meer verpesten met mijn logica. Veel plezier met Casandra batsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs zonder stimulatie van de penis kun je klaar komen.
Casandraquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
okay, ik zal ook je geluk niet meer verpesten met mijn logica. Veel plezier met Casandra batsen.
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.
En dan noem je haar Casandraquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.
Nu twijfel ik of je dat expres doetquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Casper | Casandra.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan noem je haar Casandra? Wat een lelijke naam
Wil iemand anders nog een andere naam roepen? Want anders woont Casandra bij TS in huis vanaf nu.quote:
Rachelquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wil iemand anders nog een andere naam roepen? Want anders woont Casandra bij TS in huis vanaf nu.
Link?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je ook al mijn "Workshop Kudo Topper Makker" gelezen
Meer zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Cassandra dus.Kan je nog altijd Cassie roepen als je komt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wie gaat er nou om half 5 slapen
04:30quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:23 schreef Het_Fenomeen het volgende:
wie gaat er nou om half 5 slapen
Misschien kan jij deze ook bellen voor je buurman?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef yoppiesaus het volgende:
ts heeft last van dit:
[ afbeelding ]
ts belt deze:[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Misschien kan jij deze ook bellen voor je buurman?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |