Zelfs zonder stimulatie van de penis kun je klaar komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:58 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar, voel je er wel wat van? Want je kan door dr heen..
okay, ik zal ook je geluk niet meer verpesten met mijn logica. Veel plezier met Casandra batsen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zelfs zonder stimulatie van de penis kun je klaar komen.
Casandraquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:01 schreef linpunt het volgende:
[..]
okay, ik zal ook je geluk niet meer verpesten met mijn logica. Veel plezier met Casandra batsen.
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.
En dan noem je haar Casandraquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ja, dacht; geef haar een naam, wat persoonlijker. "geestmeisje" klinkt weer alsof een turk haar heeft omschrijft.
Nu twijfel ik of je dat expres doetquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
Casper | Casandra.quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan noem je haar Casandra? Wat een lelijke naam
Wil iemand anders nog een andere naam roepen? Want anders woont Casandra bij TS in huis vanaf nu.quote:
Rachelquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:06 schreef linpunt het volgende:
[..]
Wil iemand anders nog een andere naam roepen? Want anders woont Casandra bij TS in huis vanaf nu.
Link?quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je ook al mijn "Workshop Kudo Topper Makker" gelezen
Meer zoquote:Op donderdag 13 januari 2011 16:17 schreef linpunt het volgende:
[..]
Cassandra dus.Kan je nog altijd Cassie roepen als je komt.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |