Eerst kijken en dan je mond open trekken kerelquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik geloof niet in zulk soort "onzin"
Plausibel.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ook zijn dat je geslaapwandeld hebt, en toen je tv heb aangezet. dat je na 3 kwartier slaap weer wakker werd "of droomde dat je wakker werd" geeft ook aan dat je nog vrij actief in je hoofd was
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus wat weten we Nu
1. Ik was klaar wakker. ( keek toch op wekker, en weet nog welk tv programma het was )
2. TV gaat vanzelf aan.
3. Misschien een geest.
4. Iemand verschuilt zich in mijn huis.
Dus ik droomde dat ik Pauw en witteman op tv zag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.
Waarom niet, het zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Dus ik droomde dat ik Pauw en witteman op tv zag?
En ik weet nog dat ze het over een K1 vechter hadden, heb net gecheckt en hetzelfde wees gisteren op tv?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waarom niet, het zou zomaar kunnen.
Maar dit gaat niet over geesten, dit gaat over de vierde dimensie. Dat is natuurlijk wel interessant.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:23 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Eerst kijken en dan je mond open trekken kerel
Verder kijken dan dat je gelijk denkt, bagger.
Ik geloof ook niet in een god die geschreven staat, toch heb ik er wel over gelezen.
soms moet je verder kijken dan je eigen interesse
ik was burgemeester van Ameland.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dromen lijken heel erg echt, kijk maar naar Inception.
Of dementie begint al erg vroeg?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
En ik weet nog dat ze het over een K1 vechter hadden, heb net gecheckt en hetzelfde wees gisteren op tv?
Ben 15, dus wel heel erg vroeg.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Of dementie begint al erg vroeg?
Ik poste het eigenlijk om ts een beetje op de kast te jagen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar dit gaat niet over geesten, dit gaat over de vierde dimensie. Dat is natuurlijk wel interessant.
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ben 15, dus wel heel erg vroeg.
ik denk dat het wel mogelijk is jah, als je niet al te vast slaapt kan je nog redelijk wat in je slaap meekrijgen wat er om je heen gebeurt. ik herinner mij dat nog als kind zijnde, als we dan ergens op bezoek waren en het werd laat en ik ging op de bank een dutje doen dan ving ik in mijn slaap ook flarden van de gesprekken op.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:30 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Dus het mogelijk dat je tijdens het slapen, echt TV heb gekeken? En je de volgende nog kan herinneren wat je heb gekeken?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?
Pics van 15 jarige meisjesquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
15 jaar en 3 weken alleen thuis? ok. Ben je een meisje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |