Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
blijf thuis slapen. lichten beneden aan, als je iets wazigs hoort of nog erger..
ZIET
[ afbeelding ]
Dan ren je zo snel mogelijk naar beneden, en ren je naar buiten. eventueel call je de ghostbusters.
Die geest maakt je dood, kijk maar naar Paranormal Activityquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.
Kan een trap op z'n bek verwachten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die geest maakt je dood, kijk maar naar Paranormal Activity
Die geest heeft geen massa, je slaat dus in de lucht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:11 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Kan een trap op z'n bek verwachten.
wat kan er mogelijk erger zijn de helgebroed in je huis..quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:10 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik ga dus niet naar buiten rennen voor zo'n kut geest, ik ben eerder opgelucht dat het maar een geest is, en ga gewoon verder slapen.
illegale Polen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
wat kan er mogelijk erger zijn de helgebroed in je huis..
een pedofiele padvinder? nee.
Hoe kan het massa, dan aanraken?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die geest heeft geen massa, je slaat dus in de lucht.
Ik geloof niet dat het geesten kunnen zijnquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
TS is troll want ts ziet het niet serieus in.
TS is gewoon een mietje.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
TS is troll want ts ziet het niet serieus in.
En geest zit in een iets dat geen tijd en ruimte kent, dus probeer jij hem maar is aan te raken in een wereld waar alles uit tijd en ruimte bestaat.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:14 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Hoe kan het massa, dan aanraken?
Maar even serieus nu, er is toch geen bewijs dat ze bestaan???quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
En geest zit in een iets dat geen tijd en ruimte kent, dus probeer jij hem maar is aan te raken in een wereld waar alles uit tijd en ruimte bestaat.
Succes!
Misschien helpt het je wel als je een kruisje om je engel draagt!
Ik zag Pauw en witteman op Nederland 1, dus een droom zal het niet zijn!quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:18 schreef _Fanta het volgende:
kan natuurlijk ook gewoon een levensechte droom zijn geweest. of miss dat je half wakker was maar voor de andere helft nog in dromenland, dan zie en hoor je ook wel eens dingen die er niet zijn.
http://videolectures.net/allmath_dimension4/quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:17 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Maar even serieus nu, er is toch geen bewijs dat ze bestaan???
Ik geloof niet in zulk soort "onzin"quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://videolectures.net/allmath_dimension4/
Kijk dit is.
moet je even spoelen tot 1:30
Is trouwens leuk om te kijken voor mensen die serieus zijn
kan ook zijn dat je geslaapwandeld hebt, en toen je tv heb aangezet. dat je na 3 kwartier slaap weer wakker werd "of droomde dat je wakker werd" geeft ook aan dat je nog vrij actief in je hoofd wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:19 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik zag Pauw en witteman op Nederland 1, dus een droom zal het niet zijn!
Je hebt piek stroom, ik adviseer een elektricienquote:Op donderdag 13 januari 2011 15:21 schreef fs180 het volgende:
Hier sloopt iemand elke nacht alle gloeilampen, al de 4e keer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |