Ja hoor, ex is inmiddels verloofdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ex nu wel weet dat het scharrel is en andersom he?
Ik zit me vanavond in mn eentje de pleuris te vervelen thuis.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef rival het volgende:
ik ga vanavond uit eten, maar dat klinkt helemaal niet zo spannend als met ex EN scharrel uit eten
en dan zit je nog met ruimte die je moet vullen... slecht idee dus.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
De lijst is 100 bij 80 met een Van Gogh schets erin. Nee, dat gaan ze niet merken
Maar, ex weet dat nu wel, I assume?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo uitkomt even. Ik verwacht ook totaal geen rare dingen hoor, het idee is alleen een beetje apart.
Ex was altijd beetje jaloers op scharrel ook al deed ik 0,0 met scharrel toen we iets hadden. (niet dat ex wist dat het een scharrel is hoor).
Same herequote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit me vanavond in mn eentje de pleuris te vervelen thuis.
Over spannend gesproken
Dat is geen probleem. Er zit een passe partout inquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
en dan zit je nog met ruimte die je moet vullen... slecht idee dus.
Wat zullen we een lief jong stel zijn he?quote:
Ja huuh, zit op werk, gaat niet lukken. Stuur me die link vanavond nog eensquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hiero.
http://soundcloud.com/nyx_1978/george-hefner-flu-mix/download
Niks daarvan, jij hebt grootse, meeslepende en romantische plannen te smeden!quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Tally het volgende:
Ik eet vanavond alleen. Das helemaal niet spannend
oke nu klinkt mijn planning alweer een stuk beterquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over spannend gesproken
Ik niet, ik verwacht een gezellige avond, ze hebben elkaar al vaker gezien hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, ex weet dat nu wel, I assume?
Damn, dit zijn wel alle ingrediënten voor een doem-scenario!
zwart of wit is altijd goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Samzz het volgende:
Ik ga voor een witte houten lijst, dat is wel tof.
Wie zegt dat dat niet al lang allemaal geregeld isquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niks daarvan, jij hebt grootse, meeslepende en romantische plannen te smeden!
Ik PM m wel, kun je vanavond thuis downloaden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja huuh, zit op werk, gaat niet lukken. Stuur me die link vanavond nog eens
Ik ga niet onder de rivieren!quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zullen we een lief jong stel zijn he?
Dat !quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over spannend gesproken
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik PM m wel, kun je vanavond thuis downloaden.
Ja maar, hoe kan dat zo snel? Dan is het vast niet persoonlijk op mij afgestemdquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet al lang allemaal geregeld is
Pffff, jammerquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, ik verwacht een gezellige avond, ze hebben elkaar al vaker gezien hoor.
Tss niet je poot zo stijf houden rival.quote:
Nou inderdaadquote:
Nee zijn gewoon algemene plannen die nog op maat gesneden moeten worden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar, hoe kan dat zo snel? Dan is het vast niet persoonlijk op mij afgestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |