En? Zijn ze in voor een trio?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
vanavond met scharrel en ex uit eten en naar de panama
.
Nu niet overdrijven he...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En als je me gewoon ook als je niet met me eens bent toch gelijk geeft kan er niks meer misgaan
Dat is een leuke combi om mee te gaan eten?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
.
Wil niet beweren dat een huwelijk gelijk staat aan met aan de ketting leggen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je maat laat zich vrijwillig aan de ketting leggen, natuurlijk is dat de verkeerde.
Euh, ja, goede vraag... Het grootste formaat dat de Kruidvat heeft, volgens mij 75 bij 58 of zo?quote:
Niet moeilijk, wel onbegrijpelijk door een manquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel we zijn allemaal moeilijk
Is het gek dat ik dit een beetje gek vind?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
.
Jullie zijn ook niet te begrijpen hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet moeilijk, wel onbegrijpelijk door een man
lijsten zijn duurquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh, ja, goede vraag... Het grootste formaat dat de Kruidvat heeft, volgens mij 75 bij 58 of zo?
Nu nog een mooie lijst ergens weghalen, ik wil eigenlijk de foto van m'n merrie in de andere lijst houden
Klopt. We zijn gewoon te andersquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jullie zijn ook niet te begrijpen hoor
En dat maakt jullie zo leukquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt. We zijn gewoon te anders
Als je ze bij de lijstenmaken vandaan haalt wel jaquote:
Nee niet gek.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het gek dat ik dit een beetje gek vind?
Nee, ik vind het ook vreemd, daarom meld ik hetquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het gek dat ik dit een beetje gek vind?
Maar, waarom ga je dan?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook vreemd, daarom meld ik het.
Je kan altijd een poging wagen natuurlijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:44 schreef Samzz het volgende:
En zo niet, dan jat ik die uit de woonkamer, merken ze vast niet
De lijst is 100 bij 80 met een Van Gogh schets erin. Nee, dat gaan ze niet merkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging wagen natuurlijk
Omdat het nou eenmaal zo uitkomt evenquote:
Ik mag toch hopen dat ex nu wel weet dat het scharrel is en andersom he?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo uitkomt even. Ik verwacht ook totaal geen rare dingen hoor, het idee is alleen een beetje apart.
Ex was altijd beetje jaloers op scharrel ook al deed ik 0,0 met scharrel toen we iets hadden. (niet dat ex wist dat het een scharrel is hoor).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |