quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Ang3l het volgende:
En dan die opmerkingen "Jeeezus, 30+ is echt ooooud man... Uh... ja behalve jij maar jij bent anders oud. Jij bent nog gewoon jong en zo, bij jou zie je het niet"SHUT UP! IT HURTS ANYWAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik had je eerdere post gemist, maar dat valt reuze mee. Je kan prima een keuken/badkamer met meerwaarde monteren die door het grootste deel van de woning zoekers ook als meerwaarde wordt gezien.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nogmaals. Keuken en badkamer is kwestie van smaak. Echt geen garantie voor overwaarde.
Nee, joh, stuur mij op weg met jouw CC en ik beloof voor mei een jurk te hebbenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Redden we nooit meer voor mei als je je ideale jurk nog uit moet gaan zoeken.
Vriendin van me gaat in juli trouwen en die heeft voor de jurk uitzoeken maanden nodig gehad
Ja dan kan het opeens welquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, joh, stuur mij op weg met jouw CC en ik beloof voor mei een jurk te hebben
Volgens mijn moeder zie ik er uit als 17.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
Ik kreeg gisteren zo'n lief compliment! 'Ik heb echt nog nooit iemand van rond de 30 gezien die zo mooi was als jij'
![]()
Ik vind het het proberen waardquote:
Als ik ga trouwen, mag de toekomstige mervrouw jasper dus geen trouwjurk uitzoeken. Ze mag een mooie jurk aan op haar bruiloft hoor, maar geen trouwjurk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, joh, stuur mij op weg met jouw CC en ik beloof voor mei een jurk te hebben
nee, dat gaat over je gedragquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder zie ik er uit als 17.
Je weet dat je moeder tegen je liegt?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Volgens mijn moeder zie ik er op dit moment niet uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Vraag je me nu ten huwelijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vind het het proberen waard
Mijn moeder denkt dat ze zelf ook jonger is, als ik maar jong blijf.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef stbabylon het volgende:
Je weet dat je moeder tegen je liegt?
Dat gooi ik niet op Fokquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
...en hoelang heb jij al niet geneukt eigenlijk?
quote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn moeder denkt dat ze zelf ook jonger is, als ik maar jong blijf.
herkenbaarquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dan
Meestal vallen ze van hun stoel als ik 32 zeg.
Echt meerdere malen dat ze me niet willen geloven en ik uiteindelijk m'n rijbewijs moet pakkken
Mijn zus 3 weken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vriendin van me gaat in juli trouwen en die heeft voor de jurk uitzoeken maanden nodig gehad
Het kan maar is zeker geen garantie.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik had je eerdere post gemist, maar dat valt reuze mee. Je kan prima een keuken/badkamer met meerwaarde monteren die door het grootste deel van de woning zoekers ook als meerwaarde wordt gezien.
Uitzoeken? 1 bezoekje aan de winkel was genoegquote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
![]()
Ben helemaal van slag nu
Kunnen mijn romantische plannen voor het aanzoek ook weg
ging dat niet over je gedrag?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eerst proeffeestje dan hequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
Godver wat een faaldag
Pinpas kapot, helemaal natgeregend en drie nagels gebroken
Ik was mijn portomonnee vergeten. Stond ik met m'n tray kansloos voedsel in het ziekenhuis...quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Samzz het volgende:
Godver wat een faaldag
Pinpas kapot, helemaal natgeregend en drie nagels gebroken
Vind ook dat de man het moet doen, en romantisch.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee! Ik heb niets gezegd! Ik ben niet zo'n moderne muts, ik word liever zelf gevraagd!
Oh, lekker danquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik was mijn portomonnee vergeten. Stond ik met m'n tray kansloos voedsel in het ziekenhuis.... Samen falen is altijd leuker.
Echt hoorquote:
Alles is dus mogelijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Uitzoeken? 1 bezoekje aan de winkel was genoeg
Er zijn nou eenmaal vrouwen die al sinds ze 4 waren een idee hebben van hoe de jurk eruit moet zien en daar ook echt niet van af willen wijkenquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar als je zelf moeilijk ben, tja dan weet je al hoe het gaat "aflopen" hequote:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind ook dat de man het moet doen, en romantisch.
Niet zoals een maat van me gewoon tijdens een normaal etentje.
hoe groot is groot?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik heb m'n poster opgehaaldHij is groot
Maar wel mooi
Dus vrouwen zijn niet allemaal zo moeilijk?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal vrouwen die al sinds ze 4 waren een idee hebben van hoe de jurk eruit moet zien en daar ook echt niet van af willen wijken
Als het mis gaat heb je altijd de verkeerde uitgezocht hoe moeilijk hij/zij ook wasquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus vrouwen zijn niet allemaal zo moeilijk?
Maat van me heeft dus net weer de verkeerde uitgezocht
En als je me gewoon ook als je niet met me eens bent toch gelijk geeft kan er niks meer misgaanquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kijk, we zijn het nu al eens. Als dit geen wereldhuwelijk wordt.
Je maat laat zich vrijwillig aan de ketting leggen, natuurlijk is dat de verkeerde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jawel we zijn allemaal moeilijkquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen WTF??quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:41 schreef HeatWave het volgende:
vanavond met scharrel en ex uit eten en naar de panama
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |