Misschien kun jij beter leren lezen, voordat je ergens tegenin gaat waar je het eigenlijk mee eens bent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat je er rekening mee moest houden dat die ook in je maandbedrag zit. En een post verder legde ik dat zelfs nog specifiek uit. Lezen....
Eh nee, ik ben een heel sociale huurder.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, jij hebt weinig kaas gegeten van de vrije huursector kennelijk. Het was een appartement met tuin nabij EHV centrum.
Ik ging nergens tegenin. Jij kwam met een riedeltje wat je allemaal mee moest rekenen. En ik met een aantal dingen die je juist niet mee moet rekenen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Misschien kun jij beter leren lezen, voordat je ergens tegenin gaat waar je het eigenlijk mee eens bent.
Tjah, tegen sociale huur kan op prijs nu eenmaal niet geconcurreerd worden door de vrije en/of koopsector.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben een heel sociale huurder.
MUAHAHA anders lees je het even terug, want dat is niet zoals het ging.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:47 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik ging nergens tegenin. Jij kwam met een riedeltje wat je allemaal mee moest rekenen. En ik met een aantal dingen die je juist niet mee moet rekenen. Zo moeilijk is het toch allemaal niet?
Het niveau stijgt weer behoorlijk hier. Als je iets mee moet rekenen, wil dat niet per definitie zeggen dat je het erbij op moet tellen he......quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:50 schreef WillemBier het volgende:
Vervolgens begin jij ineens te zeveren over dat je het aflosdeel ook mee moest nemen...!
Waarom zou ik het ergens af moeten trekken als ik het überhaupt al helemaal niet meereken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:54 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Het niveau stijgt weer behoorlijk hier. Als je iets mee moet rekenen, wil dat niet per definitie zeggen dat je het erbij op moet tellen he......
![]()
Wat ik wel zie in de wijk waar ik hiervoor woonde, dat de tuintjes door de gemeente maar 1 keer per jaar werden gedaan. De wijk die na mijn wijk werd gebouwt 1 keer per half jaar. En de nieuwbouwwijk nu veel vaker dan 1 keer per half jaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef Scorpie het volgende:
En ik maar zoeken in mijn gemeente naar verpauperde woonwijken, maar vinden ho maar
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:56 schreef WillemBier het volgende:
Waarom zou ik het ergens af moeten trekken als ik het überhaupt al helemaal niet meereken?
In welke gemeente woon je dan? Dan rij ik ff rond met google maps op zoek naar verpauperde koopwoningen. Tien tegen één dat ik er ook in jouw gemeente een hele wijk vol mee vind.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:51 schreef Whuzz het volgende:
Hey Bier, ik wil in het weekend graag even wat verpauperde koopwijken in mijn gemeente bekijken. Waar blijven ze nou?
Ze zijn er echt hoor! Heus! Compleet verpauperde koopwijken, waar geen van de kopers geld heeft of wil uitgeven aan het onderhoud van hun huis en haard! Je kent ze toch wel? De helft staat leeg, de andere helft heeft lekke daken, oerwoudtuinen en afgebroken schoorstenen. Ingeslagen ruiten die niet meer gerepareerd worden, deuren die met tape bijeen worden gehouden. Ze zijn er! in ELKE gemeente! Heus!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:52 schreef Scorpie het volgende:
En ik maar zoeken in mijn gemeente naar verpauperde woonwijken, maar vinden ho maar
Ik dus nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Jeg snakker virkelig gode norske
3,9 miljoen toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:59 schreef xenobinol het volgende:
Nederland, het land van 3,5 miljoen leenkneuzen
Volgens mij hebben iets teveel mensen naar Maaskantje gekeken als inspiratiebron voor hun tirade over de verpauperde woningenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zijn er echt hoor! Heus! Compleet verpauperde koopwijken, waar geen van de kopers geld heeft of wil uitgeven aan het onderhoud van hun huis en haard! Je kent ze toch wel? De helft staat leeg, de andere helft heeft lekke daken, oerwoudtuinen en afgebroken schoorstenen. Ingeslagen ruiten die niet meer gerepareerd worden, deuren die met tape bijeen worden gehouden. Ze zijn er! in ELKE gemeente! Heus!![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:15 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Aflossen leenslaven.... om je vrijheid terug te kopen
Huldequote:Kortom, met lage lasten koop je vrijheid. Nu kost al dat aflossen je misschien een wintersportvakantie, maar op termijn heb je alle vrijheid.
Ik heb ze niet allemaal persoonlijk geteldquote:
Volgens jou en consorten toch juist welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:09 schreef xenobinol het volgende:
Overigens zal vast niet iedere huiseigenaar een grootschuldbezitter zijn
Aflossing is verlossingquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:12 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Volgens jou en consorten toch juist wel
Zijn we het er dan ook over eens dat de verpauperde koopwijk een fenomeen is dat zich ook in Nederland voordoet, en niet (zoals Whuzz eerder suggereerde) alleen in Detroit?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:14 schreef lutser.com het volgende:
Zijn we het er trouwens over eens dat niet elke gemeente een verpauperde koopwijk heeft?
Als je het over huurwijken zou hebben wel. Die ken ik zelf ook. Maar een koopwijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:19 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Zijn we het er dan ook over eens dat de verpauperde koopwijk een fenomeen is dat zich ook in Nederland voordoet, en niet (zoals Whuzz eerder suggereerde) alleen in Detroit?
Ik voorzie een snelle verpaupering van koopwijken, vooral die wijken met 'megaleenkneuzen-die-tot-hun-oogballen-aflossingsvrij-zijn-ge-overkrediteerd'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je het over huurwijken zou hebben wel. Die ken ik zelf ook. Maar een koopwijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |