staat er toch?quote:
dus je plaatst foto's op internet die niet van jezelf zijn, maar hebt er wel rechten op?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:37 schreef sp3c het volgende:
nee we doen niet leuk doen met elkaars fotoboeken
fok! heeft die graag voller ipv leger
[..]
staat er toch?
Maak dan geen FB is mijn mening, maar vooruit ik wist t niet.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef sp3c het volgende:
ik plaats helemaal nix
fok! wil gewoon niet dat users elkaar met die fobo's om de oren gaan slaan
met rechten heeft het verder nix te maken, als jij ergens anders online om rubje zijn fotoboek wil lachen dan moet je dat helemaal zelf weten (afaik)
Zei degene die een wannaB is getuige zijn Fotoboekquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:52 schreef rubje het volgende:
[..]
Jaja jij wist alles al ...en in een vorige quote ervan uitgaan dat ik een commando was terwijl iedereen in DEF vanaf dag 1 weet dat ik nooit in het leger heb gezeten!![]()
Of gewoon een willekeurig fobo openen en het userid vervangen door die van hem...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:03 schreef Esses het volgende:
Een locatie die makkelijk te vinden is op fok, door naar mijn fotoboek te gaan en dan op "rubje" te zoeken (links in 't midden), bewijst dat hij zelf regelmatig nep-militiert. Ik zeg lock! En report!
Of gewoon 't topic op slot gooien en hem bannenquote:
Dat eerste kunnen we ook zelf doen.. nog maar 104 postsquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:28 schreef Esses het volgende:
[..]
Of gewoon 't topic op slot gooien en hem bannen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |