En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:44 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat was toch die van 'kijk op onze blog' he?
Wat slaat nergens op?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:14 schreef Juicyhil het volgende:
Intrum Justitia rekent registratiekosten?
Slaat natuurlijk nergens op.
Hij is wel mooi aangepakt alquote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:44 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
En daar istie weer, in hetzelfde topic notabene:
[Wanbetaler] Betaalt niet, maar zegt van wel.
Is al verwijderd zo te zien.quote:
Wat een mooi slotje zegquote:
Topic zakt vanzelf wel weg.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:13 schreef knokkels het volgende:
Tweedehands verkoop. Garantie tot aan de deur vraag
Mag deze dicht? Ik heb genoeg informatie.
Als replies als die van phpmystyle "met toeslagen haal je dat vrij makkelijk..." al tegenwoordig als onzin bestempeld worden...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geen zin om elke post op een schaaltje te wegen, ik heb de onzin eruitgegooid...
ken je de opmerking 'waar gehakt wordt, vallen spaanders'? Ik ben er met de bezem doorheen gegaan en ja, misschien hier een daar een post teveel meegepikt, so be it...quote:Op zondag 5 juni 2011 21:34 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Als replies als die van phpmystyle "met toeslagen haal je dat vrij makkelijk..." al tegenwoordig als onzin bestempeld worden...
lieve schat, je opmerking is met de bezem meegegaan, had niet gemoeten... Mijn excuses daarvoorquote:Op zondag 5 juni 2011 21:51 schreef phpmystyle het volgende:
Er mag wmb best discussie zijn, het moet mogelijk zijn om iemands salaris te betwisten, alleen ik snap dat als dat veelvuldig gebeurd dat dat hinderlijk is. Maar ik maak mij daar niet schuldig aan.
Okquote:Op zondag 5 juni 2011 22:14 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lieve schat, je opmerking is met de bezem meegegaan, had niet gemoeten... Mijn excuses daarvoor
Hij schijnt het nogal warm te hebbenquote:Op maandag 6 juni 2011 23:37 schreef junkiexp het volgende:
Wie heeft de belastingteruggave al ontvangen? #6
Kijk nogmaals even naar die ''lihoud'', vervelend mannetje.
Hij moet vooral zo doorgaan.... (heb 'm gewaarschuwd per DM. Ben benieuwd of het helpt...)quote:
ik lees dat het niet heeft geholpen. Heb er al een TR voor aangemaakt.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 00:05 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Hij moet vooral zo doorgaan.... (heb 'm gewaarschuwd per DM. Ben benieuwd of het helpt...)
ik heb het weggehaald en genote, ik laat even aan Five of er verder nog iets mee gedaan moet wordenquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees dat het niet heeft geholpen. Heb er al een TR voor aangemaakt.
Noem me een zeur...... maar bepaalde woorden hoeven niet op die manier gebruikt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |