Ik heb FOK! op de telefoon opgegeven. Hopeloosquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar hoe doen jullie dat dan op de telefoon? Bij mij gaat wat ik geschreven heb ook steeds beeld en als ik al een fout op tijd ziekrijg ik de cursor niet op.de.juiste plek. Ik irriteer me echt mateloos hieraan eigenlijk.
De meeste van mijn posts komen van mijn Desirequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Maar hoe doen jullie dat dan op de telefoon? Bij mij gaat wat ik geschreven heb ook steeds beeld en als ik al een fout op tijd ziekrijg ik de cursor niet op.de.juiste plek. Ik irriteer me echt mateloos hieraan eigenlijk.
Ah!! Dat klinkt goedquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:38 schreef Solagratia het volgende:
Samen bevallen kan ik je alleen maar aanradenVond het ontzettend fijn dat manlief wist wat er stond te gebeuren en wat hij kon doen om mij te helpen. En ze leren er ook massagegrepen voor rug en voeten aan de mannen, vond ik niet erg
Hier ook de Desire, maar reageren vind ik toch wel fijner op mijn macbookie. Dat gaat net wat sneller. Wel heerlijk om zo tussendoor eens bij te lezen op de mobiel als er geen computer in de buurt is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
De meeste van mijn posts komen van mijn Desire, nooit problemen. De telefoon leert netjes wat ik wel en niet wil typen en ik kan prima teruglezen wat ik verkeerd doe
Waar werk jij op?
Ja, zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ons ook opgegeven voor Samen Bevallen. Mijnis niet zo'n liefhebber van lezen, en ik vind het ook wel prettig dat hij weet wat mij(en hem) straks te wachten staat..
Ik lees voornamelijk 's avonds laat of 's ochtends als ik net wakker ben via de iPhone op Fok!, alleen als ik echt perse iets wil melden dan post ik ook, maar ik vind het onhandig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:37 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ik heb FOK! op de telefoon opgegeven. Hopeloos. Ligt overigens niet aan Fok hoor, meer aan mij.
Daar is je optische trackball handig voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Vanyel, ik heb een htc, ik dacht.ook desiremaar ik twijfel. Maar ik merk al dat ik handiger word. Als ik hem op zijn kant hou gaat het niet uit beeld. Maar de cursor blijft een ramp.
Anyways, offtopic, ik oefen rustig verder.
Ik heb er niets naast gedaan, maar ben ook niet zo sportief. Had aan de cursus wel genoeg. Op een gegeven moment was het het uitje van de weekquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Samen de lusten en de lasten
. Maar jullie doen er dan niet nog iets naast van gym of yoga ofzo?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:47 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar is je optische trackball handig voor.
Haha! ik ook! (zit nu op mijn phone)quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]daar kom ik dus echt door jouw post hier pas achter
![]()
Ik maar denken dat ik er alleen op kon drukken...
Ik heb met 9 wk twee rontgenfoto's van mijn hand gehad. Daar denk ik nog wel eens aan. Had wel zo'n schort voor, maar dat schijnt achterhaald te zijn ofzo. Weet jij mss. iets meer over de gevolgen van rontgenstraling?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja veel rontgenstraling, en een ritje CT-scan is ook niet zonder risico..
en dan alle patienten nog met nare beestjes.. die in isolatie verpleegd moeten worden. (ESBL, MRSA, Pseudomonas etc etc). Dat vind ik allemaal veel lastiger, heb dr heel weinig invloed op. Behalve supergoede hygienemaatregelen nemen...
Bij de tandarts krijg je in die maanden dat je zwanger bent geen rontgenfoto van je gebit voor de stralen. En moet je toch (toevallig net op zwangerschapsgym gehoordquote:Op woensdag 12 januari 2011 20:59 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik heb met 9 wk twee rontgenfoto's van mijn hand gehad. Daar denk ik nog wel eens aan. Had wel zo'n schort voor, maar dat schijnt achterhaald te zijn ofzo. Weet jij mss. iets meer over de gevolgen van rontgenstraling?
Ik ga wel naar zwangerschapszwemmen sinds een paar weken, en dat is op zich wel gezellig, en ook wel lekker ontspannend..quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:42 schreef PurpleDaisy het volgende:
[..]
Ja, zeker. Samen de lusten en de lasten
. Maar jullie doen er dan niet nog iets naast van gym of yoga ofzo?
Owh vreemd. Ik kreeg juist te horen dat ik moest terug komen na de zwangerschap. En kreeg van meer zwangeren te horen dat er geen foto's gemaakt mochten worden bij de tandarts.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef mefke79 het volgende:
Tally, die gebitsfoto's schijnen wel te mogen.
Aventura, maak je niet druk. Je moet echt wel wat meer straling oppikken om het schadelijk te laten zijn. Die strenge regels in de zorg gelden voor mensen die op de afdeling radiologie werken. Die staan er een hele werkdag (en dragen ook standaard van die tellers...)
Ik heb achteraf gezien ongeveer 2 dagen na de bevruchting röntgenfoto's laten maken. En ze vroegen ook inderdaad of ik zwanger zou kunnen zijn, en ik dacht van niet(we waren er nog niet echt voor bezig). Ik heb me daar ook best druk om gemaakt, maar ben er maar vanuit gegaan dat als er in dat stadium een cel beschadigd zou raken, dit funest zou zijn voor de ontwikkeling. Toch was ik wel een beetje opgelucht dat er niet ineens 3 armen of 2 hoofdjes te zien waren op de echo..quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
en stukje 2:
Röntgenstralen kunnen ernstige schade toebrengen aan je ongeboren kind. Hoe eerder in je zwangerschap het vruchtje wordt blootgesteld aan de straling, hoe ernstiger de gevolgen kunnen zijn. Het gevaar van de stralen hangt verder af van de dosis die op je baarmoeder terechtkomt: hoe meer straling, hoe gevaarlijker.
Als gevolg van de straling kan je kind bepaalde afwijkingen ontwikkelen. Daarom is het verstandig om tijdens je zwangerschap, voor zover dat mogelijk is, te voorkomen dat je wordt blootgesteld aan röntgenstralen.
Mocht het echter absoluut noodzakelijk zijn dat er een röntgenfoto wordt gemaakt, moet je ervoor zorgen dat je baarmoeder optimaal wordt beschermd tegen de straling. Daarom is het belangrijk dat je altijd aan de arts die de foto maakt, vertelt dat je zwanger bent. Hij kan dan gebruik maken van een loden schort of een ander hulpmiddel, dat voorkomt dat de stralen je baarmoeder bereiken.
Omdat je kindje vooral in het begin erg kwetsbaar is, moet je er ook voor zorgen dat je beschermd bent in de periode dat je zwanger zou willen worden. Het zou immers kunnen dat je wel al zwanger bent, maar dit nog niet weet. In dat geval zou je kindje ongemerkt toch in contact kunnen komen met de stralen.
Daarbij is het overigens een geruststellende gedachte dat de apparatuur die wordt gebruikt, tegenwoordig veel preciezer is dan vroeger. Hierdoor kunnen er steeds kleinere doses worden gebruikt en kunnen de stralen nauwkeuriger worden gericht, zodat ze hoofdzakelijk terechtkomen waar ze moeten zijn.
oooh!quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:14 schreef WupWup het volgende:
Lieverds, salmonella passeert de placenta niet! en verder ga ik weer op m'n handen zitten
*spiekt af en toe mee om te kijken of Claudia al aan t baren is*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dito voor wat Claudia betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |