Welk programma gebruik je daar voor als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd van grafiekjes en daar is Nike+ uitermate geschikt voor!(gebruik wel een ander progje om m'n data in te laden, want ik vind de grafiek op de Nike+-site uiterst summier)
Bovendien kan ik lekker doelen stellen en vervolgens medailles winnen op de Nike+-site.
Die is ook wel nastyquote:
Running Tracker, google maar even! Werkt super! Je krijgt een veel gedetailleerdere grafiek (kun je ook instellen trouwens) en je ziet ook meteen je snelheid per uur ipv je pace.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Yrck het volgende:
[..]
Welk programma gebruik je daar voor als ik vragen mag?
Goed zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Les 12 ging als een speeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer
Nee, ik heb zelfs nog wat extra gelopen, omdat m'n audio-file er ineens mee stopte toen ik net met de 5 minuten begonnen wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:14 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed zoGeen problemen dus met de 5 min enzo?
Pfoe, thermokleding, zou er ook niet aan moeten denken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Les 2 van Evy ging prima. Ik draag trouwens helemaal geen thermokleding. Ik draag mijn runningtight, een loopshirtje en een fleecetrui. Ik krijg het snel genoeg warm zat!
Heb nu prima loopmuziek gevonden. Op een site vond ik een tabel waar je aan de hand van je looptempo de daarbij passende BPM kan vinden. Bij mij is dat 160 BPM.
Linkje naar die sitequote:Op woensdag 19 januari 2011 20:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Les 2 van Evy ging prima. Ik draag trouwens helemaal geen thermokleding. Ik draag mijn runningtight, een loopshirtje en een fleecetrui. Ik krijg het snel genoeg warm zat!
Heb nu prima loopmuziek gevonden. Op een site vond ik een tabel waar je aan de hand van je looptempo de daarbij passende BPM kan vinden. Bij mij is dat 160 BPM.
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspxquote:
Dankquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspx
Zie de tabel. Je moet dus wel even bepalen hoeveel minuten je over 1 km doet (dus niet km/u). Mijn running app geeft dat weer. Ik kijk niet naar het gemiddelde, want daar zitten immers ook de wandelstukjes in. Ik kijk naar de stukken waar ik echt loop.
Maar heb je daar ook voor betaald? Ik ga dus echt geen 4 dollar per nummer betalenquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
http://www.run2r.com/Technical+linking-bpm-to-running-speed.aspx
Zie de tabel. Je moet dus wel even bepalen hoeveel minuten je over 1 km doet (dus niet km/u). Mijn running app geeft dat weer. Ik kijk niet naar het gemiddelde, want daar zitten immers ook de wandelstukjes in. Ik kijk naar de stukken waar ik echt loop.
Ur welcome!quote:
Haha, nee! Met de wetenschap dat muziek met 160 BPM bij mijn pace past, heb ik een mooie playlist gemaakt van muziek die ik al in mijn bezit heb. Bleek zat tussen te zitten rond de 160 BPM!quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar heb je daar ook voor betaald? Ik ga dus echt geen 4 dollar per nummer betalen[/hollander]
Thanksquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ur welcome!
[..]
Haha, nee! Met de wetenschap dat muziek met 160 BPM bij mijn pace past, heb ik een mooie playlist gemaakt van muziek die ik al in mijn bezit heb. Bleek zat tussen te zitten rond de 160 BPM!
Ik heb gewoon op deze site gezocht op BPM van 160: http://djbpmstudio.com/
Linkje naar het boek?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Renske90 het volgende:
Heeft iemand het boek Start to Run van Evy in zijn/haar bezit? Ik ben benieuwd of dat iets is...
Maar dat werkt dus niet voor op de loopband :p Ik vind het wel leuk om grafiekjes te zien en dat valt bij de Nike+-app wel wat tegen ja. Maar het gebruik van de sensor vind ik voor mij dus wel handig.quote:Op zondag 16 januari 2011 16:09 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Good luck!
Ik ben ook weer begonnen. Ik gebruik alleen mijn iPhone met de Runkeeper Pro app. Verder geen chip nodig ofzo, 't werkt immers met GPS! Dus dan wordt tijd + afstand al gemeten en op basis daarvan de snelheid en kcalverbruik (ook op basis van je gewicht).
Mijn bescheiden stats:
http://runkeeper.com/user/lamaris/activity/23453151
Merci merci. Ik heb nog een bol.com kadobon, dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:36 schreef Renske90 het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)005915838/index.html Bij deze!
Nou, kijk eens aan! Laat je ons dan weten of het boek iets is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Merci merci. Ik heb nog een bol.com kadobon, dus dat komt goed uit!
1 klein klein dingetje.. Op de loopband is het véél makkelijker dan buitenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Renske90 het volgende:
(Grr, ben ik een stuk aan het typen, klik ik op de vorige pagina.. Is alles weg!)
Bedankt voor alle reacties op mijn vraag over het hesje! Ik zal vanmiddag eens in de stad kijken.Het heeft niet zo'n haast, want ik ben voorlopig nog bezig met het hardlopen op de loopband bij de fitness. Ik combineer het dan gelijk met krachttraining. Ik heb bijna 5 jaar niet mogen sporten. Daarvoor heb ik veel gedanst en geturnd en ik heb ook wel eerder aan hardlopen gedaan. Maar mijn spieren zijn nu dus extreem slap. Vandaar dat ik die dingen nog even samen neem. In combinatie met Pilates gaat het hopelijk snel vooruit!
Gisteravond les 5 gedaan en vrijdag les 6, het gaat eigenlijk wel lekker. In ieder geval minder slecht dan ik had verwacht!
Heeft iemand het boek Start to Run van Evy in zijn/haar bezit? Ik ben benieuwd of dat iets is...
Mij lijkt het constante tempo moeilijk op een loopband.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef GotC het volgende:
[..]
1 klein klein dingetje.. Op de loopband is het véél makkelijker dan buiten
Dat kan, maar de loopband doet t halve werk voor jequote:Op donderdag 20 januari 2011 13:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mij lijkt het constante tempo moeilijk op een loopband.
Lekkerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:45 schreef DarkElf het volgende:
9.1 km gem, 27 min, 4.1 km... en zalig weer!
Dat gaat vanaf nu ineens heel snel, weet ik nog wel van de vorige keerquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Lekker
Ik kan echt niet wachten tot ik ook langere stukken aankan
Dat is zowel iets om naar uit te kijken als iets beangstigendsquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat gaat vanaf nu ineens heel snel, weet ik nog wel van de vorige keerVolgende/deze week loop je ineens 7 min, en over 2 weken 10-10-12
![]()
Tis serieus op een gegeven moment vooral een psychische drempel: '10 minuten?'Pfff dat kan niet.. of 12 minuten of 15..quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is zowel iets om naar uit te kijken als iets beangstigends
De eerste keer 5 minuten vorige keer vielen me behoorlijk zwaar. De tweede keer 5 minuten (gisteren) gingen als een speer. Dus nu heb ik er alle vertrouwen in dat dat half uur me echt gaat lukken.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis serieus op een gegeven moment vooral een psychische drempel: '10 minuten?'Pfff dat kan niet.. of 12 minuten of 15..
en als je gewoon je programma doorloopt dan loop je voor je het weet idd 12-15 minuten en dan ineens een half uur
Het is idd die drempelquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:59 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Tis serieus op een gegeven moment vooral een psychische drempel: '10 minuten?'Pfff dat kan niet.. of 12 minuten of 15..
en als je gewoon je programma doorloopt dan loop je voor je het weet idd 12-15 minuten en dan ineens een half uur
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:24 schreef travelman het volgende:
Zo, nu bezig met week 3, gaat lekker voor mijn gevoel! Zou het liefst elke dag even gaan, maar dwing mezelf om een rustdag te nemen, anders zit ik straks weer weken thuis wegens overbelasting oid..
Danke! Ik ben nog op zoek naar een niet al te dure clip-on mp3; iemand advies, voordat ik heel internet door ga spitten?!quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed bezig!En ja..rustdagen zijn lastig/vervelend, maar hoort erbij
Wat is niet duur?quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:20 schreef travelman het volgende:
[..]
Danke! Ik ben nog op zoek naar een niet al te dure clip-on mp3; iemand advies, voordat ik heel internet door ga spitten?!
Op welke dagen ren jij?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 23:16 schreef Dos37 het volgende:
Ik doe morgen ook les 9. Gelukkig wel wat meer rust heb ik al gezien.
quote:Op maandag 17 januari 2011 18:38 schreef Dos37 het volgende:
Ik heb net les 7 gelopen en het ging heerlijk moet ik zeggen, ik ben erg tevreden over mijn eigen progressie
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:04 schreef Dos37 het volgende:
Net bijna 4 kilometer gelopen in les 9, het ging weer is voor geen meter.
Ik had dit bericht beter niet kunnen posten want vanaf dit moment ging het totaal niet meer.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |