Mapmyrun.comquote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef slacker_nl het volgende:
Kent iemand een website waar je een route kan maken en die kan exporteren naar een .gpx file?
+1 thanks!quote:
En wat kun je met zo'n .gpx-file?quote:Op donderdag 13 januari 2011 11:10 schreef slacker_nl het volgende:
Kent iemand een website waar je een route kan maken en die kan exporteren naar een .gpx file?
Je kunt bijvoorbeeld thuis een route uitstippelen en die in een gpx-bestand laden. Dat bestand kun je dan weer inladen en uitlezen op je mobiele apparaat, zodat je onderweg weet hoe je moet lopen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En wat kun je met zo'n .gpx-file?.
Als plaatje online zetten oid?
Ben bezig om een hardloopevent te organiseren en zo kan iedereen de route op zijn of haar favo rensite uploaden en bekijken. Dan hoeven we geen crappy screenshot te plaatsen (gaan we ook doen overigensquote:Op donderdag 13 januari 2011 12:12 schreef Viking84 het volgende:
En wat kun je met zo'n .gpx-file?.
Als plaatje online zetten oid?
Met van die wapperende armpjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Had ook een typisch vrouwenloopje volgens die man.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Met van die wapperende armpjes?
Het klinkt eigenljik alleen maar als iets goeds haha!quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:16 schreef Cudles het volgende:
Okay dit is weird. Normaal loop ik altijd s'ochtends, maar ik had dus besloten om aan het eind van de middag te gaan lopen (op aangeven van ervaringen hier).
Normaal loop ik met moeite 30 minuten uit. Vandaag ben ik om 17.00 gaan lopen, ik had alleen de eerste tien minuten last van mijn buik, omdat ik anderhalf uur daarvoor nog een saucijzenbroodje met melk heb gegeten. Ik moest ook flink hard ademhalen. Maar daarna ging het heel goed en na 28 minuten bedacht ik me dat ik wel voor de 35 minuten kon gaan. En nu heb ik 40 minuten gehaald en kon ik er nog wel 5 minuten achter plakken, maar het leek me niet verstandig om nog verder te gaan. En ik was niet eens echt buiten adem.
Ik kan het moeilijk geloven, volgens mij heb ik morgen rete veel spierpijn. Ik voel nu alleen mijn rechterbeen een beetje stijfjes worden.
Maarja ik kan er beter maar van genieten ipv para te worden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Volgens Evy zou ik vandaag moeten lopen
ja, heey, waar was mijn motivator?quote:
Gewoon wat langer inlopenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja, heey, waar was mijn motivator?![]()
Ik ga nu wel hardlopen dan.
En zo, wat ging dat bagger. Volgens mij moet ik gewoon niet meer in de vroege ochtend lopen. Mn spieren zijn nog koud van het slapen denk ik. Merk daarentegen wel dat ik minder naar de grond kijk maar meer naar de omgeving en meer met opgeheven hoofd loop
Dat is op zich wel een ideetje om iets meer aan warming up te doen op de vroege ochtend jaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon wat langer inlopenDus stevig doorwandelen. Doe ik altijd wel, minstens 10 min.
Grappig, ik loop juist elke keer andere routes om het zo lekker dynamisch te houden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:55 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb net ook even een route van 5 km uitgestippeld. Hoef hem pas over 2 weken ofzo helemaal te lopen, maar het is wel prettig om nu even een vaste route te hebben en te weten wanneer je ongeveer welke afstand hebt afgelegd. En ook fijn: ik kom maar 2 kleine stoplichten tegen onderweg
.
Doe ik ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:08 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Grappig, ik loop juist elke keer andere routes om het zo lekker dynamisch te houden.
Dan heb je het aan mij gegeven, want ik heb eerder nooit last gehad van m'n enkels, maar na m'n rondje van vanavond doet m'n linkerenkel pijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:10 schreef Yrck het volgende:
Vandaag de eerste dag dat ik geen last van mijn enkel gehad heb. Ga morgen dus weer voorzichtig beginnen met hardlopen! Zin in
Morgen les 11 hinkelen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan heb je het aan mij gegeven, want ik heb eerder nooit last gehad van m'n enkels, maar na m'n rondje van vanavond doet m'n linkerenkel pijn
Overmorgenquote:
Sensor heb je niet nodig als je een iPhone hebtquote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef Renske90 het volgende:
Net begonnen met Start to Run 0-5 km. :-) Ik ben nu bij les 4! Daarnaast gebruik ik de Nike+-sensor met mijn iPhone. Wish me luck! ;-)
Je bedoelt dat ik ook gewoon een app kan gebruiken?quote:Op zondag 16 januari 2011 11:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Sensor heb je niet nodig als je een iPhone hebt.
Een Nike+-app ja (of een andere natuurlijk)quote:Op zondag 16 januari 2011 11:08 schreef Renske90 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ik ook gewoon een app kan gebruiken?
Voor de NIKE-gps app niet, voor de gewone heb je hem wel nodig. Hij maakt draadloos verbinding en geeft dan gelijk goed aan hoe hard ik gelopen heb enz.quote:Op zondag 16 januari 2011 11:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Een Nike+-app ja (of een andere natuurlijk)
Ik weet niet of je je sensor überhaupt wel kúnt gebruiken met een iPhone - dat zul jij het beste weten, ik heb er geen. Maar het is overbodig.
Gewoon, een hesjequote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef Renske90 het volgende:
Ik ben aan het kijken naar zo'n lichtgevend hesje om 's avonds te dragen, heeft iemand een idee wat fijn is?
Simpel hesje is genoeg. Action heeft ze voor een paar euro, niks bijzonders maar dat is ook niet nodig. Misschien eventueel een led armbandje.quote:Op zondag 16 januari 2011 12:07 schreef Renske90 het volgende:
Ik ben aan het kijken naar zo'n lichtgevend hesje om 's avonds te dragen, heeft iemand een idee wat fijn is?
Good luck!quote:Op zondag 16 januari 2011 11:05 schreef Renske90 het volgende:
Net begonnen met Start to Run 0-5 km. :-) Ik ben nu bij les 4! Daarnaast gebruik ik de Nike+-sensor met mijn iPhone. Wish me luck! ;-)
Hehe, daarom loop ik ookquote:Op zondag 16 januari 2011 17:41 schreef neen het volgende:
Zojuist Evy 14 gelopen, weg met die pens heuh
Ik nietquote:
GotC en ik lopen ook de CPCquote:Op zondag 16 januari 2011 19:06 schreef slacker_nl het volgende:
Ik loop niet voor m'n pens, maar voor m'n conditie. M'n pens wil ik wegkrijgen dmv gezonder eten (zegt ie terwijl der een bak met vanille-ijs gemixed met oreo's naast 'm ligt) en fitness.
Ik ga overigens de CPC loop rennen en... Ik ben van plan om de Dam tot Dam loop te gaan lopen. Heb het ooit eens mezelf beloofd en die wil ik dit jaar gaan lopen. Lijkt me mooi om te doen.
5 km.quote:Op zondag 16 januari 2011 19:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
GotC en ik lopen ook de CPCWelke afstand ga je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |