Wat zeg je dat toch weer mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat poeder wat erin zit komt vaak naar buitenin je gehaktballen
![]()
Meer info aubquote:
Gaat dat over swaffelen? Vind je hem daarom zo goed?quote:
Nee, gewoon nee.quote:
Ik pas goed op, Snuit. Vrees niet.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. laat je niet tricken he..
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..quote:
sinds kort?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zeg je nu he. Ze heeft sinds koort haar boobs laten enlargen.
Duidelijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
sinds kort?jij loopt achter mien jong!
Hoe durven zequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef rival het volgende:
[..]
Dingen zitten gewoon tegen, net of ze mij moeten hebben deze week
details via pm verkrijgbaar
Zo lief van je.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, sorry als ik wat overbezorgd overkom, maar je hebt net een bitse griep gehad, weet niet of je hersens weer op volle toeren draaien..
Kijk dat is pas een binnenkomerquote:
Rivalleermomentjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
let op hoe we dat doen.....
"zal wel karma zijn"
en we kunnen er weer mee leven
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kijk dat is pas een binnenkomer
quote:
Sarcasme, herken hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje zinloze post eigenlijk
ik vind hem slecht, terwijl ik niet persé iets tegen haar muziek heb (don't hold this against me people)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is geen Toxic, geef ik direct toe, maar voor Britney's doen, is hij lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |