abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91252582
Oh bah miss -O-
is het misschien niet een idee om die pcm in zulke dagen doorlopend te geven? Dus zeg maar iedere 4 uur een nieuwe (of wanneer ze 's nachts wakker wordt in t geval van 's nachts)?
Misschien krijgt Senna wel een beetje een dreun steeds van het beter voelen en dan na een paar uur weer buh voelen ofzo.

Heel veel beterschap iig hoop dat ze vannacht beter slaapt, knappen ze altijd gelijk een stuk van op. :*

Trix :o huuuu wat een schrik!

Vicks beterschap :* wat een schatje is Tess toch O+ je zou B. echt op kunnen vegen hoor als Amélie zoiets zou zeggen :D drollewol O+

Dierengeluiden doen we hier niet aan :P behalve kwak dan. Maar ik merk aan haar dat ze wel precies weet wat ze kan verwachten want als er een plaatje met een konijntje voorbij komt staat ze al met haar nekje gek te doen en af te wachten tot ik erin snuffel :D of een varkentje dan staat ze al met dr neusje in de lucht gestoken :D

De nacht hier was hectisch. Vaak wakker geworden. Ik had neit de indruk dat het van de buikpijn was maar gewoon algemene onrustigheid zeg maar, ze heeft natuurlijk ook een dag voor dr kiezen gehad gister. Ze heeft zo af en aan tussen ons in gelegen en dan dommelde ze wel weer weg, daarna sliep ze wel weer een uur of anderhalf in dr bedje enz.

Vanmiddag komt mn moeder toevallig dus we kunnen straks aan de gang met poging twee voor t plaszakje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91252621
je meisje heeft gewoon een hele dag liggen verwerken vannacht Huup.. is ook neit zo gek...
Hopelijk lukt ht vandaag met het plaszakje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91252860
Oe huup, was het plaszakje gisteren niet gelukt? Wat een ellendige dingen zijn het ook. Succes ermee!

Iedere 4 uur pcm, is dat niet wat veel? van die 240 mg mogen ze toch 3 of 4 per dag? Maar ik bedacht me idd dat we maar eens moeten proberen om het aansluitend te geven, misschien dat dat verschil maakt. Ze reageert daar echt zo sterk op. Ik denk alleen iedere keer als ze dan weer een nieuwe mag en het best nog ok gaat dat ik beter kan wachten...die bekende terughoudendheid met pcm, maar misschien is het handiger idd om het anders te doen.

Ow ja Vicky wat lief van Tess O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91252888
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:02 schreef Incantrix het volgende:
Nou, echt zeg, zó vreselijk dom gewoon.. Ohja, en het ging hier toch laatst over op een positieve manier iets afleren i.p.v. je kind iets verbieden? Kan iemand me alsjeblíeft even vertellen wat dan de positieve insteek is van "Blijf van dat toetsenbord af anders sloop je ook de andere knopjes! :( " ? Ik kan 'm niet vinden namelijk :')
Thijs heeft een eigen laptop. Die had ik ook in de buurt staan, en als hij dan aan mijn knoppen ging rukken, zei ik op een hele blije toon 'Ooooh wat een mooie laptop heb jij!!!' en dan gaf ik hem de zijne. Hielp als een trein.....

(Hij heeft de Vtech Pooh laptop, erg leuk, hoewel ik wel eens wat moe word van 'Iejoor is minder somber vandaag..... Teigetje houdt van springen .... Kanga is de moeder van Roe... Knorretje is een goede vriend. Maar dan moffel ik hem gewoon weer even weg als Thijs in bed ligt).
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91252889
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Oe huup, was het plaszakje gisteren niet gelukt? Wat een ellendige dingen zijn het ook. Succes ermee!

Iedere 4 uur pcm, is dat niet wat veel? van die 240 mg mogen ze toch 3 of 4 per dag? Maar ik bedacht me idd dat we maar eens moeten proberen om het aansluitend te geven, misschien dat dat verschil maakt. Ze reageert daar echt zo sterk op. Ik denk alleen iedere keer als ze dan weer een nieuwe mag en het best nog ok gaat dat ik beter kan wachten...die bekende terughoudendheid met pcm, maar misschien is het handiger idd om het anders te doen.

Ow ja Vicky wat lief van Tess O+
volgens mij mag het om de 6 uur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91252904
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

volgens mij mag het om de 6 uur.
Ja, die van 240 wel.... maar je kunt overwegen een spiegel op te bouwen met 120.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_91252925
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:44 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ja, die van 240 wel.... maar je kunt overwegen een spiegel op te bouwen met 120.
ja dat ou ook kunnen en dan elke 3 uur. 4x 240 is idd misschien een te grote "kick"
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91252938
Dat is een idee, met de 120 aan de gang gaan. Eens kijken of ik die nog heb! Thanks voor het meedenken :*
pi_91253011
Oh ja sorry om de 6, maar als ze zich op zo'n lichtere pcm al beter voelt zou je die ook om de 4 uur kunnen geven?
Nouja hoe dan ook beterschap!

neuh dat plaszakje... Ze plaste ineens een hele tijd niet en toen ze eindelijk plaste heeft ze het ding eraf geplast :D :') het zal wel raar voelen ook zo'n ding in je luier. Er zit nu een nieuw zakje om, ben benieuwd. Gelukkig geeft dit verder geen problemen voor haar zeg maar, ze hoeft er nie om te huilen ofzo, alleen dr moet wel een plasje in natuurlijk. Gehannes is t!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91253034
Oh haha ik post vanaf mn foon dus ik ben spuit elf, srry :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91253582
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:45 schreef miss_sly het volgende:
Dat is een idee, met de 120 aan de gang gaan. Eens kijken of ik die nog heb! Thanks voor het meedenken :*
Graag gedaan hoor, ik doe dat ook (120 x 6) bij 'lichte koorts en misère'. Bij hoge koorts (39.5 en hoger) doe ik 240 x 4.

Ik kom trouwens op 120 x 6 omdat Thijs 's nachts tot nu toe altijd gewoon sliep, maar 120 x 7 of 8 mag natuurlijk ook.
pi_91253627
Stomme plaszakjes ook!
Ik merk dat Niels gaat plassen als hij net wakker is, als ik hem niet eerst laat kletsen in bed en zijn luier dus wat te vroeg verschoon plast hij op het aankleedkussen. Misschien kun je proberen of dat bij Amélie ook zo werkt? Direct uit bed een plaszakje op en misschien even haar shirt uit zodat ze het wat koud krijgt (daar krijg je een plasprikkel van). Misschien kun je dan wel direct op het aankleedkussen wat opvangen.

Arme zieke Senna :* Hopelijk werkt het om een pcm spiegel van een lagere dosis op te bouwen en wordt ze daar niet hyper van.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91253695
Nou, dat er af plassen was hier dus ook telkens het probleem. Had ik met veel moeite dat ding vastgemaakt, vind ik iets later een hele natte dikke luier en een leeg plaszakje wegens losgeraakt. Fijn dat ze er niet veel last van heeft iig!

Lau, toen ik gisteren thuiskwam, had ze ook 40 graden koorts, dus vond ik die 240 wel op zijn plaats. Maar als ik het nu lager kan houden met 120 is dat misschien voor haar zelf ook wel fijner!
pi_91253796
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:13 schreef miss_sly het volgende:
Nou, dat er af plassen was hier dus ook telkens het probleem. Had ik met veel moeite dat ding vastgemaakt, vind ik iets later een hele natte dikke luier en een leeg plaszakje wegens losgeraakt. Fijn dat ze er niet veel last van heeft iig!

Lau, toen ik gisteren thuiskwam, had ze ook 40 graden koorts, dus vond ik die 240 wel op zijn plaats. Maar als ik het nu lager kan houden met 120 is dat misschien voor haar zelf ook wel fijner!
Ja, ik zit het nu na te zoeken, maar ze adviseren toch om er 4 uur tussen te laten steeds. Dan zou je dus 120 mg 6 keer kunnen geven. Zolang ze maar niet boven de 60 mg per kilo per dag komt.

Als voorbeeld Thijs, die is 12 kilo en mag dus maximaal 720 mg pcm per etmaal = 6 keer 120 mg of 3 keer 240 mg.
pi_91253856
Senna is 10 kg, dus die mag 600 mg per etmaal dus maar 5 keer 120 mg en 2,5 keer 240.
Volgens mij begint ze wakker te worden.

toen ik net naar haar kamer liep om de pcm te checken, stond ik met mijn voet in water: een lekkage van het dak.
Van mij mag deze dag wel al voorbij zijn :')
pi_91253927
Incantrix, schrikken zeg...
Die kleine ontdekkingsreizigers lijken het altijd precies te weten wanneer er ergens wat te ontdekken valt...
En tandjespijn, arm manneke :*

Vicky, beterschap!

Isabeau, lekker geslapen goed zo!

Miss_sly, wat een nacht... misschien vandaag de kans om nog even te gaan liggen als Senna ook in bed ligt?

Huup, succes vandaag met het zakje!

Ik dacht ook dat pcm om de 6 uur was. Zeker op van die dagen dat ze echt naar zijn zou ik het gewoon doorgeven. Of idd met 120 en dan wat vaker, kijken of dat ook werkt.
Fake it till you make it...
pi_91253963
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:11 schreef Twinkly het volgende:
Stomme plaszakjes ook!
Ik merk dat Niels gaat plassen als hij net wakker is, als ik hem niet eerst laat kletsen in bed en zijn luier dus wat te vroeg verschoon plast hij op het aankleedkussen. Misschien kun je proberen of dat bij Amélie ook zo werkt? Direct uit bed een plaszakje op en misschien even haar shirt uit zodat ze het wat koud krijgt (daar krijg je een plasprikkel van). Misschien kun je dan wel direct op het aankleedkussen wat opvangen.

Arme zieke Senna :* Hopelijk werkt het om een pcm spiegel van een lagere dosis op te bouwen en wordt ze daar niet hyper van.
Ja ze was net wakker net, ze had wat slaap in te halen van vannacht. Ik heb hier meestal 's morgens een hele zware luier van de nacht en dan idd een uur of twee uur later weer een flinke.

Ff puinruimen voor mn moeder komt en daarna snel weer kijken of ze al geplast heeft. En bedenken hoe ik het in een potje krijg voordat ze dat zakje uit mn handen trekt ofzo. Zul je net zien :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91253986
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 10:20 schreef Nijna het volgende:

Ik dacht ook dat pcm om de 6 uur was. Zeker op van die dagen dat ze echt naar zijn zou ik het gewoon doorgeven. Of idd met 120 en dan wat vaker, kijken of dat ook werkt.
Ja idd, want voor ze 4 keer 240 mogen, moeten ze wel 16 kilo zijn (en dan ga je vast over op een andere dosering?)
pi_91254031
huup, het plaszakje dat ik van het ziekenhuis had gekregen had een opening aan de onderkant zodat je het gemakkelijk in een containertje kon laten lopen; heeft deze dat ook misschien?
pi_91254081
Inkie, wat schrikken joh, Stef van de trap gevallen. Gelijk huilen breekt je hart, maar is wel goed.

Wees niet te hard voor jezelf (en je man ook niet). Dit zijn van die dingen die gewoon gebeuren, en het is nou eenmaal gebeurd dus jezelf teveel verwijten maken helpt niet.....
pi_91254232
Ohja, even iets terzijde... als het mag. Het gaat niet over Thijs of een andere dreumes, maar in dit topic zitten nou eenmaal mijn 'vriendinnetjes'.....

Een kindje van stage ligt al sinds oud en nieuw in het ziekenhuis. Ze heeft een vorm van epilepsie die heel moeilijk instelbaar is, maar over het algemeen gaat het vrij goed. Tot oudjaarsdag dus... ze heeft toen een heleboel aanvallen achter elkaar gehad, valium hielp niet, is naar het MCL gebracht en vervolgens met gillende sirenes naar het UMCG omdat ze daar een kinder IC hebben. Via Hyves volg ik de updates, maar het gaat slecht. Ze is een aantal dagen in slaap gehouden, toen weer wakker gemaakt. Het ging even goed, maar het was weer bal en ze is nu weer voor 48 uur in slaap gebracht. Ze had al een 'verstandelijke beperking' maar het is de vraag hoe ze hier nu weer uitkomt.

Ik vind het zo kut..... sommige kinderen raken op het eerste gezicht je hart, en zij is er één van.... In kaarsjes branden en duimen enzo geloof ik niet echt, maar willen jullie helpen hopen dat ze hier zonder al teveel schade uitkomt, en überhaupt uit komt?
pi_91254311
Oh, dat had ik helemaal niet gelezen. Au! Arme Stef! :'( Wat enorm schrikken Incantrix! :*
En al die stomme kiezen die doorkomen :*

Een panda zegt "hatsjoe!" trouwens.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91254857
Hatsjoe panda O+

McLaura, heftig dat soort dingen :*
pi_91255215
McLaura wat ontzettend verdrietig voor dat meisje en haar ouders. Ik help heel hard mee hopen.

Miss wat een nacht, bleh. Toen Xeentje een keer veel pijn had door oorontsteking adviseerde de kinderarts om de pcm spiegel constant te houden door iedere vier uur een 120 te geven (toen was ze rond de 7 kilo).

Incantrix wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig 'alleen maar een buil'. En wat McLaura zegt inderdaad, geef jezelf niet zo hard op je kop, hoe voorzichtig je ook bent, zulke dingen gebeuren. Zo is Xeentje laatst uit ons bed gevallen. Ze slaapt altijd in ons bed en van 8 uur totdat wij zelf ook naar bed gaan, ligt ze dan tussen drie grote dikke voedingskussens. Gaat altijd goed... tot die ene keer. Geen idee hoe ze het gedaan heeft, de kussens lagen nog goed, maar Xeentje stond te huilen naast het bed. Je schrikt je lam. De hele nacht wakker gelegen en gecontroleerd of ze geen hersenschudding had, maar gelukkig ook 'alleen maar een buil'. Nu hebben we ook nog extra matrassen om ons bed op de grond gelegd. Maar ze leren er ook van, Xeentje ligt sindsdien keurig op haar plek midden in het bed.

Huup ik lees soms tussen de regels door dat jullie toch best vaak zware nachten hebben, maar je klaagt er nooit over. Dat vind ik echt knap van je :* Is de poep er vannacht nog uitgekomen?
  donderdag 13 januari 2011 @ 10:59:19 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91255311
McLaura, wat een heftig verhaal. Ik kan me voorstellen dat je zo meeleeft :*

Een :* voor de slechte nachten!!!!

Incantrix :o... Wat Xenia zegt idd. Hier idem dito met Alexa. Is een aardige ondernemer, en voor wat ze de hele dag doet, is het soms nog verwonderlijk dat er niet vaker zoiets gebeurt.

Huup :* hoest nou?
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 13 januari 2011 @ 13:51:21 #126
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91262159
Huup, hier wordt altijd na het wakker worden geplast. Dus mocht het nu (weer) niet gelukt zijn met die plaszakjes, zet Amelie dan als ze net wakker is even op het potje. Dan heb je waarschijnlijk binnen een paar tellen je plasje...
pi_91262794
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef Asyniur het volgende:
Huup, hier wordt altijd na het wakker worden geplast. Dus mocht het nu (weer) niet gelukt zijn met die plaszakjes, zet Amelie dan als ze net wakker is even op het potje. Dan heb je waarschijnlijk binnen een paar tellen je plasje...
k heb em al :Y)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ging als een tiet!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91263019
haha, zo heb ik het ook gedaan idd :D werkt veul beter dan die stomme plaszakjes :Y
pi_91263184
Huup! _O-
Nou even briljant nog, want het is gelukt! *O*

Arme Stef, meis daar kun je niks aan doen. Die Stef is gewoon goed bij de tijd en bedacht dat ie zelf wel naar boven kon. Les voor later en alles is gelukkig goed :* :*

(We waren Rienk kwijt, dachten ook dat de deur dicht was, horen we ineens gehuil van de gang; stond Rienk op de 8e! tree en kon niet verder want zn broek zat in de knoop door het klimmen :X :{ Maar goed dat hij bleef staan en zich niet vallen liet. Ik kon hem er zo vandaan halen. Sindsdien checken we wel 2 keer of de deur dicht zit. Rienk kan namelijk al heel snel trapklimmen..)

He McLaura wat sneu. Ik hoop met je mee :*

Senna, beterschap :*

Arme Lars! Hoe is het nu met zijn oog Karin?

En verder weet ik het even niet meer :@

Rienk is nog steeds zwaankleefaan dus heb het er druk mee. Maar hij slaapt _O_
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91263228
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:12 schreef miss_sly het volgende:
haha, zo heb ik het ook gedaan idd :D werkt veul beter dan die stomme plaszakjes :Y
ja ik herinnerde het me van jou en van stiemie geloof ik, die kwam daar toen mee voor Senna.
Ik vind het wel prima, ik heb 3 zakjes geprobeerd en dat ging van geen kant, nu had ik in no-time een keurig plasje.

Ik heb de tub schoongemaakt en haar voetjes en beentjes enzo voor ik haar erin zette. En ik heb het gemeld bij de poli toen ik het in ging leveren zodat ze eventueel nog een opmerking erbij konden schrijven ofzo. Maar dat was niet eens nodig.
"oh ja zo kan het ook, ja we gebruiken die zakjes omdat het wat handiger is in t gebruik"

que? :o :D :')
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91263265
ja hoor, stukken handiger :')
pi_91263639
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:17 schreef miss_sly het volgende:
ja hoor, stukken handiger :')
ja nou echt hè?
ik moest er in de auto op weg terug naar huis nog om grinniken :D

ik moest wel enorm lachen om dat gefascineerde koppie van Amélie toen ze aan het plassen was :D "verrek dr komt wat uit!" :o
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_91265349
Kijk die oogjes nou...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 13 januari 2011 @ 15:06:42 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91265482
Aggos Tessje! Wat een sneu smoeltje zo!
pi_91265515
Awh Tess ;( heeft ze ontstoken oogjes? (sorry, gemist denk ik)

Haha Huup, wat goed!! ^O^ Lol dat ze denken dat plaszakjes makkelijker in gebruik zijn :D
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91265589
Arm Tessje -O- :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91265653
Ze is strontverkouden en heeft hele erge traanogen, Twink.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_91265795
Awh dan heeft ze het echt flink te pakken zeg :'(

Het was net even droog, dus gingen we naar buiten. Eerst liep Niels netjes op de plassen heen, ondanks dat ik voordeed hoe je erin stampt :P Maar na een tijdje kreeg hij de smaak te pakken en ging hij de plassen opzoeken. Lekken stampen, aan het water voelen, er middenin zitten en de hele tijd lachen :D

Toen we thuis kwamen zag hij er zo uit:

Dus ik ga maar eens op zoek naar een regenbroekje ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91266410
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 09:48 schreef huuphuup het volgende:
Oh ja sorry om de 6, maar als ze zich op zo'n lichtere pcm al beter voelt zou je die ook om de 4 uur kunnen geven?
Nouja hoe dan ook beterschap!

neuh dat plaszakje... Ze plaste ineens een hele tijd niet en toen ze eindelijk plaste heeft ze het ding eraf geplast :D :') het zal wel raar voelen ook zo'n ding in je luier. Er zit nu een nieuw zakje om, ben benieuwd. Gelukkig geeft dit verder geen problemen voor haar zeg maar, ze hoeft er nie om te huilen ofzo, alleen dr moet wel een plasje in natuurlijk. Gehannes is t!
Hier werd de luier stuk geknipt en het plaszakje door het gat gehangen en dan kleding eroverheen.
Ik weet bij jongens gaat het iets handiger, maar vanwege het gewicht knipte de vp er een gat in en dan plaszak erdoorheen, kon het ook niet gemakkelijk los komen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91266763
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:16 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik zou het echt niet weten, wat een giraf zegt.

Een giraffe heeft geen stembanden en kan dus niets zeggen, dus dat geluid word ook lastig aangezien die geen geluid kan maken. Ze kunnen wel kuchen
Bij een dolfijn maak ik een wat grappig geluid wat beetje trillend uit mijn mond komt.
Een nijlpaard maakt volgens mij een soort geeuwend geluid

[ Bericht 1% gewijzigd door _Bar_ op 13-01-2011 15:43:16 ]
pi_91267125
mc Laura heftig voor jou en voor je vriendinnetje van de psz :* Word er ook helemaal naar van.

Miss_sly heftige nacht beterschap voor Senna :*
Tess zo verkouden :*
Incatrix :* voor jou
Huup voor jou en Amelie :* nog veel poepluiers gehad?
Seilram heerlijk smerig verhaaltje :7
Lente ik was je volgens mij gisteren vergeten maar wat kun jij leuk vingerverven O+
pi_91269183
Ach Tessje meisje, wat sneu :*

Niels lekker in de plassen stampen met je mooie regenlaarzen O+ Heerlijk he, dat dat dan gewoon kan! Lijkt me voor zo'n kind ook zo fijn om uit te kunnen proberen ipv een moeder erbij die maar probeert te zorgen dat dat stampen niet lukt omdat een kind dan nat en vies kan worden!

McLaura, natuurlijk hoop ik met je mee. Wat naar is dat he? :*

Iets voor 11 uur werd Senna wakker, 120 mg pcm erin. Daarvan werd ze niet hyper, maar ze voelde zich wel wat beter, dat was duidelijk. 3 boterhammen als ontbijt :o Veel zat er niet in, dus ze heeft voornamelijk op de bank gehangen en Dora gekeken :') Nu slaapt ze inmiddels dik anderhalf uur en als ze er weer uit komt, krijgt ze weer 120 mg. Hopelijk wil ze dan straks ook wat eten, want na de boterhammen wilde ze niets, ook niet blauwe besjes of peer, wat ze anders altijd graag eet.
pi_91271247
Tess, wat een sneu koppie!

Senna, dat is een stevig ontbijtje, 3 boterhammen :o.

Niels, leuk he stampen in de plassen...
pi_91273557
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 15:41 schreef _Bar_ het volgende:
mc Laura heftig voor jou en voor je vriendinnetje van de psz :* Word er ook helemaal naar van.
Gespecialiseerde kinderopvang (op zaterdag), dit meisje is 7.
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:08:40 #145
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91274291
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 14:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik herinnerde het me van jou en van stiemie geloof ik, die kwam daar toen mee voor Senna.
Ik vind het wel prima, ik heb 3 zakjes geprobeerd en dat ging van geen kant, nu had ik in no-time een keurig plasje.

Ik heb de tub schoongemaakt en haar voetjes en beentjes enzo voor ik haar erin zette. En ik heb het gemeld bij de poli toen ik het in ging leveren zodat ze eventueel nog een opmerking erbij konden schrijven ofzo. Maar dat was niet eens nodig.
"oh ja zo kan het ook, ja we gebruiken die zakjes omdat het wat handiger is in t gebruik"

que? :o :D :')
Toen ik indertijd een plasje moest aanleveren, kwam ik daar met plasje in potje. De verpleegster: uhm, maar had u dan al plaszakjes? Ik: nee, hij heeft op het potje geplast. Zij: ow, dus het werkt echt? Ik: :? Zij: ja dokter B had het wel gezegd, maar wij geloofden het eigenlijk niet :D
maar goed uiteindelijk moest het arme kind alsnog een catheter maar dat terzijde

Fijn dat het gelukt is!
  donderdag 13 januari 2011 @ 18:10:59 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_91274407
Och kijk nou die sneue Tess :{

Laura, ik duim mee hoor!

Nielsje :D

En die filmpjes die ik de afgelopen dagen voorbij heb zien komen O+
pi_91274994
Bijgelezen, ik pik er even een paar uit

Huup, ik las het hele verhaal over de onderzoeken van Amelie gisteren. Wat verschrikkelijk zielig voor haar, zo sneu dat je het nog niet kan uitleggen aan die kleintjes he?
Pff de wetenschap dat je kind heel hard ligt te huilen en je er niet bij kan zou mij in tranen doen uitbarsten. Dapper klein meisje heb je hoor. Hopelijk krijgt ze toch niet hele erge buikpijn van de sterke pilletjes.
Wat een briljante oplossing om plas op te vangen :D die ga ik echt onthouden

Inca, wat schrikken joh! Maar neem jezelf niks kwalijk, zoiets kan iedereen overkomen

McLaura wat heftig zeg. Pff wat vreselijk voor die ouders.En ook voor jullie als leiding kan ik het me voorstellen dat je hoofd constant bij dat kleine meisje is. Ik hoop dat haar toestand gauw weer stabiel is.
Wat een leuke stage loop jij trouwens, zoiets heeft me ook altijd erg boeiend geleken

Ieeeeeuw Seilram wat goor :D

Beterschap voor zieke Senna :*

ach gossie, Tess ook ziek, die ziet er ook echt enorm zielig uit zeg :*

Oeke, ik kan het even niet terug vinden, maar ga je Ko inschrijven op die psz? Was het verder leuk daar?

ik zag hier en in het fototopic Niels die erg druk geweest is buiten hahaha. Nu heeft ie wel mooi de kans om zn laarsjes te gebruiken! Wat een weer he
Leuke foto's
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_91277190
quote:
1s.gif Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef Poppejans het volgende:
McLaura wat heftig zeg. Pff wat vreselijk voor die ouders.En ook voor jullie als leiding kan ik het me voorstellen dat je hoofd constant bij dat kleine meisje is. Ik hoop dat haar toestand gauw weer stabiel is.
Wat een leuke stage loop jij trouwens, zoiets heeft me ook altijd erg boeiend geleken

Is ook heel boeiend ^O^

Het is zaterdagopvang voor kinderen met een verstandelijke beperking. In één groep (6 kinderen) zitten altijd verschillende 'beperkingen'. We hebben een gestructureerd rooster, maar elke keer een ander thema. Er zijn kinderen bij die niet aan de activiteiten meedoen (zoals 1 jongen met klassiek autisme), maar er wordt geprobeerd om wel dingen met hem te doen anders zit hij van 9-4 wieltjes te draaien (ja echt). Ik kan inmiddels dingen van hem gedaan krijgen, juist door nooit dwang uit te oefenen en geen dingen te vragen die je niet mag verwachten (interactie, aankijken, etc).

Mijn toekomst lag wat mij betreft niet in de gespecialiseerde opvang, maar door mijn stage begin ik steeds meer te twijfelen.
pi_91277340
Ik duim ook voor dat meisje en haar ouders Lau!

Kusje voor Senna en Tess en de andere ziekies.

Huup, wat een creatieve oplossing! Heeft zich ondertussen al poep aangediend?

De vaste leidster van Isabeau vertelde iets heel liefs. Op donderdag is er altijd één meisje (van net een jaar) dat om 13.00u gebracht wordt. En Isabeau gaat áltijd, als ze binnenkomt een speeltje naar dat meisje brengen. Soms een blokje, soms een puzzelstukje, soms een poppetje, maar echt altijd gaat ze iets brengen. Dat vond ik zó lief! O+
pi_91280769
Ik zou zoveel geweldige dingen over mijn zoon kunnen vertellen... I love him!.

zo, verder tot de orde van de dag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')