Goodmornings

Ik heb vandaag ook weer vrij

Hoe is het hier? Even een dikke

voor Huup en Amélie, ik hoop dat het vannacht goed is gegaan allemaal!
Ik heb éindelijk uitgevonden hoe ik jullie filmpjes tóch met geluid kan kijken: op mijn nieuwe telefoon doen ze het prima! Ik heb ze nog niet allemaal gekeken, maar Stef ging mijn telefoon proberen te pikken toen Ivan een liedje zong (wat übercute, Claudia!!

) en ging helemaal op de grond trappelen toen Isabeau de poes ging aaien

Ehm, ja, dat verhaal met die dierengeluiden.. Mijn lief is een pinguin-fanatic dus die sleept allerlei boekjes naar binnen over/met pinguins, maar éct.. WTF maak je dáár nou weer van, qua geluid? Ik weet uit March of the Penguins wel ongeveer wat het zou moeten zijn, maar dat is niet echt een geluid om na te doen. Giraffe is inderdaad ook een lastige, offeh, in een boekje van Stef staan een koala en een panda

.
Hiero gaat het wel goed, onrustige nachten achter de rug, maar in de ca. 0,068 seconden die ik telkens heb om te voelen dénk ik te voelen dat er nu één kies en een hoektand doorzijn. Ik voel in elk geval scherpe puntjes op meerdere plekken, dus het zal wel. Vannacht ging het qua slapen beter, dus die andere twee zullen wel wachten met doorkomen tot de volgende groeironde ofzo. Oh, en wat ons gisteren toch gebeurde, ik schiet er nog van vol als ik eraan denk: ik was even naar boven gelopen om iets te pakken en lief was beneden de tafel aan het afruimen. Ineens hoorde ik Stef en ik meende uit de geluiden op te maken dat hij de trap op aan het klimmen was. Ik riep dus heel blij "kom je naar me toe Stef? Dát is gezellig!" en toen zei ik iets tegen lief, want die klimt normaalgesproken met hem mee als ik er niet bij ben. Maar die antwoordde dus niet.. Dus ik rende naar de trap en terwijl ik dad deed.. Juist

*KLAP!* *BRUHUHUUUULL*
Voor zover we na hebben kunnen gaan was het niet van hoog en hij mankeerde niks behalve de schrik en een buil op zijn koppie, maar we zíjn me daar toch geschrokken.. Ik dácht de tussendeur goed dicht te hebben gedaan, maar dat was dus niet zo en lief was met de vaatwasser bezig dus die was allang blij dat Stef even zelf aan het spelen was

Wát een sukkels he? Geluk bij een ongeluk is dat hij nu alleen nog maar op de trap wil als we hem tillen, hij was wel flink geschrokken en heeft een hele tijd gehuild (alleen ging de schrik volgens mij naadloos over in tandjespijn, want hij ging in zijn mondje zitten graaien ook)..