abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:04:57 #51
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91228277
Huup toch, what a day! Gelukkig dat je nu spul hebt wat gaat doen wat het moet doen, ookal is het niet leuk.

Aaa Senna, meiske... snel opknappen!

Bar, fijn dat het goed gaat :) Roy ook weer helemaal op zijn gemak thuis?

Vlindur :D wat een scheet is het toch. En jij zo leuk: kom op de stoep Rienk en hij: jaaa daaaag mooi de andere kant op :+

Joep en ik hebben vanmorgen ook gewandeld in de miezer. Tja een hond, dus dat is altijd een noodzakelijk iets hier, maar Joep gaat steeds vaker zelf wandelend mee en niet in de buggy. Het gaat ook steeds beter, alleen moet ie nu nog leren dat ie alles wat op de grond ligt, ook daar laat liggen. "Aaaaa een rietje, aaaaa een zakje, aaaa een stokje". Echt voor alles wordt gestopt, gebukt en het liefst opgepakt.
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:10:21 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_91228560
Oh huup.... eigenlijk is alles wel gezegd, maar wát heftig allemaal zeg. :* Sterkte en beterschap en vooral: snel duidelijkheid gewenst :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:18:48 #53
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91229064
En en nog even snel een ondeugend verhaal over poep :')

Vorige week, wij lekker aan de wandel. Ligt er een dikke hoop hondenstront, dus Joep erop af. Ik al: nee Joep bah, niet aanzitten met je handen! Wat doet ie.... voet omhoog, voet erboven, mij aankijken.. ik kom ondertussen aangerend al gillend NEEEE en hij flatssss zo met zijn laars in de stront :r . We waren alleen te ver van huis om heel de stuk weer zelf te lopen voor hem, dus hij ging in de buggy terug, zijn hele buggy vol stront :X . Zit ie halverwege ineens met zijn hand in de lucht... hele handje vol poep en roept ie met een stralend gezicht: BAH! :')
Onze versie van een poep-o-drama. Heel anders dan die van Huup.
pi_91229287
hahahaha gatverdamme seilram _O- :D
nu spookt die foto weer door mn hoofd die simmu in het peutertopic plaatste ;( :P
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:25:02 #55
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_91229425
Oh Seilram, en hondenpoep STINKT ook nog zo gigántisch..... brrrrr. En toen, heb je hem met een stokje zijn zolen schoon laten peuteren? :Y)
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:26:09 #56
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_91229494
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef mikoxx het volgende:
Oh Seilram, en hondenpoep STINKT ook nog zo gigántisch..... brrrrr. En toen, heb je hem met een stokje zijn zolen schoon laten peuteren? :Y)
Jij wilt zeker dat mijn hele toko hier een poep-o-drama zou worden! :D
Neuh, heb ik maar mooi zelf gedaan, nadat ik eerst zijn handen en armen had gewassen.
pi_91230335
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Oh Wickie wat lekker, even weg O+ succes morgen, en alvast voor maandag! Maak je je zorgen om de uitslagen/onderzoeken?
Vind het wel raar hoor zolang van haar weg te zijn, maar we gaan skypen. En ik gun R. het ook wel echt om een keer lang met haar alleen te zijn, dat is toch ook wel echt bijzonder.

Over het onderzoek maak ik me niet echt zorgen, volgens mij kan ze heel goed horen, het is standaard dit onderzoek bij haar problemen, omdat ze wel een gehoorbeschadiging kan ontwikkelen.
Ben er zelf niet bij, want moet werken. Maandag ben ik er wel bij.

Oh arme Senna, dat is een flinke koorts. Snel maar beter worden :*

En HupHup voor Amelie, laat die poep maar komen, hopeijk levert het niet al te veel pijn en krampen op :P

En een speciale :* voor Roy, wat fijn dat jullie weer thuis en gesetteld zijn!!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_91230354
Oja en een O+ O+ voor ronddribbelende Rienk
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:44:27 #59
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_91230577
Huup, duur dagje! Hopelijk levert het wat op, zowel vanavond qua 'leegpoepen' als over twee weken als de resultaten van de onderzoeken bekend zijn.

Zullen we een aanvraag doen om ons topic te laten hernoemen tot het Poeptopic? :P

Als ik het filmpje van Rienk zo zie dan wil ik dat ook doen met Thomas. Als we echt gaan wandelen gaat Thomas eigenlijk altijd in de wandelwagen. Volgende keer zal ik hem ook eens lekker los laten lopen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 12 januari 2011 @ 20:46:49 #60
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91230738
oh huup! wat een pech met je auto! En wat een onderzoeken. Arme kleine meiske. Hopelijk werken deze medicijnen gewoon gelijk afdoende en is het nu klaar. Als de kurk eruit is zeg maar.

Lekker bijkomen :*

Rienk! jij kleine dribbelkabouter! :o O+

En beterschap voor Senna.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91231074
Oh Hu. up, nee, ik lees het nu pas. Arme amelie. Ik hoop dat er gauw duidelijkheid komt en dat medicijnen voor nu hun werk doen.
pi_91231087
Miss, beterschap voor Senna.
Stomme virussen deze tijd van het jaar. Bah. Ik wil zon en mijn jochie in zijn blote kontje op het gras. (kan nu ook, maar dan vat ie zeker kou en bovendien ziet het gras er niet heel fijn uit na die laag sneeuw)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91231116
Nee moet jee zijn.
pi_91231629
Poeh hee Huup, wat een dag!
Gelukkig heb je dit achter de rug met je meisje, en komt er nu snel duidelijkheid....
ik hoop maar dat ze niet teveel last heeft van dat paardenmiddel..sterkte

Senna ook ziek, en Driekus en De tweeling van Mikoxx....sjonge, het kan niet op he.
Beterschap allen!

Lars zegt het nu echt..."mama"
Ineens.
En constant O+
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_91232064
Rienkje O+!

Arme Senna, beterschap:*

Bar fijn dat het weer lekker gaat thuis :) hopelijk is de reden dat hij snel door zijn knieën gaat dat hij gewoon nog wat moet bijkomen van het ziek zijn :*

Arme Amelie, zo overstuur :'( Ik krijg er tranen van in mijn ogen.
Hopelijk is ze snel van al die poep af zonder al teveel kampen. Merkten jullie nog of ze al krampen had?
Die pillen heb ik ook vaak moeten gebruiken, ik kreeg er wel kampen van, maar buikpijn door lucht vond ik veel pijnlijker.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91232171
Niels heeft een nieuw woord geleerd: "zzzzzzz" (wat zegt een bijtje) :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Twinkly op 12-01-2011 21:12:27 ]
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91232179
Ow, onze kat is nog niet helemaal op zijn gemak.
En dat was te merken.
Zo vanuit het niets haalde ze uit naar Lars die langs liep.
Een kras van boven tot onder zijn oogje.... ;(

Rotkat
pi_91232370
Ohhh wat schrikken Karin :o was Lars erg geschrokken?
Wel sneu voor de kat ook, misschien even eerst aan een rustige kamer laten wennen en daarna op rustige momenten aan de huiskamer?
pi_91232483
zzzz, wat lief! O+
Zitten jullie soms ook met dieren die gewoon geen geluid maken? Bv de giraffe, ik heb echt geen idee, dus die sla ik altijd over, net als het nijlpaard, de vos, en nog een paar van onze dierenvrienden in de puzzels.

Arme Lars! :*

Alle zieke kindjes een dikke kus erop, hopelijk zijn jullie snel weer beter! :*

Spannend Wickie, gaat vast helemaal goed, en dan heb jij een gezellig weekend. ;)

Nog een extra zoen voor Amelie! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  woensdag 12 januari 2011 @ 21:13:04 #70
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_91232637
Het geluid van een giraffe? was dat niet iemand hier die daar iets geniaals voor had? :D
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_91232770
Ja Oeke, dat probleem hebben wij ook ja. :D Inderdaad een giraf of een dolfijn
Mette is trouwens fan van het geluid van de aap. De hele dag Oehoehoehoehoeoheoeh en dan ook helemaal met dat mondje O+
pi_91232815
Ik vertel altijd maar dat de giraf een hele lange nek heeft en dan kriebel ik in haar nekje.
pi_91232892
Ik zou het echt niet weten, wat een giraf zegt.

Twinkly, in een andere kamer kan ze niet. Het is maar een klein huis, en in de slaapkamers mag ze niet komen.
Buiten kan ook nog niet, want dan loopt ze terug naar het oude huis.
Ze ligt eigenlijk de hele dag te maffen in de stoel, en zo vanuit het niets deed ze dit.
Lars moest wel heel erg huilen, en toen hij later Baloe weer zag begon hij zo weer.
Gelukkig doet een spuugdoekje wonderen bij Lars, als hij die vastheeft zijn alle verdrietjes over.
pi_91232919
een dolfijn doet een soort van piepen. Een vos...eh blaffen? Geen idee. En een nijlpaard brult. Een giraffe...joh, die nek is zo lang, die hebben vast geen stembanden (o sorry ik ben melig)
pi_91232981
Ja, wat zegt een slak of een lieveheersbeestje? ;) Maakt een schildpad eigenlijk geluid? Een giraf briest als een paard geloof ik en een nijlpaal zal wel een soort van grommen. Vossen keffen toch?
Maar ik sla het ook altijd gewoon over ja :P
Bij een varken maak ik altijd het echte geluid, ik hoop dat hij dat snel na leert doen, lijkt me zo grappig!
pi_91233041
een giraf zegt habbediehabbediehabbedieha of zo toch? volgens wie was dat ook weer? freecell?
pi_91233080
Trouwens ik heb ook de vraag gesteld op de psz over het straffen van andermans kinderen, en ze doen niet aan straffen. :P
Althans niet in de zin van apart zetten oid. De strategie is praten, en uitleggen welk gedrag niet gewenst is.
Verder gaf ze wel aan dat het voor sommige kindjes niet zo geschikt was. Bv kindjes die erg gehecht zijn aan elke dag dezelfde leidsters.
Door wel een duidelijke structuur in tijden te handhaven proberen ze toch een heldere regelmaat te bieden.

Ik vind in de nek kriebelen een hele lieve. O+

Hier deden alle dieren het geluid van een varken. Dat vond hij het leukste geluid denk ik. :D
pi_91233103
Een giraffe knort of blaat.
pi_91233188
O en konijnen kunnen piepen en gillen, maar dat geluid wil je niet horen. Ze stampen ook. Als ik Driekus vraag wat een nijn doet dan trekt ie zijn neus op. Tja, inderdaad, dat ziet ie ook de hele dag.
pi_91233277
quote:
Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
"blablablablabla"
pi_91233523
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:18 schreef mefke79 het volgende:
Oh, er staat dat giraffen ook weleens moo-en als een koe. Das mooi want dat doen paarden hier ook. :Y)
pi_91233587
volgens dikkertjedap praten giraffen zelfs. Maar dat heb ik dan weer nooit gehoord. Wat ik toevallig wel ooit gedaan heb is een giraffe geaaid. En geloof me, nog zachter dan menig pluche knuffel.
pi_91233648
O bij ons doe een koe koe. En een hond alleen woef. Waf kan niet.
pi_91233721
In Emmen? Daar ben ik eens over mijn hand gelikt door een giraf :D
pi_91233890
Hier doet een hond wuuf en soms woef. Paard en koe doen boe en de haan doet kuulekuu.
Oja en een poes doet niejauw! Dat is een hele snelle poes. :D
pi_91234138
Twinkly nee een babygiraffe in Burgers. Het was koud en nat en we waren er met school. De giraffen stonden binnen en toen kon je zo langs het hok lopen en dat ukkie stak zijn kop buiten de kooi. Van die fluwelen ogen...
pi_91234617
Mirte die deed als we het over de giraf hadden een soort kauwbeweging met haar mond zonder geluid ;). Iris heeft voor de giraf nog weinig belangstelling.
Maar hond is woef of hoef
Poes is poesj of mauw
haan doet kuku
bij doet bzzz (en dan met haar nek bij je mond want dat kriebelt blijkbaar lekker ;))
olifant was opala, maar daar heeft ze nu een nieuwe voor, maar daar kom ik niet op.
eend doet kak kak (ieuw)
uil doet oehoe
O+
Fake it till you make it...
  woensdag 12 januari 2011 @ 22:37:38 #88
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_91239757
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Het geluid van een giraffe? was dat niet iemand hier die daar iets geniaals voor had? :D
De neef/broer/zwager van freecell had daar een geniale opvatting over. weet niet meer wat.

Huup, wat een enorm heftige dag is dit geweest! :* Maar het is wellicht wel fijn dat jullie eea echt goed hebben aangevoeld bij Amelie, zoals dat scheetjes ook pijn doen en alles.
Hopelijk kunnen haar darmpjes nu enigszins tot rust komen, en wordt er snel de juiste diagnose gesteld. :*

Morgen naar de ortoptist (zo goed McLaura? ;) ) om Aviva's ogen te laten doormeten. Ben benieuwd. Ik heb nl het ernstige vermoeden dat ze een lui oog heeft. Ik herken net iets teveel van haar aanpak van dingen zoals ik ze ook doe. En hoe vroeger we het weten, hoe sneller ze 'behandeld' kan worden, en hoe meer het evt. luie oog nog gestimuleerd kan worden.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_91239998
Niet helemaal bijgelezen, maar Huup, wat een dag zeg :o Wat ontzettend sneu, die onderzoeken voor je meisje ;( Maar tegelijkertijd wel goed dat ze het zo grondig hebben onderzocht. En dan ook nog al het gedoe eromheen -O- Dikke :* voor jullie allebei, en sterkte met wachten tot de uitslag er is. Hoop dat het meevalt! :*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_91240211
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

De neef/broer/zwager van freecell had daar een geniale opvatting over. weet niet meer wat.

Mijn broer ;)
nuja, één van de vijf.
Hassebah hassebah hassebah ha! Dat zeggen giraffes volgens hem én zijn kinderen én alle kinderen van zijn kerk....
Ik probeer het mijn kinderen af te leren zeg maar ;)
pi_91250630
Huup hoe was je nacht?
Driekus is gewoon naar het kdv, geen koorts en veel energie dus thuishouden hoeft niet. Wel met een lange handleiding over het hoesten en kleine beetjes eten. Ik ben nu al blij dat kindje 2 wat ouder is als we de winter in gaan.
pi_91251122
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef freecell het volgende:

[..]

Mijn broer ;)
nuja, één van de vijf.
Hassebah hassebah hassebah ha! Dat zeggen giraffes volgens hem én zijn kinderen én alle kinderen van zijn kerk....
Ik probeer het mijn kinderen af te leren zeg maar ;)
Ah dan zat ik er toch niet ver naast :P

Huup ik ben ook benieuwd, hoe is het vannacht gegaan met Amélie?
pi_91251190
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:

Morgen naar de ortoptist (zo goed McLaura? ;) ) om Aviva's ogen te laten doormeten. Ben benieuwd. Ik heb nl het ernstige vermoeden dat ze een lui oog heeft. Ik herken net iets teveel van haar aanpak van dingen zoals ik ze ook doe. En hoe vroeger we het weten, hoe sneller ze 'behandeld' kan worden, en hoe meer het evt. luie oog nog gestimuleerd kan worden.
orthoptist, je was een H vergeten Davinia ;).
Succes!

Freecell, hoe komt hij daarbij?
Fake it till you make it...
  donderdag 13 januari 2011 @ 08:33:15 #94
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91251321
Goodmornings :) Ik heb vandaag ook weer vrij :) Hoe is het hier? Even een dikke :* voor Huup en Amélie, ik hoop dat het vannacht goed is gegaan allemaal!

Ik heb éindelijk uitgevonden hoe ik jullie filmpjes tóch met geluid kan kijken: op mijn nieuwe telefoon doen ze het prima! Ik heb ze nog niet allemaal gekeken, maar Stef ging mijn telefoon proberen te pikken toen Ivan een liedje zong (wat übercute, Claudia!! O+ ) en ging helemaal op de grond trappelen toen Isabeau de poes ging aaien :D O+

Ehm, ja, dat verhaal met die dierengeluiden.. Mijn lief is een pinguin-fanatic dus die sleept allerlei boekjes naar binnen over/met pinguins, maar éct.. WTF maak je dáár nou weer van, qua geluid? Ik weet uit March of the Penguins wel ongeveer wat het zou moeten zijn, maar dat is niet echt een geluid om na te doen. Giraffe is inderdaad ook een lastige, offeh, in een boekje van Stef staan een koala en een panda :') .

Hiero gaat het wel goed, onrustige nachten achter de rug, maar in de ca. 0,068 seconden die ik telkens heb om te voelen dénk ik te voelen dat er nu één kies en een hoektand doorzijn. Ik voel in elk geval scherpe puntjes op meerdere plekken, dus het zal wel. Vannacht ging het qua slapen beter, dus die andere twee zullen wel wachten met doorkomen tot de volgende groeironde ofzo. Oh, en wat ons gisteren toch gebeurde, ik schiet er nog van vol als ik eraan denk: ik was even naar boven gelopen om iets te pakken en lief was beneden de tafel aan het afruimen. Ineens hoorde ik Stef en ik meende uit de geluiden op te maken dat hij de trap op aan het klimmen was. Ik riep dus heel blij "kom je naar me toe Stef? Dát is gezellig!" en toen zei ik iets tegen lief, want die klimt normaalgesproken met hem mee als ik er niet bij ben. Maar die antwoordde dus niet.. Dus ik rende naar de trap en terwijl ik dad deed.. Juist :'( *KLAP!* *BRUHUHUUUULL*

:'(

Voor zover we na hebben kunnen gaan was het niet van hoog en hij mankeerde niks behalve de schrik en een buil op zijn koppie, maar we zíjn me daar toch geschrokken.. Ik dácht de tussendeur goed dicht te hebben gedaan, maar dat was dus niet zo en lief was met de vaatwasser bezig dus die was allang blij dat Stef even zelf aan het spelen was :') Wát een sukkels he? Geluk bij een ongeluk is dat hij nu alleen nog maar op de trap wil als we hem tillen, hij was wel flink geschrokken en heeft een hele tijd gehuild (alleen ging de schrik volgens mij naadloos over in tandjespijn, want hij ging in zijn mondje zitten graaien ook)..
3!
pi_91251387
Och Inca, dat is schrikken...
Huup, hoe is de nacht gegaan?

Ik heb een ziek meisje... Ze heeft hele rode traanoogjes en is strontverkouden. Gisterochtend was er nog niks aan de hand en rond een uurtje of 11 begon het ineens.. zo sneu, ze zit zichzelf in de weg.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_91251550
Och Vicky, wat sneu! Beterschap voor je meisje!

Trix, wat een schrik! Pff...arme Stef en arme jullie. Wat kun je je dan stom voelen hè?!
Leuk dat Stef het filmpje van Isabeau zo leuk vond!

Huup, hoe gaat het met Améliefje vandaag? En met jullie? Beetje lekker geslapen?

Over geluiden. Isabeau weet 't allemaal wel redelijk met die geluiden van dieren, maar ze heeft één gek dingetje. Als ze een plaatje van een hond ziet zegt ze meteen 'wafwaf', maar in één boekje staat een foto van een golden retriever met een stok in zijn mond en volgens Isabeau zegt uitgerekend die hond 'Taaaatatatataaaaata' :D

Een eend zegt 'Kgok kgok'
poes: maaauw
hond: wafwaf
schaap: beeeee
paard: hihihihihiiii
ezel: jaaaaaa
varken: 'keelklank die op knorren lijkt'
muis: piepiep
leeuw: maauw :')
kip: kot tok (bij de eerste tok draait ze steevast de letters om)

Dat was 't wel zo ongeveer geloof ik.

Oh nee, de auto zegt toetoet :P

Vannacht heeft ze gelukkig weer de hele nacht goed geslapen. Heerlijk.
pi_91251830
hier zo ongeveer dezelfde geluidjes Sorbo :D

Als Tess 's ochtends wakker wordt roept ze PAPAAAAAAAAAA BENNNNN JEEEE NOUUUU?? Heel ief..
maar ze roept het nu ook als ze naast me staat... Mama, ben je nou?? En dan zeg ik hiehierrr en dan roept ze weer, mamaaaa ben je nou... 8)7
Volgens mij moeten we naar de oogarts met dr _O-
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 13 januari 2011 @ 09:02:53 #98
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_91251917
Nou, echt zeg, zó vreselijk dom gewoon.. Ohja, en het ging hier toch laatst over op een positieve manier iets afleren i.p.v. je kind iets verbieden? Kan iemand me alsjeblíeft even vertellen wat dan de positieve insteek is van "Blijf van dat toetsenbord af anders sloop je ook de andere knopjes! :( " ? Ik kan 'm niet vinden namelijk :')
3!
pi_91252353
ow trix, wat een schrik :o

Beterschap voor je meisje Vick!

huup, hoe is het met Amélie? Heeft de medicatie nog wat gedaan?

Hier een vreselijke nacht. Door de pcm van toen ik thuiskwam (18 uur) was Senna up and running tot ongeveer 23 uur. Toen is ze naar bed gegaan en heeft ze geslapen tot half 2. Toen was ze weer ziek en heel warm, dus toch maar een pcm gedaan, maar ook die had weer een funeste uitwerking. Dus om half 3 zat ik met een weliswaar niet fit maar wel helemaal wakker kind in de kamer. Dat heb ik tot 6 uur volgehouden en toen heb ik het toch overgedragen aan schaap, ook al moet hij werken vandaag. Geslapen tot 8 uur, toen schaap Senna terug kwam brengen, want ze wilde slapen. Na drinken bij mij en wat onrustig gedoe slaapt ze intussen inderdaad, maar ik niet meer...en dat na alleen maar slechte, korte nachten maakt dat ik me echt een dweil voel :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91252402
oei das geen fijne nacht Miss!!! Beterschap voor Senna!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')