Mijn laatste post:quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef huuphuup het volgende:
Boh. Ik wals ff overal tussendoor, sorry![]()
![]()
ik sta hier met een lekke band bij t ZH nadat k vanmorgen al een ticket had voor parkeren zonder blauwe schijf. Eigen schuld natuurlijk maar k geloof dat k niett mn dag heb vandaag![]()
we zijn volledig doorgelicht, rontgen gemaakt, ze zit he-le-maal vol met poepondanks de dagelijkse luiers dus. Daar hebben we een of ander paardenmiddel voor gekregen om dat eruit te krijgen. Keisneu, arm ding :-/
en verder is er bloed geprikt (6 buisjes...) een inwendig anaal onderzoek gedaanen een plaszakje om, want blijkbaar als je darmen zo vol zitten dan krijg je daar ook blaasontstekingen en urineweginfecties en zulks van. Had k nog nooit van gehoord maar ben blij dat ze zo grondig dan maar gelijk alles meeneemt in t onderzoek. Over 2 weken de uitslag via een belafspraak en over 4 weken terugkomen. Ben benieuwd hoe en wat. T is vet sneu dat ze zo door de molen moet maar blij dat er iig al op de rontgenfoto een verklaring zat mogelijk voor de buikpijn enzo.
En nu wachten op de pechhulp. Normaal draai k mn hand nie om voor een band verwisselen maar nu pas ik even geloof ik. Krijg van t idee alleen al harde buiken
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:18 schreef oeke het volgende:
Dat is ook raar he, dat er nu dus al een soort smaak ontwikkeling is. Bij Elmo of ander sesamstraat materiaal gaat Ko ook meteen Nee nee roepen.
Terwijl ik het heel leuk vind.![]()
Voor mij is het ook een mindset, en dan kan ik er gewoon van genieten. En op de grond erbij zitten met een boekje werkt dus ook heel goed.![]()
Arme Senna, zo zielig! Geef haar vanavond maar een extra dikke zoen van Ko.![]()
Heb je niks met knuffelen en lichamelijkheid, Mefke?
Daarvoor moet ik even mijn wederhelft aankijken, als er trucjes zijn dan weet hij ze wel. Zal eens even vragen of hij kan uitzoeken of het kan, laat ik je nog even wetenquote:
Jij wilt zeker dat mijn hele toko hier een poep-o-drama zou worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:25 schreef mikoxx het volgende:
Oh Seilram, en hondenpoep STINKT ook nog zo gigántisch..... brrrrr. En toen, heb je hem met een stokje zijn zolen schoon laten peuteren?
Vind het wel raar hoor zolang van haar weg te zijn, maar we gaan skypen. En ik gun R. het ook wel echt om een keer lang met haar alleen te zijn, dat is toch ook wel echt bijzonder.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:01 schreef huuphuup het volgende:
Oh Wickie wat lekker, even wegsucces morgen, en alvast voor maandag! Maak je je zorgen om de uitslagen/onderzoeken?
"blablablablabla"quote:
Oh, er staat dat giraffen ook weleens moo-en als een koe. Das mooi want dat doen paarden hier ook.quote:
De neef/broer/zwager van freecell had daar een geniale opvatting over. weet niet meer wat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Het geluid van een giraffe? was dat niet iemand hier die daar iets geniaals voor had?
Mijn broerquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
De neef/broer/zwager van freecell had daar een geniale opvatting over. weet niet meer wat.
Ah dan zat ik er toch niet ver naastquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn broer
nuja, één van de vijf.
Hassebah hassebah hassebah ha! Dat zeggen giraffes volgens hem én zijn kinderen én alle kinderen van zijn kerk....
Ik probeer het mijn kinderen af te leren zeg maar
orthoptist, je was een H vergeten Daviniaquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:37 schreef DaviniaHR het volgende:
Morgen naar de ortoptist (zo goed McLaura?) om Aviva's ogen te laten doormeten. Ben benieuwd. Ik heb nl het ernstige vermoeden dat ze een lui oog heeft. Ik herken net iets teveel van haar aanpak van dingen zoals ik ze ook doe. En hoe vroeger we het weten, hoe sneller ze 'behandeld' kan worden, en hoe meer het evt. luie oog nog gestimuleerd kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |