Dat had ik afgelopen weekend ook. Ik was wat geobstipeerd en ik kreeg gewoon een knoop in mijn maag bij de gedachte hoe dat voor Améliefje moet zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Xenia het volgende:
(Het klinkt vast heel stom, maar ik denk vaak aan Amelie als ik op de wc zitVind het echt zo zielig)
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
En ik zou zweren dat hij net 'auwa' zei toen ik het over (Mc)Laura had![]()
Moet je schaap even vragen of ook iemand met z'n hand zwaaide toen hij zijn portemonnee pakte. Dat doen ze volgens de reclame bij carglassquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, hier is ook niets goed. Ik ben al wel 8 keer op en neer gelopen met haar naar haar kamertje. Dan zijn we binnen, zegt ze "bed, slapuh" en dus loop ik met haar naar haar kamertje en als we er dan zijn, begint ze hard te huilen en roept ze 'binnen' met een dramatisch gebaar naar de huiskamer wijzend.
Nu heb ik haar toch maar even in bed gelegd, maar het lijkt nog niet echt alsof ze ook gaat slapen.
Als schaap dadelijk terug is van Carglass ga ik werken, en na deze ochtend is dat toch wel even lekker, denk ik
Wat heb jij gerookt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind de lucht er ook maar raar uitzien trouwens. Toen ik om half 9 de luiken opendeed was de lucht roze? En nu ziet hij er wat paarsig uit. Ik vind het maar raar. Geen wonder dat die kienders zo van slag zijn
Ik sta al bijna 2 jaar droog. Misschien moet ik maar weer gaan roken. Heb er soms zo'n trek in!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Wat heb jij gerookt?
En dank je <3 insgelijks!
Ik denk het ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, wat klinkt dat heerlijk! En ook alsof het echt bij jullie past!
Die rare filmpjes was ik ook al tegengekomen ja, van dora is weinig fatsoenlijks te vinden. Bumba heb ik aardig wat afleveringen gevonden die het goed doen ook. Teletubbies ook wel, maar dan in het engels (misschien niet handig)quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net op Youtube naar Dora filmpjes gezocht, maar ik vind alleen maar onzin of engelse filmpjes![]()
Mijn broertje als reactie op Bumba "zo leert hij geen goede quantum physics" (nerd)
Ben jij iemand die weinig rust in d'r kont heeft? Ik kan dit soort gedrag vrij goed hebben als me ik erbij neerleg dat het een pyjamadag wordt. Mijn vriend is veel onrustiger van aard en heeft daar meer moeite mee. Nu gaan ze samen Top Gear kijken op zulke dagen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef mefke79 het volgende:
erg he, zelfs als ie ziek is kan ik dat zwaan-kleef-aan gedrag van em niet echt hebben. Terwijl ie dat dus eigenlijk nooooit doet, alleen als ie echt moe of ziek is.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |