abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91200253
Miss }:| Wat vre-se-lijk irritant! Laten ze eens met hun vingers van het eigendom van andere mensen afblijven }:|

Lau, ik hoop voor je dat hij na zijn slaapje ineens een ander kind is. Dat is hier nog wel eens zo. Sowieso; sterkte! :*
pi_91200348
Je leest dit niet meer, Huup, maar veel succes vandaag bij de kinderarts! Ik hoop dat je je na het gesprek begrepen en opgelucht voelt. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_91200587
Oh ja en vergeten Huup succes te wensen :@. Bij deze succes :*
Fake it till you make it...
pi_91201727
Allereerst Huup heel veel succes, wie weet lees je dit nog onderweg.

Hier is het ook huildag. En het is kwart over tien, ik heb heel weinig geslapen en ben alleen nog maar bezig geweest met troosten, water geven, ors maken, hele vieze luiers verschonen en hele vieze wassen draaien. Conclusie: Driekus is niet beter en geef een kind waarvan je denkt dat het beter is geen spaghetti als avondeten. Ik hoop dat ik het er nog overal uit krijg.
Nog zo'n lastige: ik kan em nu geen vloeibare pcm geven, maar die zetpillen werken hier voor geen meter. Wordt een laaaaaange dag vrees ik.

Ik las nog veel meer zieken en een auto waar alweeeeeer ingebroken is. Shit!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_91201778
Succes in het ziekenhuis Huup :* en vooral Amélie natuurlijk, kusje!

Die filmpjes O+ ik vind Thomas zo'n cutie, hij ziet er zo knuffelbaar uit. Loek met het licht is hilarisch :D Niels vond Ko helemaal geweldig, die wilde hij wel 10 keer achter elkaar zien. Niels lacht bijna hetzelfde als Kobus trouwens O+

Beterschap Senna :*

Awh Thijs, hopelijk knap je in de loop van de dag op. Dat is niet leuk als alles huilen is.

Misschien een tip voor mensen die ook niet zo van Teletubbies en Bumba houden, Niels is gek op Sesamstraatliedjes! Vooral de liedjes van Purk en "Nelson is geen schatje".
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91201839
Och arme Driekus, beterschap! :* Ai, succes met schoonmaken Mefke. Spaghetti :X

Oh, Niels klimt ook steeds op de Tripp Trapp en begint dan te piepen dat hij er zelf niet meer af kan :')
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_91202139
Oh Driekus nog zo ziek. Succes Mefke vandaag, ook met de "klusjes". :*

Oh en Huup, Amelie en B. ook succes/sterkte vandaag bij de kinderarts. Ik hoop dat ze jullie kunnen helpen, al is het maar met een conclusie/diagnose. :*
  woensdag 12 januari 2011 @ 11:04:52 #258
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91203094
Awww Driekus beterschap ermee, en jij succes vandaag Mefke. Wie weet valt het nog mee vandaag, soms zijn die dreumesen opeens levendiger :*

Huup&Amelie, :* bij de kinderarts.

Oh en Twinkly, hier ook geen TT of Bumba. Alexa is verslaafd aan Dora (gelukkig). Vind ik zelf ook nog enigszins vermakelijk :@
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91203173
Hier is BUmba echt de grote winnaar van het televisie-aanbod. Dan zit ze echt 5 minuten bijna ademloos te staren en te lachen en zwaaien naar de kindjes tussendoor. Ik vind het prima, dat geeft mij even 5 minuten om iets anders te doen (wasje draaien, vaatwasser uitpakken, brood smeren, dat soort dingen). Heb hem zelfs al in mijn favorieten op mijn laptop staan (lang leve youtube!).
pi_91203470
hier zijn we toe aan aflevering 2 van Biba. En hij staat te dansen in de box. Hij lijkt wat beter dus. En *O* knuffels zijn schoon! De rest kan me niet echt heel erg boeien, al hoop ik dat het dekje van de zitzak ook schoon wordt.
Ook een hit is trouwens brandweerman Sam (ook op rtl en op pebbles tv). Het heeft alleen echt een belachelijk liedje, maar ach.
Ik heb trouwens een heel gek kind, hij vindt ors van Norit lekker. Dat vind ik dus echt om te :r
pi_91203475
Eindelijk vandaag de afspraak dus Huub, fijn! Heel veel succes! Ik hoop echt dat er iets uitkomt waardoor er snel een oplossing komt voor Amelie. (Het klinkt vast heel stom, maar ik denk vaak aan Amelie als ik op de wc zit :@ Vind het echt zo zielig)

Miss, wat een dubbel naar begin van de dag. Bah :( Beterschap voor Senna :*

Sterkte vandaag Mefke. Hopelijk is je ventje snel beter :*

En McLaura ook sterkte vandaag! (Ik moest wel een beetje lachen om het pluisje op de trui voorbeeld. Soms is inderdaad echt helemaal niks goed he?) :*

Ik heb gisteravond het filmpje van Rocker bekeken. Geweldig hoe je hem als het licht op het eind even aan is voorbij ziet vliegen :D

Oeke, schattig is dat als ze veel te vroeg omdraaien om ergens af te klimmen. Xeentje doet dat ook, maar dan vanaf de hocker dus dan hoor je geen geschuifel en gebots ;) Succes bij de creche. Hopelijk is het precies zo fijn als het klinkt!

Xeentje is de laatste tijd helemaal dol op muziek. Zodra er ergens een muziekje klinkt gaat ze 'dansen', zo schattig O+ En alle muziekbeestjes die ze ziet moeten aan en aan blijven. En maar dansen O+
pi_91203537
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:17 schreef Xenia het volgende:
(Het klinkt vast heel stom, maar ik denk vaak aan Amelie als ik op de wc zit :@ Vind het echt zo zielig)
Dat had ik afgelopen weekend ook. Ik was wat geobstipeerd en ik kreeg gewoon een knoop in mijn maag bij de gedachte hoe dat voor Améliefje moet zijn. :'(

Vanmorgen trouwens nog een goede grap van Isabeau; ik moest niezen. Ineens vanaf de loopauto 'hatsj hatsj!'

:D
pi_91203594
Nou, hier nog een toe te voegen aan het lijstje 'niet te gnieten' Rienk ligt er weer in. Werd pas om half 9 wakker nadat we hem vannacht weer pufjes hadden gegeven en gisteravond nog een dikke papfles. Maar om half 11 was hij al weer zo aan het piepen en hangen dat ik hem in bed heb gelegd. Direct stil ;( Hij is duidelijk niet lekker. Maar heeft geen koorts. :?

Ik heb genoten van de filmpjes! Joekoeloekus met het licht, Thomas heerlijk frummel O+ en Ko die schaterlacht, wat heerlijk! Het filmpje van Niels had ik al gezien omdat ie in mn favorieten zit. Wat gaaf dat hij zo goed loopt! Rienk vind het buiten maar eng volgens mij. Die scharrelt naar de auto en klemt zich om de banden heen :')

Rienk begint een soort van praten, hij zegt 'bah' (Maar alles is bah) toettoet (geen idee) 'mmmmmmmammmaa' en begint daar eindelijk 'mmmmmemmmme' van te maken O+ En ik zou zweren dat hij net 'auwa' zei toen ik het over (Mc)Laura had :o

Huup, je leest dit niet meer, maar ik hoop dat de kinderarts iets voor jullie kan betekenen! :*

En missSly, wat een kut streek om in te breken! Maar goed dat jullie alles leeg halen ^O^

Incantrix, wat naar dat Stef zó onder de bulten zit zeg, getdemme ik hoop echt dat ze allemaal vannacht door poppen zodat jullie even klaar zijn met dat tandenleed ;( Zo sneu. Wel heerlijk dat je zo van hem genieten kan zeg, voor die momenten leef je echt he *; Rienk kwam gister even knuffelen, wist niet wat me overkwam! :o O+ O+
Mijn kleine racekoter die komt knuffelen!

Isabeau, wat ben je toch een heerlijke kletskous. Dat heb je van je moeder, die is ook zo gezellig O+

Ik zet tegenwoordig expres de tv aan op de kinder/baby programma's maar Rienk boeit het gewoon echt niet. :N Tenzij hij iemand zwaaien ziet, dan zwaait meneer de Koning terug :W

En nu. Tijd voor Koffie c_/
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_91203839
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:21 schreef Vlindur het volgende:
En ik zou zweren dat hij net 'auwa' zei toen ik het over (Mc)Laura had :o
O+ O+ Rinus O+ O+

Thijs is wat minder huilerig, we hebben net Kai (bijna 4) van de peuterzaal gehaald en dat zijn toch wel dikke vrienden samen.
Ik heb gelijk een formulier meegenomen om Thijs op de peuterzaal in te schrijven. Dat mag vanaf 1,5 (inschrijven) en dat is hij vandaag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_91204086
Sorbo ik ben echt zo onder de indruk iedere keer als ik lees hoe veel Isabeau al praat en weet. Laatst ook weer met dat filmpje waar ze alle dieren (zelfs de spin) feilloos weet aan te wijzen. Zo knap! Ze is twee weken jonger dan Xeentje, maar qua praten is ze haar ver vooruit. Om over het lopen maar te zwijgen. Ook zo knap! Xeentje doet enorm haar best om te lopen, maar haar beentjes zijn gewoon echt nog te onstabiel. Ze gaat dan met veel moeite staan (los zonder zich ergens aan op te trekken) en dan doet ze een stapje en dan valt ze meteen weer om. Ze oefent wel heel erg veel momenteel. Wil het liefst de hele dag aan twee handjes voor je uit lopen.

Vlindur, Rienk klemt zich vast aan de banden van de auto? O+ Dat smeekt om een filmpje!
Fijn is dat knuffelen he? Ik ben wat dat betreft verwend, Xeentje is een enoooorme knuffelkont O+
pi_91204112
Oh dan vermaandt Isabeau vandaag ook! 15 maanden, hoe kan dat nou? Ze was gisteren jarig!

Vlindur, dat heeft ze idd van mij, want haar vader is zo stilletjes :') ;)
Hopelijk knapt Rienk wat op van zijn slaapje!

Laura, fijn dat Thijs wat minder pieperig is. Lekker met z'n vriend spelen is ook leuk natuurlijk!
pi_91204251
Xenia, Driekus is ook nog niet zo van het praten hoor. Of nou ja, er komt geluid uit, maar maar weinig herkenbare woorden.
Gisteren hebben we geoefend met de leeuw. Dus ' wat doet de leeuw' en dan doet mijn man dus een brullende leeuw na, compleet met gefronst gezicht. De reactie van Driekus...ook met gefronst gezich en dan heel schattig brullen. Hij doet ons heel erg na op het moment, dat is schattig.
Gisteravond waren we even bij de buren. Hun oudste is een half jaar ouder dan Driekus (en hun jongste dadelijk een half jaar ouder dan onze jongste) en gisteren gingen ze elkaar lepeltjes lucht voeren uit de theebekers. Ook al zo leuk om te zien...
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 11:51:17 #268
5428 crew  miss_sly
pi_91204688
Pfff, hier is ook niets goed. Ik ben al wel 8 keer op en neer gelopen met haar naar haar kamertje. Dan zijn we binnen, zegt ze "bed, slapuh" en dus loop ik met haar naar haar kamertje en als we er dan zijn, begint ze hard te huilen en roept ze 'binnen' met een dramatisch gebaar naar de huiskamer wijzend.
Nu heb ik haar toch maar even in bed gelegd, maar het lijkt nog niet echt alsof ze ook gaat slapen.
Als schaap dadelijk terug is van Carglass ga ik werken, en na deze ochtend is dat toch wel even lekker, denk ik :@
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91204886
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef miss_sly het volgende:
Pfff, hier is ook niets goed. Ik ben al wel 8 keer op en neer gelopen met haar naar haar kamertje. Dan zijn we binnen, zegt ze "bed, slapuh" en dus loop ik met haar naar haar kamertje en als we er dan zijn, begint ze hard te huilen en roept ze 'binnen' met een dramatisch gebaar naar de huiskamer wijzend.
Nu heb ik haar toch maar even in bed gelegd, maar het lijkt nog niet echt alsof ze ook gaat slapen.
Als schaap dadelijk terug is van Carglass ga ik werken, en na deze ochtend is dat toch wel even lekker, denk ik :@
Moet je schaap even vragen of ook iemand met z'n hand zwaaide toen hij zijn portemonnee pakte. Dat doen ze volgens de reclame bij carglass :Y

't Lijkt in de lucht te zitten vandaag zeg. Gelukkig stond de wind voor ons kennelijk gunstig, want Isabeau was echt heel vrolijk.
pi_91205009
Och Thijs, gelukkig heb je nu een speelkameraadje, dat verandert de hele boel natuurlijk. ;)
Het zit inderdaad in de lucht, want ik heb de kindjes nog nooit zo hard zien huilen op het kdv vanochtend. ;(

Jemig Miss, het zit jullie niet mee met de auto zeg. :{ Achterlijke dieven.

Xeentje, dansmarieke! O+

Fijn dat het dan wel meteen werkt met Isabeaus slapen, Sorbo. :Y
Ik was gisternacht en vannacht ook tevreden met Ko. Die rechtop zat in zijn bedje, en even de speen geven en zeggen dat hij nog even door moest slapen, had ineens meteen effect.

Ko houdt erg van Het Zandkasteel. En waar hij eerst toto tegen een auto zegt, zegt hij nu ineens heel netjes auto. Misschien omdat Toto een pop uit het zandkasteel is? :P

We waren op de creche/psz en ik vond het geweldig! O+
Wauw, een heel groot speelbos, super met allemaal kleine paadjes en hoekjes en hutten.
Ze beginnen de dag om 9 uur, met vrij spelen om 10.30 een cracker en thee en een verhaaltje, dan altijd naar buiten. Behalve met echte hoosbuien denk ik. Daarna fruit en nog even spelen en naar huis om 12.30.

Alles lijkt erg goed georganiseerd, elke maand is er een vergadering, waarbij ze ook uitgebreid de voortgang van elk kind bespreken.
Verder is er ook 1 zaterdagochtend in de maand klusochtend, waar de tuin en het lokaal onderhanden genomen worden. Iedere ouder moet verplicht een EHBOdag volgen, die elk jaar georganiseerd wordt.
Je kind moet minimaal 3 ochtenden per week komen, tenzij het ziek is natuurlijk.
Waarschijnlijk is er in augustus plaats voor Ko en ik schat de kans groot in dat we dit gaan doen. Ik ben er helemaal blij van, ik zie Ko daar al rondscharrelen, spelen en doen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 12:03:17 #271
5428 crew  miss_sly
pi_91205111
Ze is stil!
Haha, het is een leaseauto, dus dat zit gelukkig wel goed.

Senna is gewoon echt niet lekker, koorts en verkouden en algeheel lamlendig, dus ik snap het wel. Alleen na een ochtend met constant een klein meisje tegen me aangeplakt dat telkens iets anders wil en als we dan iets anders doen/kijken/eten/drinken/zeggen/lezen/whatever, wil ze toch weer het voorgaande...of weer iets totaal anders.

Hier trouwens ook een enorme Dora fan. Bumba kent ze niet, en dat wil ik graag zo houden, want ik heb zo'n hekel aan die stomme stem. Boots heeft ook een minder prettige stem, maar daar ben ik inmiddels aan gewend. Teletubbies alleen het introliedje en het filmpje van beer en leeuw, net als van Bob de Bouwer ook het intro leuk is.
pi_91205151
Oeke, wat klinkt dat heerlijk! En ook alsof het echt bij jullie past!
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 12:04:48 #273
5428 crew  miss_sly
pi_91205171
Klinkt heel goed, oeke :Y En echt bij jullie passend ook! Fijn dat dit er is en dat er al relatief snel plek is!
pi_91205183
Oeke, dat klinkt prima...o, alarm uit de box, ik kom zo weer...
pi_91205191
Oh oeke, ik ben best wel anti kdv, maar dat klinkt toch wel heel lekker zeg! O+

Sorboo, B. is ook erg tof en praatgraag, jullie zijn gewoon ook zo leuk!

Jemig, Senna. Doe es lief tegen je mama. Ga gewoon lekker slapen en straks weer fris en fruitig wakker worden hoor!

Ik vind de lucht er ook maar raar uitzien trouwens. Toen ik om half 9 de luiken opendeed was de lucht roze? En nu ziet hij er wat paarsig uit. Ik vind het maar raar. Geen wonder dat die kienders zo van slag zijn :')
pi_91205237
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind de lucht er ook maar raar uitzien trouwens. Toen ik om half 9 de luiken opendeed was de lucht roze? En nu ziet hij er wat paarsig uit. Ik vind het maar raar. Geen wonder dat die kienders zo van slag zijn :')
Wat heb jij gerookt?

En dank je <3 insgelijks!
pi_91205289
He, vergeet ik Driekus weer, Sorry mef, maar wat sneu dat hij zo ziek is -O- Beterschap met je kleine man :*
pi_91205313
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Wat heb jij gerookt?

En dank je <3 insgelijks!
Ik sta al bijna 2 jaar droog. Misschien moet ik maar weer gaan roken. Heb er soms zo'n trek in! :7
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 12:09:59 #279
5428 crew  miss_sly
pi_91205334
Hier is het gewoon grauw en koud, hoor :D

Mijn ouders hebben hier gisteren weer opgepast. Dat was weer voor het eerst sinds een aantal weken, want door de feestdagen en de vakantie van schaap was oppassen erbij ingeschoten. Ze hadden Senna natuurlijk wel gezien, maar dat is wel anders.

Mijn moeder zei dat ze een paar keer heel erg verbaasd was door Senna. Ten eerste had ze uitgebreid zitten schateren bij een of ander filmpje met een pingiun in een doos. Ze lag helemaal in een deuk, zei mijn moeder :D Toen ze gingen wandelen zag ze hoe Senna alle plassen opzocht om lekker in te stampen, vindt ze echt leuk O+ Ze bleek ook de puzzel die hier ligt moeiteloos te kunnen en zelfs nog grapjes uit te halen met de stukjes (met een ondeugend gezicht 'past niet' zeggen bij de verkeerde plek enzo). Dat laatste wisten wij ook niet dat ze dat kon :o
pi_91205412
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef Sorbootje het volgende:
Oeke, wat klinkt dat heerlijk! En ook alsof het echt bij jullie past!
Ik denk het ook! *O*
Alleen al dat extra gedoe, vergaderingen enzo, daar zijn we een beetje huiverig voor, maar aan de andere kant is het ook leuk om zo een band op te bouwen met mensen met kinderen in dezelfde leeftijdsgroep.

Vlindur, het is eigenlijk geen kdv maar meer een psz. Dus vanaf 2 jaar pas.

Senna, arm meiske, gauw weer opknappen hoor. :* Houdt Senna niet van de teletubbies voor Linde, met Poo die zijn toetje overal smeert? Ko vind het heel leuk.
Dora vind ik zelf best saai, en Ko ook, er zit niet veel actie in of heb ik steeds de verkeerde filmpjes te pakken?

Driekus, ook snel weer beter zijn hoor! :*
pi_91205447
Oeke, dat klinkt echt als een fantastische kinderopvang!! O+ Heerlijk die grote buitenspeelplaats waar zoveel te ontdekken valt!

Niels raakt van Bumba compleet gehypnotiseerd, erg handig als ik moet koken :Y) Dora ken ik niet.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_91205491
Miss, knap zeg, van Senna!

Vlindur, niet gaan roken hoor, dan zoen ik je niet meer :P
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 12:14:34 #283
5428 crew  miss_sly
pi_91205513
Nah, teletubbies is niet echt geliefd hier.
Dora is in zoverre saai dat het veel herhaling is, dat klopt. Kennelijk vindt Senna dat geen probleem. Na het bad en voor het slapengaan mag ze een Dora-filmpje kijken en daar gaat ze echt helemaal in op O+ En ze roept ook al 'kaart' mee en ze roept 'wieber' als swieber de vos komt. Juist de herhaling is natuurlijk voor kindjes wel goed, heb ik altijd begrepen.

Beterschap ook voor Driekus :*
pi_91205612
Dora heeft Isabeau nog nooit gezien. Ik weet niet eens waar dat te zien is eigenlijk. Teletubbies zijn hier de bom.

Erg handig tijdens het koken. Bumba ziet ze een enkele keer, maar vindt ze erg leuk.
pi_91205800
Nouja, ik heb het maar een keer gezien, en elke keer daarna werd er hard Nee! geroepen en braaf als ik dan ben zet ik gewoon weer Poo aan die zijn toetje op de deur smeert. Dus in die zin is er hier ook veel herhaling. :P
Ik vond het saai in die zin dat ik het gevoel kreeg dat er veel gepraat werd. Maar zoals ik al zei heb ik misschien niet het goede filmpje gezien. Swieber en kaart ken ik namelijk helemaal niet. :D

Ko wil altijd graag het Hap hap filmpje van het Zandkasteel:
pi_91205851
Ooh, een psz, daar wil ik Rienk straks ook wel heen hebben. Kan hij spelen met andere kindjes :Y
Maar die van ons zit hier in de wijk en bestaat uit een klein gebouwtje met een krakkemikkig speelveldje. Het stelt niet echt veel voor -O- Best wel jammer. Vooral als ik dan lees in wat voor geweldigs Kobus straks komt O+

Sorbo, ik doe het ook niet. Ik ben gestopt en ga niet weer beginnen om dan weer te stoppen als ik zwanger ben. Het is goed zo :Y
pi_91206045
Ik heb net op Youtube naar Dora filmpjes gezocht, maar ik vind alleen maar onzin of engelse filmpjes :?

Mijn broertje als reactie op Bumba "zo leert hij geen goede quantum physics" (nerd :P)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:31:52 #288
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_91206118
Huup jullie zijn allang weg maar ook ik wil nog even s6 wensen vandaag.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_91206258
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef Twinkly het volgende:
Ik heb net op Youtube naar Dora filmpjes gezocht, maar ik vind alleen maar onzin of engelse filmpjes :?

Mijn broertje als reactie op Bumba "zo leert hij geen goede quantum physics" (nerd :P)
Die rare filmpjes was ik ook al tegengekomen ja, van dora is weinig fatsoenlijks te vinden. Bumba heb ik aardig wat afleveringen gevonden die het goed doen ook. Teletubbies ook wel, maar dan in het engels (misschien niet handig) :P
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 12:40:08 #290
5428 crew  miss_sly
pi_91206450
Ik had van een vriendin een aantal Dora-dvd's te leen gekregen en er zijn er wel te downloaden, maar op yt idd minder.

Ik ga werken en laat hier een heel zielig, huilend, ziek meisje achter. Bah, niets leuk.
pi_91206827
pff miss, niet leuk nee. Wel gaaf dat ze ineens allerlei dingen blijkt te kunnen die je dan zelf niet ziet. Wij hebben dat altijd als ie bij opa en oma logeert, die melden dan ook allerlei trucjes die ik nog niet kende.
We hebben trouwens de box maandag op de allerlaagste stand gezet. Hij stond hier nog een standje van 15 cm onder de bodem. Toen ie maandag wat aan het opknappen was had ie ineens door dat hij op zijn gitaar kon gaan staan en dan zo hup op de rand van de box kon gaan hangen. Oeps. Ben wel enorm blij dat we het ding nog hebben staan, is op dagen als vandaag wel heel handig.
Mijn manneke ligt nu in de box te spelen, ik denk dat ik em zo maar eens in bed leg. Kijken of ie wil slapen, dan kan de ors ook zijn werk doen misschien. Ik ben blij dat ie zo goed drinkt, zonder eten kunnen ze wel even, zonder drinken niet.
pi_91207136
oke en as we speak probeert ie op een bal te gaan staan om zo alsnog de box uit te kunnen (wat niet lukt). Tijd om eens naar bed gaan te proberen. Ik wil mijn handen nu wel even vrij.
erg he, zelfs als ie ziek is kan ik dat zwaan-kleef-aan gedrag van em niet echt hebben. Terwijl ie dat dus eigenlijk nooooit doet, alleen als ie echt moe of ziek is. :@ :@
pi_91207165
Wij kijken eigenlijk nooit kinderseries met Ivan. Aan het einde van de middag kruipen hij en ik onder een dekentje en kijken we As the world turns. :') Op YouTube bekijken we altijd liedjes. Favoriet zijn Elmo's song (geweldig!), het introliedje van de Teletubbies en alles van de Muppets (vooral Manamana). Oh, en we kijken wel naar filmpjes van Bert & Ernie.
pi_91207248
quote:
1s.gif Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef mefke79 het volgende:
erg he, zelfs als ie ziek is kan ik dat zwaan-kleef-aan gedrag van em niet echt hebben. Terwijl ie dat dus eigenlijk nooooit doet, alleen als ie echt moe of ziek is. :@ :@
Ben jij iemand die weinig rust in d'r kont heeft? Ik kan dit soort gedrag vrij goed hebben als me ik erbij neerleg dat het een pyjamadag wordt. Mijn vriend is veel onrustiger van aard en heeft daar meer moeite mee. Nu gaan ze samen Top Gear kijken op zulke dagen. :D
pi_91207310
wij kijken eigenlijk ook heel weinig tv met Driekus. De grap is dat Brandweerman Sam een keer voorbij kwam met zappen en hij helemaal blij was, dus ja, die is er in gebleven. En liedjes vindt ie ook geweldig, maakt niet zo veel uit wat het is. Dat liedje dat bij serious request van 3fm telkens kwam, daar gaat ie helemaal van uit zijn dak, dat is zo gaaf om te zien. Maar hij kan Rowwen Heze ook waarderen of gewoon de muziek die wij hebben aan staan.
pi_91207363
@ claudia, nee bankhangdagen zijn me lief! Maar dan wel als ie zelf rondscharrelt en af en toe komt knuffelen ofzo. Geen probleem. Maar dat ie echt alleen maar aan me geplakt wil zitten, nuh, das echt niets voor mij. Ook niet voor hem normaal, gelukkig.
pi_91207421
Wat hier heel erg helpt is als ikzelf op de grond ga zitten, op het kleed. Als ik op de bank blijf wil hij voortdurend opgetild worden, maar als ik op de grond zit dan scharrelt hij wat makkelijker zelf op het kleed met boekjes en zo. Dan komt hij zo nu en dan even plakken, zitten, plaatjes bekijken en gaat hij weer verder met spelen.
pi_91207445
Xeentje is juist altijd nogal zwaan-kleef-aan geweest. Best heel vermoeiend soms ja. Maar voor mij hielp het om mijn mind-set zo in te stellen dat ik ervan uitging dat ik de hele dag niks anders kon doen dan Xeentje bezig houden en daar gewoon van te genieten. Iedere vrije minuut was dan lekker meegenomen. En ik spreek in de verleden tijd, want tegenwoordig zit ze rustig anderhalf uur in haar schommel of gaat ze kleuren of 'thee zetten en eitjes bakken'.
  Moderator woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:50 #299
5428 crew  miss_sly
pi_91207975
Die mind set, die is wel belangrijk voor mij ook. dat merkte ik dus vandaag heel goed. Ik had me erop ingesteld om te gaan werken, en toen dat dus ineens niet doorging, moest ik echt even omschakelen naar zwaan-kleef-aan. En ik was net zo'n beetje omgeschakeld, en nu zit ik op mijn werk :')
Morgen mijn zwaan-kleef-aan dagje, denk ik.
pi_91208044
Boh. Ik wals ff overal tussendoor, sorry :') :@

ik sta hier met een lekke band bij t ZH nadat k vanmorgen al een ticket had voor parkeren zonder blauwe schijf. Eigen schuld natuurlijk maar k geloof dat k niett mn dag heb vandaag :')

we zijn volledig doorgelicht, rontgen gemaakt, ze zit he-le-maal vol met poep :X ondanks de dagelijkse luiers dus. Daar hebben we een of ander paardenmiddel voor gekregen om dat eruit te krijgen. Keisneu, arm ding :-/
en verder is er bloed geprikt (6 buisjes...) een inwendig anaal onderzoek gedaan :X en een plaszakje om, want blijkbaar als je darmen zo vol zitten dan krijg je daar ook blaasontstekingen en urineweginfecties en zulks van. Had k nog nooit van gehoord maar ben blij dat ze zo grondig dan maar gelijk alles meeneemt in t onderzoek. Over 2 weken de uitslag via een belafspraak en over 4 weken terugkomen. Ben benieuwd hoe en wat. T is vet sneu dat ze zo door de molen moet maar blij dat er iig al op de rontgenfoto een verklaring zat mogelijk voor de buikpijn enzo.

En nu wachten op de pechhulp. Normaal draai k mn hand nie om voor een band verwisselen maar nu pas ik even geloof ik. Krijg van t idee alleen al harde buiken :')
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')