quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
En Rotterdam... was dat ook tijdens WW II ?
Jaquote:
Anderhalf jaar Atheneum, daarna Havoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Mag ik vragen wat voor niveau je hebt gedaan?
ja dat is toen platgebombardeerd toen Nederland in mei 1941 werd aangevallen (eignelijk was er toen al een staakt het vuren maar dat is niet aan de piloten doorgegeven..)quote:
Hoe kan het dan dat je dit soort dingen niet weetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Atheneum, daarna Havo
nee dat was turkmenistan (haal ik ook altijd door elkaar)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Had Duitsland ook niet iets van doen met de tweede wereldoorlog? Of ben ik nu in de war?
Ik ahd 'm al opgeslagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
Ik zag gisteren Benny's reactie nog over de OP dus hierbij alvast mijn plaatje
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je dit soort dingen niet weet?
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplichtquote:
Wat je leert verschilt trouwens enorm per land. Ik heb hier in Engeland tijdens geschiedenis lessen heel andere dingen geleerd dan in Nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplicht.
Wat heb jij geleerd dan? Nóg Westers?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat je leert verschilt trouwens enorm per land. Ik heb hier in Engeland tijdens geschiedenis lessen heel andere dingen geleerd dan in Nederland
Veel meer gericht op wat er in Engeland is gebeurdquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heb jij geleerd dan? Nóg Westers?
Bij mij ook, maar we hebben nooit WW2 gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplicht.
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel meer gericht op wat er in Engeland is gebeurd
Rustig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..
Is ook waar natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..
Off with their headsquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
Ik moet ff vragen wie Let them eat cake! zei.
Iemand een idee en waarom ik dit moet vragen?
Marie Antoinettequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
"Qu'ils mangent de la brioche"quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef iBenny het volgende:
En dat is 3...quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef Stuart het volgende:
Dit vind ik echt een FANTASTISCH liedje![]()
Hm. Maar in de film zei ze het welquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik meteen googlenmaar dat is dus niet zo.
http://ask.yahoo.com/20021122.html
Ja om dus iedereen te laten proeven van mijn geweldige muzieksmaakquote:
is dat die marie antoinette die met lodewijk de 14e getrouwd was?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hm. Maar in de film zei ze het wel![]()
.
Nee, twee Lodewijks later, de 16equote:Op woensdag 12 januari 2011 13:22 schreef tdrone het volgende:
[..]
is dat die marie antoinette die met lodewijk de 14e getrouwd was?
dat bedoel ik (tenminste 16 is toch degene die is afgezet)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, twee Lodewijks later, de 16e.
Volgens mij stond ie aan de voet van de Franse Revolutie. Hij en Marie Antoinette werden onthoofd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:26 schreef tdrone het volgende:
[..]
dat bedoel ik (tenminste 16 is toch degene die is afgezet)
Mij ook. Alleen Napoleon is nog wel een aardig stukje geschiedenis danquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:30 schreef Zeroku het volgende:
Die Franse geschiedenis kan me dus echt aan mijn anus oxideren.
Rotterdam is door de engelse platgegooid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat is toen platgebombardeerd toen Nederland in mei 1941 werd aangevallen (eignelijk was er toen al een staakt het vuren maar dat is niet aan de piloten doorgegeven..)
Toen het een stel slappelingen warenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
Franse geschiedenis ook niks voor mij, alleen de WO2
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:33 schreef Crazy-M het volgende:
Franse geschiedenis ook niks voor mij, alleen de WO2
nee dat waren echt wel de duitsers... even zoeken op wikipediaquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rotterdam is door de engelse platgegooid.
Ze waren op weg naar een ander doelwit maar in rotterdam was alles verduisterd. Dus door een fout is toen rotterdam platgegooid.
Zeg dat nou niet want hij past het zo aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:39 schreef tdrone het volgende:
[..]
nee dat waren echt wel de duitsers... even zoeken op wikipedia
Echt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Rotterdam is door de engelse platgegooid.
Ze waren op weg naar een ander doelwit maar in rotterdam was alles verduisterd. Dus door een fout is toen rotterdam platgegooid.
Het was wel een communicatie fout c.q. gebrek thoughquote:
quote:Op 14 mei 1940 rond 13:30 uur voerden de Duitsers in het kader van de Duitse aanval op Nederland in 1940 het bombardement op Rotterdam uit.
Je weet hoe er in die tijd genavigeerd werd?quote:
Je bedoelt als in vanaf de grond doorgeven wat er moest gebeuren/waar je naartoe moest?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je weet hoe er in die tijd genavigeerd werd?
Nee. Er was een navigator bij in het vliegtuig, die lag op zijn buik door een raampje naar beneden te kijken. Als hij zei "We zijn boven Rotterdam." ging iedereen er van uit dat ze in Rotterdam waren, terwijl ze dan net zo goed boven Eindhoven konden vliegen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt als in vanaf de grond doorgeven wat er moest gebeuren/waar je naartoe moest?
Jij denkt dat ze toen al TomTom haddenquote:
Een stukje geschiedenis niet kennen maakt je niet per definitie dom natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
Zie je... zulke dingen heb ik echt gemist.
Ik voel me dan ook vrij dom dat ik hier amper iets van weet
Stukje?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een stukje geschiedenis niet kennen maakt je niet per definitie dom natuurlijk
Als het je echt wat doet kun je het altijd nog leren
Tuurlijk, over de tijdlijn genomen is het een stukjequote:Op woensdag 12 januari 2011 14:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stukje?
Ik dacht dat ik er wel iets vanaf wist. Niet dus![]()
Ben benieuwd over watquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef tdrone het volgende:
ach jij weet van andere dingen vast weer een stuk meer
quote:
quote:
elektrische schokjes?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
wat ik me al de hele morgen afvraag he
hoe werkt het touchscreen van mijn ipod nou met mijn vingers regitreerd hij het wel maar met dunne handschoenen aan niet
Je hebt van die speciale handschoenen waardoor je gewoon met je iPod kan kutten met handschoenen aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:11 schreef tdrone het volgende:
wat ik me al de hele morgen afvraag he
hoe werkt het touchscreen van mijn ipod nou met mijn vingers regitreerd hij het wel maar met dunne handschoenen aan niet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:16 schreef tdrone het volgende:
Benny had gelijk het heeft dus met electriciteit te vragen
nu is het dus:
pokemon
talentenjachten
touchscreens
heb je verder nog iets toe te voegen benny?
Android heeft dus kutzooi wat betreft aanraakschermen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
Je hebt verschillende touchscreens. De een werkt met druk, de andere met elektrische weerstand. De schermen van tegenwoordig bestaan vaak uit verschillende lagen, waaronder 2 lagen met elektrische geleidend materiaal. Daartussen zit een laagje die die 2 uit elkaar moet houden, maar zodra je daar met een vinger op drukt/voelt dan is dat net genoeg dat ze elkaar op dat punt 'aanraken'.
Bij de iPhone/iPad/iShit wordt daar volgens mij ook nog de lichamelijke/externe elektrische stootjes bij 'meegeteld'
elke keer als je zoiets droomt krijgt je moeder er een levensjaar bijquote:Op woensdag 12 januari 2011 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisterenavond 20 minuten film gezien en toen maar uitgezet omdat ik in slaap donderde.
Toen gedroomd dat mijn moeder dood was.
Dat heeft niks met Android te maken, maar met de het merk telefoonquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Android heeft dus kutzooi wat betreft aanraakschermen?
Dus als je koorts hebt, kun je niet meer bellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Android te maken, maar met de het merk telefoon
Er zijn verschillende technieken. Dit zijn er maar een paar, maar je hebt er meerdere variaties op. Lichaamstemperatuurgevoelig bijv.
Als je vingers/handen koud zijn zou je moeite met hun touchscreen kunnen hebben. Koorts juist niet. Tenzij het heel heet isquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus als je koorts hebt, kun je niet meer bellen?
Wat een faal. Dat is toch het stomste wat je kunt doen, op temperatuurquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je vingers/handen koud zijn zou je moeite met hun touchscreen kunnen hebben. Koorts juist niet. Tenzij het heel heet is
Waarom?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat een faal. Dat is toch het stomste wat je kunt doen, op temperatuur.
Ja, als het buiten vriest of het is ergens gloeiend heet (lees: de hele zomer) krijg je allemaal gejank.quote:
Dan is dat hele scherm toch die temperatuur?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als het buiten vriest of het is ergens gloeiend heet (lees: de hele zomer) krijg je allemaal gejank.
Ooh. Naja, mijn scherm doet het gelukkig gewoon altijdquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan is dat hele scherm toch die temperatuur?
Als je vinger dan een andere temperatuur heeft dan het scherm, dan herkent-ie dat wel. Is dat nou hetzelfde als het scherm, dan niet natuurlijk
Altijd?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ooh. Naja, mijn scherm doet het gelukkig gewoon altijd![]()
.
Altijd, als IK HET WILquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Altijd?
Flikker 'm eens uit het raam dan!
Ik heb ook een Desire.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn geweldige Desire pwnd jou stomme weetikveelwatvoortelefoon!
Ok.quote:
Desire.quote:
Ik had een BB en nu een iPhone 4quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik heb zon heel oud ding van 15 euro
Mijn phone is zo smart dat-ie een Sudoku -aan de hand van een foto- binnen een paar seconden kan oplossen.quote:
coolquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn phone is zo smart dat-ie een Sudoku -aan de hand van een foto- binnen een paar seconden kan oplossen.
Google Gogglesquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn phone is zo smart dat-ie een Sudoku -aan de hand van een foto- binnen een paar seconden kan oplossen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:15 schreef tdrone het volgende:
[..]
cool
ik bel en sms gewoon bijna nooit..
Zoals, filmen dat je opgesloten zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik doe er ook meer andere dingen mee dan bellen/smsen
Joah!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zoals, filmen dat je opgesloten zit?
Nog steeds niet geloven dat ik een Desire hebquote:
Neuhj.... ander bewijs?quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nog steeds niet geloven dat ik een Desire heb?
Bis laterquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:26 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weg en is er vanavond rond 8 uur NL tijd weer![]()
quote:
quote:p 31 maart 1943 bombarderen de geallieerde per ongeluk de Delfshaven en nog meer wordt verwoest.
zal me ook schamen voor bennyquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
Sodeju Benny ik schaam me plaatsvervangend. Een Pokemon, kom op!
geeft bakje koffiequote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
smijt het in de hoekquote:
hoiquote:
quote:
quote:
Waarom niet?quote:
ik hou niet van mannen dus waarom wel.quote:
Omdat het opwindend is?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef crv het volgende:
[..]
ik hou niet van mannen dus waarom wel.
voor jouw misschien maar voor mij nietquote:
quote:
ik ben aan de nies vandaagquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heb gewoon weer heel de middag geslapen
Ik geloof dat ik echt ziek ben
Ik ook, maar heb dan ook vannacht weinig tot niet geslapen. Daarnaast is mijn lichaam het inmiddels gewoon om in de middag te slapenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Heb gewoon weer heel de middag geslapen
Ik geloof dat ik echt ziek ben
quote:
Zonde, is wel het proberen waard.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef crv het volgende:
[..]
voor jouw misschien maar voor mij niet
probeer je het toch met tha_erik of Patriquequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonde, is wel het proberen waard.
Voor JOU is het het proberen waard. Voor mij is het niet meer spannend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:39 schreef crv het volgende:
[..]
probeer je het toch met tha_erik of Patrique
ik moet alquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Voor JOU is het het proberen waard. Voor mij is het niet meer spannend.
Zonde. Je zou het echt eens moeten proberen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:41 schreef crv het volgende:
[..]
ik moet albij de gedachte dus gaan we dat fijn niet doen. ik hou het wel gewoon bij de vrouwtjes wel selectief natuurlijk
we moeten helemaal niks en dat doen we dus ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zonde. Je zou het echt eens moeten proberen.
je hebt toch enkel een bult of moet 112 gebeld wordenquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:07 schreef Lutte het volgende:
Klote... Ik liep net in de gang hier, in het donker, alleen de kelderdeur stond dus wagenwijd open en daar loop ik vol tegenaan (het stukje van een centimeter of drie, de smalle kant dus) vol op mijn bril, dus die zit nu in mijn gezicht geprent en een megabult op mijn hoofd. En koppijn.![]()
En het ergste was nog wel, ons Ron doet de deur open om te kijken wat die klap was, staat ie daar een beetje, doet niks, haalt ons mam niet, maar wil weglopen om weer verder te gaan waarmee die bezig is.
Het ging echt heel hard, en ik viel dus achterover en zakte weer weg (was vandaag op school ook al weggezakt).quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:15 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt toch enkel een bult of moet 112 gebeld worden![]()
hoi btw
Het was alleen een tip. Niet meteen zo héquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:01 schreef crv het volgende:
[..]
we moeten helemaal niks en dat doen we dus ook niet
je kan fokken dus er is niks aan de handquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het ging echt heel hard, en ik viel dus achterover en zakte weer weg (was vandaag op school ook al weggezakt).
quote:
Ooh kut, sorry, was vergeten dat jij het alleenrecht had om te klagen in deze SC.quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:28 schreef crv het volgende:
[..]
je kan fokken dus er is niks aan de hand
preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh kut, sorry, was vergeten dat jij het alleenrecht had om te klagen in deze SC.
Hey gekkiequote:
hallo mop, gaat ie weer wat beter vandaag ?quote:
Nee maar ik heb besloten dat die mensen mij niet waard zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:57 schreef crv het volgende:
[..]
hallo mop, gaat ie weer wat beter vandaag ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 18:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar ik heb besloten dat die mensen mij niet waard zijn
En op me werk heb ik de manager even initiatief getoont,ik heb haar mijn kantoor uitgewerkt en gezegd ik doe het zelf wel
Ze liep weg met een lach om haar mond, the bitchquote:
dus das toch goed danquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:59 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze liep weg met een lach om haar mond, the bitch
Ja ze heeft het ook niet slecht met me voor, integendeel maar ze brengt het zo op zijn Zeeuws (lees hork)quote:
Ja hè. Ik heb ook een hele dag niet gepost hier.quote:
Mijn zegen heb jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
Thanks crv, je bent wel lief.
En ik ben zelfs een keer midden in de kantine flauwgevallen, dat was echt niet tof.
En kan ik ons mam echt niet inwisselen voor Kally?
Lucillequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef crv het volgende:
ik had de tv aangezet eerder en nu staat ie nog op 1 en is er lingo![]()
maar heb geen zin om op te staan
O meis, dat heb ik ook gehad, ik bleef een weekje zo goed als weg maar jullie zijn gewoon te lief en leuk, dus ach dan is het maar wat stiller, moet zeggen het is ondanks de rust nog gezellig en er is wel eens wat maar gek genoeg lost het zich erg snel op op het momentquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè. Ik heb ook een hele dag niet gepost hier.Ik begon me het gedoe hier en in GRTDOJW veel te veel aan te trekken irl.
Maar hier kon ik niet wegblijven... Ondanks alles is het toch gezellig, en stiekem miste ik meteen het SC'en met Kally, Benny, c_a en de rest al.
Uit GRTDOJW blijf ik nog wel even weg.
Bennyquote:
Dus nu ik er ben niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:07 schreef tdrone het volgende:
ik zal wel wat vers bloed in de SC brengen om en wat leven in de brouwerij brengen
vanmiddag was het wel gezellig
zo bedoel ik het niet maar jij zei dat het dood wasquote:
uhh ik zit alleen maar boze gezichten te trekken want huiswerk wil niet meehelpenquote:
Ik kom net onder de douche vandaanquote:
Dat zei ik nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef tdrone het volgende:
[..]
zo bedoel ik het niet maar jij zei dat het dood wasen ik bedoelde dat er vanmiddag wel leven was
Ik ben ook een tijdje weggeweest in het verleden. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
O meis, dat heb ik ook gehad, ik bleef een weekje zo goed als weg maar jullie zijn gewoon te lief en leuk, dus ach dan is het maar wat stiller, moet zeggen het is ondanks de rust nog gezellig en er is wel eens wat maar gek genoeg lost het zich erg snel op op het moment
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:06 schreef Lutte het volgende:
Sodeju Benny ik schaam me plaatsvervangend. Een Pokemon, kom op!
Kusjekroel van mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Damn wat kan een mens zich beroerd voelengewoon 2 uur in een warm bad gelegen. Ik heb het zoooooo koud
Ik geloof dat ik maar weer wat in neem en me bed weer induik
Dat dus... Dan mis je toch het melden wat er gebeurt, en stiekem zelfs het zeggen dat je gaat eten of dat je naar bed gaat.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:06 schreef Kally het volgende:
[..]
O meis, dat heb ik ook gehad, ik bleef een weekje zo goed als weg maar jullie zijn gewoon te lief en leuk, dus ach dan is het maar wat stiller, moet zeggen het is ondanks de rust nog gezellig en er is wel eens wat maar gek genoeg lost het zich erg snel op op het moment
Precies, al ben ik blij dat ik je weer wat vaker zie, ik miste jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben ook een tijdje weggeweest in het verleden. Niks mis mee.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Damn wat kan een mens zich beroerd voelengewoon 2 uur in een warm bad gelegen. Ik heb het zoooooo koud
Doe er maar niet meer aan denken dan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het... hoe langer ik erover nadenk hoe stommer het is![]()
Maar wel 1 met een zeer goed inzichtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat dus... Dan mis je toch het melden wat er gebeurt, en stiekem zelfs het zeggen dat je gaat eten of dat je naar bed gaat.
En ik heb ook het idee dat het wel goed gaat ja.De mensen die het niet wilden redden of er geen brood meer in zagen zijn nu vrijwillig weg, en nu zijn er naar mijn idee allemaal mensen over die het graag weer gezellig willen hebben. Maar ik ben natuurlijk maar een newb hier.
Hartjes en kusjes whoehoe, ik ben meligquote:
Steeds weer warm water erbijquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef crv het volgende:
[..]
hoe hou je dat vol ?
Bij mij is het bad alweer koud voordat ik erin stap
voordeel is wel dat benny WEL heel veel weet van pokemonquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe er maar niet meer aan denken dan.
Doe je een beetje rustig en voorzichtig met jezelfquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef tdrone het volgende:
[..]
voordeel is wel dat benny WEL heel veel weet van pokemon
beterschap C_A
dus je ligt de hele tijd in stromend waterquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Steeds weer warm water erbij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Precies, al ben ik blij dat ik je weer wat vaker zie, ik miste je
Val je zo snel flauw dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
En ik ben zelfs een keer midden in de kantine flauwgevallen, dat was echt niet tof.
quote:En kan ik ons mam echt niet inwisselen voor Kally?
Ik ben blij dat je er (weer) bentquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè. Ik heb ook een hele dag niet gepost hier.Ik begon me het gedoe hier en in GRTDOJW veel te veel aan te trekken irl.
Maar hier kon ik niet wegblijven... Ondanks alles is het toch gezellig, en stiekem miste ik meteen het SC'en met Kally, Benny, c_a en de rest al.
Uit GRTDOJW blijf ik nog wel even weg.
Okequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe er maar niet meer aan denken dan.
Ja maar ik weet niet meer hoe ik moet liggenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Doe je een beetje rustig en voorzichtig met jezelf![]()
en slim... doe maar lekker rustig aan
Eh niet echtquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
Erik, gaat alles nu wel een beetje beter dan een tijdje geleden?
dus naast de ipad heb je ook griep gekregen van je ventquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer hoe ik moet liggenHeb gewoon pijn in me rug. Vandaag heel de dag op de bank geslapen, vanavond maar weer het bed proberen
Herkenbaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet meer hoe ik moet liggenHeb gewoon pijn in me rug. Vandaag heel de dag op de bank geslapen, vanavond maar weer het bed proberen
Als het wat kouder werd, beetje water eruit, en hete kraan aan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:13 schreef crv het volgende:
[..]
dus je ligt de hele tijd in stromend water![]()
van onderen deruit en van boven erin
Ik meen het, heb je ons bijna tong filmpje van de meet trouwens gezien?quote:
Begraaf jezelf onder allerlei dekens.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het wat kouder werd, beetje water eruit, en hete kraan aan.
En ik heb het nu nog steeds koud
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:15 schreef crv het volgende:
[..]
dus naast de ipad heb je ook griep gekregen van je vent![]()
sterkte hoor
Nou ja, ongeveer hetzelfde. Toevallig met mijn huisgenoot vandaag nog gehad over allerlei dingen die me nog allemaal dwars zitten.quote:
volgieten, electrische deken, 3 dekbedden en 2 paracetamolquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als het wat kouder werd, beetje water eruit, en hete kraan aan.
En ik heb het nu nog steeds koud
Lieverd je weet mijn PM box te vinden indien nodig he?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ongeveer hetzelfde. Toevallig met mijn huisgenoot vandaag nog gehad over allerlei dingen die me nog allemaal dwars zitten.
Is daar een filmpje vanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik meen het, heb je ons bijna tong filmpje van de meet trouwens gezien?
Ohw oke.. balenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, ongeveer hetzelfde. Toevallig met mijn huisgenoot vandaag nog gehad over allerlei dingen die me nog allemaal dwars zitten.
Ga ik ook zo doen, maar eerst even rechtop zitten op de bankquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Begraaf jezelf onder allerlei dekens.
Nee ik ook niet en zeker niet hoe ik daar sta te doenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van![]()
? Ik zie mezelf niet graag op film. Of foto. Of gewoon in het algemeen
.
Ik typte eerst Luttequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke.. balen
dat lucht(e) wel op?
Ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Val je zo snel flauw dan?
[..]
![]()
[..]
Ik ben blij dat je er (weer) bent![]()
[..]
Oke
Ik heb geen kruikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
Miran, pyama aan, snuggy aan, 2 dekens erop en een kruik en een kop thee erbij
vindt je het gek na 2 uur badquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen, maar eerst even rechtop zitten op de bankmijn rug doet au
Ik had niks te doen in bad en kwam het filmpje tegen, ik moest echt lachenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is daar een filmpje van![]()
? Ik zie mezelf niet graag op film. Of foto. Of gewoon in het algemeen
.
Ohw, maar hoe komt dat dan?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.En dat is op zich geen drama, maar school schopte me na de tweede keer gelijk naar maatschappelijk werk omdat ze dachten dat ik niks at, en probeer mensen er maar eens van te overtuigen dat je geen anorexia hebt. Lukt je niet.
O bah, wat zei je ik ga al naar de dokter ervoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.En dat is op zich geen drama, maar school schopte me na de tweede keer gelijk naar maatschappelijk werk omdat ze dachten dat ik niks at, en probeer mensen er maar eens van te overtuigen dat je geen anorexia hebt. Lukt je niet.
Jaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Lieverd je weet mijn PM box te vinden indien nodig he?
Niet bijzonder, hoewel het wel een goed gesprek was. Er zit me gewoon heel veel dwars en al heel lang.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw oke.. balen
dat lucht(e) wel op?
Denk niet dat het voor mij een probleem is om mensen daarvan te overtuigenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valt op zich wel meequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef crv het volgende:
[..]
vindt je het gek na 2 uur bad
volgens mij moet je een en al rimpel zijn
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had niks te doen in bad en kwam het filmpje tegen, ik moest echt lachen
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet bijzonder, hoewel het wel een goed gesprek was. Er zit me gewoon heel veel dwars en al heel lang.
zeg tegen die mensen dat ze volgende keer (noem lekker eten naar keuze) mee moeten nemen en dat je dat heel graag voor hun neus op eetquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, de dokter (als in huisarts) is echt een kneus en ik ga er ook gewoon niet meer naartoe. Mama dacht eerst dat ik een grapje maakte, maar toen ze me naar de dokter wilde slepen vanwege iets en ik per se niet wou was ze enorm verbaasd. Ik ben veel te koppig.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:19 schreef Kally het volgende:
[..]
O bah, wat zei je ik ga al naar de dokter ervoor
dan moet je tegen de maatscappelijk werkers ook nog zegge nadat je die lekkere maaltijd naar keuze hebt gegegeten je ook nog wel je uitwerpselen wil afstaan om te laten zien dat het ook echt verwerkt is door het lichaam !quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, de dokter (als in huisarts) is echt een kneus en ik ga er ook gewoon niet meer naartoe. Mama dacht eerst dat ik een grapje maakte, maar toen ze me naar de dokter wilde slepen vanwege iets en ik per se niet wou was ze enorm verbaasd. Ik ben veel te koppig.
Maar dat waren echt domme gesprekken. Vrouwtje: De eerste stap is toegeven dat je anorexia hebt. Laura: Maar dat heb ik niet. Vrouwtje: Je moet eerst je problemen inzien.
En zo dat dan een half uur lang.En zeggen dat ik gewoon at geloofden ze niet, en ons mam had het ook al honderd keer gezegd, alleen dat werd afgescheept met dat ik het er ook weer uit kon kotsen.
Ohw ja, dat is ook leukquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, de dokter (als in huisarts) is echt een kneus en ik ga er ook gewoon niet meer naartoe. Mama dacht eerst dat ik een grapje maakte, maar toen ze me naar de dokter wilde slepen vanwege iets en ik per se niet wou was ze enorm verbaasd. Ik ben veel te koppig.
Maar dat waren echt domme gesprekken. Vrouwtje: De eerste stap is toegeven dat je anorexia hebt. Laura: Maar dat heb ik niet. Vrouwtje: Je moet eerst je problemen inzien.
En zo dat dan een half uur lang.En zeggen dat ik gewoon at geloofden ze niet, en ons mam had het ook al honderd keer gezegd, alleen dat werd afgescheept met dat ik het er ook weer uit kon kotsen.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er komt een moment dat je het geluk ook vindt enzo![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
dan moet je tegen de maatscappelijk werkers ook nog zegge nadat je die lekkere maaltijd naar keuze hebt gegegeten je ook nog wel je uitwerpselen wil afstaan om te laten zien dat het ook echt verwerkt is door het lichaam !
Gewoon niet meer gaan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja, dat is ook leuk
Hoe heb je het uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ze toch inzagen dat het niet zo was dan?
moordenaarquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
WTF!!! Er vliegt hier een megagrote wesp rond in me huis
Maar ik heb hem vermoord
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
Ooh, he wat, is Erik niet blij met zijn uiterlijk?
CC en ik hebben namelijk besloten dat we Erik best wel een enorm lekkerding vinden.
Ik loop ook de hele dag te eten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef crv het volgende:
Lutte, In NL had ik een kennis, die heeft volgens mij iets vergelijkbaars. Mens is een stopnaald en loopt de hele dag met boterhammen in der tas. die kan blijven eten.
Dit is net zo goed een eetstoornis die ook bekent moet zijn bij artsen
Wat ze nog dom maakt ook want kotsen is boulimiaquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
ik heb ook ondergewicht volgens dat BMI gedoe.. gewoon niks van aantrekkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik loop ook de hele dag te eten!En ja, ik kan alles eten wat ik wil zonder dat er iets aankomt, net als mijn moeder. Terwijl mijn broer en vader al aankomen door alleen naar chips oid te kijken,
je moet er wel mee oppasssen, ik geloof dat je botten dan sterkte missen oid.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik loop ook de hele dag te eten!En ja, ik kan alles eten wat ik wil zonder dat er iets aankomt, net als mijn moeder. Terwijl mijn broer en vader al aankomen door alleen naar chips oid te kijken,
Ik zie het niet aan jequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Gewoon niet meer gaan.En nu is de anorexiapoli weg uit Veghel dus das helemaal mooi. Op school denken ze nog steeds dat ik anorexia heb, klasgenoten ook... Maar daar valt wel mee te leven.
Hallo, ik ben een specialist op dat gebied, het is wel zoquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Thanks. Maar irl ben ik niet een bijzonder lekker ding hoor, ondanks wat Kally zegt
.
Irl kan ik niet oordelen, maar laat ons nu maar lekker beslissen of je knap bent op foto's.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een specialist op dat gebied, het is wel zo
keurmeesteres Kallyquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Hallo, ik ben een specialist op dat gebied, het is wel zo
Dat is wel weer waar, ik heb het ervaren, als je niet lekker in je vel zit trek je mafkezen aanquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Positief blijven
...anders trek je de verkeeerde aan. Dat ruilken ze
Omdat ik babywangetjes heb.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het niet aan je.
...niet dat je dik bent![]()
![]()
Nou ja, weet je wat het is, het is moeilijk om positief te blijven als je niet echt het gevoel hebt dat de wereld meewerkt om daar een beetje bevestiging in te hebben. Het zou fijn zijn als het universum me een beetje hoop gaf dat het inderdaad nog wel ooit goed gaat komen. Misschien verwacht ik wel te veel van het leven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Positief blijven
...anders trek je de verkeeerde aan. Dat ruilken ze
quote:
Ja maar jeetje, alsof je de enige bent die dat heeft, zo loopt er een moedertje bij ons op school, 3 kinderen, hoe ze die eruit heeft gekregen Joost mag het weten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik babywangetjes heb.Maar je kunt wel serieus ribben tellen enzo.
zolang je zelf niet zit met je gewicht (en niet het streven hebt om zoveel mogelijk af te vallen) is er niks aan de hand zolang je maar gezond eet. er is geen gemiddeld mens dus je hoeft ook niet perse x kilo te wegen als je x cm groot bent..quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeltquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is, het is moeilijk om positief te blijven als je niet echt het gevoel hebt dat de wereld meewerkt om daar een beetje bevestiging in te hebben. Het zou fijn zijn als het universum me een beetje hoop gaf dat het inderdaad nog wel ooit goed gaat komen. Misschien verwacht ik wel te veel van het leven.
Als jij toch zo schrijft enzo, wat je moet doen voor het slapen gaan, en dat werkt echt is drie dingen opschrijven waar je dankbaar voor bent, ik begon met stomme kleine dingen als lekker eten, een paar keer gelachen op een dag, maar na een paar weken zag ik steeds meer pluspunten, soms hang je onbewust in je negatief zijn en zie je gewoon de leuke dingen niet meer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, weet je wat het is, het is moeilijk om positief te blijven als je niet echt het gevoel hebt dat de wereld meewerkt om daar een beetje bevestiging in te hebben. Het zou fijn zijn als het universum me een beetje hoop gaf dat het inderdaad nog wel ooit goed gaat komen. Misschien verwacht ik wel te veel van het leven.
Preciesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
zolang je zelf niet zit met je gewicht (en niet het streven hebt om zoveel mogelijk af te vallen) is er niks aan de hand zolang je maar gezond eet. er is geen gemiddeld mens dus je hoeft ook niet perse x kilo te wegen als je x cm groot bent..
Uiteindelijk wel, ja. Jammer dat daar zo veel tijd tussen zitquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt.. Misschien niet qua dit punt, maar gewoon over het algemeen.
Ik denk dat dit iets is wat vanzelf komt (zolang je maar positief erin blijft) en dan komt het uiteindelijk wel goed
babywangetjesquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
...en ditquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
zolang je zelf niet zit met je gewicht (en niet het streven hebt om zoveel mogelijk af te vallen) is er niks aan de hand zolang je maar gezond eet. er is geen gemiddeld mens dus je hoeft ook niet perse x kilo te wegen als je x cm groot bent..
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jeetje, alsof je de enige bent die dat heeft, zo loopt er een moedertje bij ons op school, 3 kinderen, hoe ze die eruit heeft gekregen Joost mag het weten.
Nee, dat ligt ook aan je bouw en alles. Maar je wordt er wel uitgepikt aan de hand van je BMI enzo, maar mensen zijn geen rekensommetjes enzo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:34 schreef tdrone het volgende:
[..]
Precies, ieder mens is anders en ieder mens heeft iets mooisquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk.Ze kunnen zich beter druk gaan maken met echte problemen.
[..]
Nee, dat ligt ook aan je bouw en alles. Maar je wordt er wel uitgepikt aan de hand van je BMI enzo, maar mensen zijn geen rekensommetjes enzo.
Ik vind hem echt cute, die kuiltjes, die ogen en die open blikquote:
Ja hallo, ik heb ook een buikje met walgelijke littekens van een keizersnee en nog een operatie, mijn buik kan door die rare snee van de keizersnee nooit meer echt plat worden (lelijk gehecht) maar ze doen het er maar meequote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Op sommige dagen vind ik mezelf ook niet lelijk. En sowieso vind ik mijn hoofd goed te hebben.
Awwwquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
ben even niet zo actief ivm opdrachten voor school
Succes.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
Die ogen vooralquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vind hem echt cute, die kuiltjes, die ogen en die open blik
Ja van die verdrink in mijn blik ogenquote:
onzekerheid?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar mijn issues gaan over meer dan uiterlijk, denk ik. Het is dieper dan dat.
je hebt mijn reactie denk ik gemistquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]![]()
Maar je hebt wel gelijk.Ze kunnen zich beter druk gaan maken met echte problemen.
[..]
Nee, dat ligt ook aan je bouw en alles. Maar je wordt er wel uitgepikt aan de hand van je BMI enzo, maar mensen zijn geen rekensommetjes enzo.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
je moet er wel mee oppasssen, ik geloof dat je botten dan sterkte missen oid.
die kennis was eens gevallen tijdens het fietsen en heeft toen zo'n beetje alles gebroken
dus ik zou zeker even een expert opzoeken
Uiteraard is het dat, als je van binnen niet top bent vindt je dat van buiten ook nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohw, met je karakter zit het ook wel goed hoorquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
en je zou wel even wat leven inbrengenquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:39 schreef tdrone het volgende:
ja maar ik moet deze afmaken.. over heb al 3 keer gefaald (of ja een keer gefaald 2 keer niet gemaakt) en over 2 weken is laatste inleverdatumquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:42 schreef crv het volgende:
[..]
en je zou wel even wat leven inbrengen
school is belangrijker dan fokquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik moet deze afmaken.. over heb al 3 keer gefaald (of ja een keer gefaald 2 keer niet gemaakt) en over 2 weken is laatste inleverdatum
Onder andere, maar ook wantrouwen mbt andere mensen, eenzaamheid, bindingsangst, verwachtingspatronen (van mezelf en anderen), enzovoortsquote:
dat weer wel natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
school is belangrijker dan fok
Die had ik gemist ja.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:41 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt mijn reactie denk ik gemist
[..]
Ga dan eens werken manquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:43 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja maar ik moet deze afmaken.. over heb al 3 keer gefaald (of ja een keer gefaald 2 keer niet gemaakt) en over 2 weken is laatste inleverdatum
weet ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
school is belangrijker dan fok
Het klinkt allemaal zo logisch he, dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk en dat men je maar moet nemen zoals je bent maar in de praktijk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
Goed ik zit het weer mooi te vertellen allemaal, nu zelf nog doen![]()
OMG je bent mijn kloonquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder andere, maar ook wantrouwen mbt andere mensen, eenzaamheid, bindingsangst, verwachtingspatronen (van mezelf en anderen), enzovoorts.
das dus een groot gelul van die arts, wat een kwakzalver. ik zou hem verrotschelden. maar goed. ik heb vroeger ook mijn bek niet opengedaan en loop nu de rest van mijn leven met een rotte knie door verkeerde diagnose.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had ik gemist ja.
Dat ik zwakke botten/gewrichten heb klopt wel, maar dat heb ik altijd al gehad. Heb ook elk botje al eens gebroken ofzo.Maar volgens Dokter Kwakzalver kan het geen kwaad.
Nu ik al twee keer naar de kneus refereer kan ik me niet meer inhouden even te vertellen waarom ik het gehad heb. Ten eerste had ik altijd meer pijn als ik daar wegging dan wanneer ik kwam omdat ie keihard knijpt, ten tweede is het een vieze oude vent, en ten derde: ik was daar, onderzoek, dus ik moest me uitkleden. Ik doe mijn broek uit en vouw hem dubbel, en daaruit kon hij afleiden dat ik perfectionistisch ben.IK-VOUW-MIJN-BROEK-DUBBEL Dat is toch normaal? Ik vouwde hem niet eens op, alleen even dubbel omdat het maar een smal bankje was en ik die broek nog aanmoest naar school... Maar nee, daaruit kon hij afleiden dat ik perfectionistisch was, en dat zou al mijn klachten verklaren en ik kon wel weer naar huis. Stomme vent.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had ik gemist ja.
Dat ik zwakke botten/gewrichten heb klopt wel, maar dat heb ik altijd al gehad. Heb ook elk botje al eens gebroken ofzo.Maar volgens Dokter Kwakzalver kan het geen kwaad.
Nu ik al twee keer naar de kneus refereer kan ik me niet meer inhouden even te vertellen waarom ik het gehad heb. Ten eerste had ik altijd meer pijn als ik daar wegging dan wanneer ik kwam omdat ie keihard knijpt, ten tweede is het een vieze oude vent, en ten derde: ik was daar, onderzoek, dus ik moest me uitkleden. Ik doe mijn broek uit en vouw hem dubbel, en daaruit kon hij afleiden dat ik perfectionistisch ben.IK-VOUW-MIJN-BROEK-DUBBEL Dat is toch normaal? Ik vouwde hem niet eens op, alleen even dubbel omdat het maar een smal bankje was en ik die broek nog aanmoest naar school... Maar nee, daaruit kon hij afleiden dat ik perfectionistisch was, en dat zou al mijn klachten verklaren en ik kon wel weer naar huis. Stomme vent.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat zei je, nee lul ik ben een vrouw die doen dat automatisch
Daarom ga ik er dus niet meer naartoe, en als ik dan een keer naar de huisarts zou moeten neemt ons mam me vanzelf mee naar een andere. Daar ben ik nogal afhankelijk van he, mijn ouders. En die geloven niet dat die kneus er langs kan zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:47 schreef crv het volgende:
[..]
das dus een groot gelul van die arts, wat een kwakzalver. ik zou hem verrotschelden. maar goed. ik heb vroeger ook mijn bek niet opengedaan en loop nu de rest van mijn leven met een rotte knie door verkeerde diagnose.
Ik zou een echte specialist benaderen als ik jou was en je huisarts passeren
Ik val totaal niet op uiterlijk, nou ja wel maar niet in de zin als mooiquote:Op woensdag 12 januari 2011 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo logisch he, dat innerlijk belangrijker is dan uiterlijk en dat men je maar moet nemen zoals je bent maar in de praktijk...
WTF?quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die had ik gemist ja.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 19:48 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Wat zei je, nee lul ik ben een vrouw die doen dat automatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |