quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
En Rotterdam... was dat ook tijdens WW II ?
Jaquote:
Anderhalf jaar Atheneum, daarna Havoquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja.
Mag ik vragen wat voor niveau je hebt gedaan?
ja dat is toen platgebombardeerd toen Nederland in mei 1941 werd aangevallen (eignelijk was er toen al een staakt het vuren maar dat is niet aan de piloten doorgegeven..)quote:
Hoe kan het dan dat je dit soort dingen niet weetquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Anderhalf jaar Atheneum, daarna Havo
nee dat was turkmenistan (haal ik ook altijd door elkaar)quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Had Duitsland ook niet iets van doen met de tweede wereldoorlog? Of ben ik nu in de war?
Ik ahd 'm al opgeslagenquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:03 schreef Stuart het volgende:
Ik zag gisteren Benny's reactie nog over de OP dus hierbij alvast mijn plaatje
[ afbeelding ]
Ik heb het nooit gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat je dit soort dingen niet weet?
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplichtquote:
Wat je leert verschilt trouwens enorm per land. Ik heb hier in Engeland tijdens geschiedenis lessen heel andere dingen geleerd dan in Nederlandquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplicht.
Wat heb jij geleerd dan? Nóg Westers?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat je leert verschilt trouwens enorm per land. Ik heb hier in Engeland tijdens geschiedenis lessen heel andere dingen geleerd dan in Nederland
Veel meer gericht op wat er in Engeland is gebeurdquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat heb jij geleerd dan? Nóg Westers?
Bij mij ook, maar we hebben nooit WW2 gehad.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geschiedenis was bij mij tot de vierde verplicht.
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Veel meer gericht op wat er in Engeland is gebeurd
Rustig!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..
Is ook waar natuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
tjah dat zal wel in ieder land zijn.. dat is dan toch belangrijker want ik hoef ook niet te weten hoe Bolivia de 2e wereldoorlog heeft beleefd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |