abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91309872
Beide partijen hebben gelijk, wat dat betreft kan ik mij wel vinden in de mening van Very voor het geen dat je het zelf ook wel wat moeilijker kan maken voor jezelf.

Mijn vriend rijd af en toe ook GT5, maar hij wil zo makkelijk mogelijk naar de Finish, om te cashen en het volgende kampioensschap binnen harken.
Ik ga liever tot het gaatje in een ondermaatse of gelijkwaardige auto. Bij races buiten de kampioensschappen, kan je een race overnieuw beginnen. Als ik in de eerste ronde al gelijk 5 seconden of meer voorop lig, dan skip ik die race dus ook en kies ik een andere auto of stel mij auto wat anders in, bijvoorbeeld gummen met de Sport Medium banden.

Maar dan nog heb ik ook wel weer het gevoel dat dit de slechtste GT is tot nu toe, alleen al om het feit dat je geen licentie-restricties meer hebt, maar op arcade-achtige wijze puntjes scoren en naar het volgende level springen. Gran Turismo hoort zo te zijn dat je per licentie bepaalde races kan rijden en daarmee hogerop te komen en dat had PD in mijn ogen makkelijk kunnen doen, ook met de xp punten, maar dan binnen de licenties en gewoon het oude vertrouwde GT-concept in ere houden.
pi_91310066
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:13 schreef Scarsick het volgende:
Dan nog blijft het punt staan dat een zelf opgelegde beperking veel minder voldoening oplevert dan dat die vanuit de ontwikkelaar komt.
Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen anders
People assume too much.
pi_91310559
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef very het volgende:

[..]

Mij lijkt het tegenovergestelde juist waar...maargoed, dat is voor iedereen anders
Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.

Het doel van het is spel is uiteindelijk om level 40 te worden en alle races goud halen, niet om het voor jezelf zo moeilijk mogelijk te maken. Wat dat betreft vond ik GT5 prologue nog beter gedaan, daar moest je aardig wat moeite doen om alle races op goud te winnen.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:44:18 #104
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_91310811
Uiteindelijk gaat het PD toch om de verkoopcijfers en geld. Als het een retemoeilijk spel is, dan verkoopt het ook niet. De die-hard fans zullen er blij mee zijn, maar ze moeten wel op de commerciele tour.

Daarnaast zijn de licenties en bepaalde special events wel erg moeilijk hoor.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 12:52:05 #105
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_91311160
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:39 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Juist niet, ik kan wel net aan een race winnen maar dat kan net zo goed zeggen dat ik gewoon niet kan rijden. Wanneer PD een restrictie oplegt weet je dat het mogelijk moet zijn om te winnen en daagt dat je uit om beter te gaan rijden. Verder is er geen toegevoegde waarde in het winnen van een race met een standaard of gelijkwaardige auto. Als ze daar wat extra credits/ervaring aan hadden gekoppeld had het nog een toevoeging geweest.

Het doel van het is spel is uiteindelijk om level 40 te worden en alle races goud halen, niet om het voor jezelf zo moeilijk mogelijk te maken. Wat dat betreft vond ik GT5 prologue nog beter gedaan, daar moest je aardig wat moeite doen om alle races op goud te winnen.
zoals Very weet heb ik dit een x aantal pagina's geleden ook al eens geopperd. en inderdaad wat Dennis101 zegt: je weet bij restricties dat het hoe dan ook mogelijk moet zijn om het te halen, lukt dit niet dan ligt het dus aan je skills of tuning van de auto.
En mij lui noemen omdat ik mezelf geen restricties opleg getuigt weer van het feit dat jij ook werkelijk helemaal niks snapt van wat mensen als argument aandragen. Jouw enige 2 tegenargumenten zijn 1.'je kan toch ook jezelf restricties aanmeten' en '2.jullie willen hapklare brokken'
Slappe bagger, want 1.)dan kan ik net zo goed zelf een heel racespel gaan zitten bedenken. Dat is toch niet de reden dat ik een Real Driving Sim koop?
En 2.) hapklare brokken? Snap jij uberhaupt wat van tuning vraag ik me af. Als je telkens weer je camber, dempers etc. moet bijstellen is dit alles behalve hapklaar!
Het enige hapklare brok dat er voor je klaarligt is dat je alle upgrades koopt en met je overpowered bak met 2 armen in je anus wint. En met die overbetaalde season events is nu juist dit nóg makkelijker geworden.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_91311768
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 12:52 schreef Sexy_Steve het volgende:
En mij lui noemen omdat ik mezelf geen restricties opleg getuigt weer van het feit dat jij ook werkelijk helemaal niks snapt van wat mensen als argument aandragen.
Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.

Ik weet elke race voor mezelf leuk en spannend te maken, dus dat moet een ander ook lukken. En dat hoeft echt geen 100x proberen te zijn. Vooral als je een beetje behendig in dit spel bent, dan moet het geen enkel probleem voor je zijn om in te schatten hoe je de race leuk kan maken.

En wat betreft de "real driving simulator"....als je die titel nog serieus neemt dan vraag je er ook wel om om bedrogen uit te komen. Ik weet niet of je ooit wel eens in het echt geracet hebt, maar dat komt weinig in de buurt van welke sim dan ook.
People assume too much.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:12:02 #107
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_91312083
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef very het volgende:

[..]

Ik snap het prima, ik ben het er alleen niet mee eens.

Ik weet elke race voor mezelf leuk en spannend te maken, dus dat moet een ander ook lukken. En dat hoeft echt geen 100x proberen te zijn. Vooral als je een beetje behendig in dit spel bent, dan moet het geen enkel probleem voor je zijn om in te schatten hoe je de race leuk kan maken.

En wat betreft de "real driving simulator"....als je die titel nog serieus neemt dan vraag je er ook wel om om bedrogen uit te komen. Ik weet niet of je ooit wel eens in het echt geracet hebt, maar dat komt weinig in de buurt van welke sim dan ook.
Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is. En ja, als je niet kan rijden is een race al gauw uitdagend en spannend. Maar dat punt ligt voor een ieder ergens anders.

En ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat het racen an sich exact overeenkomt met het rijden in real life, maar ik verwacht op zijn minst wel dat de condities hetzelfde zijn en ik verwacht wel dat ik, net als een race in real life, wel eerst een auto zorgvuldig moet samenstellen en tunen alvorens ik ga racen. en ik verwacht ook dat ik, net als een race in het echt, aan restricties gebonden ben en niet met een Veyron tegen een Megane kan racen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sexy_Steve op 14-01-2011 13:13:39 (typfout) ]
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_91313062
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:12 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

Als je een beetje behendig bent hoef je ook niet te huilen om aanpassingen omdat het te moeilijk is.
Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.

quote:
En ik zeg ook nergens dat ik verwacht dat het racen an sich exact overeenkomt met het rijden in real life, maar ik verwacht op zijn minst wel dat de condities hetzelfde zijn en ik verwacht wel dat ik, net als een race in real life, wel eerst een auto zorgvuldig moet samenstellen en tunen alvorens ik ga racen. en ik verwacht ook dat ik, net als een race in het echt, aan restricties gebonden ben en niet met een Veyron tegen een Megane kan racen.
Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!
Serieus...hoe moeilijk kan het zijn om, in jouw voorbeeld, dan ook gewoon een mégane te pakken en die dan zorgvuldig te tunen alvorens je gaat racen?

Ik snap werkelijk waar niet waar nou zo ontzettend moeilijk over gedaan wordt.
Men doet alsof het de moeilijkste klus ter wereld is om een alsnog een leuke race neer te zetten. Het enige wat je hoeft te doen is een gelijkwaardige auto te pakken en niet overdreven te gaan zitten upgraden. Vanaf dat punt kan je dan leuk gaan finetunen met je instellingen, zoals je blijkbaar graag wil. Poepoe...wat een opgave zeg!

Als het je echt zo dwars zit, dan doe je er toch wat aan ipv alleen maar te lopen huilen dat PD het niet voor je doet (waar ze imo een hele goede reden voor hebben).
People assume too much.
pi_91313534
Ik ben eigenlijk veel te lui om alles te gaan tunen, dus ik moet wel met standaard bakken racen!

maar ik begrjip de discussie ook niet.
Wil je easy money en XP? lekker opfokken die bakken.

Wil je strijd en spannende races, pas daar dan je instellingen op aan.

Klaar. Punt. Uit
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:43:31 #110
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91313665
Vanavond ram ik die seasonevents er eens eventjes snel doorheen.... Beetje tunen en rammelen met die bakken. Zag dat er een volvo challange tussenzit, erg tof :). Dan koop ik mijn tweede volvo, had al een beul van een 240 aangeschaft :D
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 14 januari 2011 @ 13:53:06 #111
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_91314162
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef jackson het volgende:
Vanavond ram ik die seasonevents er eens eventjes snel doorheen.... Beetje tunen en rammelen met die bakken. Zag dat er een volvo challange tussenzit, erg tof :). Dan koop ik mijn tweede volvo, had al een beul van een 240 aangeschaft :D
Tof dat iedereen met mijn auto moet racen
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_91316524
Volvo C30
pi_91316630
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Sant. het volgende:
Volvo C30
Kappers auto :p
People assume too much.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:51:53 #114
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_91316893
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef very het volgende:

[..]

Kappers auto :p
ik ben geen kapper ;(
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
pi_91317016
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef woessie het volgende:

[..]

ik ben geen kapper ;(
Dan heb je de verkeerde auto gekocht
*)

Ik ken nog wel een kapper die hem van je wil kopen :) :)
People assume too much.
  vrijdag 14 januari 2011 @ 14:55:45 #116
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_91317078
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 13:31 schreef very het volgende:

[..]

Iemand die behendig is zal je ook niet horen huilen daarover. Het is juist voor de minder behendige mensen dat er nu geen restricties zijn.

[..]

Nogmaals...leg die freaking simpele restricties je dan zelf op!!
Serieus...hoe moeilijk kan het zijn om, in jouw voorbeeld, dan ook gewoon een mégane te pakken en die dan zorgvuldig te tunen alvorens je gaat racen?

Ik snap werkelijk waar niet waar nou zo ontzettend moeilijk over gedaan wordt.
Men doet alsof het de moeilijkste klus ter wereld is om een alsnog een leuke race neer te zetten. Het enige wat je hoeft te doen is een gelijkwaardige auto te pakken en niet overdreven te gaan zitten upgraden. Vanaf dat punt kan je dan leuk gaan finetunen met je instellingen, zoals je blijkbaar graag wil. Poepoe...wat een opgave zeg!

Als het je echt zo dwars zit, dan doe je er toch wat aan ipv alleen maar te lopen huilen dat PD het niet voor je doet (waar ze imo een hele goede reden voor hebben).
Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.
Als de mensen nou eens wel een paar uurtjes zouden moeten oefenen om een race te halen ontwikkelen ze skills en ervaring. Door het ontwikkelen van deze skills en ervaring worden ze beter in races en zullen ze de volgende races makkelijker/minder moeilijk gaan halen, totdat ze uiteindelijk op een vergelijkbaar niveau zitten als de mensen die volgens jou zitten te zeiken dat het te makkelijk is.
En als de spelers dan een vergelijkbaar niveau hebben hoeft PD de races ook niet makkelijker te maken en wordt het ook niet verpest voor de 'hardcore' gamers.

Ik bedoel dus te zeggen dat niemand een geboren kampioen is, maar door inzet en oefening kan je dus wel leren racen en kampioen worden! En het feit dat mensen te beroerd zijn om te oefenen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij.
Niet jij
Niet wij
Maar ik
pi_91317614
Volvo O+

:D

Wat een gezeur om niets weer, of je het nu een makkelijk of een moeilijk spel vindt, je moet gewoon vroem vroem doen! en af en toe toeteren! ^O^

Mijn god zeg, de kracht van GT zit niet in de AI of het halen van alle bekers en races.
De kracht zit in al die auto's en afstellingen, de graphics, de circuits, en dergelijke.
Als je klaar bent met de gouden bekertjes fetish dan blijft de echte fan lekker doorknallen en driften, met of zonder vrienden. Online of met zijn allen in de huiskamer, gezellig! En persoonlijke rondetijden verbeteren, etc. Dat is GT.
-weg-
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:10:08 #118
326368 Sexy_Steve
Owwsjaaaweelll!
pi_91317814
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 15:05 schreef Auti het volgende:
Volvo O+

[ afbeelding ]

:D

Wat een gezeur om niets weer, of je het nu een makkelijk of een moeilijk spel vindt, je moet gewoon vroem vroem doen! en af en toe toeteren! ^O^

Mijn god zeg, de kracht van GT zit niet in de AI of het halen van alle bekers en races.
De kracht zit in al die auto's en afstellingen, de graphics, de circuits, en dergelijke.
Als je klaar bent met de gouden bekertjes fetish dan blijft de echte fan lekker doorknallen en driften, met of zonder vrienden. Online of met zijn allen in de huiskamer, gezellig! En persoonlijke rondetijden verbeteren, etc. Dat is GT.
En dat is het enige juiste antwoord :)
Niet jij
Niet wij
Maar ik
  vrijdag 14 januari 2011 @ 15:46:54 #119
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_91319625
Vanavond Bob weer even aan het werk zetten, terwijl 67Impala heerlijk de kroeg in duikt! O+

edit: lol @ die discussie die gaande is :s)

[ Bericht 29% gewijzigd door 67Impala op 14-01-2011 16:37:39 ]
pi_91322037
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Sexy_Steve het volgende:

[..]

Waar het mij om gaat: De mensen die minder behendig zijn hebben ook geen enkele aanleiding om hun best te doen om wél behendig te worden omdat de race geen enkele inspanning vereist want met een overpowered bak kan het kunstje ook geklaard worden.
Als de mensen nou eens wel een paar uurtjes zouden moeten oefenen om een race te halen ontwikkelen ze skills en ervaring. Door het ontwikkelen van deze skills en ervaring worden ze beter in races en zullen ze de volgende races makkelijker/minder moeilijk gaan halen, totdat ze uiteindelijk op een vergelijkbaar niveau zitten als de mensen die volgens jou zitten te zeiken dat het te makkelijk is.
En als de spelers dan een vergelijkbaar niveau hebben hoeft PD de races ook niet makkelijker te maken en wordt het ook niet verpest voor de 'hardcore' gamers.
Niet iedereen heeft...
A) ...het in zich om echt goed te worden.
B) ...er zin om er veel tijd in te steken om goed te worden.
C) ...zin in een uitdaging.

quote:
Ik bedoel dus te zeggen dat niemand een geboren kampioen is, maar door inzet en oefening kan je dus wel leren racen en kampioen worden! En het feit dat mensen te beroerd zijn om te oefenen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij.
En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.

PD heeft op deze manier gewoon ervoor gezorgd dat IEDEREEN de race kan rijden zoals hij/zij dat zelf wil.
Jong, oud, actief, passief, noob, pro...whatever.
Tuurlijk zou een "easy, intermediate & hard optie geniaal zijn....maar die zit er niet in (en komt waarschijnlijk ook niet).
People assume too much.
pi_91322505
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:34 schreef very het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft...
A) ...het in zich om echt goed te worden.
B) ...er zin om er veel tijd in te steken om goed te worden.
C) ...zin in een uitdaging.

[..]

En het feit dat mensen te beroerd zijn om zelf even voor wat uitdaging te zorgen en gelijk beginnen te zeuren irriteert mij op mijn beurt weer.

PD heeft op deze manier gewoon ervoor gezorgd dat IEDEREEN de race kan rijden zoals hij/zij dat zelf wil.
Jong, oud, actief, passief, noob, pro...whatever.
Tuurlijk zou een "easy, intermediate & hard optie geniaal zijn....maar die zit er niet in (en komt waarschijnlijk ook niet).
Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.
pi_91323031
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:43 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je het normaal vind in een game dat je zelf moet gaan zoeken naar een uitdaging, zoals al eerder gezegd, waarom inderdaad niet verschillende moeilijksheidsgraden met bijbehorende beloningen.
Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.

En waarom niet die verschillende moeilijkheidsgraden...geen idee...mail PD zou ik zeggen ;)
People assume too much.
pi_91323734
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef very het volgende:

[..]

Als ik bijvoorbeeld Black Ops speel, dan pak ik ook geen (noob)tube omdat ik daar zo lekker makkelijk mensen mee kapot krijg.

En waarom niet die verschillende moeilijkheidsgraden...geen idee...mail PD zou ik zeggen ;)
Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.
pi_91323876
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 17:06 schreef Scarsick het volgende:

[..]

Maar in de single player kun je wél verschillende moeilijkheidsgraden kiezen. Scheve vergelijking dus.
Er zitten ook geen seasonal events in....hoe kan ik de vergelijking eigenlijk maken? |:(
People assume too much.
pi_91328876
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden :')
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:00:26 #126
285558 EchteZwareVanNelle
Roken is schadelijk
pi_91329198
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 18:54 schreef PieterBas het volgende:
wat was dat saai zeg, met die i-Miev rijden :')
Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]
Lijkt net een stofzuiger btw!

Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen.
Ebony Day O+
pi_91330085
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:00 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:

[..]

Daar ben ik nu mee bezig, de tering duizelingwekkende snelheden worden er gehaald [sbs6modus=uit]
Lijkt net een stofzuiger btw!

Ze hadden het beter de i-Miep kunnen noemen, lekker veilig voor huisvrouwen.
Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:18:11 #128
Roken is schadelijk
pi_91330174
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Dat dus. Volvo C-30 is te halen met alleen er zachte sportbanden te rijden. Rondjes 2:18 / 2:19 is voldoende
Thx, is nu aan het laden heb alleen zachte sportbanden eronder gedaan, zullen zien hoe het gaat.
Edit: Gewonnen, met wel 1 seconde voorsprong, toch makkelijk!

[ Bericht 5% gewijzigd door EchteZwareVanNelle op 14-01-2011 19:31:30 ]
Ebony Day O+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:32:02 #129
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_91331118
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn
  vrijdag 14 januari 2011 @ 19:34:31 #130
Roken is schadelijk
pi_91331269
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef 67Impala het volgende:
Ik heb alleen een btje moeite gehad met de laatste. De super GT met de Toms Supra uit 99 dacht ik.. Met race zacht en btje verlaagd wastie beter te doen..mja zijn zoveel auto's mogelijk ! Zal ongetwijfeld een betere zijn
Laatste heb ik als eerste gedaan, was behoorlijk makkelijk. Nu over de Nurburgring met de Volkswagen Golf V GTI '05

Edit: Race met de Golf heb ik op 0.335 seconden voorsprong gehaald, toen ik uit de laatste bocht kwam was ik net iets sneller. :D

[ Bericht 14% gewijzigd door EchteZwareVanNelle op 14-01-2011 20:00:13 ]
Ebony Day O+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 20:06:46 #131
302854 67Impala
Bad Ass Ride!
pi_91333273
Nja toen ik me Supratje had afgesteld won ik ook makkelijk :D , maar standaard verloor ik met 12 seconde achterstand :( mja 1.5 miljoen credits zijn weer in de pocket, dus binnenkort ook mijn platzak throphy *O* dan blijven er nog weinig over :o
pi_91337761
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald *O*
  vrijdag 14 januari 2011 @ 21:37:37 #133
Roken is schadelijk
pi_91339401
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef DennisDeBengel het volgende:
Damn wat was die vierde, Golf @ Ring, lastig. Met een stock Golf V uiteindelijk wel gehaald *O*
Klopt, was lastigste die er was imo.
Ebony Day O+
  vrijdag 14 januari 2011 @ 22:46:59 #134
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91344273
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 21:37 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:

[..]

Klopt, was lastigste die er was imo.
Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  vrijdag 14 januari 2011 @ 22:57:45 #135
Roken is schadelijk
pi_91344921
quote:
Op vrijdag 14 januari 2011 22:46 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik heb ontzettend veel zin om die dame in je avatar uit elkaar te trekken.... BAM!
Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!
Ebony Day O+
pi_91347897
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef PieterBas het volgende:

[..]

Slechts Sport hard werkt ook prima. :)

Golf heb ik stock gedaan
iMiev tsja :') stock
De Challenger had een kleine bandenupgrade nodig en een ECU
Voor de laatste race een stock NOMAD Lambo gebruikt.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  zaterdag 15 januari 2011 @ 00:25:58 #137
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_91351248
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef EchteZwareVanNelle het volgende:

[..]

Hehe, is Emille Voe, 15 jarige Noor. Sletje van FOK!
Euhmm... Herstel, laat dat kind nog maar even in de zandbak spelen.
15 :{
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_91354832
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_91356382
Wat een discussie over restricties of geen restricties.
En dat terwijl het zo simpel kan zijn.
Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan.

Wat ik graag zou zien?
Wat PD al heeft gedaan? Simpel!
Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt.
Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties.

Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk !
Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg.

Prima!
Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn.

Lijkt me een erg mooie oplossing.
En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen!
  zaterdag 15 januari 2011 @ 08:40:57 #140
69446 woessie
Rond een doos dansen
pi_91357343
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 01:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
Rijden de mensen hier met slipherstel aan of uit? Ikzelf heb t uit staan./
altijd uit, als je het aan zet wordt de game veel te makkelijk. Zelfs met traction control helemaal uit kan je dan nog niet een beetje driften.
Rond een doos dansen
In Mekka
Dat is pas leuk
  zaterdag 15 januari 2011 @ 11:12:40 #141
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_91359179
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 03:04 schreef Noin het volgende:
Wat een discussie over restricties of geen restricties.
En dat terwijl het zo simpel kan zijn.
Sterker nog, PD heeft het al een keer goed gedaan alleen zijn ze de laatste paar weer weer de verkeerde kant op gegaan.

Wat ik graag zou zien?
Wat PD al heeft gedaan? Simpel!
Laten we zeggen dat zo'n seizoensevent 3 weken duurt.
Dan moeten ze de eerste 2 weken MET restricties doen, en de derde week ZONDER restricties.

Ze hebben het al gedaan dus het is technisch mogelijk !
Bij het 2e seizoensevent zaten eerst ook restricties, na een week of 2 kwam er een update en hop: restricties weg.

Prima!
Dan kunnen de die-hards zoals ik 2 weken zweten om die G$*#&$!!! races voor mekaar te krijgen, en in de laatste week krijgt iedereen de kans om het geld en de xp binnen te harken mocht het echt niet gelukt zijn.

Lijkt me een erg mooie oplossing.
En zoals ik al zei: ze hebben het in het verleden al toegepast dus waarom niet bij de komende races ook doen!
Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard :)
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_91359368
Hoe verstandig is het om je andere bob's te levelen?
pi_91359448
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef caspervc het volgende:

[..]

Goede oplossing. Draadje op de GTP forums waard :)
Aan de andere kant, kan je het ook vanuit een economisch standpunt bekijken.. Hoe goedkoop kan je race winnen? Een i-Miev of een Prius volledig tunen heeft qua Return on Investments weinig zin.
pi_91360446
pi_91360825
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_91361524
het overkomt ons allemaal wel eens maar met nog slechts 3 uur te gaan van de 9 uur tsukuba drukte ik op herstarten ipv doorgaan :'(
pi_91363088
uhm 2 uur Indy gaan doen... :O :z :Z

Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec...

Alleen moet je tijdens Indy wel pitten.. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door PieterBas op 15-01-2011 13:29:47 ]
pi_91372609
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef PieterBas het volgende:
uhm 2 uur Indy gaan doen... :O :z :Z

Misschien toch eens die "cheat" gebruiken met het vasttapen van je analoge pook, zodat je in feite kan B-spec in A-spec...Alleen moet je tijdens Indy wel pitten.. :')
Is daar bewijs van, op Youtube of iets dergelijks :D
pi_91372803
Lol.. Indy 500 met een X2010.. baksteen op je pedaal (g25) :D

Dat ding kan echt helemaal volgas zonder lossen of remmen over die baan heen rammen.. Je moet alleen af en toe wat auto's ontwijken :')
En hij zuipt iets van 800 liter in die race _O-
-weg-
pi_91373246
Ik vermaak mij eigenlijk wel met de season events, heb er vanmiddag een paar gedaan. Ik had er eerder niet zoveel aandacht aan besteed. Maar ik ga voor de quick money, dus opgevoerde bakken en plakbandjes. Heb mij echt extreem vermaakt met de nieuwste GTI volledig getuned op de ring. Ik had de eerste keer helemaal niets veranderd aan de instellingen en dat was al heerlijk racen.

Daarna nog een keer gedaan met wat aanpassingen en het is gewoon echt leuk! :D 7 minuut 36, knappe tijd. Die autootjes rijden ook erg leuk in de weg, het is gewoon fun!
Ik wil hem nog wel een keer gaan doen met een Golf 1 :Y
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')