quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Hahahahahaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:48 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Wim Denie is de burgemeester van Moerdijk!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
vanavond om 21.00 exclusief gesprek met de woordvoerder van de brank in Moerdijk
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
vanavond om 21.00 exclusief gesprek met de woordvoerder van de brank in Moerdijk
nee dan klinkt het IETS te nep. de beste man vroe nog welk radiostation het om ging dus ik heb hem de site gegeven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik meen het Dhaha, als je in het interview met de woordvoerder ook het woord brank heb gezegd ipv brand__
Tot er branken meer zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Brank ook echt
Benieuwd hoe lang ik dit nog ga blijven horen
Nee de naam radio onzin zal veel indruk gemaakt hebbenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef Dhaha het volgende:
[..]
nee dan klinkt het IETS te nep. de beste man vroe nog welk radiostation het om ging dus ik heb hem de site gegeven.
ja morgen de politie bij mij op de stoep zekerquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:54 schreef utopie het volgende:
Meld gewoon dat we de brankstichter van de brank hebben gevonden, en dat zijn naam So_Surreal_Baby is
daaromquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja morgen de politie bij mij op de stoep zeker
Eigenlijk zou je dat dan moeten uitzenden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja morgen de politie bij mij op de stoep zeker
Cameraploeg ONZ erbij en uitzenden maarquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef Dasjonny het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je dat dan moeten uitzenden.
Bel 1x een vestiging van Blokker in Amsterdam en bel tegelijkertijd ook de Blokker in Rotterdam.quote:
2 mensen die met hun iphone of android telefoon filmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Cameraploeg ONZ erbij en uitzenden maar
Hij heeft het over mijn 06 ben ik bangquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Dhaha het volgende:
[..]
als het een vast nummer is, PM maar, vermeld ook ongeveer wie het is.
ik kan proberen of het luktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bel 1x een vestiging van Blokker in Amsterdam en bel tegelijkertijd ook de Blokker in Rotterdam.
Dan ze tegen elkaar laten lullendat is meestal wel grappig
Ik had eerst met een maat van mij een oude man gebeld en dat opgenomen. Een paar dagen later hadden we hem terug gebeld en hadden we stukjes van het vorige gesprek afgespeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bel 1x een vestiging van Blokker in Amsterdam en bel tegelijkertijd ook de Blokker in Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zou over een minuut of 10 wel willen draaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
13.00 tenzij iemand om 12.00 wil.
Ja ik kijk het schemaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
13.00 tenzij iemand om 12.00 wil.
Of iemand met een rare (achter)naam opzoeken in het telefoonboek, en dan grappige shit vragen m.b.t. zijn naam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had eerst met een maat van mij een oude man gebeld en dat opgenomen. Een paar dagen later hadden we hem terug gebeld en hadden we stukjes van het vorige gesprek afgespeeld.
Hij zat gewoon een half uur tegen zichzelf te praten.
BO?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kanker, weer die loop van de intro van Cold as ice___ !
idd, chill om hier een half uur naar te luisterenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kanker, weer die loop van de intro van Cold as ice___ !
Ik begrijp dat gewone stilte beter is?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Fireblast het volgende:
[..]
idd, chill om hier een half uur naar te luisteren
telefoonboek ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Dhaha het volgende:
ik moet gewoon het thuisnummer van Wim Denie hebben om hem vanavond thuis te beplen, maarja, hoe kom je eraan.
Doe gewoon nog een plaatjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik begrijp dat gewone stilte beter is?
zonder:8000 maar wel poort 8000quote:
zet heel even aan danquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm staat mijn skype aan dan?
Ik zit op mijn werk man.
ga werken danquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm staat mijn skype aan dan?
Ik zit op mijn werk man.
nee gewoon, doe nou maar evenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:06 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee man, heb op mijn laptop geen mic en op mijn telefoon geen internet verbinding.
http://www.moerdijk.nl/smartsite.shtml?id=62332 ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef Dhaha het volgende:
ik moet gewoon het thuisnummer van Wim Denie hebben om hem vanavond thuis te beplen, maarja, hoe kom je eraan.
Dagcijfers #214quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waar zijn het aantal posts van gisteren te vinden trouwens?
Ik heb er gisteren echt veel gemaakt volgens mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef Myraela het volgende:
Ik moet plassen door dat watergeluidje.
Ja in de primetime.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef kaching02 het volgende:
ik had me eigen ingeschreven voor vandaag alleen nou staat ie er niet meer bij
FF serieus, heel even manquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De hele top 10 is radio onz users___
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Yep
Er komt alleen poep uit.
Ok ik log in, ik heb ook een microfoon merk ik, ik ga alleen niet lullen.quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:10 schreef kaching02 het volgende:
ik had me eigen ingeschreven voor vandaag alleen nou staat ie er niet meer bij
Hier gewoon beide boxenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Paul het volgende:
Vreemd genoeg is die liedje alleen aan de linkerkant bij mij
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef -Miauw- het volgende:
Wie zat er door die vogeltjes heen te ouwehoeren
kan je er niks aan doen dan?quote:
Zo wil ik een plaatje aanvragenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
HahahahaZit hij aan de helium...
http://onz-radio.nl/jingle-upload.htmlquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Kom net pas binnenvallen, heb even HEEL slechte jingles gemaakt![]()
www.xms.nl/onzinradio-jingles.zip
Iedereen mag ze gebruiken
Telefoonterreurquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Topquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/jingle-upload.html
gr
Oh dear...quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:14 schreef djkoelkast het volgende:
Kom net pas binnenvallen, heb even HEEL slechte jingles gemaakt![]()
www.xms.nl/onzinradio-jingles.zip
Iedereen mag ze gebruiken
je mic werkt duidelijk manquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm op deze headset op mijn werk zit een goede mic trouwens![]()
Die neem ik mee naar huis voor mijn showtje!
kan ik je bellen op skype ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Moet ik ze als mp3 of de hele zip met alle 5 uploaden?
mp3quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef djkoelkast het volgende:
Moet ik ze als mp3 of de hele zip met alle 5 uploaden?
Die van gisteren was van een webcam, die was best slecht geloof ik ?quote:
Als je inlogt kan je ze downloaden.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef WebHawkjuh het volgende:
@Graseter: Klopt het dat ik wel jingles kan uploaden maar niet kan downloaden?
die van gister was duidelijker en helder. Deze ook, maar iets zachterquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die van gisteren was van een webcam, die was best slecht geloof ik ?
Deze is er zo een van logitech die aan zo'n headset vastzit
Nee maar wel Frank de hond. Onze radio hond kan leuke liedjes blaffen. Gegarandeerd luister plezier!quote:
wtfquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee maar wel Frank de hond. Onze radio hond kan leuke liedjes blaffen. Gegarandeerd luister plezier!
Ah das misschien nog beter idd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nee maar wel Frank de hond. Onze radio hond kan leuke liedjes blaffen. Gegarandeerd luister plezier!
kan je reageren op skype?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef djkoelkast het volgende:
Heeft iemand voor mij een mp3 van het Pet Shop Boys Alarm?
Na inloggen: Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:17 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als je inlogt kan je ze downloaden.
Van hetzelfde,3u geleden gedownload maar kreeg de radio niet werkend.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tunein voor android trouwens binnen gehaald, maar ik word er nog niet wijzer van :-(
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef utopie het volgende:
Is dit niet dat deuntje van Radio veronica de moppentap en lyrics rhyme?
Komen ze dan op dezelfde plek als de upload link in de OP? daar heb ik de mijne nl neergezet.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Na inloggen: Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.
Via TuneIn kan ik op de iPhone gewoon via web joinenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tunein voor android trouwens binnen gehaald, maar ik word er nog niet wijzer van :-(
Oh. Nou wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Na inloggen: Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.
Nu niet, liedjes aanvragen kan alleen maar voor de volgende hehehwehehehequote:
je had gepost dat ik die al gepost hadquote:
oh okquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
Paul je mic is veeeeeeeel te zacht!
Ik zie echt geen chatschermquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef utopie het volgende:
[..]
skype chatDj. Koelkast has shared contact details with utopie.
Het mocht langer zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Hahaha lange tijd geleden dat ik deze gehoord heb.
Goed voetbalnummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Hier je waving flag.
Wat een bazen nummer
Geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wie loopt daar zo doorheen te bleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Speciaal voor jou straks een EK liedjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm krijg nu alweer zin in het EK
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen ideeJa houd daar eens mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
U Waitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef rickyszz het volgende:
Hoe heet het nummer wat je nu draait!
postmen- u waitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef rickyszz het volgende:
Hoe heet het nummer wat je nu draait!
Paulquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
MiddagWie is er nu aan het draaien?
Middag, Paul draait nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
MiddagWie is er nu aan het draaien?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:38 schreef rickyszz het volgende:
Paul, gooi die turbo er eens in jonguh!
Komt omdat ik justice had afgespeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die now on air op de site doet het niet meer btw....
OP DE ADS!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar op drukken? Zet dat ding es wat harder
Welke Justice?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komt omdat ik justice had afgespeeld.
Hij kon dat kruisje niet aan.
of jij je volumequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar op drukken? Zet dat ding es wat harder
Zeg je ook de hele tijd brank ipv brand?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
Een auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik nou vanavond als prijs weg ga geven.
Eigenlijk moet ie 't interview zo bewerken dat 't alsnog zo is. Als hij een paar keer "Brank" los opneemt in verschillende zinsformen en mij dat samen met het interview toestuurt plak ik het er wel inquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zeg je ook de hele tijd brank ipv brand?![]()
"Ja hallo vriend, hoe zit het nou met de giftige dampen bij de brank bij Chemiepank?"
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik nou vanavond als prijs weg ga geven.
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusje
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
Dubbel postquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusje!
Hier ook alquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je FOK! blijft hier steeds hangen
Nogal creepy inderdaadquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik vind deze muziek een beetje eng.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Graseter het volgende:
Patje, ik had net onz-radio.nl in singles gepost.
Gelijk dikke rage._!
Nee, ik ben moe nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef -Datdus- het volgende:
hebben jullie nog een beetje geslapen?
Ik werd om 4:00 ongeveer wakker met enorme buikpijn. Toen was er tot mijn verbazing nog gewoon iemand aan het draaien met 6 luisteraars.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef -Datdus- het volgende:
hebben jullie nog een beetje geslapen?
dit radiostation.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik werd om 4:00 ongeveer wakker met enorme buikpijn. Toen was er tot mijn verbazing nog gewoon iemand aan het draaien met 6 luisteraars._!
Alleen op Fok!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:53 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik werd om 4:00 ongeveer wakker met enorme buikpijn. Toen was er tot mijn verbazing nog gewoon iemand aan het draaien met 6 luisteraars._!
Kan niet harder!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:54 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Paul zet je stem even wat harder.
Dit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef Spouwerranger het volgende:
Hier krijg ik dus spontaan oortering van
Hoi 020quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm nu een beetje té veel kut nummers achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |