Hij heeft het over mijn 06 ben ik bangquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef Dhaha het volgende:
[..]
als het een vast nummer is, PM maar, vermeld ook ongeveer wie het is.
ik kan proberen of het luktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bel 1x een vestiging van Blokker in Amsterdam en bel tegelijkertijd ook de Blokker in Rotterdam.
Dan ze tegen elkaar laten lullendat is meestal wel grappig
Ik had eerst met een maat van mij een oude man gebeld en dat opgenomen. Een paar dagen later hadden we hem terug gebeld en hadden we stukjes van het vorige gesprek afgespeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Bel 1x een vestiging van Blokker in Amsterdam en bel tegelijkertijd ook de Blokker in Rotterdam.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:58 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Zou over een minuut of 10 wel willen draaienquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
13.00 tenzij iemand om 12.00 wil.
Ja ik kijk het schemaquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
13.00 tenzij iemand om 12.00 wil.
Of iemand met een rare (achter)naam opzoeken in het telefoonboek, en dan grappige shit vragen m.b.t. zijn naam.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had eerst met een maat van mij een oude man gebeld en dat opgenomen. Een paar dagen later hadden we hem terug gebeld en hadden we stukjes van het vorige gesprek afgespeeld.
Hij zat gewoon een half uur tegen zichzelf te praten.
BO?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kanker, weer die loop van de intro van Cold as ice___ !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |