Komt omdat ik justice had afgespeeld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Die now on air op de site doet het niet meer btw....
OP DE ADS!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar op drukken? Zet dat ding es wat harder
Welke Justice?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Komt omdat ik justice had afgespeeld.
Hij kon dat kruisje niet aan.
of jij je volumequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Waar op drukken? Zet dat ding es wat harder
Zeg je ook de hele tijd brank ipv brand?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:50 schreef Dhaha het volgende:
vanavond om 21.00 exclusief gesprek met de woordvoerder van de brank in Moerdijk
Een auto.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik nou vanavond als prijs weg ga geven.
Eigenlijk moet ie 't interview zo bewerken dat 't alsnog zo is. Als hij een paar keer "Brank" los opneemt in verschillende zinsformen en mij dat samen met het interview toestuurt plak ik het er wel inquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Zeg je ook de hele tijd brank ipv brand?![]()
"Ja hallo vriend, hoe zit het nou met de giftige dampen bij de brank bij Chemiepank?"
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:45 schreef FreezePop het volgende:
Ik ben er nog steeds niet helemaal over uit wat ik nou vanavond als prijs weg ga geven.
Okquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De maagdelijkheid van je 12 jarige zusje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |