Komen ze dan op dezelfde plek als de upload link in de OP? daar heb ik de mijne nl neergezet.quote:
Hier ook!quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Na inloggen: Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.
Via TuneIn kan ik op de iPhone gewoon via web joinenquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tunein voor android trouwens binnen gehaald, maar ik word er nog niet wijzer van :-(
Oh. Nou wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:21 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Na inloggen: Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.
Nu niet, liedjes aanvragen kan alleen maar voor de volgende hehehwehehehequote:
je had gepost dat ik die al gepost hadquote:
oh okquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef djkoelkast het volgende:
Paul je mic is veeeeeeeel te zacht!
Ik zie echt geen chatschermquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:26 schreef utopie het volgende:
[..]
skype chatDj. Koelkast has shared contact details with utopie.
Het mocht langer zijn.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
Hahaha lange tijd geleden dat ik deze gehoord heb.
Goed voetbalnummerquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:30 schreef utopie het volgende:
[..]
Hier je waving flag.
Wat een bazen nummer
Geen ideequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wie loopt daar zo doorheen te bleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Speciaal voor jou straks een EK liedjequote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm krijg nu alweer zin in het EK
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Geen ideeJa houd daar eens mee opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
U Waitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef rickyszz het volgende:
Hoe heet het nummer wat je nu draait!
postmen- u waitquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef rickyszz het volgende:
Hoe heet het nummer wat je nu draait!
Paulquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
MiddagWie is er nu aan het draaien?
Middag, Paul draait nuquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
MiddagWie is er nu aan het draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |