Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef wise het volgende:
maw, je hebt je telefoon laten vallen in de wc. Das kut ja
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
da's waar, goh bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
Typisch Apple.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Ok dat s waar, ik voel me steeds beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Volgens mij ben jij diegene die hem in de wc hebt laten donderen?
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Erpé het volgende:
k heb mijn iPhone in de WC laten vallen! Het komt allemaal door die stomme droger die stuk is, en die man die hem komt repareren, die zou bellen en daarom liep ik dus de hele tijd met die iPhone in mijn zak, wat ik anders nooit doe. En voor mij hoeft die droger niet eens gemaakt, ik gebruik hem nooit, wat mij betreft zetten we hem gewoon aan de straatdat kutding.
En nou is mijn mooie iPhone ook nog stuk en dat allemaal door DIE STOMME DROGER!!!!
Het wordt natuurlijk weer een hele dure grap dus ook geen nieuw T-shirt voor mij, godverdegodver. En ik kan sowieso het huis niet meer uit want die man is er nog steeds niet.
Ik kan wel janken.
Hij ligt in de rijst, voor dood. Zet hem nu bij de verwarming, dank!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ding een paar dagen op de vensterbank/verwarming leggen in een bak met rijst
Na een week weer eens proberen aan te zetten.
Heb je het nu al geprobeerd om aan te zetten? Zo ja, dan heb je pech, zo nee, niet doen!
Ja dat helpt heel goed voor je zelfbeeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Kekster het volgende:
De droger de schuld geven voor je eigen motorisch gefaal
Ik heb het wel geprobeerd, maar maar een keer. Is er dan nog hoop?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:35 schreef GodsSon het volgende:
Heb je hem al geprobeerd aan te zetten? Want dan is de kans groot dat de schade al aanwezig is (kortsluiting).
Het enige dat helpt is de telefoon uit elkaar halen en alles (laten) drogen. Zo hebben we laatst ook een Nokia gerepareerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Erpé het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar maar een keer. Is er dan nog hoop?
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Brembo het volgende:
Batterij uithalen, gaat alleen zo lastig.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?
hihi je zei trekt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet hem 24 uur in de rijst leggen TS. Dat trekt het vocht er uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Zorg je dat je 'm niet in de wc laat vallen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde voor je iPhone. Niet luisteren naar al die iPhone haters hier hoor.
Vanaf mijn iPhone 4.
Wie weet ook mijn volgende, als deze niet meer opleeft en ik hard doorspaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde voor je iPhone. Niet luisteren naar al die iPhone haters hier hoor.
Vanaf mijn iPhone 4.
Waarom stop je dat ding ook in je kontzakquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef Erpé het volgende:
[..]
Wie weet ook mijn volgende, als deze niet meer opleeft en ik hard doorspaar.
Maar ik stop hem in elk geval nooit meer in mijn kontzak!!
Ach ik heb het al voor elkaar gekregen om 'm vanuit m'n voorste zak in de wc te laten vallen, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom stop je dat ding ook in je kontzak
Sent from my iPhone
Ik niet, maar misschien is dat het voordeel van staand kunnen pissen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ik heb het al voor elkaar gekregen om 'm vanuit m'n voorste zak in de wc te laten vallen, zo moeilijk is het allemaal niet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Multivitamine het volgende:
Dus hij veranderde in een iPot?Ik LOL-deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het vallen voor of na het doortrekken?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Krijg je als je geen Blackburry hebt
Hij had het over een zwarte begrafenisquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef algebra010 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter de instructies lezen.
Ik heb het met een touwtje aan mijn pols vast dus dat gebeurd niet hihi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zorg je dat je 'm niet in de wc laat vallen?
Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het met een touwtje aan mijn pols vast dus dat gebeurd niet hihi.
lolquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.
Precies! zo raak je ze niet kwijt en vallen ze niet in de pleequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihi
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Deckard het volgende:
TS is een type dat nooit de schuld bij zichzelf zal leggen. Heerlijk dit.
Ik ben het daar nog niet over eens, post eens pics... dan kan ik beter oordelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Erpé het volgende:
[..]
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!
Daarin tegen is zijn Nederlandse lesboek wel weer goed en die van jouw nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Starm het volgende:
Mijn Htc kan daar gewoon tegen.
Jou iphone waarschijnlijk niet.
Kan je eigenlijk de batterij wel uit een iphone halen?
aangezien dat het eerste is wat je moet doen bij waterschade
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!
Maar iPhone klinkt toch wel een stuk interessanter dan gewoon telefoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom kunnen we tegenwoordig niet meer gewoon telefoon zeggen? Heel de tijd iphone dit, blackberry dat, HTC dit. Maakt dat nu echt wat uit voor het feit dat je telefoon in de WC is gevallen?
Ik heb in Doodle Jump een high score van 84888quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef o.us het volgende:
Dag Angry Birds en Doodle Jump highscores.
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
Die kun je nog opvangen als die als een blaadje naar beneden daalt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik noem het liever de Mocrofoon ivp Blackberryquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
Die tjappies hier die zeggen dat TS een blackberry moest kopen
Maar het is je eigen schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Erpé het volgende:
[..]
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!
TS heeft zijn gulp aan de achterkant zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Telefoon zat in je broekzak toen je op de wc zat?
Poep jij met je broek aan of is de wc bij jou een gapend gat in vloer ofzo?
Toen mijn 3310 in de wasmachine terecht kwam was het toch echt afgelopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef BasementDweller het volgende:
Koop een nokia 3310, die kunnen nog zwemmen
Okéquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Gupje het volgende:
Mijn Samsung Galaxy S overleefde een val in het toilet, 2 weekjes in de rijst en het geeft niet als het voor een week of 4 is.
vergeet fruit ninja niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef o.us het volgende:
Dag Angry Birds en Doodle Jump highscores.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus hij veranderde in een iPot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes by...
Dus hij veranderde in een iPot?iKaPot WHAHAhahHAHhahaHHAH a!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:44 schreef Diabox het volgende:
Goed dat je vermeldt dat het een iPhone betreft, iedere andere telefoon had dit overleefd.
[..]
iKaPot WHAHAhahHAHhahaHHAH a!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je echt belangrijk bent ben je niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus je hebt geen oud mobieltje in een la liggen die je kunt gebruiken? Geen backup telefoon?
Single point of failure dus. Als je absoluut bereikbaar moet zijn moet je redundantie hebben.
Hee, ben jij mijn manager? Ook nooit te bereikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je echt belangrijk bent ben je niet bereikbaar.
Dus hij veranderde in een iPot?huldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thee ftw
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het is dan ook een schijt-telefoon.
Nee hoor leuk ding. Maar iedereen noemt zijn telefoon een telefoon, alleen iPhone gebruikers moeten het een iPhone noemen. Zelfde met overige Apple producten trouwens, gewoon triest. Kan de fabrikant niks aan doen uiteraard, die maakt meestal wel prima producten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
En daar is leolinedance weer om in een iPhone-topic te janken over de iPhone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zegt iemand die voor 72 euro een kapotte iPhone op de kop probeert te tikken[TK] Kapot Iphone 3g
Als je het geld niet hebt gewoon een iPhone te kopen, vind ik het inderdaad stom dat je krampachtig probeert er toch eentje in je bezit te krijgen. Populariteit gaat te vaak voor realiteit. Hetzelfde als die figuren die bij elke kans die ze krijgen Apple en de iPhone afzeiken, maar stiekem wel hopen dat ze er op een dag eentje hebben(en eigenlijk ook wel een beetje
)
wat is er mis met Apple afzeiken, iedereen weet dat Apple inferieur is aan Microsoft, en wat betreft IFat IHat IPot whatever, er is altijd een kwalitatief betere (maar minder stijlvol/gay uitziende) editie van een grote electronica producent op de markt, voor ruwweg de helft van het zoveelste platte witte ding waarvan de naam sowieso met I begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
weet je wel hoe belachelijk arrogant dat klinkt eigenlijk, I-pad.thee ftw
Hebben we er weer zo eentjequote:Op zondag 16 januari 2011 22:18 schreef EvilElitist het volgende:
[..]
wat is er mis met Apple afzeiken, iedereen weet dat Apple inferieur is aan Microsoft, en wat betreft IFat IHat IPot whatever, er is altijd een kwalitatief betere (maar minder stijlvol/gay uitziende) editie van een grote electronica producent op de markt, voor ruwweg de helft van het zoveelste platte witte ding waarvan de naam sowieso met I begint.
weet je wel hoe belachelijk arrogant dat klinkt eigenlijk, I-pad.
quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zegt iemand die voor 72 euro een kapotte iPhone op de kop probeert te tikken[TK] Kapot Iphone 3g
Als je het geld niet hebt gewoon een iPhone te kopen, vind ik het inderdaad stom dat je krampachtig probeert er toch eentje in je bezit te krijgen. Populariteit gaat te vaak voor realiteit. Hetzelfde als die figuren die bij elke kans die ze krijgen Apple en de iPhone afzeiken, maar stiekem wel hopen dat ze er op een dag eentje hebben(en eigenlijk ook wel een beetje
)
72 euro + onderdelen = geen 600 euro voor een nieuwe he. Ik zou wel gek zijn om zo veel voor een telefoon te betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou hem uiteraard verpatsen aan een scholiertje die er wel 300 euro voor over heeft![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Tsja. Met Android kan je daar gewoon een app voor downloaden.
Wat een faalpostquote:Op zondag 16 januari 2011 22:22 schreef illusions het volgende:
Waarom erbij zeggen dat het een iPhone is? Ben je trots dat je je geld aan zo'n overpriced stuk plastic hebt uitgegeven?
Nee, dat is nu juist m'n punt, eikel! Jij bent echt geen groot licht he?quote:Op zondag 16 januari 2011 22:21 schreef leolinedance het volgende:
72 euro + onderdelen = geen 600 euro voor een nieuwe he.
Inderdaad. Een iPhone is ook niet louter een telefoon.quote:Ik zou wel gek zijn om zo veel voor een telefoon te betalen![]()
Mwah, het wetsvoorstel om op te treden tegen Iphone-bezitters is verworpen met dank aan de PVVquote:Op zondag 16 januari 2011 22:46 schreef retorbrapi het volgende:
Wat zijn die haters een stel misselijkmakende kakkerlakken zeg, je hoeft het woord iPhone maar te noemen en ze komen van onder hun steen vandaan om hun eindeloze frustraties weer even te botvieren. Kan hier niet tegen op worden getreden?
Mijn punt is dat je er goed winst op kunt maken.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:30 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, dat is nu juist m'n punt, eikel! Jij bent echt geen groot licht he?
En net zei je nog 500 euro. Jij past de realiteit graag aan je argumenten aan in plaats van andersom, he?
[..]
Inderdaad. Een iPhone is ook niet louter een telefoon.
Nogmaals: voor een telefoon wel. Voor een iPhone niet. Jij snapt het verschil niet. Is niet ergquote:Op zondag 16 januari 2011 23:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je er goed winst op kunt maken.
500 of 600, volgens mij afhankelijk van het type en waar je hem koopt enzo. Veel geld voor een telefoon in ieder geval.
Nogal logisch als iedereen van de iPhone afkijkt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Oerbeer het volgende:
Toch een immens kloteding...
Je moet voor alles betalen, en het bereik is kut.
Ik heb een android phone met honderden gratis app's,
en nooit problemen met bereik.![]()
De meeste kopen zo'n Iphone omdat iedereen 'em heeft
en omdat het stoer is om te showen.
De mensen die zeggen van niet, mogen mij eens
uitleggen waarvoor ze hem dan wel hebben,
terwijl er genoeg anders leuks te halen valt.
Alles wat die appel telefoon kan, kan mijn galaxy ook.
Nee hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij koopt.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: voor een telefoon wel. Voor een iPhone niet. Jij snapt het verschil niet. Is niet erg15 jaar geleden zat je zeker te kankeren op mensen die een auto met telefoon kochten omdat ze 60.000 gulden aan een telefoon uitgaven?
leolinedance kan het gewoon niet betalen (en probeert zichzelf daarom wijs te maken dat je er toch niks aan hebt), dat lijkt me nu wel duidelijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nogmaals: voor een telefoon wel. Voor een iPhone niet. Jij snapt het verschil niet. Is niet erg15 jaar geleden zat je zeker te kankeren op mensen die een auto met telefoon kochten omdat ze 60.000 gulden aan een telefoon uitgaven?
Ja? Hoe scheidt jij audioboeken van gewone muziek tijdens shufflen? Hoe bookmark jij audioboeken, zodat je muziek kunt luisteren en later verder kunt gaan waar je gebleven was? Hoe houd jij films, tv-series en lectures gescheiden op je galaxy? Oh wacht, dat kan niet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:25 schreef Oerbeer het volgende:
Toch een immens kloteding...
Je moet voor alles betalen, en het bereik is kut.
Ik heb een android phone met honderden gratis app's,
en nooit problemen met bereik.![]()
De meeste kopen zo'n Iphone omdat iedereen 'em heeft
en omdat het stoer is om te showen.
De mensen die zeggen van niet, mogen mij eens
uitleggen waarvoor ze hem dan wel hebben,
terwijl er genoeg anders leuks te halen valt.
Alles wat die appel telefoon kan, kan mijn galaxy ook.
Zolang jij maar kunt bitchen op Apple, he?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen moet lekker zelf weten wat hij koopt.
Jij noemt het bitchen. Als je goed leest en mijn kritiek op bepaalde producten van Apple afzet tegen de voordelen valt het best mee. Bepaalde producten van Apple vind ik inderdaad minder maar de iPad bijvoorbeeld is een hartstikke leuk en goed product (al kan het altijd beter).quote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Zolang jij maar kunt bitchen op Apple, he?
Blijf dat jezelf vooral wijsmaken, jongen. Misschien ga je het nog geloven ook. Met mijn leesvaardigheid is overigens niets mis hoor. Ik ben niet degene die keer op keer het punt compleet mistquote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jij noemt het bitchen. Als je goed leest en mijn kritiek op bepaalde producten van Apple afzet tegen de voordelen valt het best mee. Bepaalde producten van Apple vind ik inderdaad minder maar de iPad bijvoorbeeld is een hartstikke leuk en goed product (al kan het altijd beter).
Er zijn zat andere spelletjes en er zullen vast wel soortgelijke apps bestaan voor de android.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:35 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ja? Hoe scheidt jij audioboeken van gewone muziek tijdens shufflen? Hoe bookmark jij audioboeken, zodat je muziek kunt luisteren en later verder kunt gaan waar je gebleven was? Hoe houd jij films, tv-series en lectures gescheiden op je galaxy? Oh wacht, dat kan niet.
Heb je Rohen's Anatomy? Thieme's Anatomy on the go? Of de Netter's flashcards-serie? Histology flash cards? Allemaal apps die ik voor mijn studie gebruik. Die zijn er niet voor de Galaxy, he?
Hoe speelt NOVA 2 op je Galaxy? Of Mirror's Edge? Secret of Monkey Island? Shadow Guardian? Let's Golf 2? Sonic 4? The Jim and Frank mysteries? Oh wacht, die kun je niet spelen.
Daarom heb ik een iPhoneNiet omdat het 'stoer' is.
Nee, zou werkt het niet. Maar zulke dingen zeg jij niet. Jij zegt over de MacBook niet 'perfecte laptop, alleen jammer dat..'. Jij zegt: "MacBook; overpriced faalapparaat'. Dat is geen gegronde kritiek, dat is bashen. Vervolgens ga je MacBook Pro's vergelijken met een Dell XPS om te 'bewijzen' dat ze overpriced zijn, en als iemand dan het argument van alle andere specificaties aandraagt als reden voor de hogere prijs, schrijf je dat af als fanboy-reactie.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:39 schreef leolinedance het volgende:
Bijvoorbeeld: Als ik zou zeggen dat de Macbook een perfecte laptop is maar dat het jammer is dat hij geen USB 3.0 poort(en) heeft wordt juist dáár de nadruk op gelegd en ben ik een 'basher'. Ja zo werkt het natuurlijk niet he![]()
'Het punt'... Blijkbaar bepaal jij wat 'het punt' in mijn posts is.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:41 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Blijf dat jezelf vooral wijsmaken, jongen. Misschien ga je het nog geloven ook. Met mijn leesvaardigheid is overigens niets mis hoor. Ik ben niet degene die keer op keer het punt compleet mist
ImaxiPad.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
'Het punt'... Blijkbaar bepaal jij wat 'het punt' in mijn posts is.
Ik hou de tablet markt momenteel overigens goed in de gaten en de kans is vrij groot dat hier binnenkort een iPad op de tafel ligt
Ja, want dat is een vereiste voor een goede tablet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ImaxiPad.![]()
Wat moet je er eigenlijk mee? Die dingen zijn nou niet echt gemaakt om in je broekzak te douwen.
Kijk, zo kun je alles wel bagetalliserenquote:Op zondag 16 januari 2011 23:43 schreef Oerbeer het volgende:
Er zijn zat andere spelletjes en er zullen vast wel soortgelijke apps bestaan voor de android.
En films, series en andere meuk gaat gewoon via de PC. Daar heb ik mijn telefoon niet voor nodig.
Wel dus. Ik luister nogal wat audioboeken. Vertel mij maar hoe je bij een Android je audioboeken kunt taggen en bookmarken, zodat ze gescheiden worden van je gewone muziek.quote:Qua apps en spelletjes zal er wel meer zijn voor de appel, maar er zit nou niet echt een extra functie op wat de galaxy niet heeft, of kan nabootsen.
Ja joh. Dat zijn ze zekerquote:Plus die androidjes zijn qua OS een stuk stabieler dan die 'closed source' onzin.
Het was maar een voorbeeld he. De iPad is nog een mooier voorbeeld. Ik vind het een puik ding maar vind het jammer dat hij geen usb poorten (en in iets mindere mate HDMI) heeft. Daarom wacht ik op de iPad 2 of kijk ik nog even wat de concurrentie doet. Maar blijkbaar is dat ook al te negatiefquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, zou werkt het niet. Maar zulke dingen zeg jij niet. Jij zegt over de MacBook niet 'perfecte laptop, alleen jammer dat..'. Jij zegt: "MacBook; overpriced faalapparaat'. Dat is geen gegronde kritiek, dat is bashen. Vervolgens ga je MacBook Pro's vergelijken met een Dell XPS om te 'bewijzen' dat ze overpriced zijn, en als iemand dan het argument van alle andere specificaties aandraagt als reden voor de hogere prijs, schrijf je dat af als fanboy-reactie.
Ja zo werkt het natuurlijk niet he
Oh, the ironyquote:Op zondag 16 januari 2011 23:44 schreef leolinedance het volgende:
'Het punt'... Blijkbaar bepaal jij wat 'het punt' in mijn posts is.
Moet je vooral doen, zo vlak voordat de tweede generatie uit komt. En als je de tabletmarkt echt zo goed in de gaten zou houden, zou je weten dat er bijzonder interessante alternatieven op de markt gaan verschijnen, met name de tablet van RIM en de Android 3.0 tablets. Een tablet heeft voor mij geen meerwaarde, zeker niet de iPad in zijn huidige incarnatie.quote:Ik hou de tablet markt momenteel overigens goed in de gaten en de kans is vrij groot dat hier binnenkort een iPad op de tafel ligt
Op de bank hangen en chillen, mee op reis nemen, foto's kijken, muziek luisteren, spelletje doen etc. Niet echt geschikt voor serieus werk maar voor casual zaken gewoon goed.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
ImaxiPad.![]()
Wat moet je er eigenlijk mee? Die dingen zijn nou niet echt gemaakt om in je broekzak te douwen.
Dan ben jij een van de weinigen die er daadwerkelijk ook veel mee doet.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Kijk, zo kun je alles wel bagetalliseren"dat heb je niet nodig, dus dat de iPhone het wel heeft en Android niet, maakt het niet beter". Nee, je hebt geen soortgelijke apps voor Android, en ja, ik gebruik ze dusdanig vaak dat het hebben van die apps een meerwaarde heeft.
En Android heeft ook geen spellen die zich kwalitatief kunnen meten met de spellen die ik genoemd heb, of het moeten ports zijn van oudere iPhone-spellen. Als je het er niet mee eens bent, voel je vrij voorbeelden te noemen
[..]
Wel dus. Ik luister nogal wat audioboeken. Vertel mij maar hoe je bij een Android je audioboeken kunt taggen en bookmarken, zodat ze gescheiden worden van je gewone muziek.
[..]
Ja joh. Dat zijn ze zeker
\Als je op een HDMI-ingang en standaard USB-poorten in de iPad wacht, zul je er nooit eentje kopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:49 schreef leolinedance het volgende:
Het was maar een voorbeeld he. De iPad is nog een mooier voorbeeld. Ik vind het een puik ding maar vind het jammer dat hij geen usb poorten (en in iets mindere mate HDMI) heeft. Daarom wacht ik op de iPad 2 of kijk ik nog even wat de concurrentie doet. Maar blijkbaar is dat ook al te negatiefAl komt die iPad er dus waarschijnlijk wel, de huidige alternatieven liggen nog verder uit de richting van wat ik zou wensen
Probeer jezelf nou niet te restylen als een rationeel persoon. We weten beiden wel beterquote:Dat van die Macbook vind ik ook inderdaad wel. Is een mooi ding hoor maar wel (te) flink aan de prijs naar mijn mening. En als je dan ook nog dingen mist die tegenwoordig standaard zouden moeten zijn op een nieuwe laptop dan is dat naar mijn mening een gemiste kans.
Dat valt best mee. Mijn vrienden met een iPhone hebben en gebruiken deze specifieke functies ook.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:53 schreef Oerbeer het volgende:
Dan ben jij een van de weinigen die er daadwerkelijk ook veel mee doet.
Het merendeel weet dus niet waarom ze het ding eigenlijk hebben. Die vrienden van mij kunnen ook niet normaal onderbouwen waarom ze een Iphone hebben. Zogenaamde echte fanboys.
Misschien begrijp jij mijn negatieve posts niet of interpreteer je de boel verkeerd? Wellicht kijk je ook enigszins door een Apple-bril en wíl je bepaalde dingen gewoon niet zien?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:52 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Oh, the irony
Ik zal het even uitleggen, wijsneus: als ik zeg dat jij het punt altijd mist, bedoel ik dus dat het voor jou vrijwel nooit duidelijk is welk punt ik maak als ik een reactie plaats. Hierboven dus wederom een voorbeeld
[..]
Moet je vooral doen, zo vlak voordat de tweede generatie uit komt. En als je de tabletmarkt echt zo goed in de gaten zou houden, zou je weten dat er bijzonder interessante alternatieven op de markt gaan verschijnen, met name de tablet van RIM en de Android 3.0 tablets. Een tablet heeft voor mij geen meerwaarde, zeker niet de iPad in zijn huidige incarnatie.
Nou die van mij dus niet, en ze zijn te ook gierig om apps te kopen.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:57 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat valt best mee. Mijn vrienden met een iPhone hebben en gebruiken deze specifieke functies ook.
Nu is het overigens wel makkelijk om te zeggen dat een iPod Touch al deze dingen ook kan, en dat de combinatie van bijvoorbeeld een HTC Desire en een iPod Touch goedkoper is dan een iPhone 4 los kopen
Oh god, je bent zo'n opdringerig Android nerdje. Geen wonder dat ze niet met jou in discussie gaan, ze weten wel beter.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou die van mij dus niet, en ze zijn te ook gierig om apps te kopen.
En als ik dan vraag waarom ze dan SPECIFIEK voor die telefoon hebben gekozen,
dan krijg ik antwoorden als: Ja, dat ding van jou is een rip-off, Of zelfs: iedereen heeft er toch eentje, of: gewoon mooi, snel, etc.
En als ik dan vraag wat het voor toegevoegde waarde heeft t.o.v. de galaxy
dan doen ze allemaal dit:
Misschien via zo'n displayport? Mini-usb zou ook al mooi zijn. Weet jij al exact wat de iPad 2 voor specs gaat hebben dan? HDMI is geen harde vereiste maar zou erg mooi meegenomen zijn.quote:Op zondag 16 januari 2011 23:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
\Als je op een HDMI-ingang en standaard USB-poorten in de iPad wacht, zul je er nooit eentje kopen.
[..]
Probeer jezelf nou niet te restylen als een rationeel persoon. We weten beiden wel beter
Wellicht ben jij gewoon minder intelligent dan ik, en mis je echt het punt dat ik maak? Wellicht doel ik niet op het grotere geheel, maar denk ik aan de talloze keren dat ik een punt maakte, en jij gewoon precies het tegenovergestelde las daarin? Wellicht heb ik al vaak genoeg gezien dat jouw argumenten stuklopen na ze twee keer herhaald te hebben, en jij verder gaat op de "fanboy"-toer? Wellicht ben je gewoon een irritante troll? Wellicht denk je echt dat je beter bent dan anderen?quote:Op zondag 16 januari 2011 23:59 schreef leolinedance het volgende:
Misschien begrijp jij mijn negatieve posts niet of interpreteer je de boel verkeerd? Wellicht kijk je ook enigszins door een Apple-bril en wíl je bepaalde dingen gewoon niet zien?
FIXEDquote:Op maandag 17 januari 2011 00:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Oh god, je bent zo'n opdringerig Android nerdje. Geen wonder dat ze niet met jou in discussie gaan, ze weten wel niet beter.
Nee, maar ik ben wel in staat een redelijke extrapolatie te maken als ik Apple's filosofie in overweging neem. Een mini-displayport zou een mogelijkheid zijn, maar daarmee schieten ze zichzelf in de voet als ze volgend jaar de 11,6" Air goedkoper gaan maken.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Misschien via zo'n displayport? Mini-usb zou ook al mooi zijn. Weet jij al exact wat de iPad 2 voor specs gaat hebben dan?
Dan zijn jouw vrienden best losersquote:Op maandag 17 januari 2011 00:00 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nou die van mij dus niet, en ze zijn te ook gierig om apps te kopen.
En als ik dan vraag waarom ze dan SPECIFIEK voor die telefoon hebben gekozen,
dan krijg ik antwoorden als: Ja, dat ding van jou is een rip-off, Of zelfs: iedereen heeft er toch eentje, of: gewoon mooi, snel, etc.
En als ik dan vraag wat het voor toegevoegde waarde heeft t.o.v. de galaxy
dan doen ze allemaal dit:
Verkeerde topic?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Wellicht ben jij gewoon minder intelligent dan ik, en mis je echt het punt dat ik maak? Wellicht doel ik niet op het grotere geheel, maar denk ik aan de talloze keren dat ik een punt maakte, en jij gewoon precies het tegenovergestelde las daarin? Wellicht heb ik al vaak genoeg gezien dat jouw argumenten stuklopen na ze twee keer herhaald te hebben, en jij verder gaat op de "fanboy"-toer? Wellicht ben je gewoon een irritante troll? Wellicht denk je echt dat je beter bent dan anderen? Wellicht laat ik straks een scheet en vliegt de sleutel tot de grand unifying theory uit m'n reet? Wellicht was Winnie de Poeh geen domme beer, maar een groot filosoof? Wellicht was Zaphod Beeblebrox' derde arm een analogie voor mannelijke overcompensatie? Wellicht werd Tony Soprano toch vermoord aan het eind van the Sopranos? Wellicht valt die tol aan het eind van Inception nooit om?
Wie zal het zeggen?
Ik denk eerder dat jij niet beter weet.quote:
We wachten maar weer even af. Als het te lang duurt voordat ze met de specs komen koop ik een andere tablet (iPad 1?) of Dell XPS.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel in staat een redelijke extrapolatie te maken als ik Apple's filosofie in overweging neem. Een mini-displayport zou een mogelijkheid zijn, maar daarmee schieten ze zichzelf in de voet als ze volgend jaar de 11,6" Air goedkoper gaan maken.
Misschien omdat er meer van die appels verkocht zijn? Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij niet beter weet.
[ afbeelding ]
Het zijn gemiddelden, en Macworld publiceert alleen het artikel, de gegevens komen van ChangeWave, dus probeer maar niet krom te lullen wat recht is.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:14 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Misschien omdat er meer van die appels verkocht zijn? Wie zal het zeggen.
Gegevens komen sowieso van Macworld.com.
Wat boeit mij het ook allemaal.![]()
Het kan allebei stuk. Vraag maar aan TS.
Heb jij het idee dat het mij ook maar iets uitmaakt wat jij wel of niet gaat kopen?quote:Op maandag 17 januari 2011 00:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We wachten maar weer even af. Als het te lang duurt voordat ze met de specs komen koop ik een andere tablet (iPad 1?) of Dell XPS.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Vanillekwark het volgende:
Tsja. Met Android kan je daar gewoon een app voor downloaden.
*noteert.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Gupje het volgende:
Mijn Samsung Galaxy S overleefde een val in het toilet, 2 weekjes in de rijst en het geeft niet als het voor een week of 4 is.
Dat maakt mij ook niet uit. Maar dat ik een Apple product aan het overwegen ben wil wel zeggen dat ik niet zo'n basher ben als jij doet voorkomen.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:19 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat het mij ook maar iets uitmaakt wat jij wel of niet gaat kopen?
Nee hoor. Het zegt alleen dat je hypocriet bentquote:Op maandag 17 januari 2011 00:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook niet uit. Maar dat ik een Apple product aan het overwegen ben wil wel zeggen dat ik niet zo'n basher ben als jij doet voorkomen.
Dat mag jij vinden. Ik vind het ene Apple product gewoon wat minder dan het andere en heb daar mijn redenen voor.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:24 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het zegt alleen dat je hypocriet bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |