Maar het is je eigen schuldquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Erpé het volgende:
[..]
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!
TS heeft zijn gulp aan de achterkant zitten.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Telefoon zat in je broekzak toen je op de wc zat?
Poep jij met je broek aan of is de wc bij jou een gapend gat in vloer ofzo?
Toen mijn 3310 in de wasmachine terecht kwam was het toch echt afgelopenquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef BasementDweller het volgende:
Koop een nokia 3310, die kunnen nog zwemmen
Okéquote:Op vrijdag 14 januari 2011 09:23 schreef Gupje het volgende:
Mijn Samsung Galaxy S overleefde een val in het toilet, 2 weekjes in de rijst en het geeft niet als het voor een week of 4 is.
vergeet fruit ninja niet!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef o.us het volgende:
Dag Angry Birds en Doodle Jump highscores.
Tuurlijk welquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Multivitamine het volgende:
Dus hij veranderde in een iPot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
life goes by...
Dus hij veranderde in een iPot?iKaPot WHAHAhahHAHhahaHHAH a!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:44 schreef Diabox het volgende:
Goed dat je vermeldt dat het een iPhone betreft, iedere andere telefoon had dit overleefd.
[..]
iKaPot WHAHAhahHAHhahaHHAH a!1111111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Als je echt belangrijk bent ben je niet bereikbaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Dus je hebt geen oud mobieltje in een la liggen die je kunt gebruiken? Geen backup telefoon?
Single point of failure dus. Als je absoluut bereikbaar moet zijn moet je redundantie hebben.
Hee, ben jij mijn manager? Ook nooit te bereikenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:47 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je echt belangrijk bent ben je niet bereikbaar.
Dus hij veranderde in een iPot?huldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thee ftw
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?
iddquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:11 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Het is dan ook een schijt-telefoon.
Nee hoor leuk ding. Maar iedereen noemt zijn telefoon een telefoon, alleen iPhone gebruikers moeten het een iPhone noemen. Zelfde met overige Apple producten trouwens, gewoon triest. Kan de fabrikant niks aan doen uiteraard, die maakt meestal wel prima producten.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
En daar is leolinedance weer om in een iPhone-topic te janken over de iPhone.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |