Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het met een touwtje aan mijn pols vast dus dat gebeurd niet hihi.
lolquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.
Precies! zo raak je ze niet kwijt en vallen ze niet in de pleequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihi
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Deckard het volgende:
TS is een type dat nooit de schuld bij zichzelf zal leggen. Heerlijk dit.
Ik ben het daar nog niet over eens, post eens pics... dan kan ik beter oordelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Erpé het volgende:
[..]
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!
Daarin tegen is zijn Nederlandse lesboek wel weer goed en die van jouw nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Starm het volgende:
Mijn Htc kan daar gewoon tegen.
Jou iphone waarschijnlijk niet.
Kan je eigenlijk de batterij wel uit een iphone halen?
aangezien dat het eerste is wat je moet doen bij waterschade
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!
Maar iPhone klinkt toch wel een stuk interessanter dan gewoon telefoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom kunnen we tegenwoordig niet meer gewoon telefoon zeggen? Heel de tijd iphone dit, blackberry dat, HTC dit. Maakt dat nu echt wat uit voor het feit dat je telefoon in de WC is gevallen?
Ik heb in Doodle Jump een high score van 84888quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef o.us het volgende:
Dag Angry Birds en Doodle Jump highscores.
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
Die kun je nog opvangen als die als een blaadje naar beneden daalt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik noem het liever de Mocrofoon ivp Blackberryquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
Die tjappies hier die zeggen dat TS een blackberry moest kopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |