Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:26 schreef wise het volgende:
maw, je hebt je telefoon laten vallen in de wc. Das kut ja
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
da's waar, goh bedanktquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
quote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef Kopiko het volgende:
Jammer dat je droger stuk is, anders kon je je Iphone ermee laten drogen.
Typisch Apple.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Ok dat s waar, ik voel me steeds beterquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:30 schreef Laurensius het volgende:
[..]
en beetje jammer dat je de schuld geeft aan een ander..
Volgens mij ben jij diegene die hem in de wc hebt laten donderen?
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:25 schreef Erpé het volgende:
k heb mijn iPhone in de WC laten vallen! Het komt allemaal door die stomme droger die stuk is, en die man die hem komt repareren, die zou bellen en daarom liep ik dus de hele tijd met die iPhone in mijn zak, wat ik anders nooit doe. En voor mij hoeft die droger niet eens gemaakt, ik gebruik hem nooit, wat mij betreft zetten we hem gewoon aan de straatdat kutding.
En nou is mijn mooie iPhone ook nog stuk en dat allemaal door DIE STOMME DROGER!!!!
Het wordt natuurlijk weer een hele dure grap dus ook geen nieuw T-shirt voor mij, godverdegodver. En ik kan sowieso het huis niet meer uit want die man is er nog steeds niet.
Ik kan wel janken.
Hij ligt in de rijst, voor dood. Zet hem nu bij de verwarming, dank!quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:32 schreef GodsSon het volgende:
Ding een paar dagen op de vensterbank/verwarming leggen in een bak met rijst
Na een week weer eens proberen aan te zetten.
Heb je het nu al geprobeerd om aan te zetten? Zo ja, dan heb je pech, zo nee, niet doen!
Ja dat helpt heel goed voor je zelfbeeldquote:Op woensdag 12 januari 2011 11:34 schreef Kekster het volgende:
De droger de schuld geven voor je eigen motorisch gefaal
Ik heb het wel geprobeerd, maar maar een keer. Is er dan nog hoop?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:35 schreef GodsSon het volgende:
Heb je hem al geprobeerd aan te zetten? Want dan is de kans groot dat de schade al aanwezig is (kortsluiting).
Het enige dat helpt is de telefoon uit elkaar halen en alles (laten) drogen. Zo hebben we laatst ook een Nokia gerepareerd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:37 schreef Erpé het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, maar maar een keer. Is er dan nog hoop?
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:39 schreef Brembo het volgende:
Batterij uithalen, gaat alleen zo lastig.
Neequote:Op woensdag 12 januari 2011 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kunt de batterij niet uit een iPhone halen?
hihi je zei trekt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:49 schreef Stokstaart het volgende:
Je moet hem 24 uur in de rijst leggen TS. Dat trekt het vocht er uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De klaagbaak is een machine.
Zorg je dat je 'm niet in de wc laat vallen?quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde voor je iPhone. Niet luisteren naar al die iPhone haters hier hoor.
Vanaf mijn iPhone 4.
Wie weet ook mijn volgende, als deze niet meer opleeft en ik hard doorspaar.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
Zonde voor je iPhone. Niet luisteren naar al die iPhone haters hier hoor.
Vanaf mijn iPhone 4.
Waarom stop je dat ding ook in je kontzakquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:07 schreef Erpé het volgende:
[..]
Wie weet ook mijn volgende, als deze niet meer opleeft en ik hard doorspaar.
Maar ik stop hem in elk geval nooit meer in mijn kontzak!!
Ach ik heb het al voor elkaar gekregen om 'm vanuit m'n voorste zak in de wc te laten vallen, zo moeilijk is het allemaal nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom stop je dat ding ook in je kontzak
Sent from my iPhone
Ik niet, maar misschien is dat het voordeel van staand kunnen pissen..quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ach ik heb het al voor elkaar gekregen om 'm vanuit m'n voorste zak in de wc te laten vallen, zo moeilijk is het allemaal niet
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:59 schreef Multivitamine het volgende:
Dus hij veranderde in een iPot?Ik LOL-deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het vallen voor of na het doortrekken?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Krijg je als je geen Blackburry hebt
Hij had het over een zwarte begrafenisquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef algebra010 het volgende:
[ afbeelding ]
Beter de instructies lezen.
Ik heb het met een touwtje aan mijn pols vast dus dat gebeurd niet hihi.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zorg je dat je 'm niet in de wc laat vallen?
Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihiquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het met een touwtje aan mijn pols vast dus dat gebeurd niet hihi.
lolquote:Op woensdag 12 januari 2011 12:50 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Blackberry is nog zieliger dan een iphone.
Precies! zo raak je ze niet kwijt en vallen ze niet in de pleequote:Op woensdag 12 januari 2011 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat had ik vroeger ook met m'n handschoentjes hihi
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:29 schreef Deckard het volgende:
TS is een type dat nooit de schuld bij zichzelf zal leggen. Heerlijk dit.
Ik ben het daar nog niet over eens, post eens pics... dan kan ik beter oordelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:01 schreef Erpé het volgende:
[..]
Goh, ik zie nu ineens in dat het allemaal mijn eigen schuld was. Dankzij jou!!
Daarin tegen is zijn Nederlandse lesboek wel weer goed en die van jouw nietquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:24 schreef Starm het volgende:
Mijn Htc kan daar gewoon tegen.
Jou iphone waarschijnlijk niet.
Kan je eigenlijk de batterij wel uit een iphone halen?
aangezien dat het eerste is wat je moet doen bij waterschade
quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:33 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Het komt door je eigen vrouwelijke onhandigheid! Je bent lomp en dom! Maar dan doel ik eigenlijk puur en alleen op de aankoop van je iphone!
Maar iPhone klinkt toch wel een stuk interessanter dan gewoon telefoon.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:36 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Waarom kunnen we tegenwoordig niet meer gewoon telefoon zeggen? Heel de tijd iphone dit, blackberry dat, HTC dit. Maakt dat nu echt wat uit voor het feit dat je telefoon in de WC is gevallen?
Ik heb in Doodle Jump een high score van 84888quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:29 schreef o.us het volgende:
Dag Angry Birds en Doodle Jump highscores.
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:27 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid moet er echt bij dat het een iPhone betreft. Andere telefoons kunnen wel zwemmen.
Die kun je nog opvangen als die als een blaadje naar beneden daalt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:23 schreef Justinn het volgende:
[..]
Inderdaad, de Samsung Galaxy S is zo licht dattie blijft drijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ik noem het liever de Mocrofoon ivp Blackberryquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:37 schreef kikoooooo het volgende:
Die tjappies hier die zeggen dat TS een blackberry moest kopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |