Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.quote:
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Fuzzysham het volgende:
Uit de kast is echt een heftig programma zeg
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stelletje bejaarden wil dus mijn pensioen opeten
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.
PR-technisch wat dat idd niet handig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Dat was inderdaad te triest voor woorden, de aanwezige werklui moesten er nog om lachen was te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Het zal me benieuwen of het klopt dat hij zegt dat er nucleair materiaal heeft gelegen (dat hoeft niet automatisch meteen een wapen of uranium voor kerncentrale's te zijn), of dat dat feit in de doofpot verdwijnt (net zoals de landmijnen die in Enschede lagen).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...
Ook gelijk maar laten steriliseren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Ik gun het jou wel hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.
Eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.
Arie Bomen bracht het wel goed onder woorden, Kokkie had wel een goed punt maar brengt het verkeerd onder de aandacht.
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Baszh het volgende:
Alsof elke groep een eigen partij nodig heeft, stemmen zijn al teveel verspreid.
Nieuwste lid van 50plusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.![]()
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Dan zou ik wel blij zijn, maar nooit van mijn leven zou ik dan bijna naakt voor de tv gaan staan dansen en doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..
20 minuutjes per aflevering en de moeite waard.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.
Hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deze op non-actief gestelde verkeersregelaar.quote:
PVV of SP?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.
Althans als ie voldoet aan het criterium om wat op z'n kerfstok te hebben.
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.
[..]
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.
Op zich is het wel een leuke situatie, normaalgesproken zit er alleen maar intellect aan tafel en worden problemen ook op die manier benaderd. Nu zit er een keertje het simpele volk aan tafel wat gewoon plat zegt wat ze vinden (vind het ook goed dat Cockie zich nu in de discussie mengt, en niet als andere gasten z'n bek houd na het vertellen van zijn verhaal). En ik vind het wel goed als een discussie een dimensie krijgt waarin ook de simpele gedachten een plaats vinden, en een onderwerp i.p.v. alleen maar op intellectuele wijze ook eens op directe, simpele wijze kan worden bekeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deze op non-actief gestelde verkeersregelaar.
Bij welke partij hij past?quote:
[..]
Nee, straks zien we Cockie en z'n vrouw thuiszitten terwijl z'n zoon als flamboyante nicht komt vertellen dat ie homo is.quote:
In de afgelopen driekwartier is Cockie wel tot anti-held uitgegroeid, ik lig iig helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Of Cockie komt zo ook nog even uit de kast, omdat ie persé ook hierover wil meepraten.
Jaloers op zijn lichaam zeker.quote:
Zijn voorkomen geeft daar natuurlijk geen aanleiding toe hèquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef alors het volgende:
Oh god, waarom denken alle kerels toch dat hij homo is?
volgens mij nog niet, maar een vaste vriendin heeftie wel al een tijd.quote:
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef alors het volgende:
Oh god, waarom denken alle kerels toch dat hij homo is?
Precies wat ik ook dacht, hij was daar toch ontslagen om iets met homo's wat niet in het reli-straatje van de EO heeft gepast?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.
Hij had zonder overleg geposeerd voor een homoblad, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht, hij was daar toch ontslagen om iets met homo's wat niet in het reli-straatje van de EO heeft gepast?
Maar dat met die moeder die helemaal kapot ging is wel heftig om te zien.
het is wel apart dat hij bij de EO zat, terwijl hij toch erg ruimdenkend is (ondanks dat geloof)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.
Die jongen van het eerste filmpje loopt iig goed af. Die Indonesische is nog niet op tv geweest.quote:
Ik herken mijn Pa en deels mezelf daar wel in. Als je iets ergs hoort in jezelf terug trekken de orde van de dag weer oppakken.quote:
quote:
Ik zat al te denken, wanneer trekt Cockie z'n muil weer los.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
"Dan krijg je natuurlijk een bak ellende"
Ja hoor. Hij moest zich er mee bemoeien.quote:
Jah...als vaste sidekick...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij moest zich er mee bemoeien.![]()
Kan ie morgen weer terugkomen als gast?
Alleen al; vanwege z'n naam: Cockie Toorenspits.
Jij verwoordt het uitstekend, dat viel me ook op toen die jongen uit Limburg het vertelde en opeens niemand meer iets zei. Dat laatste vond ik sowieso raar, mischien zal je het als ouder verdringen, maar er zal in die groep toch wel iemand zijn geweest die al vermoedens had.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving overkomt.
Nederlanders zijn niet tolerant, ze zijn zo intolerant dat ze intolerantie niet tolereren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving over komt.
Daar zullen wel evolutietechnische redenen aan ten grondslag liggen...als je zoon zegt dat hij homo is, maak je minder kans je genen door te geven...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving overkomt dat een gezinslid homoseksueel blijkt te zijn.
Volgens mij zullen er in bepaalde kringen, niet noodzakelijk in deze, wel ouders zijn die liever een dode zoon hebben dan eentje die homo is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat een moeder op zo'n manier reageert. Heeft ze niet door hoe verschrikkelijk het is voor zo'n jongen als je op zo'n manier reageert. Hebben ze liever dat hij zelfmoord pleegt ofzo? Onbegrijpelijk
Hij vertelde dat hij voor een bedrijf werkte, dat zal ongetwijfeld door geheel Nederland opereren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Oh hij heet Cokkie en dat Amsterdams klopte dus wel, want veel Amsterdammers wonen in Purmerend.
Maar waarom hij dan in Moerdijk aan het verkeersregelen was is mij nog onduidelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)an-de-zuurstof.dhtml
quote:"De Verkeersregelaars centrale" levert door heel Nederland professionele en landelijk gecertificeerde verkeersregelaars in situaties waar tijdelijk het verkeer geregeld moet worden.
Het is vooral de stigma en beeldvorming waarin men aangeeft tolerant te zijn, overigens klopt je zin niet en is er sprake van tautologie.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:58 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nederlanders zijn niet tolerant, ze zijn zo intolerant dat ze intolerantie niet tolereren.
Haha.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:03 schreef marcodej het volgende:
Zo kan het ook![]()
http://www.dumpert.nl/med(...)_moeder_pranken.html
Actie vanaf 02:30
Tja, maar dat is natuurlijk ook 'gewoon' hoe televisie werkt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Boomsma vergeet uiteraard wel even gemakshalve om er bij te vertellen dat hij en zijn redactie in zijn gegaan op de meest sensationele en gevoelig liggende leads en dat er tegenover iedere extreem pijnlijke coming-out waarschijnlijk een stuk of 10 stukken minder genante staan.
Aha. Dat verklaart het dus.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:02 schreef von_Preussen het volgende:
Hij vertelde dat hij voor een bedrijf werkte, dat zal ongetwijfeld door geheel Nederland opereren.
Van de site van z'n bedrijf:
Die zijn niet voor uitzending of volgen geschikt. Zo werkt TV nou eenmaal.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:04 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Boomsma vergeet uiteraard wel even gemakshalve om er bij te vertellen dat hij en zijn redactie in zijn gegaan op de meest sensationele en gevoelig liggende leads en dat er tegenover iedere extreem pijnlijke coming-out waarschijnlijk een stuk of 10 stukken minder genante staan.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Mocht ik onverhoopt een homo zijn geworden dan had ik dat met enorme trots aan mijn ouders meegedeeld. Ik zou me beroepen op oude Griekse wijsgeren die maar al te goed begrepen dat enkel een man een man zou kunnen begrijpen en dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes dit intellect allesbehalve beschikt. Ik deelde met grote spijt op mijn vijftiende jaar mee aan mijn ouders dat de natuur besloten had dat ik de geneugten van het enorme voorrecht dat homoseksualiteit heet nooit zou mogen meemaken. Mijn moeder begreep het.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:09 schreef AryaMehr het volgende:
Belachelijk natuurlijk. Mocht ik onverhoopt een homo zijn geworden dan had ik dat met enorme trots aan mijn ouders meegedeeld. Ik zou me beroepen op oude Griekse wijsgeren die maar al te goed begrepen dat enkel een man een man zou kunnen begrijpen en dat het onvolgroeide geslacht, met zijn smalle schouders, brede heupen en korte beentjes dit intellect allesbehalve beschikt. Ik deelde met grote spijt op mijn vijftiende jaar mee aan mijn ouders dat de natuur besloten had dat ik de geneugten van het enorme voorrecht dat homoseksualiteit heet nooit zou mogen meemaken. Mijn moeder begreep het.
Inderdaad, subtiel.:')quote:
LOL geniaal.quote:
Het schijnt een populaire soort vechtsport te zijn, vooral in Japan.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is in godsnaam K1? Is dat van het Kickboxgala o.i.d.?
Vorige week in het programma 5 jaar ging hij iig flink op z'n bek...quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:31 schreef pberends het volgende:
Goh, dan gaan we niet kijken.
Hoewel Leers best interessant kan worden omdat hij een onmogelijk PVV-beleid moet uitvoeren.
Wij Nederlanders zijn heel goed in K-1, al vanaf het begin in 1993 tot 2010 aan toe met Ernesto Hoost, Peter Aerts, Remy Bonjasky, Semmy Schilt en de huidige K-1 World Grand Prix Champion Alistair Overeem.quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:29 schreef von_Preussen het volgende:
Wat is in godsnaam K1? Is dat van het Kickboxgala o.i.d.?
Als hij voor jou staat, dan piep je wel andersquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Wat heeft die man in godsnaam bij te dragen, dat ie verdient bij P&W aan tafel te zitten?
Waren de interessante gasten op ofzo?
De show is net begonnen man. Los gezien van het feit dat het wellicht gaat over de strengere eisen die aan kickboxgala's worden gesteld.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:05 schreef von_Preussen het volgende:
Wat heeft die man in godsnaam bij te dragen, dat ie verdient bij P&W aan tafel te zitten?
Er komen wel vaker gasten bij P&W uit de sportwereld...quote:Wat heeft die man in godsnaam bij te dragen, dat ie verdient bij P&W aan tafel te zitten?
Waren de interessante gasten op ofzo?
Als hij voor mij staat, vind ik hem nog steeds niet interessant.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als hij voor jou staat, dan piep je wel anders
Prachtige redenering inderdaad. Laten we iemand vrijlaten, omdat aan de andere kant van het spectrum de mensen ook geen lieverdjes waren. De nabestaanden een eerlijk proces ontnemen vanwege die achterlijke redenering. Idioot.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Eens luisteren wat er over Poch gezegd gaat worden, ik ben van mening dat die man vandaag nog terug moet naar Nederland. Stom gezeik ook, die linkse terroristen waren in die tijd ook geen lievertjes, en daar komen dat soort maatregelen van).
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:08 schreef von_Preussen het volgende:
Stom gezeik ook, die linkse terroristen waren in die tijd ook geen lievertjes, en daar komen dat soort maatregelen van).
Wie denk jij dat er opdracht heeft gegeven om mensen uit een vliegtuig te gooien, dhr. Poch zelf? Die was piloot, dus het enige wat hij heeft "gedaan" was in een vliegtuig vliegen (in het laadruim stonden soldaten die de mensen er dan uit gemikt hebben).quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Linkse terroristen vergelijken met iemand die mensen uit een vliegtuig heeft gegooid?
Noodgedwongen door de positie waar de CDA zich nu in zit, denk ik.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat is die Leers toch een hardvochtige man geworden
Dat is toch geen reden om al je principes overboord te gooien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Noodgedwongen door de positie waar de CDA zich nu in zit, denk ik.
Ja, om vervolgens grootmoedig tijdens etentjes je collega's vertellen dat je betrokken bent geweest bij dergelijke verschrikkelijke misdaden. Mocht hij op de hoogte zijn geweest van dergelijke misdaden dan is hij wat mij betreft even schuldig als de persoon die de politieke activisten de laadruim uit kieperde. En nee, 'behehl ist befehlt' is allang niet meer valide.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
Wie denk jij dat er opdracht heeft gegeven om mensen uit een vliegtuig te gooien, dhr. Poch zelf? Die was piloot, dus het enige wat hij heeft "gedaan" was in een vliegtuig vliegen (in het laadruim stonden soldaten die de mensen er dan uit gemikt hebben).
Hij was militair vlieger in die tijd en dat beroep heeft hij vrijwillig gekozen. Hij werd niet gedwongen die vluchten uit te voeren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:14 schreef von_Preussen het volgende:
Wie denk jij dat er opdracht heeft gegeven om mensen uit een vliegtuig te gooien, dhr. Poch zelf? Die was piloot, dus het enige wat hij heeft "gedaan" was in een vliegtuig vliegen (in het laadruim stonden soldaten die de mensen er dan uit gemikt hebben).
Als politicus blijkbaar wel, ik kan me niet voorstellen dat hij er als persoon ook voor 100% achter staat. Hij draagt de last van zijn portefeuille, dergelijke acties en standpunten worden door de PVV van hem verwacht wordt om de wankele positie van het CDA (en daarmee het kabinet) te ondersteunen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is toch geen reden om al je principes overboord te gooien?
Ik vind het iig jammer dat Leers nu de loopjongen van Wilders is geworden...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als politicus blijkbaar wel, ik kan me niet voorstellen dat hij er als persoon ook voor 100% achter staat. Hij draagt de last van zijn portefeuille, dergelijke acties en standpunten worden door de PVV van hem verwacht wordt om de wankele positie van het CDA (en daarmee het kabinet) te ondersteunen.
Viel me ook al op :/quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
Hij praat steeds meer Geert na met z'n uitspraken over "uw kinderen en kleinkinderen herkennnen onze samenleving niet meer".
Tsja, hij moet voor een deel PVV- beleid verdedigen. Hij zit in een lastige positie.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
Hij praat steeds meer Geert na met z'n uitspraken over "uw kinderen en kleinkinderen herkennnen onze samenleving niet meer".
Hij moet helemaal niets...hij had ook burgemeester van Schubbekuttenveen kunnen worden...quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, hij moet voor een deel PVV- beleid verdedigen. Hij zit in een lastige positie.
Dat is zijn eigen vrijwillige keuze en het verloochenen van z'n eerdere principes en uitspraken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
Tsja, hij moet voor een deel PVV- beleid verdedigen. Hij zit in een lastige positie.
Dat is de paradox. Men wil dat allochtonen integreren, maar aan de andere kant heeft men ook de procedure die gevolgd moet te worden. En als dan blijkt dat men niet toegelaten wordt zegt men "Tsja, het is eigenlijk jammer dat u ingeburgerd bent."quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:25 schreef thettes het volgende:
Toch weet Leers het relatief goed uit te leggen. Wat ik me overigens wel constant afvraag in dit soort gevallen is waarom deze mensen dan wel uitgeprocedeerd zijn. Die kinderen spreken goed Nederlands, waarom dan terugsturen? Zelfs al misbruiken die ouders de kinderen om zelf te kunnen blijven, het alternatief is om "nederlandse" kinderen terug te sturen naar een onbekend land. Dat is nog net wat erger imo.
Dat ontken ik toch niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is zijn eigen vrijwillige keuze en het verloochenen van z'n eerdere principes en uitspraken.
maar hij werd minister van Integratiequote:Op woensdag 12 januari 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niets...hij had ook burgemeester van Schubbekuttenveen kunnen worden...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, om vervolgens grootmoedig tijdens etentjes je collega's vertellen dat je betrokken bent geweest bij dergelijke verschrikkelijke misdaden. Mocht hij op de hoogte zijn geweest van dergelijke misdaden dan is hij wat mij betreft even schuldig als de persoon die de politieke activisten de laadruim uit kieperde. En nee, 'behehl ist befehlt' is allang niet meer valide.
Ik kan mij best voorstellen dat er in die tijd er een militaire dienstplicht was en dat hij toen gekozen heeft voor het vak van (luchtmacht)piloot. Maar kan jij hard maken dat hij bewust heeft gekozen voor dodenvluchten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was militair vlieger in die tijd en dat beroep heeft hij vrijwillig gekozen. Hij werd niet gedwongen die vluchten uit te voeren.
Nee, maar dat doet niet ter zake. Wat ik wil is enkel rechtvaardiging en een fair proces.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Maar kan jij hard maken dat hij bewust heeft gekozen voor dodenvluchten?
Je hebt mag ik hopen toch wel mijn bericht gelezen? Zoals ik stelde, 'befehlt ist befehlt' is allang niet meer valide en je verschuilen achter het feit dat je zelf daartoe geen opdracht heb gegeven of dat je de personen niet zelf de laadruim uit hebt gekieperd is ook aardig zwak. Er bestaat gelukkig in elk rechtsstaat nog zoiets als medeplichtigheid.quote:En dan nog, hij heeft geen opdracht daartoe gegeven, hij heeft ze niet het vliegtuig uitgemikt. Dus om hem nu verantwoordelijkheid aan te lasten vind ik veel te ver gaan.
Dat je respect hebt voor dergelijke regimes toont eigenlijk al aan hoe achterlijk je bent. Er is totaal niets nobel aan het plegen van dergelijke mensonterende misdaden en elke poging om het te rechtvaardigen is walgelijk.quote:Maar eigenlijk heb ik wel respect voor deze regime's (ik heb wel eens met Argentijnen over die periode gesproken, en dat heeft mijn beeld genuanceerd). Ze hebben uiteindelijk wél voorkomen dat er in Zuid-Amerika dezelfde ellende zou overkomen als in Cuba*, en daardoor überhaupt de democratie die deze landen tegenwoordig kennen mogelijk gemaakt. Gaat trouwens ook op voor Spanje.
Je weet werkelijk niet waarover je het hebt als je dit soort dingen durft te beweren en dictatoriale regimes durft te verdediging.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Maar eigenlijk heb ik wel respect voor deze regime's (ik heb wel eens met Argentijnen over die periode gesproken, en dat heeft mijn beeld genuanceerd). Ze hebben uiteindelijk wél voorkomen dat er in Zuid-Amerika dezelfde ellende zou overkomen als in Cuba*, en daardoor überhaupt de democratie die deze landen tegenwoordig kennen mogelijk gemaakt. Gaat trouwens ook op voor Spanje.
* En ja, om dat te voorkomen waren er maatregelen nodig die wij als "schending van de mensenrechten" zouden zien. Alleen zitten wij in de luxe situatie ons daar een mening over te kunnen vormen en het tot stervens toe met discussies te kunnen uitvechten. Dat was daar in die tijd niet.
Ofwel, de procedure is misschien wel te streng? Maar in deze tijd van massaimmigratie (quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat is de paradox. Men wil dat allochtonen integreren, maar aan de andere kant heeft men ook de procedure die gevolgd moet te worden. En als dan blijkt dat men niet toegelaten wordt zegt men "Tsja, het is eigenlijk jammer dat u ingeburgerd bent."
Tussenvragen stellen helpt ook niet.quote:
Natuurlijk hebben ze hun statements voorbereid. Ze moesten voor een onderzoeksrechter verschijnen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:50 schreef Santello het volgende:
Sorry hoor maar dit is TE goed voorbereid door beide heren. Ongeloofwaardig fake!
Heb het ook een beetje idd....quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:52 schreef Santello het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om de antwoorden die ze geven aan de presentatoren. Maar meer de manier waarop beide getuigen met elkaar praten praten af en toe.
Vind het best normaal voor iets dat 7 (!) jaar geleden is gebeurd.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:52 schreef Santello het volgende:
Het gaat mij niet zozeer om de antwoorden die ze geven aan de presentatoren. Maar meer de manier waarop beide getuigen met elkaar praten praten af en toe.
Dat die man geen eerlijk proces krijgt is al duidelijk, het feit dat er nog geen inhoudelijke gronden zijn waarom hij kan worden vastgehouden en toch zo lang heeft vastgezeten zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:36 schreef AryaMehr het volgende:
Nee, maar dat doet niet ter zake. Wat ik wil is enkel rechtvaardiging en een fair proces.
Die man heeft geen opdracht gegeven om deze mensen te doden, en ze ook niet zelf gedood. Hij is net zo verantwoordelijk voor de dood van deze mensen als de Nederlandse politici en zakenlui die de jaren door altijd gezellig zaken deden met Argentinie.quote:Je hebt mag ik hopen toch wel mijn bericht gelezen? Zoals ik stelde, 'befehlt ist befehlt' is allang niet meer valide en je verschuilen achter het feit dat je zelf daartoe geen opdracht heb gegeven of dat je de personen niet zelf de laadruim uit hebt gekieperd is ook aardig zwak. Er bestaat gelukkig in elk rechtsstaat nog zoiets als medeplichtigheid.
Nee, dat jij denkt dat jouw morele principe's universeel inzetbaar zijn zegt genoeg over de gigantische oogkleppen en tunnelvisie waar jij last van hebt.quote:Dat je respect hebt voor dergelijke regimes toont eigenlijk al aan hoe achterlijk je bent. Er is totaal niets nobel aan het plegen van dergelijke mensonterende misdaden en elke poging om het te rechtvaardigen is walgelijk.
Als een dergelijke ingreep een communistische machtsovername zou hebben voorkomen, dan weegt een militaire regering wel op tegen de enorme ellende die een communistisch regime zou hebben veroorzaakt.quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Je weet werkelijk niet waarover je het hebt als je dit soort dingen durft te beweren en dictatoriale regimes durft te verdediging.
Ik neem aan dat jijzelf die tijd en de verschrikkelijke beelden van de misdaden van Videla cs niet gezien hebt en daar te jong voor bent en de vergelijking met Spanje en Cuba gaat al helemaal mank.
Je zult de door de CIA gefinancierde staatsgreep tegen Allende in Chili dan ook wel verdedigen ?
Jawel, luxe posities bestonden toen ook, omdat je 12.000 kilometer verderop zat. Als (figuurlijk) het pistool op je borst staat dan zijn mensen verassend snel in staat om hun principes overboord te zetten.quote:En ook destijds hadden we een mening daarover. Dat heeft niets te maken met luxe tegenwoordige posities.
Hoe kom je er bij dat een misdadig dictatoriaal en mensenrechten schendend militair regime opweegt tegen een communistisch regime?quote:Op donderdag 13 januari 2011 00:20 schreef von_Preussen het volgende:
Als een dergelijke ingreep een communistische machtsovername zou hebben voorkomen, dan weegt een militaire regering wel op tegen de enorme ellende die een communistisch regime zou hebben veroorzaakt.
Dus democratisch gekozen (linkse) regeringen mogen in jouw ogen vervangen worden door dictatoriale militaire junta's?quote:En het is niet zo dat je in die situatie veel keuze's hebt een veel tijd om allerlei langdradige discussie's te voeren, nee, het is vreten of opgevreten worden. Democratische principe's zoals wij die hier en nu kennen zijn in die situatie niets waard.
quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:38 schreef Ringo het volgende:
golfer, licht ons jonkies ook eens bij over de napoleontische oorlogen. Toen zat jij in je puberteit, niet?
(Mensen die te pas en te onpas met het anciënniteitsargument zwaaien,.)
Nog een gast bekend:quote:
Valt me ook op. Misschien gast nummer 4. Ben namelijk ook wel benieuwd over de situatie daar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:44 schreef alors het volgende:
Nog steeds geen gast over de situatie in Tunesië?
Voorlopig nog steeds maar 3 gasten en geen aankondiging dat er meer komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:20 schreef Jac0bus het volgende:
Valt me ook op. Misschien gast nummer 4. Ben namelijk ook wel benieuwd over de situatie daar.
Jup, deden ze toen ook met NOVA.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig nog steeds maar 3 gasten en geen aankondiging dat er meer komen.
Het is natuurlijk ook noodzakelijk voor de Vereniging Arbeiders Radio Amateurs om de voorman van de Partij van de Arbeid volop gratis reclametijd voor politieke partijen spreektijd te geven.
Die keer dat hij zo keihard op z'n bek ging bedoel je?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:30 schreef thettes het volgende:
[..]
Jup, deden ze toen ook met NOVA.
Moerdijk is voor mij al dagen skippen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:40 schreef golfer het volgende:
Nog een gast bekend:
Peter van der Velden
Burgemeester Breda over de ramp in Moerdijk.
Ja, was even de sarcasme smiley vergetenquote:Op donderdag 13 januari 2011 22:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Die keer dat hij zo keihard op z'n bek ging bedoel je?
Cohen blinkt sinds z'n aantreden als partijleider al niet meer uit.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Helaas blinkt Cohen in dit soort uitzending zelden tot nooit uit...hij is meer een bestuurder dan een politicus.
Yep...had hoge verwachtingen van hem, maar hij heeft het niet kunnen waar maken...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Cohen blinkt sinds z'n aantreden als partijleider al niet meer uit.
Het komt een beetje ongeloofwaardig over, je merkt duidelijk dat hij echt niet alles heeft gekeken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Cohen heeft de opdracht van zijn spindoctor gekregen om zich actief in het gesprek te mengen...
In die rol past hij wel het best; helaas heeft hij daarvoor net wat te weinig stemmen gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:29 schreef marcodej het volgende:
Job, je bent geen premier, gedraag je dan ook niet zo.
Nogal geforceerd interesse tonen inderdaadquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het komt een beetje ongeloofwaardig over, je merkt duidelijk dat hij echt niet alles heeft gekeken.
had ie prima kunnen worden, in Amsterdam was hij razend populair...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Job is toch wel de vader des vaderlands hoor.
Iedereen is blij dat vdLaan de burgemeester is gewordenquote:Op donderdag 13 januari 2011 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
had ie prima kunnen worden, in Amsterdam was hij razend populair...
De vragen zijn ook 10x hetzelfde.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
Een interview met Job Cohen samengevat:
"Tsja, dat zij zo, maar waar het mij om gaat, en dat is ook waarom ik ervoor heb gekozen om leider te worden van de PvdA, is dat dit land socialer en eerlijker wordt."
En dat dan 10x.
Op zich is het geen slecht idee je naam proberen te koppelen aan duidelijke en heldere begrippen; herhalen is de manier om dit te bewerkstelligen. Balkenende is ook groot geworden met zijn "normen en waarden".quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:40 schreef marcodej het volgende:
Een interview met Job Cohen samengevat:
"Tsja, dat zij zo, maar waar het mij om gaat, en dat is ook waarom ik ervoor heb gekozen om leider te worden van de PvdA, is dat dit land socialer en eerlijker wordt."
En dat dan 10x.
Balkende was ook goed in structureel vragen te ontwijken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich is het geen slecht idee je naam proberen te koppelen aan duidelijke en heldere begrippen; herhalen is de manier om dit te bewerkstelligen. Balkenende is ook groot geworden met zijn "normen en waarden".
Balkenende was in dit soort uitzendingen (Barend en Van Dorp) echt baas...kwam altijd adrem en authentiek over...quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Balkende was ook goed in structureel vragen te ontwijken.
Viel me ook altijd reuze mee. Ooit stal hij de show bij DWDD op een geweldige manier:quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Balkenende was in dit soort uitzendingen (Barend en Van Dorp) echt baas...kwam altijd adrem en authentiek over...
Bij Balkende was het meer in de kamer, dat hij vaak met ja en nee beantwoorde. Buiten de kamer kon ik hem een stuk meer waarderen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Balkenende was in dit soort uitzendingen (Barend en Van Dorp) echt baas...kwam altijd adrem en authentiek over...
Hij was hetzelfde als altijd. Sommigen vinden hem het juist goed doen. Zelf vind ik het langzamerhand een beetje zielig worden. Ik voorspel dat hij na de PS verkiezingen de grootste inside joke van politiek Den Haag wordt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 01:14 schreef golfer het volgende:
Ik heb het na Ranomi uitgezet, maar was het echt zo erg?
quote:Van Rossem en Urbanus
Belgische mannen laten baard staan tot regering is gevormd.
Jeroen Smit
Auteur "Het drama Ahold" over het leven van Albert Heijn.
Pieter van de Rest
Over zijn boek 'Hart Gezocht' en zijn harttransplantatie.
Overige gasten volgen zodra deze bekend zijn.
Of Jan Raas, Hennie Kuiper, Johan van der Velde, Peter Winnen of Henk Lubberding.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Misschien ook nog een gast (Frits Barend of Mart Smeets? ) over het overlijden van Peter Post?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 23:24 schreef UncleDolan het volgende:
Is hij soms familie van Anne Frank?
Of Jeroen Krabbé.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Of Jan Raas, Hennie Kuiper, Johan van der Velde, Peter Winnen of Henk Lubberding.
Kan vanavond niet kijken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Misschien ook nog een gast (Frits Barend of Mart Smeets? ) over het overlijden van Peter Post?
Niet belangrijk genoeg blijkbaar wanr de laatste gast is:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
Klopt, behalve Frits Wester. Maar die kijk ik morgen wel terug.quote:
Deense of Noorse krant, Frits?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Klopt, behalve Frits Wester. Maar die kijk ik morgen wel terug.
Och, Jean-Pierre van Rossum >> Maarten van Rossem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:17 schreef StephanL het volgende:
Vanavond o.a.
Geen Maarten van Rossem
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
Och, Jean-Pierre van Rossum >> Maarten van Rossem.
Geniaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Urbanus: 'Wij zijn de negers van Europa'
Witteman: 'Straks liggen jullie de hele dag in de hangmat en wij maar betalen'
Het was een topuitzending, interessant verhaal van Jeroen Smit, 2 grappige Belgen en Fritsie Westerquote:
Gelukkig niet.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef pberends het volgende:
'Rutte kruising tussen JPB en Bos'![]()
.
Het is altijd zo geniaal als P&W opeens links uit de hoek komenquote:P&W-host Paul Witteman was onder de indruk van de Amerikaanse typering van Rutte: "Zo... daar is geen vrouw aan te pas gekomen. Zo gaat dat bij Rutte!"
"Wij hebben nog geen ijskast"quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:55 schreef Krantenman het volgende:
Ik vond Urbanus toch wel best grappig weer... "Als een Nederlander tegen een Belg zegt 'Dit is een win-winsituatie', dan is het meestal tweemaal 'win' voor de Nederlander".
quote:Een toevoeging voor vanavond: Bram Moszkowicz reageert op de uitslag van het onderzoek door de commissie-Meijerink naar het proces tegen Geert Wilders. Martin Gaus komt niet.
quote:
alias de PVV-backstabberquote:Carlo de Bruin
Nummer 2 van kandidatenlijst PVV Noord-Holland trekt zicht terug.
De PVV-er die uit de club is geschopt omdat hij moslima's aan een baan wilde helpen en aan de Nederlandse samenleving wilde laten meedoen...quote:Op maandag 17 januari 2011 17:52 schreef pberends het volgende:
Ook te gast:
[..]
alias de PVV-backstabber.
PVV-backstabber dusquote:Op maandag 17 januari 2011 18:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De PVV-er die uit de club is geschopt omdat hij moslima's aan een baan wilde helpen en aan de Nederlandse samenleving wilde laten meedoen...
Als je normale ideeën hebt zit je bij de PVV per definitie al fout.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Er komt een PVV-er met een normaal idee en het wordt direct afgeschoten
Deze man spreekt niet helemaal de waarheid. Lichaamstaal en woordkeuze en z'n ogen zeggen andere zaken.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Door de PVV zelf bedoel je, neem ik aan?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Yepquote:Op maandag 17 januari 2011 23:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Door de PVV zelf bedoel je, neem ik aan?
Ok...dat verandert de zaak...quote:Op maandag 17 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
Vorige week pas het subsidiverhaal aangevraagd. Kijk...hij was al eerder afgeschoten door de PVV vanwege z'n rijden onder invloed.
De Feestpartij..veel dieper kun je niet zakkenquote:Op maandag 17 januari 2011 23:17 schreef golfer het volgende:
Typisch geval van een mannetje die graag even in de publiciteit wil staan en koste wat kost de politiek in wil.
Tweede Kamer..mislukt. Provinciale Staten...mislukt.
Volgende stap: de gemeenteraad.
Als dat ook mislukt kan ie zich nog altijd aansluiten bij de partij van Johan Vlemminx.
Ben je je daar zeker van?quote:Op maandag 17 januari 2011 23:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
De Feestpartij..veel dieper kun je niet zakken
Tja...er zijn ook mensen die opkijken naar Barbie uit Oh Oh Cherso...quote:
Aldus Hero "Nuance" Brinkman.quote:De Bruin is een grote leugenaar. Vele getuigen hebben hem horen zeggen dat hij van de lijst is vanwege het weigeren van een VOG
Helemaal gelijk!!quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Noem me gek, maar ik vind het heerlijk om naar de betogen van dhr. Moszkowicz te luisteren, hij redeneert zo helder en zuiver.
eensgelijksquote:Noem me gek, maar ik vind het heerlijk om naar de betogen van dhr. Moszkowicz te luisteren, hij redeneert zo helder en zuiver.
Hij heeft ongetwijfeld altijd gelijk (zoals Chabot nu ook zegtquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Noem me gek, maar ik vind het heerlijk om naar de betogen van dhr. Moszkowicz te luisteren, hij redeneert zo helder en zuiver.
Dat zelfde zei ik gister tegen mijn vriendin toen we P&W aan het kijken waren. Alles wat hij zegt is zo zuiver, zo feitelijk. Niet gekleurt door een (politieke) voorkeur.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
Hij is irritant en humorloos, en heeft nooit iets boeiends te melden. Die media-geilheid van Moszkowicz is nog erger dan dat van de logo's op de tv-zendersquote:Op maandag 17 januari 2011 23:28 schreef von_Preussen het volgende:
ja als me slaappillen op zijn dan vind ik hem wel handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:44 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dat zelfde zei ik gister tegen mijn vriendin toen we P&W aan het kijken waren. Alles wat hij zegt is zo zuiver, zo feitelijk. Niet gekleurt door een (politieke) voorkeur.
Ik mis dat wel in de Nederlandse journalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |