Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.quote:
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Fuzzysham het volgende:
Uit de kast is echt een heftig programma zeg
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stelletje bejaarden wil dus mijn pensioen opeten
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.
PR-technisch wat dat idd niet handig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Dat was inderdaad te triest voor woorden, de aanwezige werklui moesten er nog om lachen was te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Het zal me benieuwen of het klopt dat hij zegt dat er nucleair materiaal heeft gelegen (dat hoeft niet automatisch meteen een wapen of uranium voor kerncentrale's te zijn), of dat dat feit in de doofpot verdwijnt (net zoals de landmijnen die in Enschede lagen).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...
Ook gelijk maar laten steriliseren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Ik gun het jou wel hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.
Eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.
Arie Bomen bracht het wel goed onder woorden, Kokkie had wel een goed punt maar brengt het verkeerd onder de aandacht.
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Baszh het volgende:
Alsof elke groep een eigen partij nodig heeft, stemmen zijn al teveel verspreid.
Nieuwste lid van 50plusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.![]()
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Dan zou ik wel blij zijn, maar nooit van mijn leven zou ik dan bijna naakt voor de tv gaan staan dansen en doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..
20 minuutjes per aflevering en de moeite waard.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.
Hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deze op non-actief gestelde verkeersregelaar.quote:
PVV of SP?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.
Althans als ie voldoet aan het criterium om wat op z'n kerfstok te hebben.
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.
[..]
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.
Op zich is het wel een leuke situatie, normaalgesproken zit er alleen maar intellect aan tafel en worden problemen ook op die manier benaderd. Nu zit er een keertje het simpele volk aan tafel wat gewoon plat zegt wat ze vinden (vind het ook goed dat Cockie zich nu in de discussie mengt, en niet als andere gasten z'n bek houd na het vertellen van zijn verhaal). En ik vind het wel goed als een discussie een dimensie krijgt waarin ook de simpele gedachten een plaats vinden, en een onderwerp i.p.v. alleen maar op intellectuele wijze ook eens op directe, simpele wijze kan worden bekeken.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deze op non-actief gestelde verkeersregelaar.
Bij welke partij hij past?quote:
[..]
Nee, straks zien we Cockie en z'n vrouw thuiszitten terwijl z'n zoon als flamboyante nicht komt vertellen dat ie homo is.quote:
In de afgelopen driekwartier is Cockie wel tot anti-held uitgegroeid, ik lig iig helemaal dubbel.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:45 schreef golfer het volgende:
Of Cockie komt zo ook nog even uit de kast, omdat ie persé ook hierover wil meepraten.
Jaloers op zijn lichaam zeker.quote:
Zijn voorkomen geeft daar natuurlijk geen aanleiding toe hèquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef alors het volgende:
Oh god, waarom denken alle kerels toch dat hij homo is?
volgens mij nog niet, maar een vaste vriendin heeftie wel al een tijd.quote:
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:48 schreef alors het volgende:
Oh god, waarom denken alle kerels toch dat hij homo is?
Precies wat ik ook dacht, hij was daar toch ontslagen om iets met homo's wat niet in het reli-straatje van de EO heeft gepast?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.
Hij had zonder overleg geposeerd voor een homoblad, geloof ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies wat ik ook dacht, hij was daar toch ontslagen om iets met homo's wat niet in het reli-straatje van de EO heeft gepast?
Maar dat met die moeder die helemaal kapot ging is wel heftig om te zien.
het is wel apart dat hij bij de EO zat, terwijl hij toch erg ruimdenkend is (ondanks dat geloof)quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik ben geen kerel, maar dacht dat vroeger ook altijd. Vond het zo apart, een homo bij de EO.
Die jongen van het eerste filmpje loopt iig goed af. Die Indonesische is nog niet op tv geweest.quote:
Ik herken mijn Pa en deels mezelf daar wel in. Als je iets ergs hoort in jezelf terug trekken de orde van de dag weer oppakken.quote:
quote:
Ik zat al te denken, wanneer trekt Cockie z'n muil weer los.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
"Dan krijg je natuurlijk een bak ellende"
Ja hoor. Hij moest zich er mee bemoeien.quote:
Jah...als vaste sidekick...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja hoor. Hij moest zich er mee bemoeien.![]()
Kan ie morgen weer terugkomen als gast?
Alleen al; vanwege z'n naam: Cockie Toorenspits.
Jij verwoordt het uitstekend, dat viel me ook op toen die jongen uit Limburg het vertelde en opeens niemand meer iets zei. Dat laatste vond ik sowieso raar, mischien zal je het als ouder verdringen, maar er zal in die groep toch wel iemand zijn geweest die al vermoedens had.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving overkomt.
Nederlanders zijn niet tolerant, ze zijn zo intolerant dat ze intolerantie niet tolereren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving over komt.
Daar zullen wel evolutietechnische redenen aan ten grondslag liggen...als je zoon zegt dat hij homo is, maak je minder kans je genen door te geven...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:56 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Apart trouwens om te zien hoe een tolerant land, althans die beeldvorming ervan die erbij gecreëerd wordt vooral op maatschappelijk vlak, toch niet zo tolerant blijkt te zijn als het de mensen binnen hun vertrouwde omgeving overkomt dat een gezinslid homoseksueel blijkt te zijn.
Volgens mij zullen er in bepaalde kringen, niet noodzakelijk in deze, wel ouders zijn die liever een dode zoon hebben dan eentje die homo is.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:00 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat een moeder op zo'n manier reageert. Heeft ze niet door hoe verschrikkelijk het is voor zo'n jongen als je op zo'n manier reageert. Hebben ze liever dat hij zelfmoord pleegt ofzo? Onbegrijpelijk
Hij vertelde dat hij voor een bedrijf werkte, dat zal ongetwijfeld door geheel Nederland opereren.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:01 schreef golfer het volgende:
Oh hij heet Cokkie en dat Amsterdams klopte dus wel, want veel Amsterdammers wonen in Purmerend.
Maar waarom hij dan in Moerdijk aan het verkeersregelen was is mij nog onduidelijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/35(...)an-de-zuurstof.dhtml
quote:"De Verkeersregelaars centrale" levert door heel Nederland professionele en landelijk gecertificeerde verkeersregelaars in situaties waar tijdelijk het verkeer geregeld moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |