Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.quote:
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Fuzzysham het volgende:
Uit de kast is echt een heftig programma zeg
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Geranium_Opa het volgende:
[..]
Verkondigt iniedergeval feiten en niet die leugens die alle politici verkondigen en het volk als zoete koek slikken.
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit stelletje bejaarden wil dus mijn pensioen opeten
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:21 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Die vent is gewoon simpel ook al heeft hij 1000 keer gelijk.
PR-technisch wat dat idd niet handig...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Dat was inderdaad te triest voor woorden, de aanwezige werklui moesten er nog om lachen was te zien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het meest schrijnende vond ik nog dat Opstelten en die andere muts in dat busje bleven zitten terwijl ze over het chemie-pack terrein reden, terwijl er allemaal andere mensen buiten rondliepen.
Dat sprak al boekdelen.
Het zal me benieuwen of het klopt dat hij zegt dat er nucleair materiaal heeft gelegen (dat hoeft niet automatisch meteen een wapen of uranium voor kerncentrale's te zijn), of dat dat feit in de doofpot verdwijnt (net zoals de landmijnen die in Enschede lagen).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Daar hebben ze wel zelf voor betaald.
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus omdat hij simpel is moet hij zijn muil houden?
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik betaal ook voor de pensioenen, maar over 40 jaar is de pot leeg...
Ook gelijk maar laten steriliseren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat zou op zich wel een goed idee voor een heleboel van dat soort mensen.
Ik gun het jou wel hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik het lekker allemaal opgemaakt.
Eensquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meneer d'Ancona is dan weliswaar een stuk minder simpel, maar zou net zo goed zijn muil moeten houden.
Arie Bomen bracht het wel goed onder woorden, Kokkie had wel een goed punt maar brengt het verkeerd onder de aandacht.
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Baszh het volgende:
Alsof elke groep een eigen partij nodig heeft, stemmen zijn al teveel verspreid.
Nieuwste lid van 50plusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tis wachten op de "Chemiepack-partij" die de belangen van Chemiepack in de kamer gaat vertegenwoordigen.![]()
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef von_Preussen het volgende:
Wat was dat trouwens voor een debiele naakte bejaarde net?
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Dan zou ik wel blij zijn, maar nooit van mijn leven zou ik dan bijna naakt voor de tv gaan staan dansen en doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Als jij op je 100-ste nog dat kan hoor ik je wel weer.
Ik hoop het niet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Denk niet dat jij dat dan gaat mee maken..
20 minuutjes per aflevering en de moeite waard.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nooit gezien. Misschien maar eens via UG terugkijken dan.
Hij maakt van z'n hart geen moordkuil, deze op non-actief gestelde verkeersregelaar.quote:
PVV of SP?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:36 schreef von_Preussen het volgende:
Cockie spreekt wel de taal van het volk, hij zou zo de politiek in kunnen. Hij zou daar iig goed tussen passen qua niveau.
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zie een toekomstig PVV-kamerlid in hem.
Althans als ie voldoet aan het criterium om wat op z'n kerfstok te hebben.
Ik denk eerder over z'n eigen kleding en dan beweert ie daarna dat het allemaal chemicaliën waren die op z'n jas zaten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
Pist Cockie dan ook door brievenbussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |