Geloof niet dat het voorlopig gaat stoppen *op buurman hoop*
 Geloof niet dat het voorlopig gaat stoppen *op buurman hoop*

Ons kantoor in Alpharetta Georgia is gesloten door de sneeuwquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt hier. Big timeGeloof niet dat het voorlopig gaat stoppen *op buurman hoop*

Haha. Eigenlijk moet je dan echt zo'n pak meenemen en dan neem ik een glas mee. Maken we een soort fotostrip foto, net zoals Okkie en Wiebe (of hoe heten ze?).quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja waarschijnlijk wel.
Heb wel 6 dingen die dag of zo, maar denk dat het uiteindelijk die wordt
Lijkt me wel een keer gezellig

Da's 1500 km verderopquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons kantoor in Alpharetta Georgia is gesloten door de sneeuw
 Maar mijn schoonmoeder (30 km) kon niet naar d'r werk
 Maar mijn schoonmoeder (30 km) kon niet naar d'r werk  

waarschijnlijk kom ik ook meequote:

quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.

Was dat nou CDP's vriendje gister?quote:

Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.quote:

moet dit niet in spoilertags ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.

Nee, CDP was er alweer achter gekomen.quote:

wat schrander van hem :-)quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, CDP was er alweer achter gekomen.

Ja, gek he, met dat getwitterquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, CDP was er alweer achter gekomen.

Owquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.
 *schrapt kado-idee*
 *schrapt kado-idee*

Ja die 2 ja... uh.... fokke en sukke.., nee... ja die met die friese namen, die vrienden van Flo. Eppe? Nahja, die.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk moet je dan echt zo'n pak meenemen en dan neem ik een glas mee. Maken we een soort fotostrip foto, net zoals Okkie en Wiebe (of hoe heten ze?).

Ik zei het ook niet omdat ik dacht dat het naast je lag.quote:

Ja, dat dus.quote:

Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet omdat ik dacht dat het naast je lag.
 Daar hebben veel mensen nog wel eens een handje van (paniekerige mailtjes van mijn moeder dat het sneeuwt in New York City enzo), vandaar.
 Daar hebben veel mensen nog wel eens een handje van (paniekerige mailtjes van mijn moeder dat het sneeuwt in New York City enzo), vandaar. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |