homo's knuffelen toch zeker ook wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou het is meer dat je veel homo's niet zitten te wachten dat je tegen ze aan komt liggen. Die willen actie en pleitte.
Vanavond komt KRO Uit de kast weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:33 schreef welkominspace het volgende:
gewoon niet echt aan toe gekomen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind dit vaak mooier/geiler dan een standaard man-met-goed-lijf-foto. Dit prikkelt de fantasie meer ofzo.
+1quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.
ze weet het al,maar had het gevoel dat ze nog wel een paar vragen hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond komt KRO Uit de kast weer.
Samen kijken met je moeder en dan een "Oh trouwens" erin gooien?
wat let je, kijk eens een afleveringquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb shameless nog nooit gezien eigenlijk.
Geen idee of het leuk is.
Ik kijk toch geen series om jongetjes in volle glorie te zien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel jammer is dat als je aan shamless begint dat je dan nog 6 of 7 seizoenen verwijderd bent om Carl in volle glorie te zien
De US versie vind ik vooralsnog minder
[ afbeelding ]
Pas je op voor de Tzmisce in Vysehrad Castle?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
Zo, op naar Amsterdam, morgenvroeg naar Praag..
Veel plezierquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
veel plezier bij Pinochioquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Voor de mensen die het wel volgen Shameless trapt wel heftig af in het nieuwe seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
wat is daar dan weer grappig aan?quote:
Ach, als een paar vampiertjes al moeten afschrikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je op voor de Tzmisce in Vysehrad Castle?
nu heb je het verklaptquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is daar dan weer grappig aan?
wat heb ik verklapt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu heb je het verklapt
dat is niet grappig
Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is daar dan weer grappig aan?
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.jaikwilmeedoen.nl/
erg informatief is het nog niet he?
ow...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar een....
Nee het is de : en de o, ofwel de OOOHHHH!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow...
vertaal ik die smiley verkeerd, ik dacht dat het een clowntje was
Verkeerde pausquote:
je moet wel in elk geval minimaal 1 glas Becherova gaan drinken, dat is het nationale medicijn voor alles daar :>)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
de tijd heeft sinds seizone 3 niet stil gestaan zie ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel jammer is dat als je aan shamless begint dat je dan nog 6 of 7 seizoenen verwijderd bent om Carl in volle glorie te zien
De US versie vind ik vooralsnog minder
[ afbeelding ]
Ik moest direct aan Creno denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?
Alhoewel... 3mnd aaneensluitend vrij.....
denk aan het trapje in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
g'day perras![]()
koffer is eindelijk gepakt!![]()
@TT je probeert het niet eens meer.![]()
O ja, met die lap tekst van het homohuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest direct aan Creno denken
Pardon?quote:
ja ook maar die heeft zich toch ook voor verschillende seizoenen BB aangemeld ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, met die lap tekst van het homohuis
dan moeten we het dan maar weer eens gaan vragen als hij hier isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |