jij komt morgenavond ook niet even kort koffiedrinken bij Judith ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij

Nee dan krijg ik ruzie met TMM.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt morgenavond ook niet even kort koffiedrinken bij Judith ?

quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
*deurbel
2 vreemde jongens aan de deur
"meneer heeft u misschien een slijptol of een koevoet om een slot open te maken"....

ik heb overigens vlak voor kerst voor het eerst in 3 jaar een goed gesprek gehad met haarquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zei je?
"Uh nee. Porbeer het bij mijn buurvrouw. Die heeft een hoger kamponelli-gehalte en een tuig-zoon".

Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Stroekie het volgende:
en hoe gaat het met u en uwen echtgenoot ?
is het vakantiebruin alweer vervaagd ?

Sorry.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.
 .
.

Ja dat had ik gelezen. De kerstgedachte zullen we maar denken hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb overigens vlak voor kerst voor het eerst in 3 jaar een goed gesprek gehad met haar

Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.

Die young, stay pretty.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmeren

Hoe is 't met je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmeren

Ja je moet mooi in je kist liggen.quote:

Gooooeeeeeeeeed hoor.quote:

Haha, mooi zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gooooeeeeeeeeed hoor.
God heeft de dag geschapen en de engel sleurt zich er wel doorheen
Met u?

maar dat is homo's eigen :>)quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.

het beste werkt hier als preventie natuurlijk heel veel foto's van Rochel Hazes te laten zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet mooi in je kist liggen.
Dus ook weer niet TE vaak e ronder, want dan lig je als gelooid leer in je kist
Van dat bruine perkament.

Misschien zien we elkaar deze maand wel voor het eerst?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, mooi zo.
Hier ook alles goed. Merci bien!

Of de film There's something about Mary.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het beste werkt hier als preventie natuurlijk heel veel foto's van Rochel Hazes te laten zien

Waaat? Hoezo? Wanneer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Misschien zien we elkaar deze maand wel voor het eerst?
 .
.

22-01-2010quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaat? Hoezo? Wanneer?
Zal ik preventief alvast glazen meenemen?.

OMG, kom je ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
22-01-2010
Zal ik dan de slobberwijn uit pak meenemen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |