jij komt morgenavond ook niet even kort koffiedrinken bij Judith ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij
Nee dan krijg ik ruzie met TMM.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij komt morgenavond ook niet even kort koffiedrinken bij Judith ?
quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
*deurbel
2 vreemde jongens aan de deur
"meneer heeft u misschien een slijptol of een koevoet om een slot open te maken"....
ik heb overigens vlak voor kerst voor het eerst in 3 jaar een goed gesprek gehad met haarquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zei je?
"Uh nee. Porbeer het bij mijn buurvrouw. Die heeft een hoger kamponelli-gehalte en een tuig-zoon".
Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:24 schreef Stroekie het volgende:
en hoe gaat het met u en uwen echtgenoot ?
is het vakantiebruin alweer vervaagd ?
Sorry.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.
Ja dat had ik gelezen. De kerstgedachte zullen we maar denken hequote:Op woensdag 12 januari 2011 17:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik heb overigens vlak voor kerst voor het eerst in 3 jaar een goed gesprek gehad met haar
Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmerenquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.
Die young, stay pretty.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmeren
Hoe is 't met je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er vanaaf ook nog maar eens een laagje kanker opsmeren
Ja je moet mooi in je kist liggen.quote:
Gooooeeeeeeeeed hoor.quote:
Haha, mooi zo.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Gooooeeeeeeeeed hoor.
God heeft de dag geschapen en de engel sleurt zich er wel doorheen
Met u?
maar dat is homo's eigen :>)quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:09 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Het vakantiebruin is over gegaan in het zonnebank bruin.
het beste werkt hier als preventie natuurlijk heel veel foto's van Rochel Hazes te laten zienquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je moet mooi in je kist liggen.
Dus ook weer niet TE vaak e ronder, want dan lig je als gelooid leer in je kist
Van dat bruine perkament.
Misschien zien we elkaar deze maand wel voor het eerst?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha, mooi zo.
Hier ook alles goed. Merci bien!
Of de film There's something about Mary.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het beste werkt hier als preventie natuurlijk heel veel foto's van Rochel Hazes te laten zien
Waaat? Hoezo? Wanneer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef Ang3l het volgende:
Misschien zien we elkaar deze maand wel voor het eerst?
22-01-2010quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:23 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waaat? Hoezo? Wanneer?
Zal ik preventief alvast glazen meenemen?.
OMG, kom je ook?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
22-01-2010
Zal ik dan de slobberwijn uit pak meenemen?
Ja waarschijnlijk wel.quote:
Ons kantoor in Alpharetta Georgia is gesloten door de sneeuwquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef wonderer het volgende:
Het sneeuwt hier. Big timeGeloof niet dat het voorlopig gaat stoppen *op buurman hoop*
Haha. Eigenlijk moet je dan echt zo'n pak meenemen en dan neem ik een glas mee. Maken we een soort fotostrip foto, net zoals Okkie en Wiebe (of hoe heten ze?).quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Ja waarschijnlijk wel.
Heb wel 6 dingen die dag of zo, maar denk dat het uiteindelijk die wordt
Lijkt me wel een keer gezellig
Da's 1500 km verderopquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ons kantoor in Alpharetta Georgia is gesloten door de sneeuw
waarschijnlijk kom ik ook meequote:
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.
Was dat nou CDP's vriendje gister?quote:
Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.quote:
moet dit niet in spoilertags ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.
Nee, CDP was er alweer achter gekomen.quote:
wat schrander van hem :-)quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, CDP was er alweer achter gekomen.
Ja, gek he, met dat getwitterquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:58 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nee, CDP was er alweer achter gekomen.
Owquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Hij geeft CDP voor z'n verjaardag funzige foto's van zichzelf cadeau. En ze zijn SUPER mooi en geil geworden.
Ja die 2 ja... uh.... fokke en sukke.., nee... ja die met die friese namen, die vrienden van Flo. Eppe? Nahja, die.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Haha. Eigenlijk moet je dan echt zo'n pak meenemen en dan neem ik een glas mee. Maken we een soort fotostrip foto, net zoals Okkie en Wiebe (of hoe heten ze?).
Ik zei het ook niet omdat ik dacht dat het naast je lag.quote:
Ja, dat dus.quote:
Ohquote:Op woensdag 12 januari 2011 18:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei het ook niet omdat ik dacht dat het naast je lag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |