quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zoetsappige liefdesgedoe van het vorige topic moet maar afgelopen zijn.
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:1pfzHaUZHv2fbM:http://i41.tinypic.com/mt55w7.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Neen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:07 schreef Vlarp het volgende:
Steve?
Kom je op de bank tegen me aanhangen?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:1pfzHaUZHv2fbM:http://i41.tinypic.com/mt55w7.png&t=1]afbeelding[/url] ]
Dat zou ik wel eens willen proberen, maar ik weet niet hoe het moetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb kreeft gegeten, bij Ang3l om de hoek.
Beetje jaloers?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is niet ingewikkelder dan seks.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat zou ik wel eens willen proberen, maar ik weet niet hoe het moet
Tot op het bot (en dat is diep in mijn gevalquote:
Ik mag eigenlijk niet lachen... maar ik doe het welquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot op het bot (en dat is diep in mijn geval).
Nee, dat helptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is niet ingewikkelder dan seks.
Ik vond het wel een heldere uitleg, eigenlijk.quote:
Zonde van het geld, alles weggooienquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vond het wel een heldere uitleg, eigenlijk.
"Als je het lekker lijkt, stop je het in je mond."
Is hij je nieuwe meester?quote:
Hmm, je kennis van de Nederlandse taal is blijkbaar toch niet zo goed als ik verwacht hadquote:
Poll: Leuk idee en zou je meedoen, of niet?quote:Alle deelnemers krijgen door de spelleider een random toegewezen kloon ([Homo]001 t/m [Homo]020 of zoiets) en moeten vervolgens proberen te achterhalen wie wie is.
De spelleider maakt nieuwe Fokgebruikers aan met nickname [Homo]001 t/m [Homo]020, en deelt voor iedere spelronde de wachtwoorden uit aan de deelnemers. (Het is handig om aan Danny of Yvonne van te voren beleefd om toestemming te vragen, en eventueel of bij uitzondering er meerdere nicks aan één mailadres mogen hangen.)
De spelleider post op bepaalde tijdstippen (dagelijks ofzo) een hint onder iedere nickname. En het geeft niet als mensen daarnaast onder hun normale nick doorposten, zolang ze de [homo]-nick alleen maar in dit topic gebruiken.
Iedere deelnemer moet natuurlijk een minimum aantal posts plaatsen, 8 posts per twee dagen ofzo.
Het moet van te voren onbekend zijn wie precies wel of niet mee doet. Dus het aanmelden gaat anoniem.Maar je moet wel in minimaal 3 van de 5 afgelopen delen hebben gepost, om mee te kunnen doen.
Vraag je vriendje maar om toestemmingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik snap het niet! Wat moet ik nou stemmen!?!?
Mangiare? Claire? Wiesnogiets? KB23? Berlage?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb kreeft gegeten, bij Ang3l om de hoek.
De kreeftenbar. Min of meer naast Bagel & Juice. Volgens mij is het net nieuw, en de ober is best cute.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mangiare? Claire? Wiesnogiets? KB23? Berlage?
Is het zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:28 schreef Vlarp het volgende:
Ik snap het niet! Wat moet ik nou stemmen!?!?
Niet gezien. Zet maar op de lijst. Ik ben nog op zoek naar Dan in real life op DVD, maar ik kan 'm nog niet vindenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:34 schreef Ang3l het volgende:
Ow ERIK!
Ik weet een leuke voor zondag: Catfish!
Of heb je die inmiddels al gezien?
Yuri en TV om en om?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik begin dat daten al te leren, ik moet het nu al in de agenda gaan bijhouden wanneer wie komt.
Hij zei komt
Yuri val op brede harige gespierde mannen en TV betaalt voor seks heb ik begrepen.quote:
En dat zakcentje heb jij niet nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Yuri val op brede harige gespierde mannen en TV betaalt voor seks heb ik begrepen.
Dus neen.
Je moest eens weten hoe lucratief de functie als vrijgezel is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dat zakcentje heb jij niet nodig?
Ja dat zal idd wel net nieuw zijn.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
De kreeftenbar. Min of meer naast Bagel & Juice. Volgens mij is het net nieuw, en de ober is best cute.
You go girl!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik begin dat daten al te leren, ik moet het nu al in de agenda gaan bijhouden wanneer wie komt.
Hij zei komt
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:45 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hij zei komt
Ow nou graagquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:53 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe lucratief de functie als vrijgezel is.
Die bierviltjes daarvan worden dus echt iedere maand gejatquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind die flyers met hun gekleurde driehoekjes zo leuk.
Februari is n de grote zaalquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:19 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben 4 maanden terug nog geweest, ik hoef nog 2 maanden niet te gaan
En het dus eigenlijk nooit goed is?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, met dat ongemakkelijke liefdesgedoe. Waarbij het teleurstellend is als je geen berichten krijgt, en ongemakkelijk als je er dan toch één krijgt.
Ritsel 2 nummertjes en stuur berichtjes naar jezelfquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, met dat ongemakkelijke liefdesgedoe. Waarbij het teleurstellend is als je geen berichten krijgt, en ongemakkelijk als je er dan toch één krijgt.
Ja gewoon met je rug naar dat scherm staan en drinkenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:27 schreef Great.Expectations het volgende:
Gewoon iedereen blokkeren, krijg je ook geen teleurstellende berichten.
Exactquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het dus eigenlijk nooit goed is?
Vorig jaar had ik een bericht van Roosje: Zeg... ben jij niet van Fok?quote:
Met je vingers in je oren en intussen lalalalalalalala doen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja gewoon met je rug naar dat scherm staan en drinken
vandaag niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dacht het niet.
nog met je moeder gepraat?
Wilde zij niet of jij niet?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:14 schreef welkominspace het volgende:
[..]
vandaag niet echt eigenlijk
Neuh. Alleen als ik zin heb om hier een plaatje te posten kijk ik ff terug.quote:Op woensdag 12 januari 2011 00:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Bekijk je die site nu iedere dag?
hij viel je aan met zijn handtas ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:51 schreef Gellarboy het volgende:
Ik zag er laatst een op straat. Ben gillend weg gerend.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 12:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Homo's.
Nou het is meer dat je veel homo's niet zitten te wachten dat je tegen ze aan komt liggen. Die willen actie en pleitte.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind dit vaak mooier/geiler dan een standaard man-met-goed-lijf-foto. Dit prikkelt de fantasie meer ofzo.
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordtquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik vind dit vaak mooier/geiler dan een standaard man-met-goed-lijf-foto. Dit prikkelt de fantasie meer ofzo.
homo's knuffelen toch zeker ook wel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou het is meer dat je veel homo's niet zitten te wachten dat je tegen ze aan komt liggen. Die willen actie en pleitte.
Vanavond komt KRO Uit de kast weer.quote:Op woensdag 12 januari 2011 02:33 schreef welkominspace het volgende:
gewoon niet echt aan toe gekomen.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:00 schreef Steve het volgende:
[..].
+1quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het ook interessanter als je niet alles ziet, maar dat de suggestie gewekt wordt.
ze weet het al,maar had het gevoel dat ze nog wel een paar vragen hadquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanavond komt KRO Uit de kast weer.
Samen kijken met je moeder en dan een "Oh trouwens" erin gooien?
wat let je, kijk eens een afleveringquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb shameless nog nooit gezien eigenlijk.
Geen idee of het leuk is.
Ik kijk toch geen series om jongetjes in volle glorie te zien?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel jammer is dat als je aan shamless begint dat je dan nog 6 of 7 seizoenen verwijderd bent om Carl in volle glorie te zien
De US versie vind ik vooralsnog minder
[ afbeelding ]
Pas je op voor de Tzmisce in Vysehrad Castle?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
Zo, op naar Amsterdam, morgenvroeg naar Praag..
Veel plezierquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
veel plezier bij Pinochioquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:33 schreef TheaterMaMa het volgende:
Voor de mensen die het wel volgen Shameless trapt wel heftig af in het nieuwe seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet meer
wat is daar dan weer grappig aan?quote:
Ach, als een paar vampiertjes al moeten afschrikken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pas je op voor de Tzmisce in Vysehrad Castle?
nu heb je het verklaptquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is daar dan weer grappig aan?
wat heb ik verklapt?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:42 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nu heb je het verklapt
dat is niet grappig
Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar eenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat is daar dan weer grappig aan?
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.jaikwilmeedoen.nl/
erg informatief is het nog niet he?
ow...quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niks. Vandaar ook geen smile-smiley maar een....
Nee het is de : en de o, ofwel de OOOHHHH!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ow...
vertaal ik die smiley verkeerd, ik dacht dat het een clowntje was
Verkeerde pausquote:
je moet wel in elk geval minimaal 1 glas Becherova gaan drinken, dat is het nationale medicijn voor alles daar :>)quote:Op woensdag 12 januari 2011 14:18 schreef Steve het volgende:
de tijd heeft sinds seizone 3 niet stil gestaan zie ikquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
wat wel jammer is dat als je aan shamless begint dat je dan nog 6 of 7 seizoenen verwijderd bent om Carl in volle glorie te zien
De US versie vind ik vooralsnog minder
[ afbeelding ]
Ik moest direct aan Creno denkenquote:Op woensdag 12 januari 2011 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal ik me voor de gein ook eens opgeven?
Alhoewel... 3mnd aaneensluitend vrij.....
denk aan het trapje in het vliegtuigquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:12 schreef mike_hunt het volgende:
g'day perras![]()
koffer is eindelijk gepakt!![]()
@TT je probeert het niet eens meer.![]()
O ja, met die lap tekst van het homohuisquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik moest direct aan Creno denken
Pardon?quote:
ja ook maar die heeft zich toch ook voor verschillende seizoenen BB aangemeld ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, met die lap tekst van het homohuis
dan moeten we het dan maar weer eens gaan vragen als hij hier isquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij
jij komt morgenavond ook niet even kort koffiedrinken bij Judith ?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:42 schreef Ang3l het volgende:
O geen idee
Ik hou de levens van andere fokkers niet zo gedetailleerd bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |