Wie?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef MultiBanaan het volgende:
neem maar over, zal volgende keer kabelinternet gebruiken
JA HET is goed zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Driepink het volgende:
oke..
ik weet niet of iemand kan helpen..mono is ff peuken halen
ik heb de .txt helemaal gevolgd
nu start ik vdj (6 zoals mono)
en als eerste kreeg ik een soort username ding invullen, weggeklikt dont show again
record->config->die getalletjes ingevuld en alles, alleen nog wachtwoord, correct ?
KAN IEMAND HIER NIET FF ANTWOORD OP GEVEN ?
ik ga de jingle niet eens merken zo veel haper somsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef MultiBanaan het volgende:
na dit nummer draai ik de jingle ok?
beter gewoon nu meteenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef MultiBanaan het volgende:
na dit nummer draai ik de jingle ok?
Kreeg geen link, geupload op de Jingle Upload pagina van ONZ radioquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waar naartoe? Je krijgt een link hé
Een nieuwe deur, maar goed dan hoeven we jaren geen licentie meer betalen, krijgen we weer waarschuwing. Schijten!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:08 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik denk wel dat we wat anders kunnen betalen dan.
dank jequote:
Ik ben voor! Goed wat psyllium nemen de dag ervoor.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Een nieuwe deur, maar goed dan hoeven we jaren geen licentie meer betalen, krijgen we weer waarschuwing. Schijten!
Ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Ja die dingen blijven wel staanquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
dank je
nu alleen nog WW, wie kan die ff sturen ?
of blijven die waarden ook staan zonder een ww in te vullen ?
Nee, is niet aangekomenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Kreeg geen link, geupload op de Jingle Upload pagina van ONZ radio
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:09 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik probeer het nog maar een keer.![]()
Gaat er vanavond nog iemand live lullen / skypen?
draadloosquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Vorige keer ging het wel goed met draadloos, maar deze keer dus niet
Jammer, volgende keer met draadje en dan weer goede muziekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:11 schreef MultiBanaan het volgende:
Vorige keer ging het wel goed met draadloos, maar deze keer dus niet
Of het is de muziek die aids aan m'n oren aan bezorgd.quote:
moet je dat ook van mij?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
PiRANiA
Stream Name; ONZ Radio | DJ PiRANiA
en een niet-bewegende UI van je aub.
Zie hem ook niet in de dir staan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:12 schreef Lysdexie het volgende:
Home Jingles
Jingles
Sorry, je hebt geen toegangsrechten tot het bestandsbeheer.
dat dusquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:13 schreef Rivalo het volgende:
Dupstep waar je van moet schijten doe is leuk nummer doen dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |