Doneren kan via de site.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef Lekiamh het volgende:
Gaat goed jongens, genieten hierzo.
Beter dan normale radio.
mee eenschquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef trolololo het volgende:
Ik vind dat we de FOK! nobelprijs aan Monopoly moeten geven voor zijn geweldige radio zender (idee)
Hoe zit dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb iets tegen Djkoelkast zijn arrogantie, maar via duitsland is helemaal niet zo'n slecht idee
User van het jaar: Monoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef trolololo het volgende:
Ik vind dat we de FOK! nobelprijs aan Monopoly moeten geven voor zijn geweldige radio zender (idee)
Is een goed idee idd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:05 schreef Rivalo het volgende:
Ik heb iets tegen Djkoelkast zijn arrogantie, maar via duitsland is helemaal niet zo'n slecht idee
Ik ben bezig met mooi FOK! Nobelprijs topicquote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef OverRated het volgende:
[..]
User van het jaar: Mono
Topicreeks van het jaar: Radio ONZ
Klopt!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Driepink het volgende:
oke..
ik weet niet of iemand kan helpen..mono is ff peuken halen
ik heb de .txt helemaal gevolgd
nu start ik vdj (6 zoals mono)
en als eerste kreeg ik een soort username ding invullen, weggeklikt dont show again
record->config->die getalletjes ingevuld en alles, alleen nog wachtwoord, correct ?
+ mn radio hapert als een homo!
Ze geven eerst een waarschuwing. Als we die hebben gehad betalen we ze gewoon. Kunnen we makkelijk betalen zolang iedereen op advertenties klikt en sommige mensen doneren.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
In hoeverre kan Buma/Stemra ons aanmanen? Heb toen ik 14 was ook best veel radio gemaakt en zelf een kutstationnetje gemaakt en geen zak gegeven om die licenties, maar aangezien Fok! wel wijdverbreid op het internet zit moet het makkelijker zijn om ons aan te manen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |