quote:Op maandag 10 januari 2011 21:15 schreef Monopoly het volgende:
Over primetime, DJ's etc etc
We zijn nu 3 dagen in de lucht, met hillarische stukken. Het is een daverend succes, waarvoor dank uiteraard
Toch gaan we ervoor om een beetje structuur in de uitzendingen te brengen.
Immers willen we allemaal dat Radio ONZ door blijft uitzenden tot in de eeuwigheid.
Het plan is dus om tijdens de prime-time uren [tussen 17:00 en 22:00] elk uur een vaste DJ te laten draaien.
Dit doen we omdat we dan wat meer live kunnen doen.
Denk aan interviews met users/mods, roddels, en vele ONZ rubrieken
Het is dan de bedoeling dat elke DJ wel zijn eigen stijl aanhoudt, maar het is ook leuk als elke DJ dan naast het gelul, ook wat request etc doet.
Daarover kunnen we zometeen wel stemmen in een poll.
De Primetime DJs zijn geselecteerd, en daar kan natuurlijk altijd wat aan veranderd worden.
Voorwaarde is natuurlijk wel dat je er als Primetime DJ een leuke show van maakt, met veel live, bellen en lekkere muziek
Buiten de prime-time uren kunnen we het uitzendschema natuurlijk gewoon voor iedereen houden.
ONZ radio is VOOR en DOOR ons allemaal
Ik weet dat dit voor sommige niet helemaal is wat ze ervan verwachtte, maar we doen dit om ONZ Radio door te laten gaan.
Er zullen altijd gaatjes komen als er bepaalde DJ's op vakantie zijn of andere verplichtingen hebben. En dat kan allemaal zo geregeld worden
Ik hoop dat we ONZ Radio naar the next level tillen met z'n allen.
We gaan ervoor.
Allen voor bier, bier voor allen.
Monopoly, Graseter, -Datdus- en Eziechelk
PS: DE LAPO OPENT HET VOLGENDE TOPIC VIA DE 'NIEUW-TOPIC'-KNOP EN DOET NUMMERTJE +1 EN BRENGT EEN ORIGINELE TT IN. PAS BIJ EEN WACHTTIJD VAN 2 MINUTEN MAG JE ALS NIET LAPO ZIJNDE EEN EIGEN TOPIC OPENEN. BIJ VOORBAAT DANK.quote:Op maandag 10 januari 2011 21:33 schreef Monopoly het volgende:
WEEKEND en Primetime
Het weekend is voor iedereen toegankelijk om te draaien.
Mij lijkt het het leukst om op zaterdag en zondag een 2 uur durende live show van de crew te doen, en dat we er een doldwaze boel van maken.
Vooral de zaterdag, lekker luisteren en meelachen voordat je gaat stappen
Maar dat laatste is dus een idee, als dat niet door gaat, dan moeten we de hele prime afschaffen en op de zaterdag lekker iedereen z'n gang laten gaan
[Lees: Vantevoren het uitzendschema maken, zodat iedereen eerlijk aan de beurt komt]
Einde bericht
Dan loop jij voor op mijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
ik hoor nog steeds samba, en nu 1 kinderjingle
japans ofzo met een geweerschot..
Refreshquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
en nu pas gigi.. ik loop aardig achter gok ik.. ?
Nogal jaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef Driepink het volgende:
en nu pas gigi.. ik loop aardig achter gok ik.. ?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef OverRated het volgende:
@BBQSausage
Ik heb nog niet echt een stilstaande UI
gebruik nu deze:
ik vind het een goed idee om mijn huidige ui als standaard ui te nemen?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef OverRated het volgende:
@BBQSausage
Ik heb nog niet echt een stilstaande UI
gebruik nu deze:
Ja dat is beterquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee om mijn huidige ui als standaard ui te nemen?
We hebben lichtelijke storing mbt de lijst voor vandaag. We zijn er mee bezigquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef trolololo het volgende:
HEE wie is de admin van de lijst?
Mijn plek om 23:00 is afgepakt?![]()
![]()
Dat is alleen via de webplayer, zie TTquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef Neroje het volgende:
Wil ik de mix beoordelen, gaat hij juist op dat moment laggen...
Jij zei aids. Alleen wel verkeerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Leuk he.Bekijk ook onze vet kikke coole websaid! onz-radio.nl
PMquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben lichtelijke storing mbt de lijst voor vandaag. We zijn er mee bezig
Ik luister al via VLC...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is alleen via de webplayer, zie TT
Nee het gaat over morgen!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We hebben lichtelijke storing mbt de lijst voor vandaag. We zijn er mee bezig
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
ik vind het een goed idee om mijn huidige ui als standaard ui te nemen?
Ik gebruik het voor .plsquote:
"primetime"quote:
Dat het toch niet boeit.quote:
dat zijn de primetime tijden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef Lindstrøm. het volgende:
primetime, wat houdt dat in? dat je als dj op de hotste tijden mag draaien?![]()
Naar mijn weten is dat nog altijd zondagavond haha
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:43 schreef trolololo het volgende:
Wanneer krijg ik mn plek terug? Of moet ik hem er zelf in zetten?
quote:
Doe nog 1 keer hard danquote:
''als je mij hebt horen draaien dan weet je dat ik vooral hiphop draai maar ook open sta voor compleet andere requests.''quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand nog een leuke tekst voor de site over mij als DJ, als je mij hebt horen draaien dan weet je dat ik vooral hiphop draai maar ook open sta voor compleet andere requests.
Ik kan echt niks goeds ervan maken
No problemquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Swomp het volgende:
Mijn aangevraagde nummer!!!
Thanks dat je hem draait!
tering, hij is nog best goed ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Dhaha het volgende:
[..]
''als je mij hebt horen draaien dan weet je dat ik vooral hiphop draai maar ook open sta voor compleet andere requests.''
quote:
En 1 van Sumatra toch?quote:
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Zo, mag ik die ene even bedanken voor zijn VETTE donatie van 20 euro![]()
SUPER
Nice, wie was dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Koo er een krat bier voor en ga dan live radio maken, dat is pas eckte lolquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef OverRated het volgende:
De tering. +1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Zozoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Waar kan er gedoneerd worden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Is dat toch nog mooi gedaan, DJ is baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Swomp het volgende:
Mijn aangevraagde nummer!!!
Thanks dat je hem draait!
Stond alleen echte naam bij en geen username, dus ik post die echte naam niet....quote:
Thx, graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef bularax het volgende:
[..]
Is dat toch nog mooi gedaan, DJ is baas
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
bierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?
Shit! Verdomme daar gaan we de radio mee omhoog houden!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stond alleen echte naam bij en geen username, dus ik post die echte naam niet....
Maar wat super zeg
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:
misschien komt er ooit een eckte fm zender hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.
Met dat geld zou ik de bumastremra omkopen :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.
Wie weetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
misschien komt er ooit een eckte fm zender he
nog suggesties?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef ElmoFan het volgende:
Weet iemand nog een leuke tekst voor de site over mij als DJ, als je mij hebt horen draaien dan weet je dat ik vooral hiphop draai maar ook open sta voor compleet andere requests.
Ik kan echt niks goeds ervan maken
Kloptquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef PiRANiA het volgende:
21u is multibanaaan.
Ik ben met de lisjt bezig.
goed hierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Draait ie soepel bij jullie, geen gekraak enzo?
Hoor hier wat gekraak
http://onz-radio.nl/player.htmlquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Hoor hier wat gekraak
Kwaliteit is prima hier.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Hoor hier wat gekraak
Er is nog een etherpakket vrij, dus wie weet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
misschien komt er ooit een eckte fm zender he
Gewoon soepelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Hoor hier wat gekraak
Nee prima. Ook goede geluidskwaliteit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:49 schreef OverRated het volgende:
Hoor hier wat gekraak
Dit.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Er is nog een etherpakket vrij, dus wie weet?
Zal wel liggen aan uitvoer van computer, gebruik goede in-earsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:50 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Nee prima. Ook goede geluidskwaliteit.
buma/stemraquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Swomp het volgende:
Mag ik vragen wat er met dat geld wordt gedaan buiten de website ?
Wij hebben flink wat geld nodig om rechten te gaan betalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Swomp het volgende:
nopequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Dat werd toch geregeld door de host?
Nee, licensing ging door buma / stermaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
we hebben toch allang een nieuwe streamquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
quote:
Als ze nou ff een server fiksenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Swomp het volgende:
Die van de stream? Zou wel tof zijn, maar denk zomaar van nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ah ok, dus het is nu officiëler gewordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hebben flink wat geld nodig om rechten te gaan betalen.
Die rechten zijn ziekelijk duurquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wij hebben flink wat geld nodig om rechten te gaan betalen.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
![]()
Je hebt tevens een PM met mijn rekeningnummer.
Een keer als al te veel imo.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm deze is een beetje té veel gedraaid de laatste jaren
Blijft alsnog wel een top huppelhardstyle nummertje
Is er al langquote:
Tsja wie was dat?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Zo is fearfm toentertijd ook kopje onder gegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:52 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Die rechten zijn ziekelijk duur
Snap niet dat die "Organisaties" in leven worden gehouden door de regering, al het geld blijft bij hun liggen.
Dood zonde...quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:53 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zo is fearfm toentertijd ook kopje onder gegaan.
Zolang je stream niet commerciëel is hoeft dat niet heb ik altijd geleerd.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef SawIt het volgende:
http://www.bumastemra.nl/(...)centiecalculator.htm
Jaquote:
CPU is dan 100%?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:54 schreef OverRated het volgende:
Is er hier ook iemand die last heeft dat de liedjes in VDJ niet vooruit laden zegmaar?
Zie niet het grijze balkje waarmee ik vooruit kan spoelen enzo bij dit nummer
Dat wordt een beetje moeilijk denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Komt er nog de mogelijkheid om met ideal te betalen?
Pierenjan 4,50. Het is fantastisch.quote:
Donatie is geen omzet.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef SawIt het volgende:
Als het aantal donaties meer word kost het ook meer.
Webcasting
€ 312,00
Omzet/inkomsten/reclame:
€ 500 per jaar
Soort gebruik:
Niet bedrijfsmatig
Er staat reclame op de website.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zolang je stream niet commerciëel is hoeft dat niet heb ik altijd geleerd.
Ik ga vandeweek 13,37 doneren!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pierenjan 4,50. Het is fantastisch.
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pierenjan 4,50. Het is fantastisch.
Donaties worden daar niet bijgeteld toch ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef SawIt het volgende:
Als het aantal donaties meer word kost het ook meer.
Webcasting
€ 312,00
Omzet/inkomsten/reclame:
€ 500 per jaar
Soort gebruik:
Niet bedrijfsmatig
Zijn inkomsten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Donaties worden daar niet bijgeteld toch ?
Yep, die moet er af dan (niet van FOK! maar van de site van de stream).quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef SawIt het volgende:
[..]
Er staat reclame op de website.
Commercieel.
Nopequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Swomp het volgende:
[..]
Donaties worden daar niet bijgeteld toch ?
Duur!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef Dalando het volgende:
Omzet/inkomsten/reclame: € 0 per jaar
Soort gebruik: Niet bedrijfsmatig
Licentieprijs € 312,00 exculsief btw
Ok, banaan hierna nog 1 nummertje dan ben jijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
De banaan, en daarna de koelkast.
OKequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ok, banaan hierna nog 1 nummertje dan ben jij
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:55 schreef Dalando het volgende:
Oeah zal ik een request scriptje maken voor de ONZ radio site? Dat mensen liedjes kunnen requesten en dat mensen met het PW dan de gerequeste nummers kunnen weghalen als ze gespeeld zijn?
Je hoeft geen saldo op je paypal te hebben om te betalen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist ook wat geld van mijn bankrekening overgemaakt naar mijn Paypal rekeningduurt alleen nog 6 dagen ofso, daarna ga ik wel wat doneren
nee, winstquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef Graseter het volgende:
Reclame inkomsten valt onder donatie?
Oeah zal ik een request scriptje maken voor de ONZ radio site? Dat mensen liedjes kunnen requesten en dat mensen met het PW dan de gerequeste nummers kunnen weghalen als ze gespeeld zijn?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef OverRated het volgende:
Nog maar 1 keertje pakito om af te sluiten
Dus ik kan nu al gewoon wat doneren?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:57 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je hoeft geen saldo op je paypal te hebben om te betalen.
quote:
Ja dat is het wel, maar het maakt niet uit voor de kosten van de webcastingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Eh, ik bedoelde omzet ipv donatie.
Das idd wel viesquote:LICENTIENEMER betaalt aan SENA tijdens de duur van deze overeenkomst en per kalenderjaar een vergoeding van
0,00092 Euro per luisteraar per track, met betrekking tot ieder audiokanaal, met dien verstande dat door LICENTIENEMER
een minimumbedrag ad €577,28,- en een maximumbedrag ad €1088,- per kanaal, per kalenderjaar verschuldigd is.
Zodat mensen die al belachelijk rijk zijn nog net iets rijker worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Rivalo het volgende:
Ik snap ook niet waarom je Sena en Buma/Stemra moet betalen?
2 fucking organisaties en het verdwijnt allemaal bij de directeuren
ditquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:56 schreef -Datdus- het volgende:
ik ben voor een rate this DJ functie! 10/10
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Rivalo het volgende:
Dat word wel fucking duur uiteindelijk.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Graseter het volgende:
luisteraars (per uur) X tracks (per uur) X € 0,00093 = uurvergoeding.
Iddquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:59 schreef Rivalo het volgende:
Aantal luisteraars: 2quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Gewoon Aziatische, Afrikaanse en Russische muziek draaien. Heeft Nederland (EU) geen verdrag mee.
60*20*0,00093 = 1,116quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:00 schreef Graseter het volgende:
luisteraars (per uur) X tracks (per uur) X € 0,00093 = uurvergoeding.
quote:
Dan moet je even pm'en naar een van de verantwoordelijke.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:01 schreef trolololo het volgende:
Ik draai vanaf morgen, krijg ik dan ook DJ link+logo op site?
Is onzin en wordt misschien afgeschaft.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
een minimumbedrag ad €577,28,- en een maximumbedrag ad €1088,- per kanaal, per kalenderjaar verschuldigd is. (sena) dus best veel
Zoals?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Dan moet je even pm'en naar een van de verantwoordelijke.
Prachtig toch ?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:03 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik las dit precies toen ie dat deed
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Had je mijn wijzigingen doorgekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |