De tering. +1quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
Zo, mag ik die ene even bedanken voor zijn VETTE donatie van 20 euro![]()
SUPER
Zozoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Waar kan er gedoneerd worden?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
Is dat toch nog mooi gedaan, DJ is baasquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:45 schreef Swomp het volgende:
Mijn aangevraagde nummer!!!
Thanks dat je hem draait!
Stond alleen echte naam bij en geen username, dus ik post die echte naam niet....quote:
Thx, graag gedaan hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef bularax het volgende:
[..]
Is dat toch nog mooi gedaan, DJ is baas
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
bierquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?
Shit! Verdomme daar gaan we de radio mee omhoog houden!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stond alleen echte naam bij en geen username, dus ik post die echte naam niet....
Maar wat super zeg
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef Dhaha het volgende:
[..]
en wat wordt er met het geld gedaan? jouw portomonnee?
Nicequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:46 schreef Monopoly het volgende:
SUPER
quote:
misschien komt er ooit een eckte fm zender hequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.
Met dat geld zou ik de bumastremra omkopen :pquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat word in de zender gepompt. Er moest volgens mij nog een tool voor de site worden betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |