Je kan dit topic toch gewoon op een apart tabblad zetten?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
kan je ook instellen dat je een bepaald topic op 1 pagina houdt en de rest niet? gaat hier zo snel dat het wel fijn is maar ik vind het bij gewone topics niet echt wat
ik zat erover na te denken om ook vdj te downloaden en 1x misschien een kwartiertje of half uurtje te doen op een loze zater/zondagmiddag..quote:
Opquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:27 schreef Zokunen het volgende:
kan je ook instellen dat je een bepaald topic op 1 pagina houdt en de rest niet? gaat hier zo snel dat het wel fijn is maar ik vind het bij gewone topics niet echt wat
drukken bij de paginanummers
OKquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb alleen woensdag er in gedonderd.
niet gezien sorryquote:
Ja, dat heb ik ookquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
OK
Echt kut trouwens dat ik die microfoon in VDJ niet aan de praat krijg en ik geen zin heb om dat andere program te downloaden, want dat is zo moeilijk en ik ben VDJ gewend.
Heb je heel VDJ wel nodig?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik zat erover na te denken om ook vdj te downloaden en 1x misschien een kwartiertje of half uurtje te doen op een loze zater/zondagmiddag..
maar ik kan al de juiste vdj niet eens vinden
maar ik denk dan 70% mijn setje niet leuk gaat vinden dan..
Specsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef SawIt het volgende:
Is een laptop geschikt om vanaf te broadcasten?
Of word alles dan laggy?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Was de verkeerde versie, orgineel staat niet meer op YT
Bij je broadcasting config waar je ook de ip en wachtwoord invult, moet je bovenaan aanvinken: Line + Mic.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook![]()
Mono moet het uitleggen, die deed t vanmiddag baas
ik draai ook op mn laptop, gaat hartstikke goedquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:29 schreef SawIt het volgende:
Is een laptop geschikt om vanaf te broadcasten?
Of word alles dan laggy?
Als hij niet te traag is voor het DJ-programmaquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Zokunen het volgende:
maar laptop met cat5 kabeltje zou prima moeten gaan
ik luister al dagenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Heb je heel VDJ wel nodig?
SAM broadcast werkt ook aardig volgens mij.
Leuk initiatief verder, zit al een aantal minuten geamuseerd te luisteren.
quote:
quote:
waarom stop je nu alquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:31 schreef bularax het volgende:
Luister en geniet van mijn laatste nummer op mijn laatste 20:00 show! Het was gezellig leuk en top, hoop vaker te mogen draaien!!!!
k heb vdj7, daar is het anders..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij je broadcasting config waar je ook de ip en wachtwoord invult, moet je bovenaan aanvinken: Line + Mic.
Het enige nadeel is dat je mic constant aan staat. Dus je moet verder wel stil zijn, en een koptelefoon is superhandig dan
jij ook alquote:
'primetime'quote:
Haal Vdj 6 ff binnen met crack. Ik heb hem in een .rar voor je via msn eventueelquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef OverRated het volgende:
[..]
k heb vdj7, daar is het anders..
Heb t ook in versie 5 geprobeerd op die manier, maar hoorde niks als ik record deet
dat laatstequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Neroje het volgende:
Was dit een ontzettend goede switch, of zitten we nog naar Bularax te luisteren?
Komt zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Neroje het volgende:
Was dit een ontzettend goede switch, of zitten we nog naar Bularax te luisteren?
VDJ6 regel ik zo wel, na mijn setjequote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Haal Vdj 6 ff binnen met crack. Ik heb hem in een .rar voor je via msn eventueel
Layla bedoel je?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:33 schreef Zokunen het volgende:
ooh nog een leuk oudje dat ik wel weer eens wil horen is ayla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |