Ik ben een beta, maar volgens school ben ik een delta.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Ik ben geen Alfa of Beta, ik ben Gamma
En ik ben links
Heh?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben meer een combinatie van beide.
Je weet wel; relinks.quote:
Relikwie?quote:
Hoezo? Valt toch wel mee.quote:
Alsof rechts of links te maken heeft met iemands intellectuele voorkeur. Dan zouden alle wetenschappers rechts zijn en alle pedagogen links. Ofzoiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:47 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Hoezo? Valt toch wel mee.
Toen ik de TT las dacht ik ook dat het wel polariserende ruzie zal zijn, maar het valt me mee.
Volgens mij heb je de bedoeling van deze poll gemist.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Alsof rechts of links te maken heeft met iemands intellectuele voorkeur. Dan zouden alle wetenschappers rechts zijn en alle pedagogen links. Ofzoiets.
Dat is dus niet waar. Er zijn meer alfa-wetenschappers dan beta-wetenschappers. Je toont hiermee dus ook niet aan dat links of rechts 'slimmer' is. Slechts je aangeboren kwaliteiten en je huidige politieke voorkeur.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:48 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Alsof rechts of links te maken heeft met iemands intellectuele voorkeur. Dan zouden alle wetenschappers rechts zijn en alle pedagogen links. Ofzoiets.
quote:Een typische Nederlandse indeling is van de wetenschappen is de indeling in Alfa-, Bèta- en Gamma- wetenschappen. Tot de Alfa-wetenschappers rekent men bv de filosofen, geschiedkundigen of historici, taalkundigen, en theologen of godgeleerden. Tot de bètawetenschappers rekent men astronomen of sterrenkundigen, biologen, geologen of bodemkundigen, natuurkundigen of fysici, scheikundigen of chemici en wiskundigen of mathematici. En tot de Gamma-wetenschappen rekent men antropologen, economen, geografen of aardrijkskundigen, psychologen en sociologen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |