Het is intrinsiek slecht omdat de ware macht voor ons onbekend blijft en wij er geen enkele controle over kunnen uitoefenen. Je bent dus overgeleverd aan de willekeur van een elite en het is nog maar de vraag of zij het wel goed met jou voor hebben; dat weet je nl niet. Daarbij kan ik me niet voorstellen dat de huidige stand van zaken niet het resultaat zou kunnen zijn van 'gewoon' menselijk handelen, dwz zonder interventie van een schaduwelite. Mocht zo'n dergelijke elite bestaan en verantwoordelijk zijn voor de wereld zoals-ie is dan lijkt mij die elite dus overbodig, een collectief aan 'gewone' stervelingen zou de maatschappij net zo goed kunnen inrichten als die elite dat zouden kunnen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Typisch het volgende:
Ik heb eigenlijk een vraag voor iedereen hier op BNW.
Stel er bestaat iets als de Illuminati/Reptilians/Schaduw regeringen/Rockefellers/ 15 alien rassen of andere dingen die van achter de schermen de wereld regeren, waarom is dat dan persé slecht in jullie ogen? En waarom moet er wat aangedaan worden? Misschien is het wel goed dat ''de horde'' onwetend blijft, omdat anders de aarde oncontroleerbaar word en er amper nog van ''beschaving'' gesproken kan worden.
En dat baseer je op wat? Als het bijvoorbeeld aliens betreft, is dit misschien wel van alle tijden.. En heeft de mensheid nog nooit zonder controle geleefd .quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:33 schreef Terecht het volgende:
[..]
Mocht zo'n dergelijke elite bestaan en verantwoordelijk zijn voor de wereld zoals-ie is dan lijkt mij die elite dus overbodig, een collectief aan 'gewone' stervelingen zou de maatschappij net zo goed kunnen inrichten als die elite dat zouden kunnen.
Als je klaarwakker zou zijn dan is dit een teken van aktivatie van een implant; grijs in je visualisatie is vaak een vorm van IP-sabotage. Maar veel waarschijnlijker op dit tijdstip is een ELF-transmissie waar je bent ingetuned. ELF staat standaard versterkt ingeschakeld tussen 02:00 en 06:00. Dit is meetbaar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:29 schreef Buttarfly het volgende:
Nog een vraag aan bankfurt, gisteren rond 04:00 was ik doodmoe en besloot ik eens te gaan slapen. Uit verveling dacht ik nou eens even implants te gaan zoeken in mijn hoofd.
Dus focus op een plek waar ik een beetje hoofdpijn had en ik probeerde me gewoon de kleur goud voor te stellen tot op een gegeven moment het "wegknipperde" naar grijs en daarna kon ik me de kleur goud niet voor mij halen.
je had goud terug kunnen krijgen door het grijs eerst weg te "spoelen" met violet; daarmee zet je een implant of een ELF-effect tijdelijk uit; maar het was blijkbaar laat en dan is het maar de vraag of je deze concentratie nog kunt opbrengen.quote:En had ik het gevoel dat (in het donker) mijn zicht een beetje wazig werd en ik viel in slaap.
Was ik gewoon moe en viel ik in slaap of speelt er hier iets groters.
Waarom dit dan niet voor jou, en veel andere BNW onderwerpen weer wel ?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:19 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welke reptillians?
Het verhaal van shapeshifters gaat er bij mij niet in.
Ik weet dat dat waar is inderdaad.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:17 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is waar; daarom schrijf ik er hier een klein beetje over; dan zijn ze er nu wel iets mee bekend; en ik druk me nog heel voorzichtig uit. Zoiets kan alleen met kleine hapklare porties; dan maar zo.
[..]
bewust communiceren met geesten is mogelijk; maar ten strengste af te raden zonder inzicht in esoterie of kennis van het Christelijk bewustzijn. Er zijn namelijk goede en slechte geesten en die zijn moeilijk te onderscheiden, als je niet weet welke zekerheden je moet inbouwen.
Alweer 100% ware informatie van mij; gratis en voor niets.
Er is wel een bewijs voor de Yeti of het monster van Loch Ness. Alleen het wordt verzwegen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet dat dat waar is inderdaad.![]()
Je bent fascinerend.
Wel één? Vertel er eens wat meer over dan of blijft het bij je gebruikelijke losse flodders?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is wel een bewijs voor de Yeti of het monster van Loch Ness. Alleen het wordt verzwegen.
Ja en misschien vliegt er wel een theepot tussen aarde en mars.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dat baseer je op wat? Als het bijvoorbeeld aliens betreft, is dit misschien wel van alle tijden.. En heeft de mensheid nog nooit zonder controle geleefd .
Dat is niet per se slecht, maar in de versie waarin wij leven is het wel slecht. Als jij beschaving in de wereld ziet, in irak, afghanistan, pakistan, in china, noord amerika, korea, het plunderen van de westerse midden en onderklasse, de oorlogen, criminaliteit, de corruptie, het onrecht, raad ik je toch een reality check aan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Typisch het volgende:
Stel er bestaat iets als de Illuminati/Reptilians/Schaduw regeringen/Rockefellers/ 15 alien rassen of andere dingen die van achter de schermen de wereld regeren, waarom is dat dan persé slecht in jullie ogen? En waarom moet er wat aangedaan worden? Misschien is het wel goed dat ''de horde'' onwetend blijft, omdat anders de aarde oncontroleerbaar word en er amper nog van ''beschaving'' gesproken kan worden.
Als het bestaat vind ik het slecht omdat je als mens er niks over te zeggen hebt, ik heb daar niet vrijwillig voor gekozen. Ik vind dat de mens zelf zn keuzes moet kunnen maken, wel of geen slaaf van de overheid.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:09 schreef Typisch het volgende:
Wil iemand vragen aan Bankfurt waarmee het te meten is, want dat wil ik zelf ook wel eens proberen? Ik zou het zelf willen vragen, maar ik sta op zijn vierkoppige ignore-list.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als je klaarwakker zou zijn dan is dit een teken van aktivatie van een implant; grijs in je visualisatie is vaak een vorm van IP-sabotage. Maar veel waarschijnlijker op dit tijdstip is een ELF-transmissie waar je bent ingetuned. ELF staat standaard versterkt ingeschakeld tussen 02:00 en 06:00. Dit is meetbaar.
Mijn gevoel zegt letterlijk dat het onzin is en gevaarlijk wat jij beweerd, je zaait zo angst. Dat iccontje van hyperviper triggert mij nou juist helemaal niet maar jouw gewauwel daartegen wel, goh hoe zou dat nou komen? Ik heb vaker mensen zo horen praten en die mensen waren ziek of te wel psychotisch ga eens langs een psychiater en kap met die onzinquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je moet niet alles te persoonlijk opvatten; De meeste van ons op dit forum hier zitten tjokvol implantaten, zowel fysiek als energetisch.
Nee, dit icoontje van jouw, dit logo is niet zomaar een logo. Het is een heel duidelijke occult archetype/symbool met een bepaalde achtergrond van degene die het gebruikt.
Het is een van de meest agressieve icoontjes die ik ooit op een forum ben tegengekomen, dat dit geen toeval kan zijn.
Nu kan het zo zijn dat je dit niet express gebruikt; maar dat is juist een extra teken van programmering in jou. Iets in jouw kiest er voor om dit zeer agressieve trickery icoontje op zo'n openbaar forum te plaatsen; zonder te BESEFFEN wat dit teken betekent (ook voor anderen).
[..]
Ik geef nu dus net een argument; en het argument is mind-control tot aan het demonische toe; Ik zeg nogmaals, dat ik jouw hier niet persoonlijk wil treffen, hooguit direct waarschuwen.
Je moet niet vertrouwen voor een meter; je moet weten voor duizend kilometer;
Gooshie; al dat eindeloze getwijfel hier;![]()
De waarheid staat voor het oprapen; maar mensen willen hier liever onleesbare rapportjes lezen van "professoren" en het liefst met "bronnen" tot Sint-Juttemis;
in plaats van op zichzelf te vertrouwen en zelf er moeite voor te doen om hun innerlijke verwarring op te schonen..
Ik zie altijd blauw/paars k heb daar een topic over geopent in TRU en die is inmiddels alweer dicht.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:43 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Als je klaarwakker zou zijn dan is dit een teken van aktivatie van een implant; grijs in je visualisatie is vaak een vorm van IP-sabotage. Maar veel waarschijnlijker op dit tijdstip is een ELF-transmissie waar je bent ingetuned. ELF staat standaard versterkt ingeschakeld tussen 02:00 en 06:00. Dit is meetbaar.
Hoofdpijn (bijv. a.g.v. ELF is te bestrijden met eerst visualisatie van violet en dan van koningsblauw in je beeld).
[..]
je had goud terug kunnen krijgen door het grijs eerst weg te "spoelen" met violet; daarmee zet je een implant of een ELF-effect tijdelijk uit; maar het was blijkbaar laat en dan is het maar de vraag of je deze concentratie nog kunt opbrengen.
Ik denk dat als de mensheid dat komt te weten er een redelijke kans op een succesvolle opstand mogelijk is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Typisch het volgende:
Terecht, het is ook niet mijn visie op dit, maar ik vroeg me het af.. Ik ben namelijk van mening dat ALS er zoiets bestaat wij dat niet hoeven te weten, omdat ik denk dat we er dan (te) weinig aan kunnen doen.
Als je iets tegen Bankfurt hebt, moet je het gewoon zeggen hoor.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:15 schreef mousy31 het volgende:
Oja en t zegt mij ook al genoeg bankfurt dat je , je pm dicht hebt staan. Je durft dus blijkbaar in prive geen discussie aan te gaan. Want je weet dat je box vol zou komen te staan met mensen die er net zo over denken als ik.
Maar komt hier in t open je gekke ideeen verkondigen, wat dus voor instabiele mensen heel gevaarlijk kan zijn. Mensen die bij al in een randpsychose zitten kunnen heel bang ervan worden en gaan dan misschien bijv wel in hun zelf snijden om te kijken of er wat in hun lichaam zit. ik vind dat je hier rekening mee moet houden. mocht het wel waarheid zijn hou t dan lekker voor jezelf of open je pm zodat je er in prive over praten kan en andere mensen zo geen schade toe brengt. Mensen die er wel wat over willen weten komen dan wel vanzelf naar je toe.
Mja.. kans is aanwezig. Er vliegen immers ook schoteltjes in de rondte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:54 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja en misschien vliegt er wel een theepot tussen aarde en mars
Onzin, je kan er zeer zeker wel wat aan doen, als je maar genoeg harde motherfuckers achter je hebt staan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:03 schreef Typisch het volgende:
Terecht, het is ook niet mijn visie op dit, maar ik vroeg me het af.. Ik ben namelijk van mening dat ALS er zoiets bestaat wij dat niet hoeven te weten, omdat ik denk dat we er dan (te) weinig aan kunnen doen.
Aleister Crowley had ooit een optrekje bij Loch Ness geregeld, is het niet?quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Er is wel een bewijs voor de Yeti of het monster van Loch Ness. Alleen het wordt verzwegen.
Een aantal beweren het al te weten en wie gelooft ze?quote:Op donderdag 13 januari 2011 20:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik denk dat als de mensheid dat komt te weten er een redelijke kans op een succesvolle opstand mogelijk is.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een aantal beweren het al te weten en wie gelooft ze?
Iedere NWO-pundit heeft zo zijn eigen schare aan volgelingen, en dat is dus het probleem. Het heeft meer weg van een religie dan dat het met de werkelijkheid van doen heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 00:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een aantal beweren het al te weten en wie gelooft ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |