Ik ook niet, heb helemaal niks met reptillians ontbreekt mij aan goed bewijs, klinkt als folklore zoals het monster van Lochness of Yeti'squote:Op donderdag 13 januari 2011 17:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh mee eens hoor, ik geloof er ook niet in!
Dat zal je mij ook echt niet horen bestrijden, daar blijft het naar mijn mening alleen niet bij. Ik adviseer jou jezelf te verdiepen in codex alimentarius en de Georgia Guidestones, iemand met jouw kennis moet de juiste linkjes wel kunnen leggen. Maar als je die rabbithole betreed is er geen weg meer terug, als je van jezelf weet dat je hier niet goed mee om kan gaan adviseer ik jou het hier bij te laten en gewoon goed bewust te blijven van wat je eet en waar het vandaan komt en gewoon zo goed mogelijk te zorgen voor je kind(eren) etc, een labiele moeder schieten zij ook niets mee op. Niet om bemoeizuchtig over te komen maar gewoon oprecht bedoelt omdat je zo emotievol reageert.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Ben samen met mn man de hele docu gaan kijken. Ben geschrokken k wist niet dat het al zo wereldwijd was.
Vreselijk die BT katoen en BT mais, het ziet er ook heel raar uit als gentech stuifmeel zich vermengt met het gewone, uit een blad kwamen 3 kolven, dat is dus iets dat echt niet normaal is.
Dan die BT katoen het brengt nieuwe ziektes in de plant , waar de katoen vroeger geen last van had.
De wortel is aangetast en kan je zo uitelkaar trekken, t ziet eruit als vezels. Zoiets zag ik dus ook in de docu, What in the world are they spraying, de bast van de palmbomen op Hawaii kon je er zo aftrekken en zagen er vezelig uit.
Amerika is lekker bezig de hele wereld te vergiftigen.....
k Ben boos en verdrietig, maar ja k ben maar klein en kan niks beginnen tegen zo'n multinational als Monsanto.
Wel ga ik nu beter nadenken over wat ik eet, er zal nog meer biologisch voedesel hier in huis komen. Vooral t gewone vlees wil ik niet meer eten, hier in de EU is dat groeihormoon verboden, maar de dieren krijgen idd wel te eten van die gentech mais. Dat kan nooit goed zijn.
Monsanto is wel degelijk bezig met rijker worden over de rug van boeren, die mensen in India hadden grote schulden omdat het gentech zaad 4x zo duur is als het gewone!!! Vele oogsten mislukken en dan zitten ze met de schulden. Worden ook verplicht tot het gebruiken van Monsanto bestrijdingsmiddelen.
En veel geld is nog altijd macht, kijk maar naar rijke mensen die wat uitspoken wat niet goed is, geen gevangenis straf nee ze kopen het gewoon af!
Monsanto zend mensen van het bedrijf naar andere landen om zo het nog meer te versprijden.
Ik snap niet dat ze niet nadenken, interesseert het hun dan niet in wat voor wereld hun kinderen en kleinkinderen opgroeien? Door hun meer ziektes etc etc.
Zo zag ik het kleine jongetje dat door de maisvelden loopt die bespoten zijn dat ie grote vlekken heeft op zn voet en been, en kleine al in het gezicht.
Ik krijg hier de kriebels van k vind het eng en schandalig.
Vroeger heb ik wel in de droogbloemen gewerkt, s'avond werd er gespoten en s'morgens liepen wij er doorheen om de bloemen te plukken en er bossen van te maken.
Mn moeder zei toen al tegen me , als je , je brood gaat eten doe een plastic zakje om je handen, want op t land kan je immers je handen niet wassen en met handschoenen aan werken gaat niet omdat je dan t gewas niet voeld. Zo kreeg ik tenminste t gif niet op mn brood, maar ja ik heb wel door die velden gelopen en die bloemen aangeraakt.
Ik raad iedereen aan om deze docu eens goed te bekijken, je word er wel wakker van geschud.
Ik geloof er ook niet in, maar ik wil straks geen berichtje op de frontpage zien: "Complotter pleegt een aanslag op de koningin en riep dat ze een reptillian is" of zo...quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb helemaal niks met reptillians ontbreekt mij aan goed bewijs, klinkt als folklore zoals het monster van Lochness of Yeti's
Ach jee.. als we zulke dingen moeten voorkomen.. heb je nog een levens taak, superman.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in, maar ik wil straks geen berichtje op de frontpage zien: "Complotter pleegt een aanslag op de koningin en riep dat ze een reptillian is" of zo...
Zonder jou zou het echt een bloedbad worden man, gelukkig ben jij er om de boel een beetje in het gareel te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
Het gaat er mij om dat het hier op BNW niet gestimuleerd moet worden!
Ik kan t wel aan hoor hihi , maar alleen soms in beperkte mate, hangt er ook vanaf hoe ik in mn vel zit de bewuste dag en ik weet dat er geen weg terrug is, dat idee kreeg ik nl ook al toen ik over de illuminati begon te lezen en filmpjes te bekijken. Echt leuk is t niet, vooral t idee dat wij mensen eigenlijk gewoon slaven zijn. En ik haat autoriteitquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat zal je mij ook echt niet horen bestrijden, daar blijft het naar mijn mening alleen niet bij. Ik adviseer jou jezelf te verdiepen in codex alimentarius en de Georgia Guidestones, iemand met jouw kennis moet de juiste linkjes wel kunnen leggen. Maar als je die rabbithole betreed is er geen weg meer terug, als je van jezelf weet dat je hier niet goed mee om kan gaan adviseer ik jou het hier bij te laten en gewoon goed bewust te blijven van wat je eet en waar het vandaan komt en gewoon zo goed mogelijk te zorgen voor je kind(eren) etc, een labiele moeder schieten zij ook niets mee op. Niet om bemoeizuchtig over te komen maar gewoon oprecht bedoelt omdat je zo emotievol reageert.
http://www.gcnlive.com/wp(...)n-british-petroleum/
Een linkje mocht ik je interesse gewekt hebben, ik zeg niet dat dit de absolute waarheid is maar de jaren die ik hier al mee bezig ben is dit toch wel een van de dingen die voor mij als een paal boven water staat; hier klopt iets niet. Verder ga ik hier niet al te diep op in omdat ik graag heb dat je zelf een mening vormt, dit soort stof gaat je niet in de koude kleren zitten en klakkeloos dingen van anderen aannemen is met dit soort materiaal natuurlijk uit den boze, vooral voor jezelf.
Geen dank, wijze taal, goed bezig jij, blijven genieten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:29 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik kan t wel aan hoor hihi , maar alleen soms in beperkte mate, hangt er ook vanaf hoe ik in mn vel zit de bewuste dag en ik weet dat er geen weg terrug is, dat idee kreeg ik nl ook al toen ik over de illuminati begon te lezen en filmpjes te bekijken. Echt leuk is t niet, vooral t idee dat wij mensen eigenlijk gewoon slaven zijn. En ik haat autoriteit
Denk dat dit in de familie zit, mn vader is vroeger uit de bouw gestapt en een eigen bedrijf begonnen, (tuinbouw) omdat je dan simpel weg EIGEN baas bent.
Ik vind het allemaal rete interessant. Maar leuk is anders de reden dat ik emotioneel word van die docu over Monsanto is dat ik me het aantrek wat ze met de natuur doen. Ik woon in Drenthe en heb hier altijd gewoond, de natuur is hier mooi en zou niet willen dat, dat verdwijnt. Ik kom ook niet graag in grote steden, k hou van rust.
Met emotioneel zijn is niks mis mee, als het maar niet een eigen leven gaat leiden. Maar k heb t prima onder controle, vandaar dat ik ook schreef dat ik sommige dagen dus helemaal niet met zulk soort zaken bezig ben. Maar gewoon met andere dingen, normale dingen in het leven....ik mag bijv graag fietsen en dan genieten van de vogel geluiden etc. Op die momenten is mn hoofd leeg en geniet ik alleen maar. En ben ik niet bezig met zaken die hier aan de orde komen.
k Sla de link ff op en dan zal ik straks zelf ff gaan googelen. Thx anyway!!
Gutteguttegut, wat een sarcasme weer hier. Ik ga er ook wel van uit dat niemand het daadwerkelijk gaat doen, maar ik heb het vermoeden dat Big Brother na die moordpartij de conspiracy-luitjes wat strakker in de gaten gaan houden. Als ze hier op BNW zien dat dit soort dingen gezegd worden, kunnen er problemen komen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:28 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zonder jou zou het echt een bloedbad worden man, gelukkig ben jij er om de boel een beetje in het gareel te houden.
k Heb begrepen dat ze zelfs al meelezen op bepaalde websites iemand had bekeken waar de ip nummers vandaan kwamen en daar stond dus gov. achterquote:Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gutteguttegut, wat een sarcasme weer hier. Ik ga er ook wel van uit dat niemand het daadwerkelijk gaat doen, maar ik heb het vermoeden dat Big Brother na die moordpartij de conspiracy-luitjes wat strakker in de gaten gaan houden. Als ze hier op BNW zien dat dit soort dingen gezegd worden, kunnen er problemen komen.
Die problemen kunnen er sowieso wel komen, als "ze" werkelijk iets willen doen tegen ons is dat vrij simpel; laat een secret-agent een aanslag plegen op een publiek figuur onder het motto van "vermoord alle reptielen" of iets, vervolgens kaart je in de media de gevaren van desinformatie op het internet en de samenzweringen aan en hop, geen haan zal er naar kraaien als ze de forums strak trekken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Gutteguttegut, wat een sarcasme weer hier. Ik ga er ook wel van uit dat niemand het daadwerkelijk gaat doen, maar ik heb het vermoeden dat Big Brother na die moordpartij de conspiracy-luitjes wat strakker in de gaten gaan houden. Als ze hier op BNW zien dat dit soort dingen gezegd worden, kunnen er problemen komen.
Oh ik wil best wel geloven dat ze op die echte sites meekijken, maar de vraag is in hoeverre dat ook op Fok gebeurt, en ik zou het niet fijn vinden als er consequenties voor bepaalde uitspraken zouden komen. Maar goed, allemaal offtopic.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Heb begrepen dat ze zelfs al meelezen op bepaalde websites iemand had bekeken waar de ip nummers vandaan kwamen en daar stond dus gov. achter
Ik was net behoorlijk pissig na t kijken van de docu over Monsanto en zei voor de gein tegen mn man , zal ik ze een pittige email sturen? Mjn man zei van nee doe dat maar niet, straks heb je een rechtzaak aan je broek en die win je tegen dat soort lui NOOIT.
Het is beter om onder de radar te blijven inderdaad, tot je werkelijk een verschil kan maken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Heb begrepen dat ze zelfs al meelezen op bepaalde websites iemand had bekeken waar de ip nummers vandaan kwamen en daar stond dus gov. achter
Ik was net behoorlijk pissig na t kijken van de docu over Monsanto en zei voor de gein tegen mn man , zal ik ze een pittige email sturen? Mjn man zei van nee doe dat maar niet, straks heb je een rechtzaak aan je broek en die win je tegen dat soort lui NOOIT.
Je moet niet alles te persoonlijk opvatten; De meeste van ons op dit forum hier zitten tjokvol implantaten, zowel fysiek als energetisch.quote:Op woensdag 12 januari 2011 20:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heel goed hoor Bankfurt, wat ik vooral zo goed van je vind is hoe je het beargumenteerd. Mijn icoon bewijst net zoveel als jouw geschreven letters in jouw posts. Die betekenis geef jij er aan.
Ik geef nu dus net een argument; en het argument is mind-control tot aan het demonische toe; Ik zeg nogmaals, dat ik jouw hier niet persoonlijk wil treffen, hooguit direct waarschuwen.quote:Dat laatste was een grap, in werkelijkheid vind ik je een intelligente vent, ik vertrouw je daarentegen voor geen meter.
Lul niet zo zwakzinnig man, met je wazige gelul. Ik nam dit icoon om een reden en om een reden alleen, die weet ik donders donders goed, welke zweverige theorieën jij er ook aan hangt. De enige waarheid die voor het oprapen ligt is de waarheid die jij hier verkondigd, jouw waarheid; niet mijn waarheid. Als je indruk op mij wil maken met je angst gezaai moet je met harde feiten komen ondersteunt met in mijn ogen legitieme bronnen waar jij dat vandaan hebt. En kom niet met steekwoorden als MK-Ultra en Montauk project want die ken ik van achter naar voren. En als je bronnen lugubere new age kut sites als metatech zijn neem ik je al helemaal niet meer serieus. Je zet je zelf graag neer als een allesweter en bespeelt die rol uitstekend; vooral door mysterieus te blijven, voor mij ben je niets meer dan een troll, angstzaaier of desinformant.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:02 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Je moet niet alles te persoonlijk opvatten; De meeste van ons op dit forum hier zitten tjokvol implantaten, zowel fysiek als energetisch.
Nee, dit icoontje van jouw, dit logo is niet zomaar een logo. Het is een heel duidelijke occult archetype/symbool met een bepaalde achtergrond van degene die het gebruikt.
Het is een van de meest agressieve icoontjes die ik ooit op een forum ben tegengekomen, dat dit geen toeval kan zijn.
Nu kan het zo zijn dat je dit niet express gebruikt; maar dat is juist een extra teken van programmering in jou. Iets in jouw kiest er voor om dit zeer agressieve trickery icoontje op zo'n openbaar forum te plaatsen; zonder te BESEFFEN wat dit teken betekent (ook voor anderen).
[..]
Ik geef nu dus net een argument; en het argument is mind-control tot aan het demonische toe; Ik zeg nogmaals, dat ik jouw hier niet persoonlijk wil treffen, hooguit direct waarschuwen.
Je moet niet vertrouwen voor een meter; je moet weten voor duizend kilometer;
Gooshie; al dat eindeloze getwijfel hier;![]()
De waarheid staat voor het oprapen; maar mensen willen hier liever onleesbare rapportjes lezen van "professoren" en het liefst met "bronnen" tot Sint-Juttemis;
in plaats van op zichzelf te vertrouwen en zelf er moeite voor te doen om hun innerlijke verwarring op te schonen..
Dat is waar; daarom schrijf ik er hier een klein beetje over; dan zijn ze er nu wel iets mee bekend; en ik druk me nog heel voorzichtig uit. Zoiets kan alleen met kleine hapklare porties; dan maar zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:08 schreef Bastard het volgende:
Maar je moet toegeven Bankfurt.. als je er niet bekend mee bent zoals jij dat kennelijk bent, dan komt het over als een hoop mambojumbo nietwaar?
bewust communiceren met geesten is mogelijk; maar ten strengste af te raden zonder inzicht in esoterie of kennis van het Christelijk bewustzijn. Er zijn namelijk goede en slechte geesten en die zijn moeilijk te onderscheiden, als je niet weet welke zekerheden je moet inbouwen.quote:Zo stellig als je het brengt, voor jou ultieme waarheid.. ik ga niet eens proberen om je anders te laten inzien net zo min als dat mensen bij mij niet hoeven te beginnen dat communiceren met geesten niet mogelijk is. Maar hou in je achterhoofd, het kan mensen bevreemden.
Woow woow; Schuttingtaal komt erg snel naar boven bij jou. Met een reden .....quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lul niet zo zwakzinnig man, met je wazige gelul. Ik nam dit icoon om een reden en om een reden alleen, die weet ik donders donders goed, welke zweverige theorieën jij er ook aan hangt. De enige waarheid die voor het oprapen ligt is de waarheid die jij hier verkondigd, jouw waarheid; niet mijn waarheid. Als je indruk op mij wil maken met je angst gezaai moet je met harde feiten komen ondersteunt met in mijn ogen legitieme bronnen waar jij dat vandaan hebt. En kom niet met steekwoorden als MK-Ultra en Montauk project want die ken ik van achter naar voren. En als je bronnen lugubere new age kut sites als metatech zijn neem ik je al helemaal niet meer serieus. Je zet je zelf graag neer als een allesweter en bespeelt die rol uitstekend; vooral door mysterieus te blijven, voor mij ben je niets meer dan een troll, angstzaaier of desinformant.
Te makkelijk, probeer het nog eens. Je laat je wel erg kennen zo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 19:24 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Woow woow; Schuttingtaal komt erg snel naar boven bij jou. Met een reden .....![]()
BTW: metatech is gewoon een website, en ik heb mensen gewaartschuwd hier zeer kritisch mee om te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |