Wie beweerd wat? Leg dat eerst eens even uit, want ik voel mij aangesproken.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
-edit-Want als je wetenschap zo hoog in het vaandel hebt, maar vervolgens gaat lopen smijten/speculeren met ziektes en andere dingen waar je totaal geen benul van hebt... waarom neem je dan niet de moeite om... de fucking naam op het plaatje in google in te toetsen
Zo.. hier:
http://www.ufocasebook.com/caponi.html
[ afbeelding ]
PS.. het gaat er hier niet om of het waar is, laat ik me daar even afzijdig over houden. Daar is dit topic ook niet voor bedoelt.
Ik heb nergens beweerd dat dit zo een baby is.. Het enige dat ik deed was mijn google resultaten laten zien van "harlequin baby" met de tekst:quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:34 schreef Ticker het volgende:
[..]
-edit-Want als je wetenschap zo hoog in het vaandel hebt, maar vervolgens gaat lopen smijten/speculeren met ziektes en andere dingen waar je totaal geen benul van hebt... waarom neem je dan niet de moeite om... de fucking naam op het plaatje in google in te toetsen
Zo.. hier:
http://www.ufocasebook.com/caponi.html
[ afbeelding ]
PS.. het gaat er hier niet om of het waar is, laat ik me daar even afzijdig over houden. Daar is dit topic ook niet voor bedoelt.
Het is zeker een eng bedrijf, ze spelen voor God. Dat over dat stuifmeel bedoelde ik dus ook, t gentech stuifmeel vermengt zich met het biologische, waardoor die dus ook verandert en niet meer biologisch is. En dat is voor een biologische boer een enorm probleem, vooral als je zaden kweker bent. Zo gauw er maar iets verandert aan de samenstelling in dit geval dus het DNA is het product niet biologisch meer. Ze maken alles kapot en alleen maar voor geld.quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:57 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat van dat bodemleven was ik mij dus totaal niet van bewust, in de Verenigde Staten kan je tegenwoordig bijna niet meer om Monsanto heen. Heb je namelijk nog biologische gewassen dan heb je een grote kans dat die zich kruisen met genetisch gemanipuleerd stuifmeel. (correct me if im wrong) Dit zou op zich nog niet zo'n probleem zijn voor de boer in mijn opinie waren het niet dat privé detectives van Monsanto regelmatig steekproeven nemen bij boerderijen en als ze dan sporen van hun producten terugvinden in jouw planten wordt jouw hele bedrijf kapotgemaakt door middel van rechtszaken. Monsanto is een eng bedrijf.
Wat riep ik dan precies? Toon dat eens aan waar ik precies wat riep want de enige die nu in de rondte loopt te gillen ben jezelf hoorquote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Ticker het volgende:
Nee dit is waar BNW om gaat.. je leert dit namelijk niet op de academie.. over ufotjes en alientjes en reptielen.. daarvoor hebben we de informatie bron die meestal begint bij google..
Als je dan een tekst op een plaatje hebt, en vervolgens de meest grappige (persoonlijke emotie, geen rechten aan voorbehouden) dingen gaat roepen zonder ook maar een seconden na te denken over dat je ook gewoon die vette tekst dwars over het plaatje heen, kan gaan zoeken.. inplaats van 15 minuten in een forum te hangen.. wie snapt het dan niet
Je kan gelezen worden als jullie.quote:
Je quote mij en noemt mij daarbij een oetlul. Nu wil ik weten waar het precies om te doen was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:43 schreef Ticker het volgende:
[..]
Je kan gelezen worden als jullie.
Voordat ik weer dingen moet citeren die je makkelijk zelf kan lezen.
En dit was het, voordat ik met 1 post weer een heel topic om zeep help.
Ja, zo is het wel eigenlijk. Men kan zelf een heleboel opzoeken, een beetje moeite doen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:41 schreef Ticker het volgende:
Nee dit is waar BNW om gaat.. je leert dit namelijk niet op de academie.. over ufotjes en alientjes en reptielen.. daarvoor hebben we de informatie bron die meestal begint bij google..
Als je dan een tekst op een plaatje hebt, en vervolgens de meest grappige (persoonlijke emotie, geen rechten aan voorbehouden) dingen gaat roepen zonder ook maar een seconden na te denken over dat je ook gewoon die vette tekst dwars over het plaatje heen, kan gaan zoeken.. inplaats van 15 minuten in een forum te hangen.. wie snapt het dan niet
Oetlul aub wel met een korrel zout nemen
Duidelijke taal, goed samengevat. Ernstige en vooral zeer droevige zaak inderdaad, waar gaan we in godsnaam heen...quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:40 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Het is zeker een eng bedrijf, ze spelen voor God. Dat over dat stuifmeel bedoelde ik dus ook, t gentech stuifmeel vermengt zich met het biologische, waardoor die dus ook verandert en niet meer biologisch is. En dat is voor een biologische boer een enorm probleem, vooral als je zaden kweker bent. Zo gauw er maar iets verandert aan de samenstelling in dit geval dus het DNA is het product niet biologisch meer. Ze maken alles kapot en alleen maar voor geld.
Die boer zegt ook als ie geen roundup zou gebruiken t meer arbeidsintensief is omdat het onkruid er met de hand moet worden uitgetrokken, wat is daar mis mee? Meer werkgelegenheid en gezonder producten, maar dat wil Monsanto niet die wil alleen maar meer geld.
Onkruid wieden hebben wij altijd met de hand gedaan, wat is er mis met eerlijk werk? Niets toch?
Maar Monsanto wil het alleen recht , dat iedereen maar afhankelijk aan hun is. Dat met die melk, het groeihormoon vind k ook heel eng, arme koeien, uiers zo groot dat ze haast niet meer normaal kunnen lopen en dan ook nog meer kans op uierontsteking, lekker he zo'n glaasje melk. Ik zelf gebruik haast geen melkproducten , want welk volwassen zoogdier drinkt er melk? geen een!!! Inprincvipe kan je er prima zonder, vooral als je goed eet en alle vitamines binnen krijgt. Wat ik dan ook nog ff wil noemen is dat het vitamine gehalte in biologische producten veel hoger ligt. Als je bijv een standaard sinaasappel neemt heb je er 3 nodig tegen 1 biologische om aan dezelfde hoeveelheid vitamine C te komen.
Ooksmaken de biologische producten veel beter. de wortels van mn vader zijn zoet van zichzelf, er hoeft geen suiker op. Ik krijg ook vaak groentes van hun. En met sommige groentes lust ik het alleen als het biologisch is, ik noem bijv boerenkool, uit de supermarkt lust ik het niet, als je het kook stinkt het namelijk je pan uit, dit komt omdat er varkenspoep op zit, van niet biologische bedrijven.
Zoals ook in de docu aangegeven word, worden dieren uit een niet biologisch bedrijf ingesproten met o.a. groeihormonen. Dit vind je later terug in hun uitwerpselen en dat komt dus op je groente en op je bord, ik kan het verschil goed proeven, bij de gewonen boerenkool uit de supermarkt zit een vieze nasmaak.
Een voorbeeld daarvan heb je ook met light producten, ik lust ze niet ik vind dat er een vieze nasmaak zit aan aspartaam.
Even voor de paardestaarten, men neme een vork en steekt die naast de plant in de grond en dan ga je schudden, de wortels komen dan boven de rond, die je er dan zo uit kan halen.
Als het te veel is kan je dus een keline beetje roundup mengenmet water in bijv een jampotje en dan neem je een verfkwastje en stip je daarmee het blad van de plant aan. Daarmee behandel je alleen die plant en blijft het verdere bodemleven intact. het blad vervoert de roundup naar de wortels en zo sterft de plant af.
Dit doe je dus alleen als het echt te veel is om het met de hand/ vork eruit te halen.
Mijn vader is 71 en is versleten door het harde werk dus kan die man soms gewoon niet anders. Het probleem namelijk met (on) kruid is als het gaat bloeien krijg je na verloop van tijd zaad en dat zaad word meegenomen met de wind en dan krijg je heel je land/tuin eronder.
Het is weg Flammie, nu niet meer over doorgaan bitte.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je quote mij en noemt mij daarbij een oetlul. Nu wil ik weten waar het precies om te doen was.
Anders beschouw ik je post als ongelezen en vervuiling van het topic
Wat riep ik precies en waar deed ik dat. Laat maar zien nu.
Trouwens bedankt voor je uitleg, k snap er nog steeds geen snars van , maar dat maakt verder niet uit.quote:
Het zijn mannen clubjes, vaak opgericht door organen van religies, zoals de Jezuiten welke een onderdeel zijn van het Vatican.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:51 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Trouwens bedankt voor je uitleg, k snap er nog steeds geen snars van , maar dat maakt verder niet uit.
Dat vind ik moeilijk om uit te leggen....ik snap niet dat vrijmetselarij verschilt van illuminati, want beide zijn genootschappen. Misschien moet ik er nog wat meer over gaan lezen.( Ik heb tot nu toe filmpjes gezien over illumintati op youtube....maar het is te veel input en kan t nog niet goed verwerken)quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Het zijn mannen clubjes, vaak opgericht door organen van religies, zoals de Jezuiten welke een onderdeel zijn van het Vatican.
Wat is precies hetgeen wat je niet snapt
Jij gaat er tenminste eerlijk mee om, in tegenstelling tot mensen die de realiteit niet willen bevatten. Wees gerust, moeder natuur blijft de baas en heeft altijd een oplossing, daar ben ik stellig van overtuigt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk om uit te leggen....ik snap niet dat vrijmetselarij verschilt van illuminati, want beide zijn genootschappen. Misschien moet ik er nog wat meer over gaan lezen.( Ik heb tot nu toe filmpjes gezien over illumintati op youtube....maar het is te veel input en kan t nog niet goed verwerken)
Dus nu ff niet mn hoofd zit al vol van die docu die( ik maar half) heb gezien over Monsanto. Ik vind het eng wat dat bedrijf doet en kan dr niet zo goed tegen.
Het maakt alles kapot waar ik juist zo van hou, de natuur en de dieren die erin leven. Het is compleet t tegenovergestelde van wat mn ouders me geleerd hebben over t biologische.
De illuminati is officeel niet meer een bestaande club. Tevens is er een verschil in de toegankelijkheid van deze clubjes.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Dat vind ik moeilijk om uit te leggen....ik snap niet dat vrijmetselarij verschilt van illuminati, want beide zijn genootschappen. Misschien moet ik er nog wat meer over gaan lezen.( Ik heb tot nu toe filmpjes gezien over illumintati op youtube....maar het is te veel input en kan t nog niet goed verwerken)
Dus nu ff niet mn hoofd zit al vol van die docu die( ik maar half) heb gezien over Monsanto. Ik vind het eng wat dat bedrijf doet en kan dr niet zo goed tegen.
Het maakt alles kapot waar ik juist zo van hou, de natuur en de dieren die erin leven. Het is compleet t tegenovergestelde van wat mn ouders me geleerd hebben over t biologische.
Nature has his way zeggen ze dan wel eens he.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij gaat er tenminste eerlijk mee om, in tegenstelling tot mensen die de realiteit niet willen bevatten. Wees gerust, moeder natuur blijft de baas en heeft altijd een oplossing, daar ben ik stellig van overtuigt.
Exact.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nature has his way zeggen ze dan wel eens he.
Ja maar k kan dr zo verdrietig en boos om worden wat mensen moeder aarde aandoen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij gaat er tenminste eerlijk mee om, in tegenstelling tot mensen die de realiteit niet willen bevatten. Wees gerust, moeder natuur blijft de baas en heeft altijd een oplossing, daar ben ik stellig van overtuigt.
Bedankt voor de link, k heb m opgeslagen k ga dat later eens lezen. mn mapje met nog te lezen stuff raakt al aardig volquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:31 schreef Flammie het volgende:
Volgens mij zijn het loges (in het nederlands dus) overigens.
http://www.vrijmetselarij.nl/
Hier zal vast veel te vinden zijn Mousy
I understand your painquote:Op donderdag 13 januari 2011 14:39 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ja maar k kan dr zo verdrietig en boos om worden wat mensen moeder aarde aandoen.
En dan alleen maar voor geld, k ben zelf helemaal niet materialistisch en zeg altijd , als je dood gaat kan je het geld/spullen toch niet meenemen.
Dus ja ik snap t niet , dat mensen dit alleen maar doen uit geldzucht, omdat ik dus niet zo ben.
Ik hoop dat dat Monsanto tegen de vlakte gaat weg ermee.
Hun acties bewijzen het tegendeel, ongeacht welke entiteiten de opperlaag van die corporatie besturen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:56 schreef Ticker het volgende:
Probeer alles in verbanden te zien.. bedrijven als Monsanto zijn geen op zichzelf staande en alleen op geld en macht beluste corporaties.
Een laag daarboven blijkt weer een verstrengeling te zitten met.. tja iets om uit te zoeken, maar meestal zijn die links niet zo heel moeilijk te vinden. Het probleem zit hem meer erin dat je er toch geen drol tegen kan doen.
Welcome in the Truman Show: Waar uw huidige maatschappij al vele decennias geleden in de stijgers stond.
Dat is de uitvoerende laag waarop ze bezig zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hun acties bewijzen het tegendeel, ongeacht welke entiteiten de opperlaag van die corporatie besturen.
Dat doen ze toch ook niet? Of althans dat beeld proberen ze naar mijn idee te schetsen. Volgens mij mis ik iets?quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:02 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dat is de uitvoerende laag waarop ze bezig zijn.
Waarom zou een bedrijf speculaties wekken, dat ze bijvoorbeeld massaal bezig zijn met manipulatie van het menselijk lichaam. Zouden daar geen protocollen voor zijn?
Misschien is dit het probleem. We laten ons alles aan doen onder het mom van geld. Want geld is macht en ja daar gaat het nou om.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat doen ze toch ook niet? Of althans dat beeld proberen ze naar mijn idee te schetsen. Volgens mij mis ik iets?
Ik begrijp niet helemaal wat dit te maken heeft met mijn vraag over de speculaties die zij volgens jou wekken, maar ik snap je punt wel. Ik ben er zelf absoluut niet van overtuigd dat dit überhaupt een geldkwestie is, eerder een macht/controle kwestie over de grondstoffen. Monsanto heeft het mogelijk gemaakt zaden te patenteren, een van de belangrijkste kenmerken van de powertrip van deze corporatie. Tevens snap ik dat het geen op zichzelf staande corporatie is met als motief geld maken en het in handen is van de welbekende vrienden afkomstig uit het Vaticaan. Dat veranderd verder niets aan het rooskleurige beeld dat zij proberen te scheppen van zichzelf. Het is in mijn ogen gewoon een visie die ten uitvoer gebracht wordt door de werkelijke machtshebbers op deze planeet. Denk aan de Georgia Guidestones.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:22 schreef Ticker het volgende:
[..]
Misschien is dit het probleem. We laten ons alles aan doen onder het mom van geld. Want geld is macht en ja daar gaat het nou om.
Maar als we over 100 jaar allemaal een beetje fucked up zijn omdat we vanaf 100 jaar daarvoor genetisch gemanipuleerd voedsel voorgeschoteld hebben gekregen in ons dieet.. wie kan mij dan vertellen dat het om geld ging?
Begrijp ook goed dat mensen als jij&ik dit spul voorgehouden krijgt.
Vraag je eens af of de bovenste laag van zo'n corporatie dezelfde gemanipuleerde of besproeide zaden eet. Zou die namelijk ook bij een gewone supermarkt zijn voedsel halen?
Vraag je daarna dan ook eens af waarom dit bedrijf ervoor heeft gezorgd dat de zaadbanken (speciale opslag cabines van zaden voor als er heel toevallig een catastrofe staat te gebeuren) zo goed als volledig in handen zijn van Monsanto. Dat is geen winst meer, dat is belangenverstrengeling en streeft ver voorbij een doel van winstgeving. Al helemaal als je beseft dat dit bedrijf zo goed als uit het niets zo'n monopoly positie weet te behalen.
http://zaplog.nl/zaplog/a(...)genta_op_spitsbergen
Dan zitten we dus eigenlijk al op een lijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:34 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal wat dit te maken heeft met mijn vraag over de speculaties die zij volgens jou wekken, maar ik snap je punt wel. Ik ben er zelf absoluut niet van overtuigd dat dit überhaupt een geldkwestie is, eerder een macht/controle kwestie over de grondstoffen. Monsanto heeft het mogelijk gemaakt zaden te patenteren, een van de belangrijkste kenmerken van de powertrip van deze corporatie. Tevens snap ik dat het geen op zichzelf staande corporatie is met als motief geld maken en het in handen is van de welbekende vrienden afkomstig uit het Vaticaan. Dat veranderd verder niets aan het rooskleurige beeld dat zij proberen te scheppen van zichzelf. Het is in mijn ogen gewoon een visie die ten uitvoer gebracht wordt door de werkelijke machtshebbers op deze planeet. Denk aan de Georgia Guidestones.
Oke dan, duidelijk.quote:Op donderdag 13 januari 2011 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan zitten we dus eigenlijk al op een lijn.
Welke kerels? Hoezo "verder"? Hoezo moest jij van mij zijn?quote:Op donderdag 13 januari 2011 12:25 schreef Loppe het volgende:
[..]
Die kerels staan als het om geweld en haat gaan veel verder dan jij. Ik zou geen moeite doen moest ik van jou zijn.
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Welke kerels? Hoezo "verder"? Hoezo moest jij van mij zijn?
Welke reptillians?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!
k Ben samen met mn man de hele docu gaan kijken. Ben geschrokken k wist niet dat het al zo wereldwijd was.quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
I understand your painprobeer het een beetje van je af te zetten. De enige verklaring die ik er voor kan geven is dat het om macht gaat. (niet zozeer om materiaal of geld) Ik vrees dat dit namelijk een hele handige tool is voor machtige corporaties als Monsanto, zij hebben gewoon een patent straks op al ons eten, dat is echte macht. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn want meer doen dan bewust zijn van wat er gaande is kan jij op dit moment ook niet doen, blijven genieten dus.
Je kan wel de hele tijd proberen angst in te boezemen, maar dat werkt echt niet bij mij.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:33 schreef Loppe het volgende:
[..]
Reptillians ook, die hebben alleen iets meer tijd nodig.
k Geloof niet in reptillians, heb ook ooit gezocht naar bewijs op youtube, maar duidelijkheid is niet te vinden. En die David Icke ofzo geloof ik al helemaal voor geen meter, zn bevindingen zijn berust op dat ie drugs genomen heeft en toen tot inzicht gekomen is ofzo.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Reptillians zijn sterker en venijniger dan jij bent!
Wat ijl jij dan.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Is oproepen tot moord niet ietsjes tegen het beleid van Fok?
Imo zijn het mensen die heel laag (demonisch) van geest zijn. En zich daar bewust van zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:36 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Je kan wel de hele tijd proberen angst in te boezemen, maar dat werkt echt niet bij mij.
Over welke Reptilloids heb je het?
Geef eens een duidelijke visie hoe jij tegen het concept van vooralsnog hypothetische reptielwezens aankijkt.
Wat kan bloeden kan ook dood, drakenslachters enz.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat ijl jij dan.
Ten eerste is een draak een beest. Van moord is geen sprake. Er is eerder sprake van een goeie barbecue. Als ik post dat elke slachthuismedewerker moet verenigen, dan roep ik toch niet op tot moord, battiboy.
Ten tweede is het een oproep tot vereniging, geen oproep tot moord.
Waarom post je zo suggestief vooringenomen?
Oh mee eens hoor, ik geloof er ook niet in!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:38 schreef mousy31 het volgende:
[..]
k Geloof niet in reptillians, heb ook ooit gezocht naar bewijs op youtube, maar duidelijkheid is niet te vinden. En die David Icke ofzo geloof ik al helemaal voor geen meter, zn bevindingen zijn berust op dat ie drugs genomen heeft en toen tot inzicht gekomen is ofzo.
Gewoon belachelijk.
Ik heb ooit eens paddo's genomen en in mn trip had ik een gesprek met God, in mn trip leek het de waarheid maar als je later weer nuchter bent lijkt t allemaal zeer onwaarschijnlijk.
Volgens mij is t je onderbewuste die dan spreekt en niet alles is waar, want er bestaat ook nog iets zoals fantasie.
En ik vind dat het veels te ver gaat, in ieder geval ver boven mijn pet.
Kwaadwilligheid kan alleen bestaan als de goede geesten er blind voor zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:46 schreef Loppe het volgende:
[..]
Imo zijn het mensen die heel laag (demonisch) van geest zijn. En zich daar bewust van zijn.
nog geen reden voor een slachtpartijquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:55 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kwaadwilligheid kan alleen bestaan als de goede geesten er blind voor zijn.
Jezus ToT.. gaat ie? Is dit het nieuwe anti-semitisme?quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat kan bloeden kan ook dood, drakenslachters enz.
Het heersende geloof is dat de reptillians als mensen verkleed zijn (zie ook die filmpjes waarin je aparte dingen kunt zien aan de ogen van bepaalde mensen. Als je dan oproept om draken te gaan slachten en op de bbq te gooien, dan roep je dus op om die MENSEN te vermoorden!
Massamoord voorkomen? Yup, het nieuwe antisemitisme. Helemaal hip joh!quote:Op donderdag 13 januari 2011 17:59 schreef Ticker het volgende:
[..]
Jezus ToT.. gaat ie? Is dit het nieuwe anti-semitisme?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |